Ημερίδα ΜΟ.ΔΙ.Π 5/7/2011 Η εμπειρία της Οδοντιατρικής Σχολής του ΕΚΠΑ από τη διαδικασία Εσωτερικής και Εξωτερικής Αξιολόγησης Αναστασία Κοσιώνη Επίκουρη.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Ε ΘΝΙΚΟ & Κ ΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ Π ΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΘΗΝΩΝ «Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΕΚΠΑ» Κωνσταντίνος Μπουρλετίδης Γενικός Συντονιστής ΜΟΔΙΠ ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ.
European Career of Researchers- E*CARE project Ελισάβετ Κοκόζηλα ΕΚΕΤΑ 11 η Συνάντηση του Ελληνικού Δικτύου Κέντρων Κινητικότητας Ερευνητών, 11 Δεκεμβρίου.
ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝ ΕΛ/ΛΑΚ Ιουνίου Κέντρα Προώθησης Ελεύθερου Λογισμικού (ΚΠΕΛ) Λίνα Γουσίου.
«ΜΟΔΙΠ του ΓΠΑ» με απλά λόγια…. Διαδικασία της Αξιολόγησης Η Αξιολόγηση είναι μία περιοδική διαδικασία Κάθε ακαδ. έτος: Ετήσια Εσωτερική Έκθεση ή Ετήσια.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Σ.Δ.Ε Φυλακών Δομοκού Σχολικό Έτος: Εισήγηση: Ηλιοπούλου Βασιλική.
GRUNDTVIG Nikolai Frederik Severin Grundtvig ( )
Σκοπός - Δράσεις του Έργου Α.Η ποσοτική και ποιοτική διερεύνηση της κατάστασης των γυναικών ερευνητριών που πασχολούνται στον Δημόσιο Τομέα Β.Η αποτύπωση.
ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Η/Υ & ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Επιτροπή Στρατηγικού Σχεδιασμού Π.Θ Γέμτος Θεοφάνης Καθηγητής, Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος.
Υποδομές Ανοικτής Πρόσβασης: Το μέλλον της επιστημονικής επικοινωνίας, ΕΚΤ, Αθήνα, Δεκεμβρίου 2008 Πρωτοβουλίες Ανοικτής Πρόσβασης στη Βιβλιοθήκη.
Ημερίδα: Η πορεία της αξιολόγησης στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Στόχοι και προοπτικές - 1 η Νοεμβρίου 2012 Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης Προβλήματα – Δράσεις/Προτάσεις.
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ.
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ.
Προγράμματα Σπουδών Προπτυχιακά – Μεταπτυχιακά – Διδασκαλείο Νηπιαγωγών.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΕΚΠΑ
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ «ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΤΟΥ Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
Οφέλη και Προοπτικές Χρηματοδότησης μέσω Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Ροζάννα Σεμερτζιάν Υπεύθυνη Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Γραφείο Στήριξης Ερευνητικών & Αναπτυξιακών.
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΠΕΔΙΑ ΑΙΤΗΣΗΣ.
Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ιατρική Σχολή ΑΠΘ
Πληροφοριακό Σύστημα Διασφάλισης Ποιότητας ΔΙΠΑΕ(1) Η μέθοδος αξιολόγησης «Institutional Review» που εφαρμόζεται από την QAA. Αριστέα Γκόντρα Quality Assurance.
Αξιολόγηση του Πανεπιστημίου Μακεδονίας από την CRE Χρονικό πλαίσιο αξιολόγησης Αυτοαξιολόγηση: Αξιολόγηση από CRE: Δημοσίευση εκθέσεων:
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Γραφειο διαςυνδεςης Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης
H Αξιολόγηση στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
Έρευνα Έρευνα :“Συστηματική, ελεγχόμενη, εμπειρική και κριτική διερεύνηση υποθετικών προτάσεων σχετικά με τις εικαζόμενες σχέσεις ανάμεσα σε φυσικά(;)
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Συστηματική Διερεύνηση Επιλεγμένων Τομέων Κωδικοποίηση από τον Νικόλαο Τριπόδη, Σχολικό.
LIFE- ENVIRONMENT PROGRAMME ‘Starting with the promotion of IPP approach in Mediterranean countries’’ Αθήνα, 19 Σεπτεμβρίου 2005 Παρουσίαση Start-IPP.
2ο ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΣΕΡΡΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ - ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
1 Εθνικό Δίκτυο Κινητικότητας Ερευνητών Εθνικό Δίκτυο Κινητικότητας Ερευνητών Παρόν και μέλλον.
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ - ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΝΕΡΓΩΝ στο Ν. ΑΧΑΪΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Παρουσίαση της Πράξης Ενημέρωση των δυνητικών ωφελούμενων και της τοπικής κοινωνίας.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. 2013Π.Μ.Σ. - Τμήμα Θεάτρου - Α.Π.Θ.2 Η θεατρική παράσταση: ιστορία, θεωρία και πρακτική Λειτουργεί από.
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Υπουργική Απόφαση: Φ.353.1/324/105657/Δ1) Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης 1.
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Οδοντιατρική.
ΒΟΛΟΣ 21/03/ Νέα νομοθεσία χημικών Reach – πρώτη φάση εφαρμογής Δημήτρης Τσίχλης Δ/νση Περιβάλλοντος Γ.Χ.Κ.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΓΟΥ Δ.Υ. Δευτέρα 18 Απριλίου 2011.
Απο την θεωρία στην πράξη: Η οργάνωση και οι δράσεις της Μονάδας Διασφάλισης Ποιότητας του ΕΚΠΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΦΟΥΝΤΗ, MBA Υπεύθυνη Διοικητικής Υποστήριξης ΜΟΔΙΠ.
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο Σχολή Πολιτικών Μηχανικών Μ.Α.Μιμίκου Καθηγήτρια ΕΜΠ « Πολιτικές Φύλου στα Πανεπιστήμια » 21 Νοεμβρίου 2005.
ΑΘΗΝΑ 5 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2006 ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΠΣ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ
Εκδήλωση «Μεταπτυχιακά και Υποτροφίες: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και Διεθνές Πανεπιστήμιο» Μιχαηλίδης Νικόλαος, Αναπλ. Καθηγητής.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ. ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Συγκρότηση Επιτροπής Εσωτερικής Αξιολόγησης – Φεβρουάριος 2008 Εσωτερική Αξιολόγηση.
Ημερίδα ΜΟΔΙΠ «Η εμπειρία της αξιολόγησης στο Πανεπιστήμιο Πατρών» Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013.
ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Δίκτυο Europe Direct για την Ελλάδα Αθήνα, 10 Ιουνίου 2014 Ομάδα Δράσης για την Ελλάδα1 Ανεργία των Νέων και Εγγύηση για την Νεολαία (Youth Guarantee)
Ημερίδα 4 Πορεία των διαδικασιών Διασφάλισης της ποιότητας 15 Νοεμβρίου 2012.
1 Συνολικός προϋπολογισμός έργου «Διεύρυνση Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης – Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (2004 – 2006)» € Συνολικός προϋπολογισμός για.
Στρατηγική και Διαχείριση Έρευνας στο ΑΠΘ
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ Σύνοψη εξωτερικής αξιολόγησης του Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών του ΠΘ Καθ.
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Οδοντιατρική.
1 Εθνικό Δίκτυο Κινητικότητας Ερευνητών Εθνικό Δίκτυο Κινητικότητας Ερευνητών Παρόν και μέλλον.
ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ Συνολικού προϋπολογισμού €
Ενίσχυση και εμπλουτισμός Βιβλιοθηκών Εκσυγχρονισμός του Συστήματος Βιβλιοθηκών Γ’ Κ.Π.Σ. Κωνσταντίνος Μανωλίκας.
Η ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
16ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 1-3 Οκτωβρίου ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΔΙΑΔΑΝΕΙΣΜΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΕΡΑΝΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ &
ΕΡΕΥΝ ΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ :ΗΜΕΡΙΔΑ
Ιωάννης Βλάχος Καθηγητής ΤΕΙ Κρήτης Μέλος Α.ΔΙ.Π. Bologna Expert Α. Σ. Κ. T. ΑΘΗΝΑ Διασφάλιση της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση.
Βασιλεία Ι. Σινάνογλου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια
Πρόγραμμα Erasmus+ ΚΑ1 Σημεία Βελτίωσης Ελευθερία Ν. Γωνίδα Αναπλ
Η Ενιαία Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ημερίδα ΜΟ.ΔΙ.Π 5/7/2011 Η εμπειρία της Οδοντιατρικής Σχολής του ΕΚΠΑ από τη διαδικασία Εσωτερικής και Εξωτερικής Αξιολόγησης Αναστασία Κοσιώνη Επίκουρη Καθηγήτρια Μέλος ΟΜ.Ε.Α

Κύρια σημεία παρουσίασης •Παράμετροι που διευκόλυναν τη διαδικασία •Χρονοδιάγραμμα υλοποίησης αξιολόγησης •Θετικά και αρνητικά σημεία από τη διαδικασία •Προτάσεις για βελτίωση Συστήματος Αξιολόγησης

Ομάδα Εσωτερικής Αξιολόγησης Οδοντιατρικής (ΓΣ. 28/9/2006) •Πρόεδρος : •Γ. Βουγιουκλάκης, Καθηγητής •Μέλη: •Α. Κακάμπουρα, Καθηγήτρια •Κ. Τσιχλάκης, Καθηγητής •Ε. Κιτράκη, Αναπλ. Καθηγήτρια •Δ. Χαλαζωνίτης, Αναπλ. Καθηγητής •Α. Κοσιώνη, Επικ. Καθηγήτρια •Β. Παπαϊωάννου, Επικ. Καθηγητής •Εκπρόσωποι φοιτητών

H ιδιαιτερότητα του Οδοντιατρικού Τμήματος •Παροχή υπηρεσιών σε πληθώρα ασθενών ανήκοντας αποκλειστικά στο Υπουργείο Παιδείας (1970 ασθενείς ΚΣΑ 2010/11) •Kλινική άσκηση:30% ΠΠΣ

H ιδιαιτερότητα του Οδοντιατρικού Τμήματος •Εξάρτηση από Ιατρική Σχολή σε πολλά βιοιατρικά μαθήματα •Προσωπικό πολλαπλών καθηκόντων (εκπαιδευτικό, ερευνητικό, διοικητικό, κλινικό έργο)

Προηγηθείσα εμπειρία από αξιολογήσεις 1999: αξιολόγηση από Ευρωπαϊκό φορέα EU-DENTED με πρωτοβουλία της Σχολής

: Πρόγραμμα ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ : Αναμόρφωση ΠΠΣ και ΠΜΣ •Πρόσληψη Σύμβουλου Εκπαίδευσης •Καταγραφή εκπαιδευτικών στόχων και εκπαιδευτικών μεθόδων μαθημάτων •Ποσοτική αξιολόγηση μαθημάτων από φοιτητές •Ποιοτική αξιολόγηση από φοιτητές και όλο το προσωπικό •Εκπαίδευση προσωπικού σε εκπαιδευτική μεθοδολογία

Χρονοδιάγραμμα αξιολόγησης •ΓΣ 29/09/2006: Σύσταση ομάδας εργασίας για επαναξιολόγηση DentED •Απόφαση φοιτητών για υποστήριξη αξιολόγησης (ΑΠ. ΣΦΟΑ 973/ ) •ΓΣ 20/2/2008: Μετατροπή ομάδας εργασίας σε ΟΜ.Ε.Α. με προσθήκη εκπροσώπων φοιτητών και έναρξη στενής συνεργασίας με Α.ΔΙ.Π. •Το ΕΚΠΑ δεν συμμετείχε

Χρονοδιάγραμμα αξιολόγησης •24/10/2008: Κατάθεση Έκθεσης Εσωτερικής Αξιολόγησης σε Α.ΔΙ.Π. •Δεκέμβριος 2008: Κατάθεση μετάφρασης στα αγγλικά (από μέλη ΔΕΠ) •Ολο το 2009: Σε αναμονή έγκρισης κονδυλίων •15-20 /3/ 2010: Επίσκεψη εξωτερικών αξιολογητών •Ιούνιος 2010: Αποστολή σχεδίου Έκθεσης από εξωτερικούς αξιολογητές. Παρατηρήσεις από ΟΜΕΑ •Ιανουάριος 2010: Κατάθεση τελικής Έκθεσης Εξωτερικής Αξιολόγησης

Χρονοδιάγραμμα αξιολόγησης Η όλη διαδικασία Εσωτερικής και Εξωτερικής Αξιολόγησης διήρκεσε περίπου 2 έτη ( ) με ελάχιστη έως μηδενική εξωτερική υποστήριξη

Η εμπειρία της εξωτερικής αξιολόγησης Διάρκεια: 2.5 μέρες. Τέσσερις εξωτερικοί αξιολογητές, όλοι αλλοδαποί με πολλή μεγάλη σχετική εμπειρία (ΗΠΑ, Γαλλία, ΗΒ, Φινλανδία)

Η εμπειρία της εξωτερικής αξιολόγησης •Όλο το πρόγραμμα οργανώθηκε από τη Σχολή •Ημίωρες συναντήσεις με Εργαστήρια και Κλινικές, εκπρόσωπους φοιτητών, διοικητικό προσωπικό •Ξεναγήσεις σε χώρους Σχολής •Συναντήσεις με ΟΜ.Ε.Α •Χρόνος για συσκέψεις •Οι αξιολογητές καθόρισαν τι ήθελαν να συζητήσουν

Θετικά σημεία από την εφαρμογή της διαδικασίας •Άντληση βαθύτερης ουσιαστικής γνώσης για ΠΠΣ •Διάγνωση προβλημάτων για βελτιωτικές παρεμβάσεις •Ενίσχυση θετικού κλίματος για διαδικασίες αξιολόγησης •Πλήρης καταγραφή υποδομών

Θετικά σημεία από την εφαρμογή της διαδικασίας •Ανάπτυξη ηλεκτρονικού συστήματος αξιολόγησης φοιτητών με κλειστές και ανοικτές απαντήσεις. Στο τέλος των εξαμήνων μοιράζονται αποκλειστικοί κωδικοί πρόσβασης στους φοιτητές και για 20 ημέρες μπορούν να έχουν ηλεκτρονική πρόσβαση στο σύστημα

Θετικά σημεία από την εφαρμογή της διαδικασίας •Ανάπτυξη ηλεκτρονικής καταγραφής μαθημάτων. Στην αρχή του ακαδημαϊκού έτους ζητείται από τους συντονιστές επικαιροποίηση των στοιχείων

Θετικά σημεία από την εφαρμογή της διαδικασίας •Διαύγεια/ δημοσιοποίηση στοιχείων στην ιστοσελίδα της Σχολής

Αρνητικά σημεία από την εφαρμογή της διαδικασίας (1) •Απουσία κεντρικής υποστήριξης από ΕΚΠΑ (οικονομικά, διοικητικά, τεχνογνωσία) •Οικονομική επιβάρυνση για το Τμήμα (πρόσληψη Γραμματέως, απασχόληση προσωπικού) •Μεγάλος φόρτος για τα λίγα μέλη ΔΕΠ που ασχολήθηκαν και ασχολούνται •Μεταφράσεις από μέλη ΔΕΠ •Δημιουργία εξειδικευμένων ερωτηματολογίων από μέλη ΔΕΠ με γνώσεις σε εκπαιδευτικά θέματα •Επεξεργασία στοιχείων Κεντρικής Γραμματείας από μέλη ΔΕΠ •Σύστημα ηλεκτρονικής αξιολόγησης από ΔΕΠ και τεχνικό Σχολής

Αρνητικά σημεία από την εφαρμογή της διαδικασίας (2) •Καθυστερήσεις και προβλήματα στην εξωτερική αξιολόγηση (χρηματοδότηση, αποστολή στοιχείων σε εξωτερικούς αξιολογητές) •Το σύστημα μηχανογράφησης της Γραμματείας δεν βοήθησε στη συλλογή στοιχείων που ζητά η ΑΔΙΠ (πχ. κατανομή βαθμών %, εξέλιξη των εγγεγραμμένων φοιτητών σε όλα τα έτη σπουδών). Απαιτείται ειδική επεξεργασία

Αρνητικά σημεία από την εφαρμογή της διαδικασίας (3) •Δυσκολίες στη συγκέντρωση πληροφοριών για μαθήματα (Ιατρικά) και για επιστημονική δραστηριότητα προσωπικού •Η ΟΜΕΑ ανέλαβε την εύρεση ξένων δημοσιεύσεων από ηλεκτρονικές βάσεις (PubMed, Scopus κ.λπ.) Δεν καταγράφονται ελληνικές δημοσιεύσεις ή συγγράμματα. Υποεκτίμηση έργου CV ΔΕΠ % % % (σε εξέλιξη)

Αρνητικά σημεία από την εφαρμογή της διαδικασίας (4) •Μικρή συμμετοχή φοιτητών στην ηλεκτρονική κυρίως αξιολόγηση, η οποία ωστόσο ελαχιστοποίησε το χρόνο επεξεργασίας στοιχείων 2007/8 (γραπτά)67% 2008/9 χειμερινό (ηλεκτρονικά)23% 2009/10 χειμερινό (ηλεκτρονικά)29% 2010/11 εαρινό (ηλεκτρονικά)27%

Προτάσεις βελτίωσης του συστήματος αξιολόγησης (1) •Ενίσχυση Τμημάτων σε θέματα τεχνογνωσίας και γραμματειακής υποστήριξης για θέματα αξιολόγησης •Οικονομική ενίσχυση Τμημάτων (Γραμματεία, μεταφράσεις, αξιολογήσεις, επεξεργασία στοιχείων) •Διασφάλιση επαρκούς επικοινωνίας ΟΜΕΑ με ΜΟΔΙΠ •Επικοινωνία ΑΔΙΠ με ΜΟΔΙΠ ώστε να υπάρχει επαρκής συνεργασία στην μεθοδολογία άντλησης στοιχείων (πχ προσαρμογή μηχανοργάνωσης Γραμματειών) •Ταχεία και αποτελεσματική προώθηση διαδικασιών εξωτερικής αξιολόγησης

Προτάσεις βελτίωσης του συστήματος αξιολόγησης (2) •Ερωτηματολόγια προσαρμοσμένα στις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε Τμήματος •Ενίσχυση αξιολόγησης από φοιτητές: Ενίσχυση ηλεκτρονικής αξιολόγησης ή εναλλακτικών μεθόδων (scanners) και διακίνηση με ευθύνη φοιτητών Κάλυψη κόστους από ΜΟΔΙΠ •Ενίσχυση ποιοτικής αξιολόγησης (ερωτηματολόγια ή συζήτηση σε ομάδες) •Ενίσχυση ενεργητικής συμμετοχής και υποστήριξης προσωπικού (ερωτηματολόγια, συζήτηση) •Ενίσχυση διάθεσης προσωπικού για παροχή στοιχείων επιστημονικού έργου

Προτάσεις βελτίωσης του συστήματος αξιολόγησης (3) •Ενίσχυση δημοσιοποίησης και ενεργοποίησης ενδιαφερομένων (πχ γιορτή αξιολόγησης)

Προτάσεις βελτίωσης του συστήματος αξιολόγησης (4) •Επιβράβευση Σχολών που συμμετέχουν σταθερά και αποτελεσματικά στη διαδικασία (κυρίως οικονομική) •Ενιαίο σύστημα αξιολόγησης ομοειδών Τμημάτων

Προτάσεις βελτίωσης του συστήματος αξιολόγησης (5) •Η αξιολόγηση να συνοδεύεται από ευρεία συζήτηση και βελτιωτικές δράσεις. Στενή συνεργασία ΟΜΕΑ με Επιτροπή Σπουδών Ενεργοποίηση ΓΣ και Τομέων

Ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σας