ΕΘΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Για ένα νέο ελληνικό πανεπιστήμιο Βάσω Κιντή Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Advertisements

ECTS Νέος Οδηγός για τους Χρήστες για τους Χρήστες.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ
GRUNDTVIG Nikolai Frederik Severin Grundtvig ( )
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Σάββατο, 26 Ιανουαρίου 2013 Ημέρα Γνωριμίας. Στόχος Προπτυχιακού Προγράμματος Τμήματος Αγγλικών Σπουδών  Καλλιέργεια ενσυνείδητης κριτικής σκέψης που.
LOGO Ο ρόλος του Ε.Ο.Π.Π. στην Πιστοποίηση των προσόντων της μη τυπικής εκπαίδευσης και στην Αντιστοίχιση αυτών στο Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων Κωνσταντίνος.
Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π: Δράσεις και Πολιτικές - Εθνικό Κέντρο Europass
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Δημήτριος Σουλιώτης Διευθυντής ΙΕΚ Γλυφάδας
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΚΥΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 9.2 Μέθοδοι και εργαλεία για την επικύρωση των δεξιοτήτων.
Νίκος Γεωργιάδης, PhD Αν. Πρόεδρος Δ.Σ. Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.
39th IATTO Forum Θεσσαλονίκη, 27 Σεπτεμβρίου 2013
Ο ρόλος του Ε.Ο.Π.Π. στην Πιστοποίηση των προσόντων της μη τυπικής εκπαίδευσης και στην Αντιστοίχιση αυτών στο Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων Κωνσταντίνος Καλτσάς.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Οι προοπτικές.
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΚΥΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 9.1 Εθνικές και Ευρωπαϊκές πολιτικές για την επικύρωση των εμπειριών τοποθέτησης.
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
24/01/2012 Studying at the School of English Οι σπουδές στο Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Α.Π.Θ.
Τ ΜΗΜΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΠΘ «Μεταπτυχιακές Σπουδές & Έρευνα στο Τμήμα Φυσικής του ΑΠΘ» Ελένη Κ. Παλούρα, Καθηγήτρια Διευθύντρια ΜΠΣ «Φυσική & Τεχνολογία Υλικών»
Η ΔΕΣΜΗ ΣΥΓΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.
Leonardo Transfer of Innovation- Μεταφορά καινοτομίας (Οκτώβριος 2012 – Σεπτέμβριος 2014) Κώστας Οικονόμου Βασιλική Ζιάκα.
DS Label - Ένας Εφικτός Στόχος Αθήνα, 28 Νοεμβρίου 2011 Γεώργιος Χαραλαμπίδης Πρόεδρος Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας Αικατερίνη Μπλάντα Συντονίστρια ECTS Τ.Ε.Ι.
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο.
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες στο ΕΚΕΦΕ “Δημόκριτος”
Το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων (EQF): Προκλήσεις και προοπτικές
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών.
Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων: Υλοποίηση και ο Ρόλος του Ε.Ο.Π.Π.
14 Απριλίου 2008Ημερίδα για Μπολόνια1 Η Ανερχόμενη Σημασία των Μαθησιακών Αποτελεσμάτων Ελπίδα Κεραυνού-Παπαηλιού Ημερίδα σε Θέματα Μπολόνιας 14 Απριλίου.
Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων ως γέφυρα μεταξύ εκπαίδευσης και απασχόλησης
Καλησπέρα σας! Ως συνέχεια της ενότητας που αφορά στα συστήματα διασφάλισης της ποιότητας σε ΑΕΙ, θα σας παρουσιάσω την εμπειρία της ΒΚΠ του ΠαΜακ να κατανοήσει.
Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (Ι.Κ.Υ.) «ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ» ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ ΑΘΗΝΑ, 28 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2007.
Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (Ι.Κ.Υ.) Μακρή 1 και Δ. Αρεοπαγίτου (πλησίον μετρό Ακρόπολης)
ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΡΙΩΝ ΚΑΙ ΝΕΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΣΣΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΗ ΑΘΗΝΑ, 1 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2008 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Εισήγηση: Μεταπτυχιακές Σπουδές Διδακτορικές.
Πέμπτη 3 Φεβρουαρίου 2011 ΠΑΤΡΑ
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
Τίτλος Σχεδίου: Partnership for experimenting with ECVET in a practical context (2009 – 2011) Δράση: Εταιρικές Σχέσεις – LDV Ε. Λαμπριτζή
Θεσσαλονίκη, 20-21/9/2012 ΚΕΔΕΑ ΑΠΘ
Μανώλης Μαυρικάκης (Γιαμπάμπας) Φορείς Εκπαίδευσης Πιστοποίηση Αξιολόγηση Κοινωνία της Γνώσης Δια βίου Μάθηση Αγορά Εργασίας EQF Επαγγελματικό.
Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδος ΔΑΣΤΑ Δημήτριος Π. Παναγιωτόπουλος Αν Καθηγητής, Πανεπιστημίου Αθηνών Αντιπρόεδρος Πανεπιστημίου Στερεάς Ελλάδος.
ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Α.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ.
Ευρωπαϊκής Ένωσης στη Διοίκηση της Εκπαίδευσης
Ανώτατη Εκπαίδευση ERASMUS. ΔΡΑΣΕΙΣ 1) Κινητικότητα φοιτητών για σπουδές 2) Κινητικότητα φοιτητών για πρακτική άσκηση 3) Κινητικότητα προσωπικού για διδασκαλία.
STUDYING AT THE SCHOOL OF ENGLISH Οι σπουδές στο Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Α. Π. Θ. 8/03/2013.
Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Η εκπαιδευτική πολιτική στην ΕΚ/ΕΕ: Πεδίο μελέτης και πλαίσιο ερμηνείας Σ.Ηλιάδου-Τάχου Επίκουρη Καθηγήτρια Παν/μίου Δυτικής Μακεδονίας.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ 2009 Αθήνα, 12/12/2008.
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Επαγγελματικά Περιγράμματα
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
(Διαδικασία της Μπολόνια)
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
ΕΘΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός (Σ.Ε.Π.)
Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός (Σ.Ε.Π.)
Ευρωπαϊκό και Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων
Διεθνείς Συμβάσεις και Ψηφίσματα για τα δικαιώματα των παιδιών με ΕΕΑ
Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός (Σ.Ε.Π.)
DS Label - Ένας Εφικτός Στόχος Αθήνα, 28 Νοεμβρίου 2011
EUROPEAN CREDIT TRANSFER SYSTEM (E.C.T.S)
Erasmus EMaTTech.
Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός (Σ.Ε.Π.)
Erasmus+ International Credit Mobility
Σ.Ηλιάδου-Τάχου Επίκουρη Καθηγήτρια Παν/μίου Δυτικής Μακεδονίας
Ευρωπαϊκό και Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων
Προσβασιμότητα για ΑμεΑ
Για ένα νέο ελληνικό πανεπιστήμιο
Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΘΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Καθ. Βασίλειος Ι. Παπάζογλου, Ειδικός Γραμματέας Ανώτατης Εκπαίδευσης

Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων της Ελληνικής Ανώτατης Εκπαίδευσης Σημεία αναφοράς Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων Χρήση του Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων (European Qualifications Framework) ως εργαλείο αναφοράς Συσχέτιση εθνικών συστημάτων απόκτησης προσόντων με το EQF έως το 2010 Εκπόνηση Εθνικού Πλαισίου Προσόντων, σύμφωνα με την ισχύουσα εθνική νομοθεσία και πράξη Νέοι τίτλοι με σύνδεση-αναφορά με το EQF, ως το 2012 Πλαίσιο Προσόντων του Ευρωπαϊκού Χώρου Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΧΑΕ) Ενίσχυση της διαφάνειας της μάθησης και των τίτλων σπουδών Ανώτατης Εκπαίδευσης Αμοιβαία κατανόηση και εμπιστοσύνη σε ευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο Διευκόλυνση της διεθνούς αναγνώρισης περιόδων και των τίτλων σπουδών Διευκόλυνση της διεθνούς κινητικότητας των φοιτητών και αποφοίτων

Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων της Ελληνικής Ανώτατης Εκπαίδευσης Πλαίσιο Προσόντων του Ευρωπαϊκού Χώρου Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΧΑΕ) ΠΠ-ΕΧΑΕ Τρεις κύκλοι σπουδών Κοινές αρχές, κριτήρια και περιγραφικοί δείκτες Σεβασμός στην αυτονομία των Ιδρυμάτων Ανώτατης Εκπαίδευσης Αμοιβαία κατανόηση Εμπιστοσύνη Επιτυχής Εφαρμογή

Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων της Ελληνικής Ανώτατης Εκπαίδευσης ΠΠ-ΕΧΑΕ και Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων Δια Βίου Μάθησης ΠΠ-ΕΧΑΕ Προσόντα στο πλαίσιο των τριών κύκλων σπουδών της Ανωτ. Εκπαίδευσης Δεν ρυθμίζονται επαγγελματικά δικαιώματα ΕΠΠ-ΔΒΜ Προσόντα για όλα τα επίπεδα της Εκπαίδευσης 6,7 και 8 επίπεδα

Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων της Ελληνικής Ανώτατης Εκπαίδευσης Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων της Ελληνικής Ανώτατης Εκπαίδευσης Εφαρμογή στην Ελληνική πραγματικότητα Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων της Ελληνικής Ανώτατης Εκπαίδευσης Πλαίσιο Προσόντων ΕΧΑΕ Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων Διά Βίου Μάθησης Διακήρυξη του Leuven (Άνοιξη, 2009): Η ανάπτυξη του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων της Ανώτατης Εκπαίδευσης σε κάθε χώρα που συμμετέχει στη Διαδικασία της Μπολόνια θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το 2012.

Επιτυχής ανάπτυξη του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων της Ελληνικής Ανώτατης Εκπαίδευσης Συμμετέχοντες Πολιτεία στενή συνεργασία Α.Ε.Ι. Επιτυχής ανάπτυξη του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων ενεργός συμμετοχή Επαγγελ. Φορείς και Ενώσεις

Ισότιμη συμμετοχή των ελληνικών ιδρυμάτων ανώτατης εκπαίδευσης Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων της Ελληνικής Ανώτατης Εκπαίδευσης Οφέλη - Πλεονεκτήματα Ισότιμη συμμετοχή των ελληνικών ιδρυμάτων ανώτατης εκπαίδευσης Ενίσχυση της διαφάνειας των προσόντων και της μάθησης στα ελληνικά ιδρύματα ανώτατης εκπαίδευσης Διευκόλυνση της αναγνώρισης των τίτλων σπουδών σε ευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο Διευκόλυνση της αναγνώρισης των προσόντων και της μάθησης, που αναπτύσσονται σε άλλες χώρες, στην Ελλάδα Ενίσχυση του διεθνούς χαρακτήρα των ελληνικών ιδρυμάτων.

Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων της Ελληνικής Ανώτατης Εκπαίδευσης Απαιτήσεις Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων της Ελληνικής Ανώτατης Εκπαίδευσης Απαιτήσεις Κύκλοι Σπουδών (α’ κύκλος: πτυχίο/δίπλωμα, β’ κύκλος: μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης, γ’ κύκλος: διδακτορικό δίπλωμα) Κοινές αρχές, κριτήρια, περιγραφικοί δείκτες και μαθησιακά αποτελέσματα, Αντιστοίχηση με έναν από τους 3 κύκλους σπουδών του Πλαισίου Προσόντων του ΕΧΑΕ, Αντιστοίχηση με τα 3 (ανώτερα) επίπεδα του Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων Δια Βίου Μάθησης, Τίτλοι σπουδών Σύνδεση με αναφορά στο Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων, στο Πλαίσιο Προσόντων του ΕΧΑΕ και στο Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων Διά Βίου Μάθησης Πρόγραμμα σπουδών - Περίοδος σπουδών - Δραστηριότητα μάθησης Περιγραφή με βάση τις κοινές αρχές, κριτήρια κ.λπ.

Το Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων της Ελληνικής Ανώτατης Εκπαίδευσης Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων της Ελληνικής Ανώτατης Εκπαίδευσης Συμπεράσματα Το Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων της Ελληνικής Ανώτατης Εκπαίδευσης δεν μεταβάλλει τη δομή και τη διάρθρωση της Ανώτατης Εκπαίδευσης, δεν ρυθμίζει επαγγελματικά δικαιώματα, δεν μεταβάλλει το θεσμικό πλαίσιο για την ακαδημαϊκή αναγνώριση των σπουδών αλλά σε συνδυασμό με το σύστημα ECTS και την έκδοση του Συμπληρώματος Διπλώματος εισάγει ένα νέο εργαλείο διαφάνειας ενισχύει τη διεθνή διαφάνεια και ανάδειξη των σπουδών στην ελληνική ανώτατη εκπαίδευση ενισχύει το διεθνή χαρακτήρα των ελληνικών ιδρυμάτων ανώτατης εκπαίδευσης και αποσαφηνίζει τους στόχους, το περιεχόμενο κ.λπ. των προγραμμάτων σπουδών