Κωνσταντίνος Καλτσάς Σχολικός Σύμβουλος Δ.Ε. – ΠΕ17.03 Ηλεκτρολόγων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ε.Π.Α.Λ Νέων Μουδανιών ΒΜ Μέλη της Ομάδας Ρ.Π. Κιουρτζίδης Μάκης Μινακίδης Ρόλης Δημίδης Νίκος Τσιγγελίδης Γιώργος.
Advertisements

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ
Yπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας-Τμήμα Στήριξης και Προβολής της Ελληνικής Το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας.
Ο Κλάδος Μαρμάρου σε Αναζήτηση Διεξόδων από την Κρίση Ανάγκες σε Εκπαίδευση – Κατάρτιση Ανθρώπινου Δυναμικού στον κλάδο Μαρμάρου ΟΣΜΕ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ.
ΓΕΝΙΚΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΣΑΣ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ Ε.Ε.
GRUNDTVIG Nikolai Frederik Severin Grundtvig ( )
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
 Από τις ανάγκες εκπαίδευσης της οικονομίας στις ανάγκες εκπαίδευσης του ατόμου : Το επαγγελματικό προφίλ ως στοιχείο σύζευξης της προσφοράς με τη ζήτηση.
Η Πράξη συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Ενσωμάτωσης Τρίτων Χωρών Δήμητρα Καμπέλη Ηράκλειο, Σεπτέμβριος 2012.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΔΙΚΤΥΩΣΗ: euro|guidance Ημερίδα “Ευρωπαϊκή κινητικότητα για λόγους εκπαίδευσης & απασχόλησης: Euroguidance-Eures” 15 Οκτωβρίου 2004 ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ.
Πρακτική Άσκηση και Μαθητεία σε χώρες της Ε.Ε.
LOGO Ο ρόλος του Ε.Ο.Π.Π. στην Πιστοποίηση των προσόντων της μη τυπικής εκπαίδευσης και στην Αντιστοίχιση αυτών στο Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων Κωνσταντίνος.
Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π: Δράσεις και Πολιτικές - Εθνικό Κέντρο Europass
Το Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων (NQF): Θεωρία και Πράξη - Η ανάπτυξη του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων και η εφαρμογή του στους κλάδους του Εμπορίου και του Αγροτικού.
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Δημήτριος Σουλιώτης Διευθυντής ΙΕΚ Γλυφάδας
39th IATTO Forum Θεσσαλονίκη, 27 Σεπτεμβρίου 2013
Ο ρόλος του Ε.Ο.Π.Π. στην Πιστοποίηση των προσόντων της μη τυπικής εκπαίδευσης και στην Αντιστοίχιση αυτών στο Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων Κωνσταντίνος Καλτσάς.
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΚΥΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 9.1 Εθνικές και Ευρωπαϊκές πολιτικές για την επικύρωση των εμπειριών τοποθέτησης.
ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ & ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΕ ΛΥΚΕΙΑ Ν. ΚΕΡΚΥΡΑΣ 4 & 5 Απριλίου 2012.
Leonardo Transfer of Innovation- Μεταφορά καινοτομίας (Οκτώβριος 2012 – Σεπτέμβριος 2014) Κώστας Οικονόμου Βασιλική Ζιάκα.
Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2010 Ηράκλειο Κρήτης
B a c kn e x t h o m e ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ Υπουργείο Απασχόλησης και Κοινωνικής προστασίας Κ.Π. «Equal”ΤεχνομάθειαΕυρωπαϊκή.
ΚΕΚ-ΙΝΕ/ΓΣΕΕ Χριστίνα Σπηλιώτη
Ο ρόλος των προσόντων στη διακυβέρνηση:. α) της σχέσης εκπαίδευσης και
Το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων (EQF): Προκλήσεις και προοπτικές
ΕΘΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Χρησιμότητα & Τρόποι Αξιοποίησης από τους Διαπραγματευτές των μερών
Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων: Υλοποίηση και ο Ρόλος του Ε.Ο.Π.Π.
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ
Πιστοποίηση Επαγγελματικών Προσόντων
Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων ως γέφυρα μεταξύ εκπαίδευσης και απασχόλησης
ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ (NQF) ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ : Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΛΑΙΣΙΩΝ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΣΤΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ Πέμπτη 03 Φεβρουαρίου.
Ιωάννης Αναγνωστόπουλος, Επικ. Καθηγητής Π. Σ. Ε
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΝΕΑ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ. Ν / : Περιβαλλοντική αδειοδότηση έργων και δραστηριοτήτων, ρύθμιση αυθαιρέτων σε συνάρτηση με δημιουργία περιβαλλοντικού.
Πέμπτη 3 Φεβρουαρίου 2011 ΠΑΤΡΑ
Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ
Τίτλος Σχεδίου: Partnership for experimenting with ECVET in a practical context (2009 – 2011) Δράση: Εταιρικές Σχέσεις – LDV Ε. Λαμπριτζή
Μανώλης Μαυρικάκης (Γιαμπάμπας) Φορείς Εκπαίδευσης Πιστοποίηση Αξιολόγηση Κοινωνία της Γνώσης Δια βίου Μάθηση Αγορά Εργασίας EQF Επαγγελματικό.
ΔΗΜΟΣΙΟ ΙΕΚ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2013.
ΕΙΔΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΕΠΙΠΛΟΥ
ΤΟ ΠΕΔΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ. ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ 1996 : Ευρωπαϊκό έτος εκπαίδευσης και «Δια Βίου Κατάρτισης» 2000 : Λισσαβόνα Η Ε.Ε.
Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης Επιχειρηματικότητα και Απασχόληση 1 Δεκεμβρίου 2014 Βλάσης.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Συντονίστρια Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων Επαγγελματική Κατάρτιση Ανώτατη Εκπαίδευση Σχολική Εκπαίδευση Εκπαίδευση Ενηλίκων ERASMUS.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΛΙΑΔΟΥ – ΤΑΧΟΥ ΣΟΦΙΑ «Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
{ Εκπαίδευση στην Εργασία Ο Θεσμός της Μαθητείας & της Πρακτικής Άσκησης Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2016 [1] ΆΛΛΗΛΟΝnet Webinars Κυριάκος Κωσταρέλος ΆΛΛΗΛΟΝnet.
Επαγγελματικά Περιγράμματα
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία.
Τάσεις στην αγορά εργασίας Σταύρος Κατσούρας, σύμβουλος Απασχόλησης στο ΚΕΣΥΠ Βόλου Στο πλαίσιο του προγράμματος Comenius Regio EDUCATION AND THE LABOUR.
Συγκριτικά στοιχεία ελληνικής και διεθνούς νομοθεσίας
Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός (Σ.Ε.Π.)
Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός (Σ.Ε.Π.)
Ευρωπαϊκό και Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων
Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΜΟΝΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΦΟΡΕΙΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΜΑΡΙΑ-ΛΙΖΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ
Η Ενιαία Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων
Θεσμικό Πλαίσιο Ειδικής Αγωγής- Δομές Ειδικής Αγωγής
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός (Σ.Ε.Π.)
Κατερίνα Αλεξομανωλάκη,
Δημιουργήστε το μέλλον της σταδιοδρομίας σας
Ευρωπαϊκό και Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κωνσταντίνος Καλτσάς Σχολικός Σύμβουλος Δ.Ε. – ΠΕ17.03 Ηλεκτρολόγων Ο ρόλος της Τ.Ε.Ε. στην απασχόληση, επαγγελματικά δικαιώματα, επίπεδα προσόντων Κωνσταντίνος Καλτσάς Σχολικός Σύμβουλος Δ.Ε. – ΠΕ17.03 Ηλεκτρολόγων

Η επίδραση της ύφεσης στην απασχόληση Αντίκτυπος της ύφεσης στην απασχόληση ΕΕ-27+, Cedefop 2012

Προοπτικές της αγοράς εργασίας Τάσεις προσφοράς ανάλογα με τα προσόντα (εργατικό δυναμικό ηλικίας 15-64) EU-27+, Cedefop 2012

Επαγγελματικό Περίγραμμα Από το Επαγγελματικό Περίγραμμα στην Απασχόληση Επαγγελματικό Περίγραμμα Πλαίσιο Προγράμματος Πρόγραμμα Εκπαίδευσης / Κατάρτισης Επικύρωση / Πιστοποίηση Προσόντος Επαγγελματικό Δικαίωμα

Χώρα A Χώρα B ΕΠΕΠ / ΕΠΠ – EQF / NQF EQF Επίπεδο 8 ΕΠ NQF/ NQS ΕΠ 5 Loukas Zahilas 5

Χαρακτηριστικά της δομής του ΕΠΠ Το Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων (ΕΠΠ) θα περιλαμβάνει δύο βασικά εργαλεία: Τους περιγραφικούς δείκτες των επιπέδων, οι οποίοι αναδεικνύονται σε προσδιοριστικό στοιχείο της δομής και θα αποτελέσουν το μηχανισμό για την αντιστοίχιση του ΕΠΠ με το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων. Οι Τύποι Προσόντων θα αποτελέσουν το βασικό στοιχείο για την κατάταξη των Προσόντων στα επίπεδα του ΕΠΠ αλλά και τη σύγκριση των τίτλων μεταξύ τους. Κάθε Τύπος θα έχει μία προδιαγραφή, η οποία θα περιγράφει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των προσόντων που εντάσσονται στο συγκεκριμένο τύπο. Οι Τύποι Προσόντων μπορεί να αποτελέσουν, στη συνέχεια, τη βάση για την ανάπτυξη νέων τίτλων στο μέλλον.

Διαδρομές απόκτησης προσόντων Ακαδημαϊκό πλαίσιο «στη δουλειά» Αξιολόγηση & επικύρωση μαθησιακών αποτελεσμάτων Από εμπειρία Ή: από ένα μίγμα όλων Προσόν 7 Λουκάς Ζαχείλας, Cedefop

Η ανάγκη για μια κοινή γλώσσα Συστήματα ISCO88/ ISCO08 ISCED Πρότυπα, κατηγοριοποιήσεις Καθηκόντων, δραστηριοτήτων, Εργασιών, επαγγελμάτων Και κλάδων EQF/ NQFs Μαθησιακά αποτελέσματα Εκπαίδευση & κατάρτιση Αγορά εργασίας ESCO Ατομικά Προσόντα (πτυχία, διπλώματα) Ατομικές γνώσεις, δεξιότητες και Ικανότητες για εργασία και διά βίου μάθηση ISCED Άτομα Ευρωπαϊκή ταξινόμηση δεξιοτήτων, ικανοτήτων και επαγγελμάτων (ESCO)

Χαρακτηριστικά της δομής του ESCO Το σύστημα ταξινόμησης ESCO θα αποτελείται από τρεις αλληλένδετους πυλώνες οι οποίοι θα καλύπτουν i) τα επαγγέλματα, ii) τις δεξιότητες/ικανότητες και iii) τα προσόντα. Θα είναι πολυγλωσσικό και θα συνδέεται με συναφείς διεθνείς ταξινομήσεις και πλαίσια, όπως η NACE, η ISCO και το ΕΠΕΠ. Θα διατίθεται δωρεάν σε όλους τους ενδιαφερόμενους μέσω της πύλης ESCO. Τόσο στην αγορά εργασίας όσο και στον τομέα της εκπαίδευσης / κατάρτισης, το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στο προφίλ δεξιοτήτων και ικανοτήτων κάθε ατόμου. Μειώνεται, έτσι, η απόσταση που χωρίζει τον τομέα της εκπαίδευσης/κατάρτισης από αυτόν της απασχόλησης. Το σύστημα ταξινόμησης ESCO θα αποτελέσει την κοινή γλώσσα των δύο αυτών κόσμων, βελτιώνοντας τη μεταξύ τους επικοινωνία. Την ανάπτυξη του ESCO συντονίζουν η Γενική Διεύθυνση Απασχόλησης, Κοινωνικών Υποθέσεων και Κοινωνικής Ένταξης και η Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης και Πολιτισμού της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Νομοθετικά κατοχυρωμένα επαγγέλματα “Νομοθετικά ρυθμιζόμενο επάγγελμα”: η επαγγελματική δραστηριότητα ή το σύνολο επαγγελματικών δραστηριοτήτων των οποίων η ανάληψη, η άσκηση ή ένας από τους όρους άσκησης εξαρτάται άμεσα ή έμμεσα, δυνάμει νομοθετικών, κανονιστικών ή διοικητικών διατάξεων, από την κατοχή καθορισμένων επαγγελματικών προσόντων… Τα νομοθετικά κατοχυρωμένα επαγγέλματα δεν θέτουν αυθαίρετους περιορισμούς ως προς την άσκηση τους, αλλά εκείνους που συνδέονται με τα επαγγελματικά προσόντα που θα πρέπει να έχει κάποιος για να ασκήσει αυτά τα επαγγέλματα. Νομοθετικά κατοχυρωμένα επαγγέλματα υπάρχουν σε όλες τις χώρες του κόσμου. Μπορεί οι προϋποθέσεις για την άσκησή τους να μη ρυθμίζονται πάντοτε με νόμο αλλά με άλλες διατάξεις ή και με συμβάσεις εργασίας, αλλά δεν υπάρχει ανεπτυγμένη χώρα όπου ένας μεγάλος αριθμός επαγγελμάτων να μην ακολουθεί συγκεκριμένους κανόνες και προϋποθέσεις υποχρεωτικού χαρακτήρα για την ανάληψη και την άσκησή τους.

Ωρολόγιο Β’, Γ’ Τάξης του Τεχνολογικού Λυκείου http://ec.europa.eu/internal_market/qualifications/regprof/index.cfm

http://db.ineobservatory.gr/

Νομοθετικά κατοχυρωμένα επαγγέλματα στην Ελλάδα Πίνακες με ειδικότητες για τις οποίες απαιτείται άδεια άσκησης επαγγέλματος (Αριθμ. Πρωτ.: ΔΟΑ/Φ.13/137/οικ. 3902/13-02-2007 έγγραφο του Υπουργείου Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης & Αποκέντρωσης). http://kesyp.flo.sch.gr/www/images/stories/documents/pinakas_epaggelmatwn.doc Ν. 3982/2011 (Α΄143) «Απλοποίηση της αδειοδότησης τεχνικών επαγγελματικών και μεταποιητικών δραστηριοτήτων και επιχειρηματικών πάρκων και άλλες διατάξεις». ΠΔ 112/2012 (υδραυλικών), ΠΔ113/2012 (χειριστών μηχανημάτων έργου), ΠΔ 114/2012 (τεχνικών καύσης υγρών και αερίων καυσίμων), ΠΔ115/2012 (τεχνικών βιομηχανικών εγκαταστάσεων), ΠΔ 1/2013 (ψυκτικών).

Αναγνώριση επαγγελματικών προσόντων στην ΕΕ Η αναγνώριση των επαγγελματικών προσόντων από το κράτος μέλος υποδοχής παρέχει στο δικαιούχο τη δυνατότητα να αποκτήσει, στο εν λόγω κράτος μέλος, πρόσβαση στο ίδιο επάγγελμα για το οποίο διαθέτει τα προσόντα στο κράτος μέλος καταγωγής, και να το ασκεί στο κράτος μέλος υποδοχής υπό τις ίδιες προϋποθέσεις όπως και οι υπήκοοί του. Ο∆ΗΓΙΑ 2005/36/ΕΚ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ της 7ης Σεπτεμβρίου 2005 σχετικά µε την αναγνώριση των επαγγελματικών προσόντων. ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 38/2010: Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2005/36/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 7ης Σεπτεμβρίου 2005, σχετικά με την αναγνώριση των επαγγελματικών προσόντων.

Ευχαριστώ για την προσοχή σας ! Κωνσταντίνος Καλτσάς