Συνάντηση Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού με Εκπαιδευτές

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εθνικό Κέντρο Europass Παρουσίαση Εγγράφου Κινητικότητας Europass
Advertisements

(α) Διάθεση Μεριδίων ΟΣΕΚΑ (β) Διαδικασία Κοινοποίησης
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΠΕΑΕΚ 6-10 – 2006 ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΑΡΧΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ ΜΟΝΑΔΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΔΙΑΡΘΡΩΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ (ΕΚΤ- ΕΤΠΑ) ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ ΕΛΕΓΧΟΙ ΠΡΑΞΕΩΝ /
Αποτελέσματα Μελέτης για το Μέγαρο Πολιτισμού Κύπρου Ετοιμάστηκε για την Εταιρεία KPMG Από την Εταιρεία RAI Consultants Public Ltd Μάρτιος 2008.
Η Πράξη συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Ενσωμάτωσης Τρίτων Χωρών Δήμητρα Καμπέλη Ηράκλειο, Σεπτέμβριος 2012.
1 “Ανάπτυξη και Εφαρμογή Ολοκληρωμένου Συστήματος για τον Έλεγχο και την Παρακολούθηση των Μονάδων Επεξεργασίας Αστικών Λυμάτων στην Κύπρο, COMWATER” (Δεκέμβριος.
9ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ GREEK ICT FORUM
1 Αξιολόγηση του Επιχειρησιακού Προγράμματος «ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ, ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΟΧΗ» Σύμβουλος Αξιολόγησης Λευκωσία, 14/11/2011.
Υλοποίηση Προγράμματος Εκμάθησης της Ελληνικής Γλώσσας σε Μετανάστες και Ξενόγλωσσους Kατοίκους της Κύπρου Γιώργος Μυλωνάς Επιμορφωτικά Κέντρα Λευκωσίας.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.
Τούλα Πατσάλη Διεύθυνση Διαρθρωτικών Ταμείων και Ταμείου Συνοχής Γραφείο Προγραμματισμού ΚΥΡΙΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΟΡΩΝ ΕΝΤΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΕΧΟΥΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ Κ.Ε.Κ.. Οι κρατικές ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Ειδικής Υπηρεσία εφαρμογών των προγραμμάτων του Ε.Κ.Τ.
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/2005.
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
«Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΒΑΛΑΣ» Κεντρική Δομή: Κ. Ποιητού 18 –Καβάλα Τηλ.&Φαξ: & Παράρτημα.
Σχολές Γονέων. Φορέα Υλοποίησης • Γενική Γραμματεία Δια Βίου Μάθησης δια του Ιδρύματος Νεολαίας και Διά Βίου Μάθησης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων,
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
1 +. Εκτελεστικός Οργανισμός Εκπαίδευσης, Οπτικοακουστικών Μέσων και Πολιτισμού (EACEA) Σκοπός 2 Δομή Υποβολή ανταγωνιστικών προτάσεων Διαχείρηση προγραμμάτων.
Συνάντηση Εκπαιδευτών Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στην Εκπαιδευτική Εφαρμογή της Πληροφορικής Άνοιξη 2008 Ομάδα Επιμόρφωσης Τ.Π.Ε.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
1 European Union Regional Policy – Employment, Social Affairs and Inclusion ΧΩΡΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ Εισηγητής:
ΕΓΚΡΙΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΕΣΠΑ.
Το έργο συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο της ΕΕ Έργο: Συγχρηματοδότηση: Φορέας Υλοποίησης:
Ετήσια Συνάντηση Ανασκόπησης της Υλοποίησης έτους 2013 Αθήνα, 28 Μαρτίου 2014 ΘΕΜΑ: Αξιολόγηση Ε.Π. «Διοικητική Μεταρρύθμιση »
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
Κ.Ε.Κ. Ν.Α. /Ν.Ε.Λ.Ε. Καβάλας Γ΄ Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης Γ΄ Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Απασχόληση και.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Leonardo Transfer of Innovation- Μεταφορά καινοτομίας (Οκτώβριος 2012 – Σεπτέμβριος 2014) Κώστας Οικονόμου Βασιλική Ζιάκα.
B a c kn e x t h o m e ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ Υπουργείο Απασχόλησης και Κοινωνικής προστασίας Κ.Π. «Equal”ΤεχνομάθειαΕυρωπαϊκή.
Ικανότητες Εκπαιδευτικών 6 Οκτωβρίου 2014 Caroline Kearney Ανώτερη Υπεύθυνη Έργου και Εκπαιδευτική Αναλύτρια.
Πανεπιστήμιο Κρήτης Υπουργείο Υγείας Υπουργείο Παιδείας&Πολ/μού.
2-4/7/2009Σύστημα Διαχείρισης και ελέγχου ΕΠ ΕΣΠΑ1 ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ & ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΕΠΑΝ ΙΙ (2007 – 2013) Νίκος Ιωαννίδης ΕΥΔ ΕΠΑΕ Μονάδα Α1.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ 2007 – 2013
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
ΑΘΗΝΑ 8 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2005 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΠΣ η ΕΠΙΤΡΟΠΗ.
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ - ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΝΕΡΓΩΝ στο Ν. ΑΧΑΪΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Παρουσίαση της Πράξης Ενημέρωση των δυνητικών ωφελούμενων και της τοπικής κοινωνίας.
Κ.Ε.Κ. Ν.Α. /Ν.Ε.Λ.Ε. Καβάλας Γ΄ Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης Ε.Π. Άξονας 2., Μέτρο 1. ΕΡΓΟ: «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΕ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΑ.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ Ε.Μ. / Ι.Κ.Υ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Leonardo da Vinci Διαχείριση Σχεδίων Κινητικότητας Οικονομική.
1 ΕΥΡΩΠΑïΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Δια Βίου Μάθηση: Πραγματικότητες, Προκλήσεις και Προοπτικές στην Κύπρο και την Ευρώπη Απριλίου 2004 ¨ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
ΑΘΗΝΑ 8 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2005 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΠΣ η ΕΠΙΤΡΟΠΗ.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ
Ηλεκτρονική Ενότητα 5: DC λειτουργία – Πόλωση του διπολικού τρανζίστορ
1 ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Σ.Ε.Ε. στο πλαίσιο του προγράμματος «Πληροφόρηση φοιτητριών και νέων επιστημονισσών για το επάγγελμα του ερευνητή» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ «Η.
Λίγα λόγια για την ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ «Αλφιτόπωλις» Τίτλος έργου: «Παραγωγή και Εμπορία Τοπικών προϊόντων και προώθησής τους μέσω του Θεματικού Εναλλακτικού.
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
1 ΕΤΗΣΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗΣ 2008 Αθήνα, 18 Μαρτίου 2009 ΘΕΜΑ: ΘΕΜΑ: Πρόοδος του Ε.Π. «Διοικητική Μεταρρύθμιση »
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Πρόγραμμα «Στέγαση και Επανένταξη»
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
ΕΝΔΙΑΜΕΣΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΙΙ Το Τμήμα Εργασίας ανέλαβε την υλοποίηση /διαχείριση των Σχεδίων Χορηγιών του Επιχειρησιακού Προγράμματος “Απασχόληση, Ανθρώπινο Κεφάλαιο.
1 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ Η ανάληψη της προεδρίας του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης από την Κύπρο το δεύτερο εξάμηνο του 2012 (Ιούλιος-Δεκέμβριος.
Ημερίδα 4 Πορεία των διαδικασιών Διασφάλισης της ποιότητας 15 Νοεμβρίου 2012.
Εφαρμογή του Ευρωπαϊκού Θεματολογίου για την Εκπαίδευση Ενηλίκων : Το Σχέδιο Δράσης της Κύπρου 29 Μαρτίου 2013 Συνεδριακό Κέντρο ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΠΡΟΕΔΡΙΑ 1 η Ιουλίου - 31 Δεκεμβρίου 2012 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΗ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 1 Σεμινάρια Φεβρουαρίου 2012.
1 η Συνεδρίαση Επιτροπής Παρακολούθησης ΕΠ Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Τα Βασικά Στοιχεία του ΕΠ.
ΚΑ2-Στρατηγικές Συμπράξεις Τομέας Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Τεχνική Ημερίδα Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης Αθήνα, 15/10/2014 Μαρία Αδαμοπούλου, Στέλεχος.
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Παρουσίαση έργου Ταμείου Ασύλου, Μετανάστευσης και Ένταξης
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Α΄ ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΛΕΜΕΣΟΥ Κάτοχος Χάρτη Κινητικότητας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Συνάντηση Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού με Εκπαιδευτές Το Έργο Συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο της Ε.Ε. Πρόγραμμα Εκμάθησης της Ελληνικής σε Μετανάστες και Ξενόγλωσσους Κατοίκους της Κύπρου Συνάντηση Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού με Εκπαιδευτές   Λευκωσία 27 Νοεμβρίου 2012 Λεμεσός 28 Νοεμβρίου 2012

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ (ΕΚΤ): Ένα από τα Διαρθρωτικά Ταμεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης που στόχο έχουν την προώθηση της οικονομικής και κοινωνικής συνοχής, το κύριο χρηματοδοτικό μέσο της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού και τη βελτίωση της αγοράς εργασίας, συνδράμει ουσιαστικά στην κάλυψη των αναγκών που αφορούν την κατάρτιση και απασχόληση των Ευρωπαίων πολιτών σε όλη την Ευρωπαϊκή επικράτεια, συμβάλλει στις δράσεις που υλοποιούνται κατ’ εφαρμογή της Ευρωπαϊκής Στρατηγικής και των Κατευθυντήριων Γραμμών για την Απασχόληση. (www.structuralfunds.org.cy).

ΜΟΝΑΔΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΩΝ ΤΑΜΕΙΩΝ ΤΟΥ ΥΠΠ (ΜΟΝΑΔΑ ΔΕΤ): Η Μονάδα ΔΕΤ του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού (ΥΠΠ) είναι αρμόδια για τη διαχείριση και την εποπτεία των συγχρηματοδοτούμενων έργων που αναλαμβάνει να υλοποιεί το ΥΠΠ ως Δικαιούχος. Για τη προγραμματική περίοδο 2007 – 2013, η Μονάδα ΔΕΤ διαχειρίζεται 6 συγχρηματοδοτούμενα έργα με συνολικό προϋπολογισμό 44,359,085.28 Ευρώ. Τα εν λόγω έργα συγχρηματοδοτούνται από το ΕΚΤ. (www.ekt.org.cy).

ΣΤΟΧΟΙ ΜΟΝΑΔΑΣ ΔΕΤ: Μέσω της υλοποίησης των έργων που αναλαμβάνει, εισρέουν στη Δημοκρατία σημαντικά κονδύλια τα οποία αφορούν, μεταξύ άλλων, στα ακόλουθα: Προώθηση της δια βίου μάθησης. Ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού. Ενίσχυση της κοινωνικής και οικονομικής συνοχής.

ΣΥΓΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΜΕΝΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΥΛΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΠ: Πρόγραμμα Εκμάθησης της Ελληνικής Γλώσσας σε Μετανάστες και Ξενόγλωσσους Κατοίκους της Κύπρου (Προϋπολογισμός: €3,249,246.28). Πρόγραμμα κατά της Πρόωρης Εγκατάλειψης του Σχολείου, της Σχολικής Αποτυχίας και της Παραβατικότητας σε Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας (ΖΕΠ) (Προϋπολογισμός: €10,775,638). Πρόγραμμα Προϋπηρεσιακής Κατάρτισης για Υποψήφιους Εκπαιδευτικούς Μέσης Εκπαίδευσης (Προϋπολογισμός: €15,114,548 ). Ενδοϋπηρεσιακή Επιμόρφωση Καθηγητών Μέσης Εκπαίδευσης (Προϋπολογισμός: €5,704,685).

ΣΥΓΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΜΕΝΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΥΛΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΠ: Εσπερινή Τεχνική Σχολή Λεμεσού (Προϋπολογισμός: €3,875,473). Μεταλυκειακά Ινστιτούτα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΜΙΕΕΚ) (Προϋπολογισμός: €4,411,696).

ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΥΠΠ: Αποτελούν σήμερα βασικό φορέα προσφοράς εκπαίδευσης ενηλίκων στην Κύπρο, στο πλαίσιο της προώθησης της διά βίου μάθησης. Σκοπός τους είναι η ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας του ατόμου και η κοινωνική, οικονομική και πολιτιστική πρόοδος των πολιτών και της κοινωνίας γενικότερα. (http://www.moec.gov.cy/epimorfotika/index.html)  

ΤΟ ΣΥΓΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟ ΕΡΓΟ: Αφορά στην υλοποίηση προγραμμάτων επιμόρφωσης για την εκμάθηση της Ελληνικής Γλώσσας σε μετανάστες και ξενόγλωσσους κατοίκους της Κύπρου, ηλικίας 15 ετών και άνω, ενισχύει την προσπάθεια αύξησης των οικονομικά ενεργών και απασχολούμενων ατόμων ευπαθών κοινωνικών ομάδων, με αποτέλεσμα και τη διεύρυνση της αγοράς εργασίας, στοχεύει στην άρση του κοινωνικού αποκλεισμού, καθώς και στην ενίσχυση της κοινωνικής και οικονομικής συνοχής.

ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΚΤΗΘΟΥΝ:   Ανάπτυξη των γλωσσικών δεξιοτήτων ούτως ώστε: οι ωφελούμενοι να αποκτήσουν την ικανότητα να επικοινωνούν άνετα στην καθημερινή τους ζωή, να διευκολυνθεί η κοινωνική τους ενσωμάτωση, να προωθηθεί η ισότιμη συμμετοχή στο επαγγελματικό περιβάλλον, στα πολιτικά, πολιτιστικά και κοινωνικά δρώμενα της χώρας.

1ο & 2ο ΈΤΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ  ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΧΡΟΝΙΕΣ 2010-2011 και 2011-2012 Αριθμός εκπαιδευομένων: 6,078 συμμετοχές. Αριθμός ομάδων: 432. Συμβόλαια με Εκπαιδευτές: 196.

ΑΝΑΛΥΣΗ ΦΥΛΟΥ:

ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΩΝ:

3ο ΈΤΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ 2012 – 2013: Έναρξη μαθημάτων: 8 Νοεμβρίου 2012. Αριθμός εκπαιδευομένων: 3,997 περίπου. Αριθμός ομάδων: 219 περίπου. Εκπαιδευτές: 108.

ΑΓΟΡΑ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΠΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ: Βάσει της σχετικής νομοθεσίας (Ν. 12 (Ι)/2006), το ΥΠΠ θεωρείται «Αναθέτουσα Αρχή» και ο Εκπαιδευτής θεωρείται «Ανάδοχος». Ως εκ τούτου: Δεν υπάρχει σχέση εργοδότη – εργοδοτούμενου. Η παροχή υπηρεσιών στο ΥΠΠ δεν συνεπάγεται σε ανανέωση της σύμβασης μετά από τη λήξη της.

ΑΓΟΡΑ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΠΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ: Το ΥΠΠ δεν υποχρεούται να καταβάλλει Κοινωνικές Ασφαλίσεις για τους εκπαιδευτές, Η παροχή των υπηρεσιών των εκπαιδευτών στο πλαίσιο του προγράμματος δεν θεωρείται υπηρεσία στη Δημόσια Υπηρεσία.

ΕΛΕΓΧΟΣ: Η διαδικασία υλοποίησης του έργου τυγχάνει ενδελεχούς και αυστηρού ελέγχου από τις ακόλουθες υπηρεσίες: Μονάδα Διαχείρισης Ευρωπαϊκών Ταμείων, ΥΠΠ. Τον Ενδιάμεσο Φορέα (Μονάδα ΕΚΤ του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων). Τη Διαχειριστική Αρχή (Γραφείο Προγραμματισμού). Την Αρχή Πιστοποίησης (Γενικό Λογιστήριο). Την Υπηρεσία Εσωτερικού Ελέγχου. Την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Το Ευρωπαϊκό Ελεγκτικό Συνέδριο.

ΕΠΙΤΟΠΙΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΕΙΣ: Οι πιο πάνω αναφερόμενοι φορείς πραγματοποιούν επιτόπιες επαληθεύσεις ούτως ώστε να διαπιστωθεί κατά πόσον: το μάθημα διεξάγεται βάσει του ωρολογίου προγράμματος (ακριβείς μέρες και ώρες), κάθε μάθημα έχει διάρκεια 90 λεπτών (σύνολο 50 συναντήσεων ανά σχολικό έτος), στα παρουσιολόγια αναγράφεται η ορθή ώρα προσέλευσης και αποχώρησης των εκπαιδευομένων, τα έντυπα είναι συμπληρωμένα ορθά,

ΕΠΙΤΟΠΙΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΕΙΣ: υπάρχουν αναρτημένες ενημερωτικές αφίσες στο χώρο, οι εκπαιδευόμενοι είναι ενήμεροι για τη συγχρηματοδότηση του έργου από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο (ΕΚΤ), στο εκπαιδευτικό υλικό υπάρχουν τα απαραίτητα λογότυπα και η αναφορά ότι το έργο συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο της ΕΕ, οποιοδήποτε άλλο θέμα αφορά στο Έργο.

ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ / ΕΝΤΥΠΑ: Εξεταστικά δοκίμια, διαγωνίσματα, αντίγραφα πιστοποιητικών παρακολούθησης, κτλ, όταν αυτά τους ζητηθούν. Κατάλογος των εκπαιδευόμενων τους που παρακολουθούν το πρόγραμμα (τόσο σε έντυπη όσο και σε ηλεκτρονική μορφή), όταν αυτό τους ζητηθεί. Το έντυπο «Παρουσιολόγιο». Το «Έντυπο Καταγραφής Περιόδων Διδασκαλίας». Το «Έντυπο Παρακολούθησης».

ΆΛΛΑ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ: Αντίγραφο άδειας παραμονής από τους εκπαιδευόμενους ως ακολούθως: Κίτρινη Κάρτα (Yellow Slip) για τους Ευρωπαίους Πολίτες. Ροζ Κάρτα (Pink Slip) για τους πολίτες τρίτων χωρών. Πράσινη Κάρτα (Green Card) για τους επί μακρόν διαμένοντες Άλλα επίσημα έγγραφα (κατόπιν συνεννόησης με τη Μονάδα ΔΕΤ). Ατομικό Δελτίο. Υπεύθυνη Δήλωση.

ΠΑΡΟΥΣΙΟΛΟΓΙΟ: Οι ώρες και μέρες των μαθημάτων να συμπληρώνονται και να συμφωνούν με το τελικό ωρολόγιο πρόγραμμα.   Να καταγράφεται πάντα ολοκληρωμένα το σωστό όνομα του εκπαιδευτικού κέντρου (όνομα σχολείου). Να συμπληρώνεται η στήλη με τον αριθμό διαβατηρίου των εκπαιδευομένων. Να καταγράφονται η ακριβής ώρα εισόδου και εξόδου του κάθε εκπαιδευόμενου και να υπάρχει υπογραφή τόσο κατά την ώρα εισόδου, όσο και κατά την ώρα αποχώρησης του.

ΠΑΡΟΥΣΙΟΛΟΓΙΟ: Να συμπληρώνεται πάντα το πεδίο με το όνομα και το πεδίο με την υπογραφή των Εκπαιδευτών, για επαλήθευση των στοιχείων. Η συμπλήρωση των εντύπων και υπογραφή τόσο από τους εκπαιδευτές, όσο και από τους εκπαιδευομένους να γίνεται πάντα με πένα και σε καμία περίπτωση με μολύβι. Σημειώνεται ότι τα ονόματα των εκπαιδευομένων, όπως επίσης και άλλα μη μεταβλητά στοιχεία θα πρέπει να καταχωρηθούν ηλεκτρονικά στα έντυπα. Η Μονάδα ΔΕΤ του ΥΠΠ, δεν θα παραλαμβάνει τα όποια έντυπα δεν είναι συμπληρωμένα ορθά, πράγμα που δύναται να οδηγήσει σε καθυστερήσεις στην καταβολή, ή/και αποκοπή των πληρωμών.

Επώνυμο Εκπαιδευομένου Αριθμός Ταυτότητας/Διαβατηρίου/ARC Πρόγραμμα Εκμάθησης της Ελληνικής Γλώσσας σε Μετανάστες και Ξενόγλωσσους Κατοίκους Κύπρου   ΠΑΡΟΥΣΙΟΛΟΓΙΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ (Ακριβές Όνομα Σχολείου): …………………………………………………….. Ημερομηνία: …………………… …………………………………………………………………………………………………………………………. Μέρες: ΚΩΔΙΚΟΣ ΟΜΑΔΑΣ: …………………… ΑΡ. ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: ………../ 50 Ώρες: A/A Επώνυμο Εκπαιδευομένου Όνομα Εκπαιδευομένου Αριθμός Ταυτότητας/Διαβατηρίου/ARC Ακριβής Ώρα Εισόδου 1η Υπογραφή Ακριβής Ώρα Εξόδου 2η Υπογραφή 1 2 3 …. 22 23 24 25 Βεβαιώνω ότι τα πιο πάνω στοιχεία είναι αληθή. Όνομα Εκπαιδευτή/Εκπαιδεύτριας: …………………………………………… Υπογραφή Εκπαιδευτή/Εκπαιδεύτριας: ……………………………………… Το Πρόγραμμα Συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο της Ε.Ε.

ΕΝΤΥΠΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ Ημερομηνία   Πρόγραμμα Εκμάθησης της Ελληνικής Γλώσσας σε Μετανάστες και Ξενόγλωσσους Κατοίκους Κύπρου ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ: Μέρες: ΚΩΔΙΚΟΣ ΟΜΑΔΑΣ: Ώρες: ΕΝΤΥΠΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ Ημερομηνία ημ: Α/Α Ονοματεπώνυμο Εκπαιδευομένων 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 % ## Βεβαιώνω ότι τα πιο πάνω στοιχεία είναι αληθή Όνομα Εκπαιδευτή/τριας: Υπογραφή Εκπαιδευτή/τριας:

ΚΥΡΩΣΕΙΣ: Η όποια επέμβαση ή/και παραποίηση των εν λόγω εγγράφων θεωρείται παράτυπη και παράνομη. Σε περίπτωση πραγματοποίησης σχετικής πράξης, θα επιβληθούν σχετικές κυρώσεις (αποκοπές στις πληρωμές, διακοπή συμβολαίου, κλπ). Οι πληροφορίες που θα περιλαμβάνονται στα έντυπα πρέπει να είναι ακριβείς και αληθείς (πχ στο έντυπο παρουσιολόγιο ο εκπαιδευτής οφείλει να διασφαλίσει ότι έχει καταγραφεί η ακριβής ώρα προσέλευσης και αποχώρησης του κάθε εκπαιδευόμενου). Τα έντυπα θα συμπληρώνονται και θα ελέγχονται από τους εκπαιδευτές έχοντας επίγνωση των συνεπειών του Ποινικού Κώδικα αναφορικά με τις ψευδείς παραστάσεις και γενικότερα της νομοθεσίας για ψευδείς παραστάσεις.  

ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ: Η διενέργεια δράσεων πληροφόρησης και δημοσιότητας αποτελεί υποχρέωση των φορέων που εμπλέκονται στη διαχείριση και υλοποίηση των έργων που συγχρηματοδοτούνται από τα Διαρθρωτικά Ταμεία, η οποία απορρέει από σχετικό Κανονιστικό πλαίσιο της ΕΕ. Μη υλοποίηση δράσεων πληροφόρησης και δημοσιότητας δύναται να οδηγήσει στην απώλεια Κοινοτικών πόρων για τη Δημοκρατία.

Ως εκ τούτου οι εκπαιδευτές οφείλουν να: ενημερώνουν τους εκπαιδευόμενους τους αναφορικά με τη συγχρηματοδότηση του προγράμματος από το ΕΚΤ, να έχουν αναρτημένη σχετική αφίσα στον χώρο διδασκαλίας, να χρησιμοποιούν τα σχετικά λογότυπα στο έντυπο υλικό που θα διανέμουν στους εκπαιδευόμενους.

ΛΟΓΟΤΥΠΑ:

Η Μονάδα ΔΕΤ και τα Επιμορφωτικά Κέντρα του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού, βασίζονται στη συνεργασία όλων των εμπλεκομένων η οποία θα διασφαλίσει, την αποτελεσματικότητα του προγράμματος ως προς την επίτευξη των στόχων του, τους κοινοτικούς πόρους που το χρηματοδοτούν. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!