Κατάρτιση μέσω φορητών συσκευών για φροντιστές ατόμων με αναπηρία και ηλικιωμένων 539913-LLP-1-2013-1-TR-LEONARDO-LMP.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
BOLOGNA CONFERENCE Νέες Πρωτοβουλίες της ΕΕ στον τομέα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ρούλα ΚΥΡΙΛΛΟΥ-ΙΟΑΝΝΙΔΟΥ Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο 16 Οκτωβρίου 2013.
Advertisements

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ
ΓΕΝΙΚΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΣΑΣ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ Ε.Ε.
Διδάσκων : Κουντούρης Νικόλας. Δρ. Πολιτειολόγος
GRUNDTVIG Nikolai Frederik Severin Grundtvig ( )
«Συμβουλευτική υποστήριξη μικρομεσαίων επιχειρήσεων στο Δήμο Αθήνας σε θέματα επιχειρηματικότητας και συνεργασιών με σκοπό την ενίσχυση της καινοτομίας.
«Erasmus για όλους» το νέο πρόγραμμα
‘’Ευρωπαϊκή Ατζέντα για την Κατάρτιση και Εκπαίδευση Ενηλίκων’’ ( Ψήφισμα του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου 2011/ C372 / 01 ) Αθήνα,8 και 9 Ιουλίου 2013 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΔΙΚΤΥΩΣΗ: euro|guidance Ημερίδα “Ευρωπαϊκή κινητικότητα για λόγους εκπαίδευσης & απασχόλησης: Euroguidance-Eures” 15 Οκτωβρίου 2004 ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ.
Έργο «Take Care»: Οδηγός Ορολογίας Ιατρικής Περίθαλψης για Μετανάστες Διάρκεια: από 1 Νοεμβρίου 2012 μέχρι 31 Οκτωβρίου 2014.
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.2 Ορισμός των στόχων στην πράξη.
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (Σύμφωνα με το νόμο 4186/ ) ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηρακλείου Δρ. Αντωνίου Θεόδωρος.
Υπουργείο Παιδείας, Δια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων Εθνικό Κέντρο Βιβλίου (ΕΚΕΒΙ) Καινοτόμες δράσεις για την ενίσχυση της φιλαναγνωσίας.
39th IATTO Forum Θεσσαλονίκη, 27 Σεπτεμβρίου 2013
1 European Union Regional Policy – Employment, Social Affairs and Inclusion ΧΩΡΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ Εισηγητής:
«Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής.
ΨΗΦΙΑΚΟ ΧΑΣΜΑ Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΕΠΙΔΡΑΣΗΣ
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΚΥΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 9.1 Εθνικές και Ευρωπαϊκές πολιτικές για την επικύρωση των εμπειριών τοποθέτησης.
Leonardo Transfer of Innovation- Μεταφορά καινοτομίας (Οκτώβριος 2012 – Σεπτέμβριος 2014) Κώστας Οικονόμου Βασιλική Ζιάκα.
B a c kn e x t h o m e ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ Υπουργείο Απασχόλησης και Κοινωνικής προστασίας Κ.Π. «Equal”ΤεχνομάθειαΕυρωπαϊκή.
Μάθηση εν κινήσει Mobile-Learning Ιωάννου Μάριος, Νικολάου Μαρία, Παπακωνσταντίνου Κούλα, Σακκάς Γιώργος.
Το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων (EQF): Προκλήσεις και προοπτικές
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 2007 – ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 1 ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ 2007.
ΠΛΑΙΣΙΟ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΡΓΩΝ της ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΣ 158 ΜΕΤΡΟ 4.3 (ΕΤΠΑ) ΕΠ ΚτΠ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Της ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ Π158 13/7/2006 ΠΕΛΚΑ ΛΙΝΑ ΕΥΔ.
1 ΕΥΡΩΠΑïΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Δια Βίου Μάθηση: Πραγματικότητες, Προκλήσεις και Προοπτικές στην Κύπρο και την Ευρώπη Απριλίου 2004 ¨ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 7.2 Τα βασικά στοιχεία των περιεχομένων της κατάρτισης.
Τίτλος Σχεδίου: Partnership for experimenting with ECVET in a practical context (2009 – 2011) Δράση: Εταιρικές Σχέσεις – LDV Ε. Λαμπριτζή
TO ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ & ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΤΟ ΔΙΑΔΕΧΕΤΑΙ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ DI-XL ΓΙΑ ΤΙΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ
1 ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Σ.Ε.Ε. στο πλαίσιο του προγράμματος «Πληροφόρηση φοιτητριών και νέων επιστημονισσών για το επάγγελμα του ερευνητή» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ «Η.
«Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων Δευτέρα, 21 Ιανουαρίου 2013 Δημοτικό Θέατρο Ηλιούπολης.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Στρατηγική «Ευρώπη 2020» ICT - θέσεις εργασίας - οικονομική ανάπτυξη - καθημερινότητα.
ΔΙΑΚΗΡΥΞΕΙΣ , ΨΗΦΙΣΜΑΤΑ, ΠΡΟΤΥΠΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ
Το Πρόγραμμα Leonardo da Vinci για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση Δρ. Ειρήνη Ντρούτσα Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών Εθνική Μονάδα LLP Aθήνα, Ιούνιος.
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
Σχολικό Έτος ο ΕΚ Καρδίτσας Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης “H ενδοσχολική επιμόρφωση της καρδιάς μας. Ο ένας για τον άλλο” Η χρήση του.
Δίκτυο Europe Direct για την Ελλάδα Αθήνα, 10 Ιουνίου 2014 Ομάδα Δράσης για την Ελλάδα1 Ανεργία των Νέων και Εγγύηση για την Νεολαία (Youth Guarantee)
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
Εφαρμογή του Ευρωπαϊκού Θεματολογίου για την Εκπαίδευση Ενηλίκων : Το Σχέδιο Δράσης της Κύπρου 29 Μαρτίου 2013 Συνεδριακό Κέντρο ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
Καθ. Γκρίτζαλης Στέφανος Ειδικός Γραμματέας Διοικητικής Μεταρρύθμισης
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Ίδρυμα Διαχείρισης Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων Διά Βίου Μάθησης Ημερίδα Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Ενηλίκων στην Κύπρο Λεμεσός, 21 Ιουνίου 2013.
Κωστοπούλου Όλγα ΑΕΜ 3157 Εξάμηνο Στ’. Πρωτοβουλίες και δράσεις κατά την περίοδο Από τις αρχές της δεκαετίας του 1990,η έννοια της ποιότητας.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ 2009 Αθήνα, 12/12/2008.
Προτάσεις για την εξειδίκευση της διάστασης της αναπηρίας κατά την εφαρμογή του Ε.Π. - Περιφερειακή Στρατηγική για την Αναπηρία Εισηγητής: Λογαράς Δημήτρης,
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ Α.Τ.Ε.Ι. ΠΑΤΡΑΣ ΣΤΟ INSTALL INSTALL Innovative strategy for raising awareness of lifelong learning in Greece.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ ΙΔΡΥΜΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ & ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΕΘΝΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΕΕ ΝΕΑ.
ΕΙΔΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΜΕΑ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ Υπουργείο Υγείας Αθήνα Δεκέμβριος 2013 Στρατηγική Τομέα Υγείας : Πρόγραμμα Επαγγελματικής Κατάρτισης.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
1 Το έργο «Ανοικτά Ψηφιακά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών» : Σύντομη περιγραφή – Γενικά Στοιχεία Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.
ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία.
Τάσεις στην αγορά εργασίας Σταύρος Κατσούρας, σύμβουλος Απασχόλησης στο ΚΕΣΥΠ Βόλου Στο πλαίσιο του προγράμματος Comenius Regio EDUCATION AND THE LABOUR.
ΣΗΜΕΙΑ - ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
Τεχνολογία Πολυμέσων Ενότητα # 2: Εφαρμογές πολυμέσων
Οργάνωση και Διοίκηση Πρωτοβάθμιας (Θ)
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
Κατερίνα Αλεξομανωλάκη,
Στρατηγική Τομέα Υγείας : Πρόγραμμα
Η Ευρωπαϊκή στρατηγική για την εκπαίδευση
Ενιαία Ψηφιακή Πύλη.
Προσβασιμότητα για ΑμεΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κατάρτιση μέσω φορητών συσκευών για φροντιστές ατόμων με αναπηρία και ηλικιωμένων LLP TR-LEONARDO-LMP

Γενικές Πληροφορίες Leonardo Da Vinci – Πολυμερή σχέδια - Ανάπτυξη καινοτομίας – 75% ευρωπαϊκή χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, το πρόγραμμα δια βίου μάθησης, Βασική Δράση 3: ΤΠΕ Διάρκεια προγράμματος – 01 Ιανουαρίου Δεκεμβρίου 2015 Ομάδες στόχοι: – Άνεργοι ή άτομα χαμηλής εξειδίκευσης – Άτομα με αναπηρίες & ηλικιωμένοι (επωφελούμενοι) – Κέντρα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Επωφελούμενοι – Άτομα με αναπηρία (ΑμεΑ) και ηλικιωμένοι

LLP TR-LEONARDO-LMP Οι εταίροι Πανεπιστήμιο Gazi (Τουρκία) – συντονιστής PhoenixKM BVBA (Βέλγιο) Interprojects (Βουλγαρία) Υπουργείο Οικογένειας & Κοινωνικής Πολιτικής (Τουρκία) Πανεπιστήμιο Αθηνών (Ελλάδα) Ένωση Ευρωπαϊκών Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Γερμανία)

LLP TR-LEONARDO-LMP Το πρόβλημα Ηλικία και αναπηρία συνδέονται στενά: Περίπου 45 εκατομμύρια άτομα στην Ευρώπη (15% του πληθυσμού της ΕΕ) αντιμετωπίζουν ένα μακροχρόνιο πρόβλημα υγείας ή αναπηρία (LSHPD). Το 70% αυτών θα είναι πάνω από 60 ετών το Ηλικιωμένοι και ΑμεΑ -ειδικά τα άτομα με προβλήματα κίνησης και αισθητηριακές διαταραχές- εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από Προσωπικούς Φροντιστές (ΠΦ). Η Προσωπική Φροντίδα αποτελεί το κλειδί για την αυτονομία των ΑμεΑ. Σύμφωνα με εκτιμήσεις, το ποσοστό των ανθρώπων που έχουν ανάγκη ΠΦ ανέρχεται στο 1% του συνόλου των ατόμων με αναπηρία. Πρόκειται, λοιπόν, για μια πραγματική ανάγκη ευρωπαίων πολιτών. Οι ΠΦ πρέπει να έχουν ευρύ φάσμα δεξιοτήτων (προσόντα νοσηλευτικά, πρώτων βοηθειών, προσωπικής φροντίδας, κ.λπ.). Αν και αυτή η βοήθεια είναι ζωτικής σημασίας για τη διασφάλιση της καθημερινής ποιότητας ζωής (βοήθεια σε βασικές εργασίες, όπως το ντύσιμο, το φαγητό, το μπάνιο / ντους), εξακολουθεί να είναι ποσοτικά και ποιοτικά ένα τεράστιο πρόβλημα. Λίγοι άνθρωποι έχουν τα προσόντα να γίνουν ΠΦ, και στην πραγματικότητα, η εκπαίδευση / κατάρτιση είναι ουσιαστικά ανύπαρκτη στις χώρες της ΕΕ. Οι περισσότεροι ΠΦ δεν έχουν επαρκή προσόντα, και ως επί το πλείστον δεν έχουν λάβει επίσημη κατάρτιση, καθιστώντας την προσωπική φροντίδα μια πολύ επίπονη και δύσκολη «περιπέτεια» για τους βασικούς επωφελούμενους του προγράμματος: τα άτομα με αναπηρία και τους ηλικιωμένους.

LLP TR-LEONARDO-LMP Βασικοί στόχοι Διασφάλιση της δυνατότητας των ΚΕΕ να παρέχουν επαρκή εκπαίδευση ΠΦ, παντού και οποιαδήποτε στιγμή, για άτομα χαμηλής ειδίκευσης (χωρίς δουλειά) ή άτομα που θέλουν να διευρύνουν το φάσμα των προσφερόμενων υπηρεσιών (νοσοκόμες, παραϊατρικά επαγγέλματα), με τη χρήση καινοτόμων εκπαιδευτικών προσεγγίσεων που αξιοποιούν τις ΤΠΕ, όπως π.χ. μέσω κινητού και web2.0 διαδικτυακών περιβαλλόντων που ενσωματώνουν βίντεο, animation, ήχο, αλλά και κείμενο, προσφέροντας παράλληλα και εξάσκηση στην πράξη.

LLP TR-LEONARDO-LMP Αναμενόμενα αποτελέσματα Ειδικό πρόγραμμα σπουδών για ΠΦ και σχετικό εκπαιδευτικό υλικό για διάφορες αναπηρίες, που θα ισχύουν σε κάθε χώρα στην ΕΕ (και εκτός αυτής). Θα παρέχονται υπό άδεια Creative Commons (δωρεάν), σύμφωνα με τη διαφάνεια επαγγελματικών προσόντων και ικανοτήτων και το πλαίσιο ECVET. Καινοτόμες εφαρμογές για φορητές / ηλεκτρονικές πλατφόρμες μάθησης (PC, smartphone και tablet PC -Android) που θα προσφέρουν διαδραστική και παιγνιώδη εμπειρία μάθησης οπουδήποτε, οποτεδήποτε. Θα παρέχονται δωρεάν ως εφαρμογές ανοιχτού κώδικα σε κέντρα ΚΕΕ και σε ενδιαφερόμενους φορείς. Πιλοτικές δοκιμές με τους τελικούς χρήστες (κυρίως άτομα χαμηλής εξειδίκευσης) και τους επωφελούμενους από τα αποτελέσματα του προγράμματος (άτομα με ειδικές ανάγκες και ηλικιωμένους) στο Βέλγιο, τη Γερμανία, τη Βουλγαρία και την Τουρκία. Διαδικτυακή πύλη με ειδικές «κοινότητες» μέσω της οποίας θα παρέχεται στα ΚΕΕ πρόσβαση σε υλικό για την κατάρτιση ΠΦ.

LLP TR-LEONARDO-LMP Περισσότερες πληροφορίες Επικοινωνία Καθ. Seyhan Firat (Συντονιστής) Ακολουθήστε μας: twitter.com/Mcareproject