«Ανίχνευση πιθανών δυσκολιών που συναντούν οι φοιτητές του ΤΕΙ Αθήνας για την έγκαιρη κτήση πτυχίου» Καθηγητής Γεώργιος Παναγιάρης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ι. Καραγιάννης,Σχ. Σύμβουλος ΠΕ03 Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ. Παρουσίαση του νέου Νόμου για τα ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ. Μια πρώτη.
Advertisements

Το νέο Λύκειο και το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
«Erasmus για όλους» το νέο πρόγραμμα
Επιτροπή Στρατηγικού Σχεδιασμού Π.Θ Γέμτος Θεοφάνης Καθηγητής, Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Πρακτική Άσκηση και Μαθητεία σε χώρες της Ε.Ε.
Πιλοτική λειτουργία ψηφιακής πλατφόρμας για τις διαδικασίες περιβαλλοντικής αδειοδότησης έργων και δραστηριοτήτων στην Περιφέρεια Κρήτης Πιλοτική λειτουργία.
Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ.
Ημερίδα Γραφείου Διασύνδεσης 21/11/2006 ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΑΣΜΟΣ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ.
Διοικητικό Συμβούλιο Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθήνας Αίθουσα Συνεδριάσεων Πανεπιστημίου 44 “ΕΠΙΤΑΓΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΝΕΟΥΣ.
Σάββατο, 26 Ιανουαρίου 2013 Ημέρα Γνωριμίας. Στόχος Προπτυχιακού Προγράμματος Τμήματος Αγγλικών Σπουδών  Καλλιέργεια ενσυνείδητης κριτικής σκέψης που.
Οργανωση & Διοικηση επΙχΕΙΡΗσεων τροφιμων & Γεωργιασ
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Τμήμα Επιχειρηματικού Σχεδιασμού και Πληροφοριακών Συστημάτων
ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Γραφείο Διασύνδεσης ΤΕΙ Αθήνας ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (Τ.Ε.Ι.) ΑΘΗΝΑΣ Γραφείο Διασύνδεσης ΤΕΙ.
ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ Τμήμα Τεχνολογίας Τροφίμων Δεκέμβριος 2012.
24/01/2012 Studying at the School of English Οι σπουδές στο Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Α.Π.Θ.
Καλώς ήρθατε στο Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας.
H Αξιολόγηση στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΑΘΗΝΑΣ. ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (Τ.Ε.Ι.) ΑΘΗΝΑΣ Γραφείο Διασύνδεσης Τ.Ε.Ι. Αθήνας.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΤΑ Ι.Ε.Κ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΕΣΥΠ ΔΡΑΜΑΣ 2014 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. 2013Π.Μ.Σ. - Τμήμα Θεάτρου - Α.Π.Θ.2 Η θεατρική παράσταση: ιστορία, θεωρία και πρακτική Λειτουργεί από.
ΤΟ ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ.
Tο Νέο Γενικό Λύκειο σύμφωνα με το νόμο 4186/ και τις τροποποιήσεις του, σύμφωνα με τους νόμους: 4264/ και 4275/ Λ Υ Κ Ε.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Εκδήλωση του Γραφείου Διασύνδεσης, Σπουδών και Σταδιοδρομίας με θέμα «Οι Μεταπτυχιακές Σπουδές στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης» Θεσσαλονίκη,
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Η αξιολόγηση του διευθυντή από τον σχολικό σύμβουλο ΠΔ 152/ΦΕΚ 240, Τ. Α΄/ , άρθρα 3,4,6,10,16,17 ΥΑ 10940/
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Η ΑΠΟΨΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ.
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
1ο γενικο λυκειο μαρκοπουλου
Ημερίδα 4 Πορεία των διαδικασιών Διασφάλισης της ποιότητας 15 Νοεμβρίου 2012.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ομιλητής : Αθανάσιος Πάπιστας.
ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑ!!.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
ΔΗΜΟΣΙΟ ΙΕΚ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2013.
«Ψηφιακά και Ενσωματωμένα Συστήματα – Βιομηχανικές Εφαρμογές Αιχμής»
Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις
Ερευνητικές εργασίες Πλαίσιο εφαρμογής – Επιλογή θέματος.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΡΙΝΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Νόμος 4186/ Εισήγηση: Τζαννή Βασιλική Κυριλλίδου Φωτεινή.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΤΜΗΜΑ 2. ΘΕΜΑ:ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΕΥΚΛΕΙΔΗ -ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ-ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ.
Διδασκαλείο Δ.Ε. ¨Αλέξανδρος Δελμούζος¨ Π.Τ.Δ.Ε. Πανεπιστημίου Αιγαίου.
Ανώτατη Εκπαίδευση ERASMUS. ΔΡΑΣΕΙΣ 1) Κινητικότητα φοιτητών για σπουδές 2) Κινητικότητα φοιτητών για πρακτική άσκηση 3) Κινητικότητα προσωπικού για διδασκαλία.
Γίνε δραστήριος φοιτητής! Απόκτησε εμπειρίες- δεξιότητες! Ξεκίνησε την καριέρα σου σήμερα! Τρίτη 17/3/2015, ΚΕ.Δ.Ε.Α. Κική Ματσούκα Σύμβουλος Σταδιοδρομίας,
Ημερίδα ενημέρωσης και διάδοσης αποτελεσμάτων για το Πρόγραμμα ERASMUS 29 Νοεμβρίου 2011 Aθήνα, “Athens Park Hotel” «Το Πρόγραμμα ERASMUS μετά το 2013»
ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ 4 ο ΕΤΟΣ (Δ΄ΤΑΞΗ - S4)
Ι.Κ.Υ. (ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ) COMENIUS (ΚΟΜΕΝΙΟΥΣ ) ΕΥΡΩΠΑΪΚO ΠΡΟΓΡΑΜΜA.
Διεθνής Κινητικότητα: Νέα Δράση και Οδηγίες Διαχείρισης Γιαννούλη Βάσω Συντονίστρια Τομέα Ανώτατης Εκπαίδευσης Erasmus+, EM/IKΥ Erasmus+/Τομέας Ανώτατης.
ΣΥΜΒΑΣΗ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ERASMUS+ ΑΛΛΑΓΕΣ - ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ 22 Οκτωβρίου 2015, Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών Βάσω Γιαννούλη Συντονίστρια του τομέα της Ανώτατης Εκπαίδευσης.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΛΙΑΔΟΥ – ΤΑΧΟΥ ΣΟΦΙΑ «Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
Πρόγραμμα Erasmus+ ΚΑ1 Σημεία Βελτίωσης Ελευθερία Ν. Γωνίδα Αναπλ
Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα(ΑΕΙ)
MBA Εξ’ Αποστάσεως του Πανεπιστημίου Λευκωσίας
Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ.
Δ.Ι.Ε.Κ. ΑΙΓΑΛΕΩ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ
Erasmus EMaTTech.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Ψυχολογίας
Erasmus+ International Credit Mobility
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ
Εδώ δεν είναι ποτέ αργά για μάθηση!
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«Ανίχνευση πιθανών δυσκολιών που συναντούν οι φοιτητές του ΤΕΙ Αθήνας για την έγκαιρη κτήση πτυχίου» Καθηγητής Γεώργιος Παναγιάρης

Με τον όρο «λιμνάζοντες» φοιτητές εννοούμαι τους φοιτητές που: σύμφωνα με το Άρθρο 33 παρ. 11 α) Μετά το πέρας της περιόδου κανονικής φοίτησης, που ισούται με τον ελάχιστο αριθμό των αναγκαίων για την απονομή του τίτλου σπουδών εξαμήνων, σύμφωνα με το ενδεικτικό πρόγραμμα σπουδών της σχολής, προσαυξημένο κατά τέσσερα εξάμηνα, οι φοιτητές μπορούν να εγγραφούν στα εξάμηνα, μόνον εφόσον πληρούν τους όρους συνέχισης της φοίτησης που καθορίζονται στον Οργανισμό κάθε ιδρύματος.

β) Για τους φοιτητές μερικής φοίτησης, η περίπτωση α΄ έχει εφαρμογή μετά το πέρας περιόδου που ισούται με το διπλάσιο χρόνο του ελάχιστου αριθμού των αναγκαίων για την απονομή του τίτλου σπουδών εξαμήνων, σύμφωνα με το ενδεικτικό πρόγραμμα σπουδών της σχολής.

Άρθρο 33 Χρονική διάρθρωση σπουδών – Εξετάσεις 3. Οι φοιτητές που αποδεδειγμένα εργάζονται τουλάχιστον 20 ώρες την εβδομάδα δύνανται να εγγράφονται ως φοιτητές μερικής φοίτησης, ύστερα από αίτησή τους που εγκρίνεται από την κοσμητεία της σχολής. Ο Οργανισμός ορίζει τις ειδικότερες προϋποθέσεις και τη διαδικασία για την εφαρμογή του προηγούμενου εδαφίου, καθώς και τις ειδικότερες προϋποθέσεις και τη διαδικασία διευκόλυνσης της φοίτησης των φοιτητών με αναπηρία.

4. Οι φοιτητές μπορούν, ύστερα από αίτησή τους προς την κοσμητεία της σχολής τους, να διακόψουν τη φοίτησή τους. Με τον Οργανισμό του ιδρύματος καθορίζεται η διαδικασία διαπίστωσης της διακοπής της φοίτησης, τα δικαιολογητικά που συνοδεύουν την αίτηση και ο μέγιστος χρόνος της διακοπής, καθώς και η δυνατότητα της κατ’ εξαίρεση υπέρβασης του χρόνου αυτού. Η φοιτητική ιδιότητα διακόπτεται προσωρινά κατά το χρόνο διακοπής της φοίτησης, εκτός αν η διακοπή οφείλεται σε αποδεδειγμένους λόγους υγείας ή σε λόγους ανωτέρας βίας.

Άρθρο 80, παρ α) Όσοι φοιτητές συμπληρώνουν στο τέλος του ακαδημαϊκού έτους φοίτηση διάρκειας ίσης ή μεγαλύτερης του διπλάσιου αριθμού εξαμήνων από όσα απαιτούνται για τη λήψη του πτυχίου σύμφωνα με το ενδεικτικό πρόγραμμα σπουδών προσαυξανόμενης κατά δύο εξάμηνα, θεωρείται ότι έχουν απωλέσει αυτοδικαίως τη φοιτητική ιδιότητα από τη λήξη του ακαδημαϊκού έτους , εκτός αν ορίζεται διαφορετικά στον Οργανισμό του ιδρύματος.

β) Με την επιφύλαξη της προηγούμενης παραγράφου, όσοι φοιτητές έχουν συμπληρώσει στο τέλος του ακαδημαϊκού έτους φοίτηση διάρκειας ίσης ή μεγαλύτερης του αριθμού εξαμήνων που απαιτούνται για τη λήψη του πτυχίου σύμφωνα με το ενδεικτικό πρόγραμμα σπουδών προσαυξανόμενης κατά τέσσερα εξάμηνα, θεωρείται ότι έχουν απωλέσει αυτοδικαίως τη φοιτητική ιδιότητα από τη λήξη του ακαδημαϊκού έτους , εκτός αν ορίζεται διαφορετικά στον Οργανισμό του ιδρύματος.

γ) Όσοι φοιτητές έχουν συμπληρώσει στο τέλος του ακαδημαϊκού έτους φοίτηση διάρκειας μικρότερης από αυτήν της προηγούμενης παραγράφου, θεωρείται ότι έχουν απωλέσει αυτοδικαίως τη φοιτητική ιδιότητα όταν συμπληρώσουν φοίτηση διάρκειας ίσης με το διπλάσιο αριθμό εξαμήνων από όσα απαιτούνται για τη λήψη του πτυχίου σύμφωνα με το ενδεικτικό πρόγραμμα σπουδών, εκτός αν ορίζεται διαφορετικά στον Οργανισμό του ιδρύματος.

Πιθανές αιτίες καθυστέρησης για την κτήση πτυχίου των φοιτητών στο ΤΕΙ Αθήνας Δυσμενείς οικογενειακές οικονομικές συνθήκες Έλλειψη απαραίτητου χρόνου για παρακολούθηση μαθημάτων λόγω εργασίας Μόνιμη διαμονή εκτός Αθηνών Έλλειψη ενδιαφέροντος των εισερχομένων για το γνωστικό αντικείμενο του τμήματός τους Έλλειμμα γνωστικών προαπαιτούμενων λόγω του τρόπου εισαγωγής τους (ΤΕΛ, ΕΠΑΛ κλπ) Έλλειμμα γλωσσικών δεξιοτήτων λόγω καταγωγής (αλλοδαποί κλπ) Μαθησιακές δυσκολίες (ΑμΕΑ κλπ)

Πιθανές αιτίες καθυστέρησης για την κτήση πτυχίου των φοιτητών στο ΤΕΙ Αθήνας Σπουδές στο εξωτερικό μέσω του προγράμματος Erasmus λόγω της διαφοροποίησης των προγραμμάτων σπουδών Δυσλειτουργία στη ροή των σπουδών τους λόγω αλλαγών των προγραμμάτων σπουδών Ύπαρξη μεμονωμένων μελών εκπαιδευτικού προσωπικού που συστηματικά αξιολογούν τους φοιτητές με δυσανάλογα αυξημένου βαθμού δυσκολίας κριτήρια Έλλειψη κανονιστικού πλαισίου αποθάρρυνσης επιμήκυνσης του χρόνου σπουδών

Άρθρο 36, Φοιτητικά θέματα 1. α) Τα ιδρύματα λαμβάνουν ειδικά μέτρα για τη διευκόλυνση των σπουδών των εργαζόμενων φοιτητών. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων και Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, ρυθμίζεται η υποχρεωτική χορήγηση αδειών στους εργαζόμενους φοιτητές κατά την περίοδο των εξετάσεων για την προετοιμασία και τη συμμετοχή τους σε αυτές.

Αποτελέσματα έρευνας εξερχομένων φοιτητών LLP/Erasmus για τη λειτουργικότητα του Προγράμματος Κινητικότητας φοιτητών (PANAGIARIS G., KOILIAS Ch., VAVOURAKI H., SFLOMOS K., “Functional Evaluation of student mobility: the case study of TEI of Athens”, ERACON 2009, Erasmus Coordinators Conference 2009, 29 April-3 may 2009, Nicosia, Cyprus, Abstract p.59, Full paper in: 09/presentations/ERACON_2009_Th e_case_study_of_TEI_of_Athens_Pro f_Panagiaris_George.pdf) 09/presentations/ERACON_2009_Th e_case_study_of_TEI_of_Athens_Pro f_Panagiaris_George.pdf

“Maybe of course, the most astounding finding of all, results from the students’ replies in the question: “Has your stay abroad prolonged the total duration of your studies?”, at which 1 out of 2 students answered that their stay abroad did indeed result in the prolongation of their studies! This factor in particular seems to be statistically independent from all the rest factors.”

Αποτελέσματα έρευνας εξερχομένων φοιτητών LLP/Erasmus για τη λειτουργικότητα του Προγράμματος Κινητικότητας φοιτητών «(…) Instead, from the answers given, the overwhelming majority answers that the ECTS was applied totally or partially at the host Institution».

«Relating to the previous question, the preselected answers given to the following question “Were lessons, which you attended with a successful result,acknowledged by your Institution?” are: - Yes 94%, - No 2%, - Partially 4%

International Conference on New Horizons in Education –IΝΤΕ 2013, «Internationalization and Quality Control of Education in TEI of Athens. Evaluation of the Erasmus Programme»Internationalization and Quality Control of Education in TEI of Athens. Evaluation of the Erasmus Programme Pappa Panagiota, C.Sflomos et G.Panagiaris

Πρώτα δεδομένα αποτίμησης των προβλημάτων από τη ΜΟΔΙΠ Improving quality of educational processes providing new knowledge using data mining techniques

Ερωτηματολόγιο που διανέμεται στους απόφοιτους φοιτητές κατά τη διάρκεια της ορκωμοσίας τους, από το Τμήμα Δημοσίων κ Διεθνών Σχέσεων Α) ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΤΟIXEIA : Φύλο : άρρεν θήλυ Ηλικία : …… Τόπος Κατοικίας …………………… B) ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΦΟΙΤΗΣΑΤΕ ΣΤΟ ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ ; 4 χρόνια 5 χρόνια 6 χρόνια 8 χρόνια 10 χρόνια Πάνω από 10 χρόνια Γ) ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΑΤΕ ΕΓΚΑΙΡΑ ΤΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΑΣ : (Μπορείτε να σημειώσετε με Χ από 1 έως 3 απαντήσεις) Εργαζόμουν με πλήρες ωράριο και δεν μου έμενε χρόνος Εργαζόμουν με μερική απασχόληση και δυσκολευόμουν χρονικά Δεν με ενδιέφερε ιδιαίτερα το αντικείμενο σπουδών μου Μπήκα στο Τμήμα μου τυχαία και όχι από 1η επιλογή μου Δεν μου αρέσει ιδιαίτερα το διάβασμα και η μελέτη Δεν με ενέπνευσαν οι καθηγητές και διδάσκοντές μου Βρήκα άβολο, χρονοβόρο και ανεπαρκές το Πρόγραμμα Σπουδών Σπούδασα εξαιτίας οικογενειακών και κοινωνικών πιέσεων Ασχολήθηκα ενεργά με τον συνδικαλισμό και την πολιτική Με αποσυντόνιζαν οι συνεχείς απεργίες, καταλήψεις και κλεισίματα Είχα πιο ενδιαφέροντα πράγματα να κάνω στη ζωή μου Γνωρίζω και το ήξερα εξαρχής, ότι ακόμη και τώρα που είμαι πλέον πτυχιούχος, δεν έχω εξασφαλισμένη θέση στην αγορά εργασίας

Κύκλος διεργασιών βελτίωσης ποιότητας εκπαιδευτικής διαδικασίας στο ΤΕΙ Αθήνας ΜΟΔΙΠ Προτάσεις ΕισερχόμεναΔιοίκηση Εξερχόμενα (ανατροφοδότηση) Οργανισμός Σ υμπεράσματα Μονάδες Ιδρύματος

Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας!