Μέρος Δεύτερο: Το πλαίσιο υλοποίησης Κεφάλαιο 4: Η Ηλεκτρονική κυβέρνηση. Κεφάλαιο 5: Η εκπαίδευση στην ΚτΠ. Κεφάλαιο 6: Το νέο Μοντέλο της απασχόλησης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΜΑΣ ΖΩΗ
Advertisements

Ένα έργο ΤΠΕ, έργο θεμέλιο, στην πορεία της Αυτοδιοίκησης προς τον Ψηφιακό Δήμο.
Η Πράξη συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Ενσωμάτωσης Τρίτων Χωρών Δήμητρα Καμπέλη Ηράκλειο, Σεπτέμβριος 2012.
Αθήνα, Ιούνιος 2014 Nέο Πρόγραμμα 2 Το «ΔΙΑΥΓΕΙΑ» σήμερα  Από τον Οκτώβριο του 2010 δημοσιεύονται στο όλες οι πράξεις.
Έργα Πληροφορικής για τη Δημόσια Διοίκηση, τους Πολίτες και τις Επιχειρήσεις.
9ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ GREEK ICT FORUM
ΕΙΔΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ 14 Δεκεμβρίου 2010, Αθήνα 2η Σύνοδος Διευθυντών.
ΕΥΓεΠ - NaGi 2 ΕΥΓεΠ - NaGi 2 Ανάπτυξη Εθνικής Υποδομής Γεωγραφικών Πληροφοριών Επιστημονική Επιτροπή Geoinfo-Soc: M. Κάβουρας, A. Αρβανίτης, Π. Πατιάς,
Στρατηγική & Σχέδιο Δράσης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση ---- Εναρμόνιση με την Ψηφιακή Στρατηγική της Χώρας Υπουργείο Διοικητικής.
ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ – ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΑΘΗΜΑ 3ο
Ν. Σαριδάκης Ημερίδα Τεχνικού Επιμελητηρίου Το ΥΠΕΣΔΔΑ και οι Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών ΝΙΚΟΣ ΣΑΡΙΔΑΚΗΣ Γενική Γραμματεία Δημόσιας.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΗΧΑΝΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΗΧΑΝΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑΙΩΝ ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑΙΩΝ.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ (ΕΣΗΔΗΣ)
Κεφάλαιο 3: Το ενιαίο ρυθμιστικό και νομικό πλαίσιο. 3.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του ενιαίου ρυθμιστικού πλαισίου. 3.2 Η αναγκαιότητα δόμησης του.
Διαδικτυακή Πύλη εξυπηρέτησης του πολίτη. Η δημιουργία ενός ολοκληρωμένου συστήματος ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης δημοτών •τηλεφωνικά (σύστημα IVR) αλλά.
Προώθηση της Ευρυζωνικότητας στο Δήμο Χίου 1 Λεωνίδας Κάκαρης Υπεύθυνος Μηχανοργάνωσης Δ.Χίου.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑ 7/12/2011 Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδας Γραφείο Διασύνδεσης Τμήμα Περιφερειακής Οικονομικής Ανάπτυξης.
Σελ. 1/16 Μελέτη για την Υλοποίηση Γενικού Εμπορικού Μητρώου Επιχειρήσεων (Γ.Ε.ΜΗ.) Αθήνα, 28/06/2003 Εισηγητής: Σ. Πάγκαλος, Διευθυντής Temagon.
Κεφάλαιο 8 Η νέα οικονομία 8.1 Η μετάβαση από την παλιά στη νέα οικονομία. 8.2 Η έννοια και το περιεχόμενο της νέας ψηφιακής οικονομίας. 8.3 Οι κυριότερες.
Νίκος Σαριδάκης,Φ Κακλαμάνης, Α. Στασής1 ΨΗΦΙΑΚΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ Προτεραιότητες για την ταχύτερη ανάπτυξη της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης στη.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΤO YΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ 3 Βήματα προς όφελος του Πολίτη.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ.
Ο ρόλος της ΚτΠ ΑΕ στην ανάπτυξη της ευρυζωνικότητας Εισηγητής Δρ. Ηλίας Κοντάκος Στέλεχος της ΚτΠ ΑΕ.
ICTELA ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΕΙΤΝΙΑΣΗΣ ΕΛΛΑΔΑ-ΑΛΒΑΝΙΑ
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ - ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΝΕΡΓΩΝ στο Ν. ΑΧΑΪΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Παρουσίαση της Πράξης Ενημέρωση των δυνητικών ωφελούμενων και της τοπικής κοινωνίας.
13o GREEK ICT FORUM ( ) Ενότητα 2: «Ψηφιακή Στρατηγική και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση // Έργα και Υπηρεσίες» Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση στην Ελλάδα.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ.
Κοινωνία της Πληροφορίας ΑΕ
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Κοινωνία της Πληροφορίας» και Ευρυζωνικότητα ΑΒΕΡΚΙΟΣ ΒΑΦΕΙΑΔΗΣ Διαχειριστική Αρχή για την Κοινωνία της Πληροφορίας Καλάβρυτα,
Η Πύλη για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Αθήνα 21Μαρτίου 2005 Ημερίδα για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Βιβλιοθήκες και Κοινωνία της Πληροφορίας Πλήθος πληροφοριών (επιλογή.
Ν. Δημητριάδης/ STRATIS ΕΠΕ 1 13 Μαϊου Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 1 10 Μαϊου Αμφιλοχία «Αξιοποίηση της.
Ψηφιακή Δημόσια Διοίκηση
Εκπαιδευτής: Μουσέλλης Αναστάσιος Μηχανικός Πληροφορικής (Μέλος Τ.Ε.Ε.) Msc «Επιστήμες της Αγωγής – Εκπαίδευση με Χρήση Νέων Τεχνολογιών» Εκπαιδευτικό.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
Ευρυζωνικότητα στην τοπική αυτοδιοίκηση Τρέχουσες εξελίξεις – μελλοντικές προκλήσεις.
Σ. ΤΣΙΓΑΝΗ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΥΔ ΕΠ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΔΡΑΣΕΙΣ GIS ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ «ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗ.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Ασύρματα δίκτυα στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Κοινωνία της Πληροφορίας» ΑΒΕΡΚΙΟΣ ΒΑΦΕΙΑΔΗΣ ΕΥΔ ΕΠ Κοινωνία της Πληροφορίας Αθήνα,
Δημοσθένης Αναγνωστόπουλος Γενικός Γραμματέας
TA ΓΣΠ στην Υπηρεσία του Πολίτη (Νομαρχιακή και Τοπική Αυτοδιοίκηση) Παρασκευή 10 Ιουνίου 2005 Περιφερειακές Δράσεις ΓΣΠ στην Κοινωνία.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΡΓΩΝ ΤΠΕ στη ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Καθ. Γκρίτζαλης Στέφανος Ειδικός Γραμματέας Διοικητικής Μεταρρύθμισης
ΚΕΝΤΡA ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΔΗΜΟΥ ΚΟΖΑΝΗΣ. Γενικά Στοιχεία Έργου: Το έργο χρηματοδοτήθηκε όπως και όλα τα ΚΕΠ της χώρας ως συνολική Εθνική Δράση. ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ.
Ανάπτυξη της Ευρυζωνικότητας από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Κοινωνία της Πληροφορίας» ΣΤΕΛΙΟΣ ΧΡΙΣΤΑΚΟΣ Προϊστάμενος της Διαχειριστικής Αρχής για την.
1 Δημόσιες σχέσεις και Περιφερειακή Ανάπτυξη: Η συμβολή των δημοσίων σχέσεων στο (δημοκρατικό) Αναπτυξιακό Σχεδιασμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Πρόδρομος.
«Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας» Πάτρα 9/12/2006 Ασύρματο Ευρυζωνικό Δίκτυο Τοπικής Πρόσβασης Δήμου Μεσσάτιδος Κωτσόπουλος.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΚΑΙ
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και ΕπικοινωνιώνΗράκλειο Κρήτης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Τοπική Ανάπτυξη5 & 6 Μαϊου 2006 Ανάπτυξη.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
1 Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ. 2 Η Λειτουργία της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Φορείς και εμπλεκόμενοι στην Η.Δ. Τύποι Η.Δ. Στάδια Εξέλιξης.
© 2015 Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου Δημόσιο Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα της Κυπριακής Δημοκρατίας.
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες επιχειρήσεων / οργανισμών ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6.
ΕΘΝΙΚΟ ΔΗΜΟΤΟΛΟΓΙΟ Ειδικά θέματα Εθνικού Δημοτολογίου.
1 ΕΘΝΙΚΟ ΛΗΞΙΑΡΧΕΙΟ ΜΗΤΡΩΟ ΠΟΛΙΤΩΝ Υπουργείο Εσωτερικών Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Κοινωνία της Πληροφορίας ΑΕ.
Παρουσίαση Δαδικτυακού Τόπου Δήμου Πειραιά Δήμος Πειραιά Τμήμα Διαφάνειας και Διαδικτυακής Πύλης.
Η ουσία πίσω από τις λέξεις
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Μακεδονίας - Θράκης ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ.
Συνοπτική Παρουσίαση Ε.Π. «ΚτΠ» Παναγιώτης Γεωργιάδης Αθήνα 9 Νοεμβρίου 2004.
Ermis.gov.gr.
Ευρυζωνικότητα και δημόσια διοίκηση
Η Ενιαία Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων
Ν.2861/2010.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Στα διάφορα επαγγέλματα
Τερψιχόρη Ν. Μαγδαληνού, Εταίρος
Ενιαία Ψηφιακή Πύλη.
Ψηφιακά Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μέρος Δεύτερο: Το πλαίσιο υλοποίησης Κεφάλαιο 4: Η Ηλεκτρονική κυβέρνηση. Κεφάλαιο 5: Η εκπαίδευση στην ΚτΠ. Κεφάλαιο 6: Το νέο Μοντέλο της απασχόλησης. Κεφάλαιο 7: Το Ηλεκτρονικό εμπόριο. Κεφάλαιο 8: Η Νέα Ψηφιακή Οικονομία.. Κεφάλαιο 9: Η Τηλεϊατρική. Κεφάλαιο 10: Η ψηφιακή Τηλεόραση Κεφάλαιο 11: Η σημασία του Παγκόσμιου διαδικτύου για την ΚτΠ Κεφάλαιο 12: Θεωρητικό Υπόδειγμα

Κεφάλαιο 4: Η Ηλεκτρονική Κυβέρνηση. 4.1 Η Δημόσια Διοίκηση(ΔΔ) στην ΚτΠ 4.2 Οι ευρωπαϊκές παρεμβάσεις και πρωτοβουλίες για την εισαγωγή της Δ-Δ στην ΚτΠ. 4.3 Η Ελληνική Δ.Δ στην ΚτΠ 4.4 Εμπειρίες από την Δ.Δ στην Κύπρο

4.1 Η Δημόσια Διοίκηση(ΔΔ) στην ΚτΠ Οι δημόσιες διοικήσεις σε πανευρωπαϊκό επίπεδο ανεξάρτητα από την οργανωτική τους επάρκεια χαρακτηρίζονται: από γραφειοκρατικά προβλήματα και αγκυλώσεις και δυσκολεύονται να προσαρμοστούν στις νέες απαιτήσεις. Όμως ο ρόλος τους είναι εξαιρετικά σημαντικός Και σε πολλές περιπτώσεις αναντικατάστατος.

Η εισαγωγή των ψηφιακών εφαρμογών στην δημόσια διοίκηση θα κινηθεί σε δύο βασικούς τομείς :  Στην άμεση και λειτουργική ηλεκτρονική διασύνδεση όλων των υπηρεσιών της δημόσιας διοίκησης σε τοπικό - περιφερειακό - Εθνικό και Ευρωπαϊκό επίπεδο.  Στην πρόσβαση πολιτών και επιχειρήσεων στο Ηλεκτρονικό Δίκτυο Δημόσίας Διοίκησης (Η.Δ.Δ.Δ).

Στο επίπεδο των προσφερόμενων υπηρεσιών του (Η.Δ.Δ.Δ) διακρίνονται τρία κύρια επίπεδα :  Ηλεκτρονικές υπηρεσίες πληροφόρησης  Ηλεκτρονικές υπηρεσίες επικοινωνίας  Ηλεκτρονικές υπηρεσίες συναλλαγών

Ηλεκτρονικές υπηρεσίες πληροφόρησης Ο κάθε ενδιαφερόμενος θα μπορεί να αναζητά την πληροφορία που επιθυμεί μέσω του δικτύου, π.χ διαγωνισμοί, προκηρύξεις, επίσημα έγγραφα και αποφάσεις κλπ.

Ηλεκτρονικές υπηρεσίες επικοινωνίας Οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να έρχονται σε επαφή με την συγκεκριμένη υπηρεσία που επιθυμούν μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ζητώντας πληροφορίες ή ακόμα συζητώντας από την οθόνη του υπολογιστή τους με τον αρμόδιο υπάλληλο μέσω τηλεδιάσκεψης

Ηλεκτρονικές υπηρεσίες συναλλαγών Οι ενδιαφερόμενοι: θα μπορούν να συμπληρώνουν ηλεκτρονικά τις αιτήσεις για την διεκπεραίωση των εργασιών τους να προμηθεύονται τα απαραίτητα δικαιολογητικά, να διενεργούν ολοκληρωμένες δοσοληψίες (πληρωμή λογαριασμών-έκδοση διαφόρων πιστοποιητικών κλπ)

Ενδεικτικός κατάλογος των υπηρεσιών του Ηλεκτρονικού Δικτύου δημόσιας διοίκησης

4.2 Οι ευρωπαϊκές παρεμβάσεις και πρωτοβουλίες για την εισαγωγή της Δ-Δ στην ΚτΠ Η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει κάνει σημαντικά βήματα προς την κατεύθυνση της εισαγωγής των τεχνολογιών της επικοινωνίας και της πληροφορίας στην δημόσια διοίκηση, με στόχο την διευκόλυνση της πρόσβασης των πολιτών και των επιχειρήσεων σε αυτές μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή

Ευρωπαϊκές παρεμβάσεις για την εισαγωγή της δημόσιας διοίκησης στην ΚτΠ Το επιστέγασμα των μέχρι τώρα προσπαθειών, αποτελεί η έκδοση της Πράσινης βίβλου “ για τις πληροφορίες του δημοσίου τομέα στην Κοινωνία της Πληροφορίας”, η οποία περιγράφει με σαφήνεια το πλαίσιο των δράσεων που πρέπει να αναληφθούν τα επόμενα χρόνια στην κατεύθυνση της μετεξέλιξης του δημόσιου τομέα σε μια ευέλικτη και λειτουργική υπηρεσία στην οποία όλοι οι πολίτες θα μπορούν να έχουν πρόσβαση από τον ηλεκτρονικό τους υπολογιστή.

4.3 Η Ελληνική Δ.Δ στην ΚτΠ Το Ελληνικό κράτος εισάγει την φιλοσοφία της ποιοτικής εξυπηρέτησης του πολίτη στα πλαίσια του προγράμματος “Ποιότητα για τον πολίτη” που απαρτίζεται από δέκα στάδια τα σημαντικότερα εκ των οποίων παρουσιάζονται με συνοπτικό τρόπο:

 Πληροφόρηση του πολίτη μέσω του τηλεφώνου (177), σχετικά με τα δικαιολογητικά που χρειάζεται για την έκδοση διαφόρων πιστοποιητικών καθώς και παροχή πληροφοριών σχετικά με τις υπηρεσίες που πρέπει να απευθυνθεί για την εξυπηρέτηση του.  Δυνατότητα τηλεφωνικής αίτησης(1502), για απόκτηση διαφόρων πιστοποιητικών (γέννησης, οικογενειακής κατάστασης, ποινικού μητρώου, βεβαιώσεις φορολογικής και ασφαλιστικής ενημερότητας, ακόμα και πιστοποιητικών σπουδών και αντίγραφα πτυχίων). Ειδική έκδοση για το σύνολο των προκηρύξεων των θέσεων απασχόλησης στον δημόσιο τομέα,(εφημερίδα ΔΗΜΟΣΙΟγραφικά)

 Η κατάθεση αιτήσεων στις υπηρεσίες του δημοσίου μπορούν να πραγματοποιούνται μέσω fax, ή και ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.  Πληροφόρηση του πολίτη μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή για τον φορέα που έχει την ευθύνη παροχής των υπηρεσιών (υπουργείο, περιφέρεια, νομαρχία, δήμος κλπ). Δημιουργία ειδικών ομάδων διοίκησης σε όλα τα υπουργεία για τον συντονισμό των διαδικασιών και των δράσεων του φιλόδοξου αυτού προγράμματος

Επίσης... Το υπουργείο οικονομικών ανακοίνωσε ότι μέσω του προγράμματος TAXIS, ο φορολογούμενος μπορεί πλέον να συμπληρώνει και να υποβάλλει την δήλωση του μέσω του Ηλεκτρονικού του Υπολογιστή Η δημιουργία σελίδων του ΟΤΕ στο διαδίκτυο μέσα από τις οποίες ο ενδιαφερόμενος έχει την δυνατότητα να αναζητήσει πληροφορίες τηλεφωνικού καταλόγου (υπηρεσία 131)

Τέλος... Τέλος το Υπουργείο Εσωτερικών και δημόσιας διοίκησης ανακοίνωσε την έναρξη του πιλοτικού προγράμματος ' ΣΥΖΕΥΞΙΣ’: το οποίο θα αποτελέσει τον εθνικό κορμό ηλεκτρονικής διασύνδεσης όλων των υπηρεσιών δημόσιας διοίκησης, υποστηρίζοντας τηλεματικές υπηρεσίες για την μετάδοση δεδομένων, φωνής και εικόνας θεωρώντας την δημόσια διοίκηση ως κλειστή ομάδα χρηστών.

4.4 Εμπειρίες από την Δ.Δ στην Κύπρο Προετοιμασία διαδικτυακών τόπων κυβερνητικών υπηρεσιών με κύριο στόχο την ενημέρωση και την πληροφόρηση των πολιτών