Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία Ιστορικό Ιδρυσης Το Μάρτη του 1918, μία ομάδα μαθηματικών αποφάσισε να δημιουργήσει την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, με.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δρ. Σάλτας Βασίλειος Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών ΣΔΟ – ΤΕΙ Καβάλας
Advertisements

Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Σωματείο «Επιχειρηματικότητα Νέων»/ Junior Achievement Greece
Ένα παράδειγμα διαθεματικής αξιοποίησης ψηφιακών εργαλείων έκφρασης στα Μαθηματικά και στην Πληροφορική. Α. Ψαλτίδου Σ. Δουκάκης Ένα παράδειγμα διαθεματικής.
Επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Νότα Σεφερλή
Φιλοσοφία Ενσωμάτωσης των ΤΠΕ
Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
Διδάσκοντας με τη βοήθεια λογισμικού υπολογιστικών φύλλων
& Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία Τσουλής Μιλτιάδης
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Συνάντηση Εκπαιδευτών Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στην Εκπαιδευτική Εφαρμογή της Πληροφορικής Άνοιξη 2008 Ομάδα Επιμόρφωσης Τ.Π.Ε.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΦΩΤΕΙΝΟΥ M.Sc. Computation, Univ. of London
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΚΑΙ ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ, ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ.
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ & ΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ΤΠΕ) ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Λάμπρος Πόλκας.
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Ομάδα Α Διδακτική της Γλώσσας Γ’-Δ’ Δημοτικού
Μαθησιακά αποτελέσματα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση Η περίπτωση του ΑΠΘ Κωνσταντίνος Αϊβαζίδης Υπεύθυνος Διασφάλισης Ποιότητας, Έργο ΜΟΔΙΠ ΑΠΘ.
“Προετοιμασία του Δασκάλου της Κοινωνίας της Πληροφορίας. Αρχική Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας” Πρόταση.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Εύη Μακρή - Μ π ότσαρη Πρόεδρος του τμήματος.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Η χρήση των Τ.Π.Ε. κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών Α΄ Λυκείου
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
3η Π.Δ.Κα.Π - Αλεξανδρούπολη 2009 Αξιολόγηση της επιμορφωτικής διαδικασίας των εκπ/κων ΠΕ19-20 Καράκιζα Τσαμπίκα Σχ. Σύμβουλος Πληροφορικής Δωδ/σου Κωσταλίας.
Εκπαίδευση Ενηλίκων στις Νέες Τεχνολογίες Πρόγραμμα "ΗΡΩΝ" 1 ος χρόνος Χρήστος Ι. Μηλιτσόπουλος Καθηγητής Β/θμιας - ΠΕ19 Εκπ/τής Ενηλίκων.
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ για την καταγραφή απόψεων & αναγκών των εκπαιδευτικών της 31ης Ε.Π. Π.Ε. Αθηνών σε θέματα ενημέρωσης και επιμόρφωσης ΣΤΕΛΙΟΣ.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Ενότητα 1.2 Μοντέλα εισαγωγής ΤΠΕ στην εκπαίδευση ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β΄ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΣΤΙΣ Τ.Π.Ε. – ΠΕ03 Γιώργος Γεωργιόπουλος Μαθηματικός M.Sc., M.Ed.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Ο τομέας της Πληροφορικής
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στη διδασκαλία γνωστικών αντικειμένων Σαΐτης Θανάσης, δάσκαλος.
Μια φορα κι eναν καιρο στο Διαδικτυο…
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Σχολική Βαθμίδα : Β κατεύθυνσης Διάρκεια μαθήματος : 1 διδακτική ώρα 1) Να μελετούν τη συμπεριφορά της συνάρτησης f με τύπο στο μέσω της.
ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Λογισμικό της Εκπαίδευσης Κωστής Οικονομίδης ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
1 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Γιώργος Γιαγλής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
Καλέμας Απόστολος, ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ, Λάρισα Μάιος 2008 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία Αναλυτικό.
Χρήση και αξιοποίηση ΤΠΕ στην διδακτική διαδικασία
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Πράξη «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείο 21ου αιώνα) – ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ, στους Άξονες Προτεραιότητας 1,2,3, - Οριζόντια Πράξη», Επιμόρφωση εκπαιδευτών στο νέο ΠΣ για.
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Υπ.Ε.Π.Θ. - Infosystem 99 Υπ.Ε.Π.Θ. Διεύθυνση Σπουδών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Τμήμα Δ΄ Γραφείο Υπολογιστικών & Δικτυακών Τεχνολογιών
Διδακτική Πληροφορικής
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Μαθήματα των ΤΕΕ ßΧρήση Η/Υ (για όλους τους τομείς) ßΥλικό Υπολογιστών (Α’ τάξη - 1ος κύκλος) ßΕργασιακό Περιβάλλον (Α’ τάξη - 1ος κύκλος) ßΣυντήρηση Υπολογιστών.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Γιώργος Σούλτης.
ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΣ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ – ΑΝΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ (ΣΤΟΛΗ) ΜΑΘΗΤΩΝ.
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Διδακτική της Πληροφορικής
Βασικές δεξιότητες στις ΤΠΕ
«Επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και την εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη» Έλενα Βλαχογιάννη
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία

Ιστορικό Ιδρυσης Το Μάρτη του 1918, μία ομάδα μαθηματικών αποφάσισε να δημιουργήσει την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, με σκοπό: –Να φέρει τους Έλληνες μαθηματικούς πιο κοντά –Να συνεισφέρει στην ανάπτυξη των Mαθηματικών –Να παρασταθεί ηθικά και υλικά στους Έλληνες μαθηματικούς Πρόεδρος:Ν. Χατζηδάκης Γ. Γραμματέας:Ν. Σακελλαρίου

Σήμερα Η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία  15000μέλη  μέλη  δρχ. ετήσιο προϋπολογισμό  260 m 2 ιδιόκτητους χώρους  Εργαστήρια Ηλεκτρονικών Υπολογιστών  Υπάρχει σύνδεση στο Edu Net.  Κόμβο στο Internet

Επαγγελματικά σεμινάρια πληροφορικής Τίτλος: Τίτλος: Ανάλυση-Προγραμματισμός Η/Υ. Διάρκεια: Διάρκεια: 400 ώρες Αριθμόςεπιμορφούμενων Αριθμός επιμορφούμενων: 1000 άτομα από το 1983 μέχρι σήμερα Στόχοι: Στόχοι:H απόκτηση σωστής και σε έκταση γνώσης που, σε συνδυασμό με τη συνεχή πρακτική εξάσκηση θα μπορεί ο εκπαιδευόμενος, να ανταποκριθεί με επιτυχία στις απαιτήσεις της ελεύθερης αγοράς εργασίας.

Επιμόρφωση εκπαιδευτικών Α/θμιας εκπαίδευσης  Τίτλος:  Τίτλος: Διδακτική και Παιδαγωγική μέθοδος για την διδασκαλία των μαθηματικών και της πληροφορικής  Διάρκεια:  Διάρκεια: 270 ώρες  Αριθμόςεπιμορφούμενων:  Αριθμός επιμορφούμενων: 150 άτομα  Στόχοι:  Στόχοι: Να ανταποκριθούν οι εκπαιδευόμενοι με επιτυχία στις απαιτήσεις της Διδασκαλίας των Μαθηματικών και της Πληροφορικής στα Δημόσια και Ιδιωτικά σχολεία. Να εκμεταλλευτούν τον προσωπικό του υπολογιστή καλύτερα (Internet).

Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις νέες τεχνολογίες  Τίτλος:  Τίτλος: Η Πληροφορική στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση  Διάρκεια:  Διάρκεια: 100 ώρες  Αριθμόςεπιμορφούμενων:  Αριθμός επιμορφούμενων: 500 άτομα  Στόχοι:  Στόχοι: Επιμόρφωση Καθηγητών στη χρήση Υπολογιστών και Εκπαιδευτικού Λογισμικού (Ιδιαίτερα στους μαθηματικούς). Να εκμεταλλευτούν τον προσωπικό τους Η/Υ, να αποκτήσουν παραπάνω γνώσεις, ώστε η πληροφορική να αποτελέσει εργαλείο της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Σεμινάρια για μαθητές  Τίτλος:  Τίτλος: Σπουδαστήριο Πληροφορικής  Διάρκεια:  Διάρκεια: (60 ώρες)  Αριθμόςεπιμορφούμενων:  Αριθμός επιμορφούμενων: 100 μαθητές  Στόχοι:  Στόχοι: Να αποκτήσουν τις βασικές γνώσεις της πληροφορικής αλλά και να ξεκινήσουν από μια σωστή βάση την γνωριμία με τον Η/Υ.

Εξειδικευμένα σεμινάρια (Δίκτυα)  Τίτλος:  Τίτλος: UNIX και Γλώσσα προγραμματισμού C  Διάρκεια:  Διάρκεια: 50 ώρες  Αριθμόςεπιμορφούμενων:  Αριθμός επιμορφούμενων: 150 άτομα  Στόχοι:  Στόχοι: Εξειδίκευση στο περιβάλλον UNIX για επαγγελματική αποκατάσταση

Εξειδικευμένα σεμινάρια (INTERNET )  Τίτλος:  Τίτλος: Χρήση Internet και δημιουργία WEB σελίδων.  Διάρκεια  Διάρκεια : 100 ώρες  Αριθμόςεπιμορφούμενων:  Αριθμός επιμορφούμενων: 40 άτομα  Στόχοι:  Στόχοι: Εκπαίδευση στη χρήση INTERNET- και στη κατασκευή σελίδων.

Σεμινάρια για τους Σχολικούς Συμβούλους των Μαθηματικών  Τίτλος:  Τίτλος: Εισαγωγή στην πληροφορική και ο ρόλος της στην Εκπαίδευση  Διάρκεια:  Διάρκεια: 60 ώρες  Αριθμόςεπιμορφούμενων  Αριθμός επιμορφούμενων : 15 άτομα  Στόχοι:  Στόχοι: Επιμόρφωση με τις βασικές έννοιες της πληροφορικής.

Σεμινάρια για τους Υπαλλήλους του ΥΠΕΠΘ  Τίτλος:  Τίτλος: Αυτοματισμός γραφείου  Διάρκεια:  Διάρκεια: 170 ώρες  Αριθμόςεπιμορφούμενων :  Αριθμός επιμορφούμενων :40 άτομα  Στόχοι:  Στόχοι: Χρήση των Υπολογιστών στο περιβάλλον γραφείου. Οι εκπαιδευόμενοι θα μάθουν το χειρισμό συγκεκριμένων πακέτων (επεξεργαστής κειμένου, Λογιστικό φύλλο, βάσης δεδομένων), για προσωπική ή επαγγελματική χρήση.

Σεμινάρια για τους υπαλλήλους του ΟΕΕΚ  Τίτλος :  Τίτλος : Αυτοματισμός γραφείου  Διάρκεια :  Διάρκεια : 100 ώρες  Αριθμόςεπιμορφούμενων : 2  Αριθμός επιμορφούμενων : 260 άτομα  Στόχοι :  Στόχοι : Χρήση των Υπολογιστών στο περιβάλλον γραφείου. Οι εκπαιδευόμενοι θα μάθουν το χειρισμό συγκεκριμένων πακέτων (επεξεργαστής κειμένου, Λογιστικό φύλλο, βάσης δεδομένων, για προσωπική ή επαγγελματική χρήση.

«Μαθηματικά με χρήση νέων τεχνολογιών στα πλαίσια προγραμμάτων ΣΕΠE»  Εφαρμόστηκε πειραματικά στη Γ' Τάξη του Γυμνασίου, μέσα στο πλαίσιο του ωρολογίου προγράμματος, στα μαθήματα της Άλγεβρας και της Γεωμετρίας για 2 ώρες την εβδομάδα  Η μελέτη των λογισμικών πακέτων και η εξοικείωση με αυτά βασίστηκε στην ομαδική εργασία και στην έντονη ανάπτυξη της καλής συνεργασίας μεταξύ των μαθητών, με την παρουσία του καθηγητή.  Οι μαθητές πειραματίστηκαν και τους δόθηκε η δυνατότητα να παρέμβουν στον τρόπο προσέγγισης των θεμάτων διδασκαλίας (πράξεις με αλγεβρικές παραστάσεις, αναγωγή ομοίων όρων, μονώνυμα-πολυώνυμα, ταυτότητες και γεωμετρική ερμηνεία τους κλπ.)  Σε όλα τα σχολεία η χρήση του Videoprojectror αποδείχθηκε απαραίτητη και αποτελεσματική για τη διδασκαλία του αντικειμένου με τη χρήση των λογισμικών πακέτων.

Απο απόσταση εκπαίδευση στα Μαθηματικά (Εύδοξος) Συμμετέχοντεςφορείς Συμμετέχοντες φορείς: Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, Πανεπιστήμιο Πειραιά, Πανεπιστήμιο Αιγαίου Αποδέκτες: Μαθηματικοί της Β ας εκπαίδευσης( Μυτιλήνη, Σάμος) -Ασύγχρονη διδασκαλία με τη δημιουργία ιστοσελίδων, οι οποίες περιέχουν διδακτικό υλικό από τη θεωρία αριθμών. -Σύγχρονη διδασκαλία. Χρησιμοποιήθηκε κεντρικό Studio με ειδικό εξωπλισμό και κατάλληλο ηλεκτρονικό πίνακα.

Προτάσεις για τη διδασκαλία των μαθηματικών με τη βοήθεια των νέων τεχνολογιών  Αναλυτικάπρογράμματακαιπροσαρμογή αυτώνστιςνέεςτεχνολογίες  Αναλυτικά προγράμματα και προσαρμογή αυτών στις νέες τεχνολογίες  ΕπιλογήΕκπαιδευτικούΛογισμικού  Επιλογή Εκπαιδευτικού Λογισμικού  Εκπαίδευσηεκπαιδευτικών  Εκπαίδευση εκπαιδευτικών  ΑνάπτυξηΔραστηριοτήτων  Ανάπτυξη Δραστηριοτήτων