ΙΣΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Δρ. Αναστασία Σωτηριάδου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
BOLOGNA CONFERENCE Νέες Πρωτοβουλίες της ΕΕ στον τομέα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ρούλα ΚΥΡΙΛΛΟΥ-ΙΟΑΝΝΙΔΟΥ Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο 16 Οκτωβρίου 2013.
Advertisements

ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝ ΕΛ/ΛΑΚ Ιουνίου Κέντρα Προώθησης Ελεύθερου Λογισμικού (ΚΠΕΛ) Λίνα Γουσίου.
‘’Ευρωπαϊκή Ατζέντα για την Κατάρτιση και Εκπαίδευση Ενηλίκων’’ ( Ψήφισμα του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου 2011/ C372 / 01 ) Αθήνα,8 και 9 Ιουλίου 2013 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΔΙΚΤΥΩΣΗ: euro|guidance Ημερίδα “Ευρωπαϊκή κινητικότητα για λόγους εκπαίδευσης & απασχόλησης: Euroguidance-Eures” 15 Οκτωβρίου 2004 ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ.
Υ Π Ο Υ Ρ Γ Ε Ι Ο Ε Ρ Γ Α Σ Ι Α Σ Κ Α Ι Κ Ο Ι Ν Ω Ν Ι Κ Η Σ Α Σ Φ Α Λ Ι Σ Η Σ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΟΙΝΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΠΟΡΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ.
Χαρακτηριστικές Προκλήσεις για την Αυτοδιοίκηση στην Ευρωπαϊκή Ενωση κατά την περίοδο 2007 – 2013 Σκέψεις για την αξιοποίηση τους από τις ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΒΑΣΑΡΔΑΝΗΣ.
Εθνικό Αναπτυξιακό Συνέδριο ΕΚΤ Διευκόλυνση της πρόσβασης των νέων στην αγορά εργασίας: Τάσεις και προκλήσεις για το σχεδιασμό αποτελεσματικών παρεμβάσεων.
Το Υπουργείο Εργασίας, στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ (Εθνικό Στρατηγικό Πλαίσιο Αναφοράς ), προκήρυξε πρόγραμμα με στόχο την ένταξη των νέων στην αγορά.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.
Ευάγγελος Μαρτιγόπουλος Διευθύνων Σύμβουλος COSMOTE
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΙΑΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.3 Χαρακτηριστικά των δικτύων για τα προγράμματα κινητικότητας: IVT, PLM, VETPRO.
Βιώσιμη Επιχειρηματικότητα στην Αθήνα
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ»
ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΚΥΠΡΟΥ ΓΙΑ ΑΝΕΡΓΟΥΣ
ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΥΓΙΕΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΩΝ.
ΠΡΑΞΗ: ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΤΗΣ ΓΣΕΒΕΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
Ενημερωτική Εκδήλωση στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου: «Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων.
Διημερίδα για την Κοινωνική Διάσταση της Κοινωνίας της Πληροφορίας Αθήνα, Δεκεμβρίου 2004 Μελέτη: «Οριζόντια παρακολούθηση και μεθοδολογικές κατευθύνσεις.
Απασχόληση και Διεύρυνση εμπειρίες από διασυνοριακές περιοχές
ΔΟΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΣΥΜΠΡΑΞΗΣ Κ.Ε.Κ. ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ Ε.Π.Ε. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ Κ.Ε.Κ. ΕΠΙΚΕΝΤΡΟΝ Α.Ε. ΚΕΝΤΡΟ ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΩΝ.
Γ΄ ΚΠΣ ( ): ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ Χρηματοδότηση ΕΚΤ & Εθνικοί πόροι Έγινε σημαντική προσπάθεια ενίσχυσης και αναβάθμισης της ΤΕΕ & στη συνέχεια των ΕΠΑΛ,
Η Οπτική του Φύλου στις Τοπικές Πολιτικές
39th IATTO Forum Θεσσαλονίκη, 27 Σεπτεμβρίου 2013
Ετήσια Συνάντηση Ανασκόπησης της Υλοποίησης έτους 2013 Αθήνα, 28 Μαρτίου 2014 ΘΕΜΑ: Αξιολόγηση Ε.Π. «Διοικητική Μεταρρύθμιση »
Γενική Διεύθυνση Απασχόλησης, Κοινωνικών Υποθέσεων και Ίσων Ευκαιριών
Τούλα Πατσάλη Διεύθυνση Διαρθρωτικών Ταμείων και Ταμείου Συνοχής Γραφείο Προγραμματισμού ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΠΛΑΝΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΩΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΟΔΗΓΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Ο Ρόλος των ΣΔΕ στην Εκπαίδευση Ενηλίκων
Κεφάλαιο 8 Η νέα οικονομία 8.1 Η μετάβαση από την παλιά στη νέα οικονομία. 8.2 Η έννοια και το περιεχόμενο της νέας ψηφιακής οικονομίας. 8.3 Οι κυριότερες.
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
Γυναίκες και επιστήμη: μια πρώτη διερεύνηση Dr Λάουρα Mαράτου-Αλιπράντη Κύρια Ερευνήτρια, Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών, EΚΚΕ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ 2007 – 2013
Διανεμητικές επιπτώσεις της λιτότητας και της ύφεσης Μάνος Ματσαγγάνης Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών.
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ - ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΝΕΡΓΩΝ στο Ν. ΑΧΑΪΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Παρουσίαση της Πράξης Ενημέρωση των δυνητικών ωφελούμενων και της τοπικής κοινωνίας.
ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ συγχρηματοδοτούμενες από το ΕΤΠΑ (Μέτρο 4.2) και το ΕΚΤ (Μέτρο 4.3)
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
European Commission 1 Μετανάστευση: Αποτελεσματική Πολιτική και Ανοιχτή Κοινωνία ΟΜΙΛΙΑ ΤΗΣ ΑΝΔΡΟΥΛΛΑΣ ΚΑΜΙΝΑΡΑ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ.
ΕΙΔΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΠ ΗΠΕΙΡΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΠΕΙΡΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ-
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ
Διάσκεψη Σερρών Ιουνίου 2004 Ερίκ Γκαζόν Σύμβουλος σε θέματα Εργασιακών Σχέσεων & Απασχόλησης Ποιές είναι οι προοπτικές απασχόλησης στους νόμους.
Λίγα λόγια για την ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ «Αλφιτόπωλις» Τίτλος έργου: «Παραγωγή και Εμπορία Τοπικών προϊόντων και προώθησής τους μέσω του Θεματικού Εναλλακτικού.
«Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων Δευτέρα, 21 Ιανουαρίου 2013 Δημοτικό Θέατρο Ηλιούπολης.
Ι.Π. Μεσολογγίου 01/12/2014 Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
Προγραμματισμός Ανθρώπίνου Δυναμικού
Δρ Στυλιανός Μαυρομούστακος Εκτελεστικός Διευθυντής, Intercollege Λευκωσίας Αντιπρόεδρος EfVET Χτίζοντας Γέφυρες: Διασύνδεση της Εκπαίδευσης με την Αγορά.
Το Πρόγραμμα Leonardo da Vinci για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση Δρ. Ειρήνη Ντρούτσα Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών Εθνική Μονάδα LLP Aθήνα, Ιούνιος.
Δίκτυο Europe Direct για την Ελλάδα Αθήνα, 10 Ιουνίου 2014 Ομάδα Δράσης για την Ελλάδα1 Ανεργία των Νέων και Εγγύηση για την Νεολαία (Youth Guarantee)
Αποτελέσματα Αξιολόγησης Προγράμματος Σπουδών Σπύρος Κοκολάκης Τμ. Μηχ/κών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων.
Εφαρμογή του Ευρωπαϊκού Θεματολογίου για την Εκπαίδευση Ενηλίκων : Το Σχέδιο Δράσης της Κύπρου 29 Μαρτίου 2013 Συνεδριακό Κέντρο ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
Φάση 2: Αvάπτυξη εθνικών και ευρωπαϊκών σεναρίων Ορφανός Ευθύμιος.
ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ (ΕΕΔΕΓΕ)
Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης Επιχειρηματικότητα και Απασχόληση 1 Δεκεμβρίου 2014 Βλάσης.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
ΤΕΕ/ΤΚΜ Απασχόληση Επιχειρηματικότητα Εβρενογλου Βασίλης Διπλ. Ηλεκτρολόγος Μηχανικός αν. Προϊστάμενος Τμήματος Επαγγελματικών Θεμάτων 1 Δεκεμβρίου 2014.
Τα Αποτελέσματα των Δράσεων της ΑΝ.Ε.ΒΟ. Α.Ε. Γεώργιος Γκάγκας Διαχειριστής της Πράξης.
1 η Συνεδρίαση Επιτροπής Παρακολούθησης ΕΠ Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Τα Βασικά Στοιχεία του ΕΠ.
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ & ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΣΕ ΤΟΠΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Ημέρα Καριέρας Λάρισα, 25 Απριλίου 2012
Κατερίνα Αλεξομανωλάκη,
Ευρωπαϊκός Πυλώνας Κοινωνικών Δικαιωμάτων:
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ
ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΙΣΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Δρ. Αναστασία Σωτηριάδου

Η Εξομοίωση της Μιζέριας •Δεν υπάρχουν αρκετές δουλειές •Υψηλή ανεργία ανάμεσα στους νέους και τις γυναίκες •Αύξηση της ανισότητας •Γενικευμένη μείωση του ρυθμού αύξησης της απασχόλησης •Συρρίκνωση όσον αφορά το μερίδιο της εργασίας στο εθνικό εισόδημα. •Αραβική Άνοιξη •Κίνημα «Κατάληψη της Wall Street» •Απεργίες και Διαδηλώσεις σε Ισπανία, Ελλάδα, Πορτογαλία.

D. Campbell ILO 15Nov Πόσο σημαντική είναι η εργασία

•Αλλαγές στη αγορά εργασίας & την Επιχειρηματικότητα - Αλλαγές μεταξύ των γενεών - Δεξιότητες του 21 ου αιώνα - Ανεργία νέων & γυναικών - Αυξημένη σημασία Επιχειρηματικότητας •Προγράμματα προώθησης Επιχειρηματικότητας - Ανεργία  Προγράμματα αυτοαπασχόλησης - Προγράμματα Πανεπιστημιακής Επιχειρηματικότητας

Πόλεμος για ταλέντα και ανεργία νέων Ανεργία νέων και γυναικών •Οι κυβερνήσεις αντιμετωπίζουν σημαντικές προκλήσεις όσον αφορά τη μείωση της ανεργίας •Δυσανάλογες επιδράσεις στους νέους και τις γυναίκες (ILO 2012) Πόλεμος για ταλέντα •Μύθος των 90’s ; Ναι και όχι… •Ένας στους Τρείς εργοδότες αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην εύρεση προσωπικού με προσόντα (Manpower)

Ανεργία νέων στην Ευρώπη (%) Πηγή: Eurostat

Ανεργία νέων •2010: 75 εκ. νέοι άνεργοι (UN World Youth Report, 2012) •Ιδιαίτερα υψηλό ποσοστό ανεργίας στις αναπτυγμένες χώρες Αιτίες •Αναντιστοιχία δεξιοτήτων •Έλλειψη εμπειρίας/πιστοποίησης προσόντων •Έλλειψη προσωπικού οράματος •Έλλειψη διαθέσιμων θέσεων εργασίας προς απόκτηση εμπειρίας •Αύξηση παραγωγικότητας και αυτοματισμού στη βιομηχανία •Οι Baby Boomers παραμένουν στις θέσεις τους και σκοπεύουν να συνεχίζουν να εργάζονται

Κατάσταση απασχόλησης γυναικών Πηγή: ΕΛ.ΣΤΑΤ, Έρευνα Εργατικού Δυναμικού, 2012 B΄ΤΡΙΜΗΝΟ ΓΥΝΑΙΚΕΣΔείκτες Απασχόλησης Πληθυσμού Ομάδες ηλικιώνΣΥΝΟΛΟ Συμμετοχή στο Εργατικό Δυναμικ ό Ποσοστό Απασχόληση ς Ποσοστό Ανεργίας Οικονομικ ά μη ενεργέ ς ,31,875,592, ,619,060,052, ,649,938,918, ,336,045,733, ,757,426,122, ,039,417,952, ,61,55,898,4 Σύνολο ετών 10058,242,227,541,8 Σύνολο 15+ Δείκτης ΕΛ.ΣΤΑΤ 27,3 Σύνολο ετών Δείκτης EUROPE ,5

Δράσεις ΓΓΙΦ 2012 (1) «Αναβάθμιση της Επαγγελματικής Θέσης Εργαζομένων, Αυτοαπασχολουμένων Γυναικών» •Έργο με χρηματοδότηση του ΕΠ Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού (ΕΠΑΝΑΔ) το οποίο αποσκοπεί στην αναβάθμιση/συγκράτηση της εργασιακής θέσης των γυναικών μέσω παροχής εξατομικευμένης πληροφόρησης, συμβουλευτικής, κατάρτισης, mentoring, στήριξης, προώθησης της προσαρμοστικότητας και της επαγγελματικής εξέλιξης των ωφελούμενων γυναικών. •Συνολικός προϋπολογισμός €

Απευθύνεται σε: •Φορείς ή ενώσεις ή συμπράξεις φορέων του δημοσίου τομέα ή του ιδιωτικού τομέα μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα (κλαδικοί φορείς, επιμελητήρια, εκπαιδευτικά ιδρύματα, μη κυβερνητικές οργανώσεις) που σύμφωνα με το καταστατικό σύστασής τους, έχουν ως σκοπό τον σχεδιασμό ή/και οργάνωση ή/και υλοποίηση δράσεων συμβουλευτικής, mentoring, κατάρτισης, εκπαίδευσης και επιμόρφωσης εργαζομένων και αυτοαπασχολουμένων, καθώς και τη δυνατότητα εκτέλεσης αυτών των προγραμμάτων με ίδια μέσα. •Η υποβολή προτάσεων ολοκληρώθηκε στις και η διαγωνιστική διαδικασία είναι σε εξέλιξη και συγκεκριμένα αξιολογούνται οι υποβληθείσες προτάσεις

Ομάδες Στόχου – ωφελούμενες •Εργαζόμενες γυναίκες, ιδιαίτερα οι απασχολούμενες σε επισφαλείς θέσεις εργασίας (πχ συμβάσεις ορισμένου χρόνου, εκ περιτροπής απασχόληση, μερική απασχόληση κλπ), προκειμένου να βελτιώσουν την επαγγελματική τους θέση •Αυτοαπασχολούμενες γυναίκες με σκοπό να ενισχύσουν τις προοπτικές επαγγελματικής εξέλιξης και παραμονής στην αγορά εργασίας μέσω ανάληψης επιχειρηματικής πρωτοβουλίας

Δράσεις ΓΓΙΦ 2012 (2) •Η ΓΓΙΦ έχει σχεδιάσει και πρόκειται να υλοποιήσει το Έργο «Προώθηση πολιτικών Ισότητας των Φύλων σε επιχειρήσεις» που αποσκοπεί στο να παράσχει τα εργαλεία και μέσα στις επιχειρήσεις, ώστε να εντάξουν πολιτικές ισότητας των φύλων στις πρακτικές τους. •Στο πλαίσιο του Έργου πρόκειται να εκπονηθούν μελέτες προσδιορισμού δεικτών ισότητας των φύλων και Οδηγοί καλών εταιρικών πρακτικών, και θα καθιερωθεί πλαίσιο απονομής και καθιέρωσης σήματος ποιότητας επιχειρήσεων που εντάσσουν πρακτικές ισότητας στον εργασιακό τους χώρο.

Δράσεις ΓΓΙΦ 2012 (3) •Υπεγράφη Πρωτόκολλο Συνεργασίας μεταξύ ΓΓΙΦ και Δικτύου Επιχειρήσεων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και επικαιροποιήθηκε το 2011 σε σχετική Ημερίδα. •Η αντίληψη για το ρόλο του Πρωτοκόλλου, εδράζεται στις δεσμεύσεις που απορρέουν για τη χώρα από την τήρηση σχετικών κοινοτικών οδηγιών (Οδηγία 2006/54/ΕΚ του Ευρωκοινοβουλίου και του Συμβουλίου για την εφαρμογή της αρχής των ίσων ευκαιριών και της ίσης μεταχείρισης ανδρών και γυναικών σε θέματα εργασίας και απασχόλησης)

Δράσεις ΓΓΙΦ 2012 (4) •Επιπλέον, η Γενική Γραμματεία Ισότητας των Φύλων στηρίζει την πρωτοβουλία της Αντιπροέδρου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής κ.Viviane Reding για ποσόστωση υπέρ της γυναικείας συμμετοχής στα Διοικητικά Συμβούλια των επιχειρήσεων και έχει αποστείλει σχετική επιστολή στους αντίστοιχους φορείς της χώρας μας

Οι αλλαγές μεταξύ των γενεών (Ελλάδα) Οι παλαιότερες γενιές θα συνταξιοδοτηθούν γρήγορα μετά το 2015 χωρίς όμως να υπάρχει αντίστοιχη εισροή νέων στην αγορά εργασίας Ένας από τους υψηλότερους δείκτες ανεργίας P. Vogel, 2012

Οι αλλαγές μεταξύ των γενεών (Ευρώπη) Σιωπηλές γενιές ( ) •Η ζωή πριν την τηλεόραση (ΠΠ1 & ΠΠ2) •Σεβασμός στην ιεραρχία Οι Baby Boomers ( ) •Γραφομηχανή / Επαναστάσεις •Δυσπιστία προς τις αρχές Γενιά Χ ( ) •Επεξεργασία κειμένου / Δύσκολοι οικονομικοί καιροί •Έλλειψη εμπιστοσύνης… Γενιά Υ ( ) •Υπολογιστές / Σταθερό περιβάλλον •Περιβαλλοντολογική συνείδηση / Εργαζόμενοι και οι 2 γονείς Γενιά Ζ (1991- σήμερα) •Εικονική πραγματικότητα / Έκθεση σε παγκόσμιο ανταγωνισμό •Ανησυχία για το μέλλον / Αναζήτηση ασφάλειας / Μειωμένη αφοσίωση

Οι μελλοντικές γενιές Τι θα πουν οι μελλοντικοί ανθρωπολόγοι •Ταχύτητα και άνεση •Έλλειψη ιδιωτικής ζωής •Κοινωνικές Δεξιότητες / Εικονική ζωή •Αλλαγή βασικών δεξιοτήτων •Υψηλό επίπεδο εκπαίδευσης •Έκθεση σε πολλαπλή πληροφόρηση •Παγκόσμια κινητικότητα •Μείωση εθνικής ταυτότητας •Μονήρης ζωή

21st Century Skills (1) “We need to assess whether our students possess 21st century skills like problem-solving, critical thinking, entrepreneurship and creativity” (Barack Obama, 2009)

21st Century Skills (2)

Το εκπαιδευτικό σύστημα δεν προετοιμάζει τους/τις μαθητές/μαθήτριες, φοιτητές/φοιτήτριες για τη αγορά εργασίας (1) Το εκπαιδευτικό σύστημα διδάσκει… …αφηρημένα, θεωρητικά …οργανωμένα βάσει πειθαρχίας Η εργασία είναι… …συγκεκριμένη, εξειδικευμένη …οργανώνεται βάσει projects

Το εκπαιδευτικό σύστημα δεν προετοιμάζει τους/τις μαθητές/μαθήτριες, φοιτητές/φοιτήτριες για τη αγορά εργασίας (2) Do you have a career service at your university and are you happy with it? Survey across Europe (50k students) - Study by the Futurework Forum, 2010 No, and I would not use it anyway Yes, and it is useful Yes, but it is not useful No, but I would find it useful

Τελικά τι πρέπει να διδάξουμε και πως πρέπει να δράσουμε… …σε μια εποχή αυξανόμενης ανεργίας νέων και γυναικών, αυξανόμενου χάσματος γνώσεων-δεξιοτήτων και εντεινόμενου παγκόσμιου ανταγωνισμού; Κριτική σκέψη Ηγεσία Επικοινωνία Κριτική σκέψη Επιχειρηματικότητα ΤΠΕ Ηθική Δράση Όραμα ζωής Ευελιξία Δημιουργικότητα Συνεργασία

Υγιή Επιχειρηματικά Οικοσυστήματα Ανθρώπινο κεφάλαιο Κοινωνικό κεφάλαιο Χρηματοοικονομικό κεφάλαιο Υποδομές • Κοινωνία • Άτομο • Εταιρεία

Ευχαριστώ για την προσοχή σας