Kaποδιςτριακο Πανεπιςτημιο Αθηνων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Ελληνογερμανική Αγωγή
Δ ΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ Α ΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Υ Λ ΟΓΙΣΜΙΚΟ Υ Αναστασία Γεωργιάδου.
Αξιολόγηση σεναρίου Νότα Σεφερλή
Ενημέρωση και αγωγή υγείας για τη νέα γρίπη στα σχολεία Α. Ξεκαλάκη Παιδίατρος Δ/νση Κοινωνικής και Αναπτυξιακής Παιδιατρικής Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού.
ΗΜΕΡΙΔΑ «Λόγος και Αντίλογος για την Επιλογή και Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών : Τάσεις και Προβληματισμοί» Σάββατο, 13 Απριλίου 2013 Ανάπτυξη Μηχανισμών.
Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
Φιλοσοφία Ενσωμάτωσης των ΤΠΕ
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Με ποιόν τρόπο θα διδάξω ;
Ειδικά θέματα διδακτικής των Οικονομικών Συνέχεια… Μεθοδολογικές προσεγγίσεις 4 η διάλεξη.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Ο ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΕΠΑΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ Κοντές Ιωάννης ( ΑΕΜ :30650, γ εξάμηνο ) Τσιονάς Ιωάννης ( ΑΕΜ :30694, γ εξάμηνο )
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2008 E - learning.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ & ΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ΤΠΕ) ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Λάμπρος Πόλκας.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
“Προετοιμασία του Δασκάλου της Κοινωνίας της Πληροφορίας. Αρχική Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας” Πρόταση.
Tσουλής Μιλτιάδης: – Βασικές έννοιες στη Διδακτική με την υποστήριξη των ΤΠΕ.
Ικανότητες Εκπαιδευτικών 6 Οκτωβρίου 2014 Caroline Kearney Ανώτερη Υπεύθυνη Έργου και Εκπαιδευτική Αναλύτρια.
Ενότητα 2.2 Σύγχρονες προσεγγίσεις στη Διδακτική μεθοδολογία
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Σενάριο.
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΩΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΑΞΗ
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Τίτλος: "Μια έρευνα σχετικά με την αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών πληροφορίας στην ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση: Μελέτη περίπτωσης" Ιουλία.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Πληροφορίες – οδηγίες για το μάθημα: Διδακτική της Γεωλογίας Διδάσκοντες: Α. Χατζηπέτρος– Δ. Κωστόπουλος Κ. Μακρή.
1ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Σύγχρονες μέθοδοι εκπαίδευσης Καρακούσης.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
EPICT-ΕΣΠΕΡΙΔΕΣ EPICT-esperides EUROPEAN PEDAGOGICAL INFORMATION AND COMPUTER TECHNOLOGIES ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική διαδικασία Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική.
Τι άλλαξε στα νέα αναλυτικά προγράμματα;. Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Ένα συνεκτικό.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών «Ο ρόλος των Επιμορφωτών B» Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
Κλιμίδης Αρτέμης (ΑΕΜ: 2748) Σταματίου Θεόδωρος (ΑΕΜ: 2873) Χατζής Σταμάτιος (ΑΕΜ: 2822) ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ. Χρήστος Αναστασίου ΣΥΝΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Ένα εννοιολογικό πλαίσιο για τη Διδακτική της Πληροφορικής.
Κώστας Θεριανός, Δρ. Επιστημών της Αγωγής Το σχέδιο δράσης (project) και η σύνδεση του με την Επαγγελματική Συμβουλευτική.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Διδακτική της Πληροφορικής
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
Περιεχόμενο-Ανθρώπινη υποδομή και Διδακτικές προσεγγίσεις στο e-learning Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.Ed.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στην Προσχολική Εκπαίδευση
Εισαγωγή στη διδακτική μεθοδολογία
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Εισαγωγική Επιμόρφωση για την εκπαιδευτική αξιοποίηση ΤΠΕ (Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ.
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Το πρόγραμμα επιμόρφωσης Β1
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Φιλοσοφία και δομή του εκπαιδευτικού προγράμματος SESBA
Αξιολόγηση της διδασκαλίας – Αναστοχασμός του εκπαιδευτικού
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Project.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Kaποδιςτριακο Πανεπιςτημιο Αθηνων Παιδαγωγικο Τμημα Μεταπτυχιακο Προγραμμα Πληροφορικη Στην Εκπαιδευςη Blended Learning Μαυρουδή Μαριλένα Χαραλαμπίδη Μαρίνα 2007 - 2008

Σκοπος Εννοιολογική και μεθοδολογική προσέγγιση της μικτής μάθησης Ανάδειξη βασικών αρχών για σχεδιασμό αποτελεσματικών σεναρίων μάθησης

Περιεχομενα Εισαγωγή 1. Βιβλιογραφική ανασκόπηση 2. Εννοιολογική και μεθοδολογική προσέγγιση της μικτής μάθησης (blended learning) 2.1. Οριοθέτηση 2.2. Γιατί blended learning; 2.3. Διαστάσεις του blended learning 2.4. Μοντέλα μικτής μάθησης της ΝΙIΤ 2.5. Ζητήματα σχεδιασμού - Προτεινόμενα πλαίσια εργασίας 2.5.1. Blended Learning Systems Structure (BLESS) 2.5.2. Οκτάγωνο Πλαίσιο Εργασίας (Khan) 2.6. Οι ιδιαιτερότητες της εφαρμογής της μικτής μάθησης 3. Παιδαγωγική αξιοποίηση της μικτής μάθησης 3.1.Παιδαγωγική αξιοποίηση μοντέλου μικτής μάθησης με τη μέθοδο Project

Περιεχομενα 3.2. Μελέτη περιπτώσεων και παράδειγμα εφαρμογής υβριδικού μοντέλου μάθησης 3.2.1. Μελέτη περίπτωσης εφαρμογής σε κτηνιατρική σχολή σε πανεπιστήμιο της Αυστραλίας 3.2.2. Πιλοτικό πρόγραμμα ανάμεσα στο King Drew Medical Magnet High School και στη National Library of Medicine 3.2.3. Παράδειγμα από τον ελληνικό χώρο 3.2.4. Μελέτη εφαρμογής από τον επαγγελματικό χώρο 3.2.4.1 Armor Captains Career Course (AC3-DL) 4. Συμπεράσματα

1. Βιβλιογραφικη Αναςκοπηςη Η μικτή μάθηση συνδυάζει την πρόσωπο με πρόσωπο διδασκαλία με τη μάθηση μέσω διαδικτύου, μειώνοντας έτσι το χρόνο παρακολούθησης στη φυσική τάξη (Dziuban, Hartman και Moskal, 2004). αναμιγνύεται η πρόσωπο με πρόσωπο διδασκαλία με την ηλεκτρονική μάθηση με τέτοιο τρόπο ώστε η μια μέθοδος να στηρίζει λειτουργικά την άλλη (Derntl και Motsching-Pitrik, 2004; Ginns και Ellis, 2007). Δεν πρόκειται δηλαδή ούτε για μάθηση που συντελείται στην τάξη με «διαδικτυακή» ενίσχυση αλλά ούτε και για «διαδικτυακή» μάθηση που ενισχύεται με διδασκαλία στην τάξη.

2.1. Οριοθετηςη Τέσσερις διαφορετικές διαστάσεις: Συνδυασμός μορφών δικτυακής τεχνολογίας εκπαιδευτικός στόχος Συνδυασμός διάφορων παιδαγωγικών προσεγγίσεων με ή και χωρίς τη χρήση διδακτικής τεχνολογίας μαθησιακό αποτέλεσμα Συνδυασμός διδακτικής τεχνολογίας με πρόσωπο με πρόσωπο διδασκαλία Συνδυασμός διδακτικής τεχνολογίας με την εργασία ώστε να προκύψει μάθηση παράλληλα με την εργασία (Driscoll, 2002).

2.1. Οριοθετηςη Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση Περιβάλλον μικτής μάθησης Απευθύνεται κυρίως σε ενήλικες.

2.1. Οριοθετηςη Μέγιστη δυνατή επιτυχία του υβριδικού μοντέλου της μικτής μάθησης: διδακτικό μοντέλο βασισμένο σε εκπαιδευτική θεωρία υλικοτεχνική υποδομή μηχανισμούς διαμορφωτικής και τελικής αξιολόγησης (Dziuban, Hartman και Moskal, 2004).

2.2. Γιατι Blended Learning ποικίλες ανάγκες και ενδιαφέροντα ποικίλες μαθησιακές τεχνικές «κατάλληλο περιεχόμενο στην κατάλληλη μορφή την κατάλληλη στιγμή» “blended learners” συνδυασμό μέσων και μεθόδων διδασκαλίας συνθετότητα πραγματικής ζωής - διαφορετικός χειρισμός καταστάσεων αξιοποίηση της διδακτικής αξίας διαφόρων θεωριών μάθηση: συνεχής και πολύπλοκη διαδικασία μικτή μάθηση: σύνθετη και μακράς διάρκειας διαδικασία πλεονεκτήματα έναντι ηλεκτρονικής και συμβατικής διδασκαλίας

2.3. ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ BLENDED LEARNING (Carman, 2002; Singh, 2003) Ανάμιξη offline και online μορφών εκπαίδευσης Ανάμιξη σύγχρονων και ασύγχρονων μορφών μάθησης Ανάμιξη αυτοκαθοδηγούμενης και συνεργατικής μάθησης Ανάμιξη οργανωμένης και απρογραμμάτιστης μάθησης (κυρίως στον εργασιακό χώρο) Ανάμιξη της θεωρίας, της πρακτικής και των εργαλείων υποστήριξης της μάθησης Από όλους τους πιθανούς συνδυασμούς προκύπτουν υβριδικά μοντέλα μάθησης με δύο ή περισσότερες διαστάσεις.

αυτορυθμιζόμενη μάθηση 2.4. Μοντελα Μικτης Μαθηςης (National Institute of Information Technology) Skill-driven model - Ανάπτυξη δεξιοτήτων και ανάπτυξη συγκεκριμένης γνώσης ομαδικό σχέδιο μάθησης αυστηρό χρονοδιάγραμμα εργαστήρια -εξ αποστάσεως-σύγχρονη μετάδοση -φυσική τάξη Εκπαιδευτικός – διευκολυντής μαθησιακό υλικό: -ηλεκτρονικής μορφής -συμβατικής μορφής αυτορυθμιζόμενη μάθηση

2.4. Μοντελα Μικτης Μαθηςης Behavior-driven model – Ανάπτυξη στάσεων και συμπεριφορών Όταν οι εκπαιδευόμενοι πρέπει να δοκιμάσουν νέες συμπεριφορές σε ένα περιβάλλον χωρίς επιπτώσεις. Παραδοσιακή τάξη – συνεργατικά μαθησιακά συμβάντα π.χ. Webinars - συζητήσεις σε πλατφόρμες - online συζήτηση σε chat modules μαθησιακό υλικό: -ηλεκτρονικής μορφής -συμβατικής μορφής αυτορυθμιζόμενη μάθηση

2.4. Μοντελα Μικτης Μαθηςης Competency-driven model-Εργασιακή Επάρκεια η «κρυφή» γνώση των ειδικών υποστηρικτικά εργαλεία επίδοσης πρόσωπο με πρόσωπο συνεδρίες αλληλεπίδραση με τους ειδικούς Εκπαιδευτής - μέντορας

2.5. Προτεινομενα Πλαιςια Εργαςιας 2.5.1. Blended Learning Systems Structure (BLESS) (Derntl και Motsching-Pitrik, 2004) επαναχρησιμοποιούμενο πλαίσιο εργασίας απλοποιεί σύνθετες μαθησιακές διαδικασίες μικτού τύπου συνδυασμός επανάχρηση

2.5.1. ΒLESS - Σεναριο Μαθηςης 2.5. Προτεινομενα Πλαιςια Εργαςιας

2. 5. Προτεινομενα Πλαιςια Εργαςιας 2. 5 2.5. Προτεινομενα Πλαιςια Εργαςιας 2.5.2 Οκτάγωνο πλαίσιο εργασίας (Khan) (Singh, 2003) Θεσμικό πλαίσιο Παιδαγωγική διάσταση Τεχνολογική διάσταση Σχεδιασμός της διεπαφής Αξιολόγηση Διαχείριση Πηγές μάθησης Ηθική διάσταση

2. 5. Προτεινομενα Πλαιςια Εργαςιας 2. 5. 2 2.5. Προτεινομενα Πλαιςια Εργαςιας 2.5.2. Οκτάγωνο πλαίσιο εργασίας (Khan) (Singh, 2003)

2.6. Οι Ιδιαιτεροτητες Της Εφαρμογης Της Μικτης Μαθηςης Απουσία μιας ολοκληρωμένης θεωρίας στη βάση της οποίας να είναι δυνατός ο σχεδιασμός μαθημάτων (Derntl και Motsching-Pitrik, 2004). Ρόλοι εκπαιδευτικού: μέντορας-coach-διευκολυντής Επιπρόσθετες διδακτικές, κοινωνικές και τεχνολογικές δεξιότητες απαιτούνται από τον εκπαιδευτικό. Έλεγχος προόδου με ανατροφοδότηση. Το ζήτημα της αξιολόγησης της ηλεκτρονικής μάθησης.

3.1 Παιδαγωγικη Αξιοποιηςη με τη Μεθοδο Project (Derntl και Motsching-Pitrik, 2004) 1. Προκαταρκτική φάση 2. Μέθοδος Project 2.1. Δημιουργία ομάδας και επιλογή θέματος project 2.2. Συλλογή πληροφοριών 2.3. Λεπτομερής επεξεργασία σταδίων 2.3.1. Κίνητρο και οριοθέτηση 2.3.2. Επεξεργασία σταδίων 2.3.3. Παρουσίαση 2.3.4. Ανατροφοδότηση 3. Αξιολογητική φάση

3. 2. 1 Μελετη περιπτωςης. Κτηνιατρικη Σχολη Πανεπιςτημιου 3.2.1 Μελετη περιπτωςης Κτηνιατρικη Σχολη Πανεπιςτημιου Αυςτραλιας (Ginns και Ellis, 2007) Ανάμιξη offline και online μορφών εκπαίδευσης σύγχρονων και ασύγχρονων μορφών μάθησης αυτοκαθοδηγούμενης και συνεργατικής μάθησης

3.2.1 Μελετη περιπτωςης Κτηνιατρικη Σχολη Πανεπιςτημιου Αυςτραλιας 3.2.1 Μελετη περιπτωςης Κτηνιατρικη Σχολη Πανεπιςτημιου Αυςτραλιας Διαλέξεις 2 – 4 ώρες θεωρητικό υπόβαθρο Πρακτικό μέρος Πρόσωπο με πρόσωπο συνεδρίες: συζήτηση, συμπεράσματα. Διαδικτυακές πηγές διερεύνηση περιπτώσεων σε ατομικό /ομαδικό επίπεδο

4. Συμπεραςματα Η μικτή μάθηση: κερδίζει ολοένα και περισσότερο έδαφος έχει ποικίλες εφαρμογές στον εκπαιδευτικό και εργασιακό τομές περιλαμβάνει συνδυασμούς τεχνολογικής, θεωρητικής - παιδαγωγικής και μεθοδολογικής υφής αποτελεί αξιόλογη διδακτική επιλογή που ανταποκρίνεται σε πολλές μαθησιακές απαιτήσεις εφαρμόζεται με ορισμένες ιδιαιτερότητες «Το ερώτημα δεν είναι κατά πόσο πρέπει να αναμίξουμε στρατηγικές. Το ερώτημα είναι μάλλον ποια είναι τα συστατικά για να πετύχουμε μία αποτελεσματική μίξη» (Marc Rosenberg) (Carman, 2002)