Ευρωπαϊκής Ένωσης στη Διοίκηση της Εκπαίδευσης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διδάσκων : Κουντούρης Νικόλας. Δρ. Πολιτειολόγος
Advertisements

«Erasmus για όλους» το νέο πρόγραμμα
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΔΙΚΤΥΩΣΗ: euro|guidance Ημερίδα “Ευρωπαϊκή κινητικότητα για λόγους εκπαίδευσης & απασχόλησης: Euroguidance-Eures” 15 Οκτωβρίου 2004 ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ.
Υ Π Ο Υ Ρ Γ Ε Ι Ο Ε Ρ Γ Α Σ Ι Α Σ Κ Α Ι Κ Ο Ι Ν Ω Ν Ι Κ Η Σ Α Σ Φ Α Λ Ι Σ Η Σ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΟΙΝΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΠΟΡΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ.
Πρακτική Άσκηση και Μαθητεία σε χώρες της Ε.Ε.
ΤΠΕ στην εκπαίδευση, εκπαιδευτική πολιτική και επιστημονική θεώρηση
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/2005.
Υπηρεσία Έρευνας και Διεθνών Σχέσεων • Πρόγραμμα Δια βίου μάθησης • ERASMUS MUNDUS • TEMPUS Ευρωπαϊκά Προγράμματα για την Εκπαίδευση, τον Πολιτισμό και.
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
ECVET workshop - 23/10/2012 ΕΘΝΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ (Ε.Ι.Ε.Α.Δ.) “ Ο ΟΑΕΔ ως φορέας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης.
Δημήτριος Σουλιώτης Διευθυντής ΙΕΚ Γλυφάδας
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Οι προοπτικές.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΚΥΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 9.1 Εθνικές και Ευρωπαϊκές πολιτικές για την επικύρωση των εμπειριών τοποθέτησης.
24/01/2012 Studying at the School of English Οι σπουδές στο Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Α.Π.Θ.
Καλώς ήρθατε στο Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας.
Leonardo Transfer of Innovation- Μεταφορά καινοτομίας (Οκτώβριος 2012 – Σεπτέμβριος 2014) Κώστας Οικονόμου Βασιλική Ζιάκα.
B a c kn e x t h o m e ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ Υπουργείο Απασχόλησης και Κοινωνικής προστασίας Κ.Π. «Equal”ΤεχνομάθειαΕυρωπαϊκή.
European Commission. 1975: πρώτη δράση της κοινότητας: κινητικότητα φοιτητών Σεπτέμβριος 1980: Δίκτυο Ευρυδίκη Κεντρική Μονάδα & 9 Εθνικές Μονάδες Ανταλλαγή.
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο.
Έρευνα στην Εκπαίδευση και την Παιδεία. Οι εμπειρίες του Κέντρου Εκπαιδευτικής Έρευνας. Καθηγητής Κωνσταντίνος Αποστολόπουλος, Μέλος ΕΣET Αντιπρόεδρος.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών.
ΕΘΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.1 Η Ευρωπαϊκή Διάσταση.
Χρησιμότητα & Τρόποι Αξιοποίησης από τους Διαπραγματευτές των μερών
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ 2007 – 2013
Καλλιβρετάκη Αργυρώ Καθηγήτρια Πληροφορικής Π.Ε. 19
1 Καινοτομικό Πρόγραμμα RI-SE ΕΚΕΠΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Η ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΑ ΝΕΑ ΕΘΝΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ.
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΧΟΛΗ ΝΟΜΙΚΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ.
Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (Ι.Κ.Υ.) «ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ» ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ ΑΘΗΝΑ, 28 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2007.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας Δρ. Δήμητρα Τσοκακτσίδου, Λέκτορας.
Τίτλος Σχεδίου: Partnership for experimenting with ECVET in a practical context (2009 – 2011) Δράση: Εταιρικές Σχέσεις – LDV Ε. Λαμπριτζή
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Ερωτήματα αναφορικά με την Ευρωπαϊκή Εκπαιδευτική Πολιτική
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
ΔΙΑΚΗΡΥΞΕΙΣ , ΨΗΦΙΣΜΑΤΑ, ΠΡΟΤΥΠΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
Ιστορική Αναδρομή Η Ευρωπαϊκή Ιδέα, δηλαδή η ιδέα μιας κοινής ανθρωπιστικής Ευρώπης, αποτέλεσε όραμα πολλών φιλοσόφων (π.χ. Καντ, Κομένιος, Ουγκώ). Οι.
Ενότητα 1.1,1.2,1.3 Ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης, Ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για το 2010 και επιμόρφωση.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
Πρακτικές Οδηγίες Εκπαίδευσης στην Κοινωνικοποίηση… Το τρίπτυχο της συνεργασίας: οι ομάδες που πλαισιώνουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ΕΙΡΗΝΗ.
1. Ποιοτική Αναβάθμιση της Εκπαίδευσης στην Κύπρο
Φάση 2: Αvάπτυξη εθνικών και ευρωπαϊκών σεναρίων Ορφανός Ευθύμιος.
Το μέλλον της ΤΕΕ ενόψει της Συνόδου της Λισσαβόνας Στ. Παλαιοκρασάς, Αντιπρόεδρος της Δ. Ε. Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.
1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για το 2010.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Κωστοπούλου Όλγα ΑΕΜ 3157 Εξάμηνο Στ’. Πρωτοβουλίες και δράσεις κατά την περίοδο Από τις αρχές της δεκαετίας του 1990,η έννοια της ποιότητας.
«Ξαναδιαβάζοντας την Ευρωπαϊκή Ένωση με την έκθεση των πέντε προέδρων και την νέα δια-θεσμική συμφωνία: Νέα στρατηγική σε παλιό σκηνικό;» Λουτράκι
ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΩΣ ΤΟ 1984 Κετικίδου Ευθυμία (3146)
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΕΛ.Ε.ΣΥ.Π Θέμα: > ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ: ΣΜΥΡΝΑΙΟΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ-Υπ. ΓΡΑ.Σ.Ε.Π. 2 ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΛΛΙΠΟΛΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΣΙΡΩΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ Msc. Υπ. ΚΕ.Σ.Υ.Π.
Ημερίδα ενημέρωσης και διάδοσης αποτελεσμάτων για το Πρόγραμμα ERASMUS 29 Νοεμβρίου 2011 Aθήνα, “Athens Park Hotel” «Το Πρόγραμμα ERASMUS μετά το 2013»
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Συντονίστρια Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων Επαγγελματική Κατάρτιση Ανώτατη Εκπαίδευση Σχολική Εκπαίδευση Εκπαίδευση Ενηλίκων ERASMUS.
Εργασία στο μάθημα : «Εκπαιδευτική Πολιτική» Θέμα: «Τα νέα προγράμματα δράσης στην εκπαίδευση και την κατάρτιση ( )» Διδάσκουσα: κ. Σοφία Ηλιάδου-Τάχου.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΛΙΑΔΟΥ – ΤΑΧΟΥ ΣΟΦΙΑ «Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
1. 2 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ 3 ΜΕ ΤΙ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ Αυτοχρηματοδοτούμενα Προγράμματα Αναγνωρισμένα Μεταπτυχιακά από τον ΔΟΑΤΑΠ Συνεργασίες με Πανεπιστήμια Εξωτερικού.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
ΣΗΜΕΙΑ - ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Ευρωπαϊκό και Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων
Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ
Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης
Ευρωπαϊκό και Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων
Best practices - Benchmarking
Η Ευρωπαϊκή στρατηγική για την εκπαίδευση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ευρωπαϊκής Ένωσης στη Διοίκηση της Εκπαίδευσης Η επίδραση της Ευρωπαϊκής Ένωσης στη Διοίκηση της Εκπαίδευσης Μαρία Δόκου Χημικός, Μ.Δ.Ε Σπουδές στην Εκπαίδευση, Απόφοιτη Ε.Σ.Δ.Δ., Προϊσταμένη Τμήματος Κ.Υ. ΥΠ.Ε.Π.Θ.

Συγκριτική μελέτη της δομής και οργάνωσης των εκπαιδευτικών συστημάτων των χωρών- μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης μέσα στο θεσμικό της πλαίσιο

Σκοπός Η διερεύνηση επιδράσεων της Ε.Ε. στη δομή και οργάνωση της εκπαίδευσης από την πρωτοβάθμια μέχρι την τριτοβάθμια σε αλληλοσυσχέτιση με τα κράτη- μέλη

Δράση σύμφωνα με την αρχή της επικουρικότητας 1992 Συνθήκη για την Ε.Ε. (Συνθήκη του Μάαστριχτ) «συμβολή σε μια παιδεία και κατάρτιση υψηλού επιπέδου…» (άρ.3 παρ.1 (π)) Δράση σύμφωνα με την αρχή της επικουρικότητας Μέτρα, δράσεις ενθάρρυνσης, συστάσεις Σχέση με το διακυβερνητικό στοιχείο

1971 Ψήφισμα Υπουργών Παιδείας για την ανάγκη καθιέρωση συνεργασίας 1957 Συνθήκη της ΕΟΚ Αμοιβαία αναγνώριση διπλωμάτων (άρ.57) Επαγγελματική επιμόρφωση των εργαζομένων (άρ. 118) 1971 Ψήφισμα Υπουργών Παιδείας για την ανάγκη καθιέρωση συνεργασίας 1976 Πρώτο πρόγραμμα δράσης

Ευρωπαϊκή Διάσταση της Εκπαίδευσης (Ε.Δ.Ε.) Στόχοι κατά το ψήφισμα της 24.5.1988 Ενίσχυση στους νέους της αίσθησης της ευρωπαϊκής ταυτότητας Προετοιμασία για τη συμμετοχή στην οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη της Κοινότητας προς την Ε.Ε. Συνειδητοποίηση των πλεονεκτημάτων και των προκλήσεων της Ε.Ε. Διεύρυνση γνώσεων για την Κοινότητα και τα κράτη- μέλη και ευαισθητοποίηση ως προς τη σημασία της συνεργασίας

Λευκή Βίβλος 1993 για την ανάπτυξη, την ανταγωνιστικότητα και την απασχόληση - Επαγγελματική εκπαίδευση - Συνεργασία με επιχειρήσεις - Πρακτικότερες γνώσεις, όχι υπερειξιδευκεμένες - Αποκέντρωση

Λευκή Βίβλος 1995 «Διδασκαλία και μάθηση: προς την κοινωνία της γνώσης» (i) πρόσβαση στη γενική γνώση (ii) εξέλιξη ικανοτήτων προς την εργασία - Πιστοποίηση προσόντων (European Course Credit Transfer System-ECTS) - Προσέγγιση σχολείου- επιχείρησης

Πράσινη Βίβλος 1996 για τα εμπόδια στη διακρατική ικανότητα Δημιουργία ενός ευρωπαϊκού χώρου ειδικοτήτων Μέτρα: γενίκευση ECTS, διευκόλυνση αναγνώρισης ειδικοτήτων

Ευρωπαϊκά Εκπαιδευτικά Προγράμματα SOCRATES (γενική εκπαίδευση) LEONARDO DA VINCI (τεχνική εκπαίδευση) Δράσεις: αποκεντρωμένες – κεντρικές

Ανώτατη Εκπαίδευση στην Ευρώπη Διακήρυξη της Μπολόνια 1999: Ευρωπαϊκός χώρος ανώτατης εκπαίδευσης μέχρι το 2010 Στόχοι: Συγκρίσιμοι και αναγνωρισμένοι τίτλοι σπουδών Προώθηση της κινητικότητας μαθητικού, εκπαιδευτικού, διοικητικού προσωπικού Προώθηση της ευρωπαϊκής συνεργασίας για την ανάπτυξη συγκρίσιμων κριτηρίων και μεθοδολογιών Προώθηση της Ε.Δ.Ε. Κοινά κριτήρια για διάκριση προπτυχιακού και μεταπτυχιακού κύκλου σπουδών με βάση τα έτη φοίτησης

Μάρτιος 2002 Ευρωπαϊκό Συμβούλιο: μέχρι το 2010 ποιοτικό σημείο αναφοράς τα ευρωπαϊκά συστήματα εκπαίδευσης - Ανοιχτή μέθοδος συντονισμού - Ενισχυμένη ευρωπαϊκή συνεργασία

Αναμενόμενες επιδράσεις της Ε.Ε. Αύξηση του γνωστικού επιπέδου Αύξηση του μαθητικού δυναμικού Αύξηση της διάρκειας σπουδών Προώθηση προς την τεχνική εκπαίδευση Συνεργασία με τις επιχειρήσεις Ένταξη προγραμμάτων πρακτικής εργασίας στην τεχνική εκπαίδευση Ροπή προς πιο αποκεντρωμένα εκπαιδευτικά συστήματα

Διεθνής Ταξινόμηση International Standard Classification of Education-ISCED97 πανεπιστημιακή εκπαίδευση ISCED 5 Πρώτο επίπεδο Γ/θμιας εκπ/σης 5Α: Θεωρητικά, 5Β: Τεχνικά ISCED 6 Δεύτερο επίπεδο Γ/θμιας εκπ/σης

Συγκριτική μελέτη ISCED 1&2: Υποχρεωτική εκπαίδευση Εύρος διάρκειας σπουδών: 3 έτη ISCED3:Σωρευτικός χρόνος φοίτησης12-13έτη ISCED2: Γενικής εκπ/σης κυρίως ISCED3: Γενικά, τεχνικά, ενιαία σχολεία ISCED4: Μεγάλη ανομοιομορφία ISCED 5Β: Μέση διάρκεια σπουδών 3,1 έτη ISCED 5Α&6: Μεγάλη διαφοροποίηση στη διάρκεια σπουδών

Συγκριτική μελέτη - Αύξηση του αριθμού των μαθητών στη Γ/θμια εκπαίδευση, ιδίως στο ISCED 5B - Μη ύπαρξη σημαντικών αλλαγών στην τεχνική εκπαίδευση ISCED 3 για τον αριθμό μαθητών τεχνικής εκπαίδευσης και για τη σύνδεση με την πρακτική εργασία

Συγκριτική μελέτη - Ετήσια μείωση των συνολικών δαπανών εκπαίδευσης ως ποσοστό του Α.Εγχ. Π. κατά 0,01. Συγκεκριμένα: ISCED 1&2: +0,16 ISCED 3: -0,15 ISCED 5B: -0,0025 ISCED 5A&6: +0,12 Ως ποσοστό του Α.Εγχ.Π. : Ιδιωτικές δαπάνες εκπαίδευσης 0,38% Δημόσιες δαπάνες εκπαίδευσης 5,23% (μέση ετήσια μεταβολή: - 0,09)

Οργάνωση της εκπαίδευσης: Μη ύπαρξη εμφανών επιδράσεων Συγκριτική μελέτη Οργάνωση της εκπαίδευσης: Μη ύπαρξη εμφανών επιδράσεων

Μέσα Ε.Ε. - Δράσεις ενθάρρυνσης, συστάσεις, Λευκές Βίβλοι, κοινοτικά εκπαιδευτικά προγράμματα, δηλώσεις, ψηφίσματα - Οδηγίες, κανονισμοί συγγενών τομέων (εργασίας) - Ανοιχτή μέθοδος συντονισμού - Ενισχυμένη ευρωπαϊκή συνεργασία

Ανάγκη για ενεργή και συνειδητοποιημένη συμμετοχή των κρατών-μελών στα κέντρα λήψης απόφασης της Ε.Ε.