Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Πληροφορικής και Επιστήμης Η/Υ Αντιστοίχιση Υφιστάμενου Εκπαιδευτικού Υλικού.
Advertisements

Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Δρ. Σάλτας Βασίλειος Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών ΣΔΟ – ΤΕΙ Καβάλας
Δ ΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ Α ΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Υ Λ ΟΓΙΣΜΙΚΟ Υ Αναστασία Γεωργιάδου.
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Πληροφορικής και Επιστήμης Η/Υ Προγραμματισμός Έτους και Ενότητας (Γ’ Γυμνασίου)
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Πληροφορικής και Επιστήμης Η/Υ Σειρά Διδασκαλίας Μαθημάτων / Προαπαιτούμενες.
«Καινοτομικές/Μαθητοκετρικές» Εκπαιδευτικές Προσεγγίσεις, Μέρος Β’ :
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Σωκράτης Μυλωνάς και Νικόλαος Ζάγγουλος Σεπτέμβριος 2013
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Συνάντηση Εκπαιδευτών Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στην Εκπαιδευτική Εφαρμογή της Πληροφορικής Άνοιξη 2008 Ομάδα Επιμόρφωσης Τ.Π.Ε.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
ΣΧΕΔΙΟ-ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Πληροφορικής και Επιστήμης Η/Υ Διδακτικές προσεγγίσεις στο μάθημα της Πληροφορικής.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Πληροφορική και Επιστήμη Η/Υ Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Σωκράτης Μυλωνάς Σεπτέμβριος 2012.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΚΑΙ ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ, ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ.
Οι ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία Ο υπολογιστής ως γνωστικό εργαλείο Γνωστικά εργαλεία θεωρούνται οι εφαρμογές που έχουν δημιουργηθεί με σκοπό να.
Διδακτική Μεθοδολογία του Λογισμικού Ιστορίας
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
ΣΕΝΑΡΙΟ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Επιμόρφωση στα Επιμόρφωση στα νέα βιβλία Συνάντηση πρώτη Μαθηματικά Γκουτζαμάνης Βασίλης – Σχολικός Σύμβουλος Ζυγούρη Έλενα – Σχολικός.
Το Εκπαιδευτικο Σενάριο είναι:
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Ένα ολοκληρωμένο μοντέλο Παιδαγωγικής Διαχείρισης Ποιότητας
Έργο: Ψηφιακό Σχολείο. Πράξη «Προδιαγραφές Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, Ανάπτυξη και Λειτουργία Ψηφιακής βάσης Γνώσης, Ψηφιακή Διαμόρφωση και Τεχνικός.
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Πληροφορικής και Επιστήμης Η/Υ Προγραμματισμός Έτους και Ενότητας Σωκράτης.
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στη διδασκαλία γνωστικών αντικειμένων Σαΐτης Θανάσης, δάσκαλος.
Οι ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Θεωρίες Μάθησης & Εκπαιδευτικό Λογισμικό
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
ΕΡΕΥΝ ΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ :ΗΜΕΡΙΔΑ
Αξιολόγηση εκπαιδευτικού υλικού. Είδη - Μορφές 1. υλικό για το διδάσκοντα: βιβλίο του καθηγητή, οδηγίες για τη διδασκαλία, θεωρητικό πλαίσιο και οδηγίες.
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ schools.gr/content/index.php?lesson_id=1 &ep=67 schools.gr/content/index.php?lesson_id=1.
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Διδακτική της Πληροφορικής
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Παρουσίαση στο μάθημα «Διγλωσσία και εκπαίδευση»
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Δημιουργία σεναρίου.
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Δραστηριότητες και μικροσενάρια
Η Συνθετική Δημιουργική Εργασία ως εναλλακτική μορφή αξιολόγησης της Αγγλικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο: Ένα παράδειγμα Χριστίνα Κάλφογλου Πειραματικό Γυμνάσιο.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Πληροφορική και Επιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου Β. Μηχανισμός Υποστήριξης για την Εισαγωγή των ΝΑΠ

Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου

Λειτουργικά Συστήματα Υλικό / Αρχιτεκτονική Βασικές Έννοιες Προγραμματισμός Βάσεις Δεδομένων και Ανάλυση Συστημάτων Λειτουργικά Συστήματα Λογισμικό Εφαρμογών Δίκτυα και Διαδίκτυο

Βασικές Έννοιες

Υλικό / Αρχιτεκτονική

Λειτουργικά Συστήματα

Λογισμικό Εφαρμογών

Λογισμικό Εφαρμογών

Δίκτυα και Διαδίκτυο

Δίκτυα και Διαδίκτυο

Βάσεις Δεδομένων και Ανάλυση Συστημάτων

Προγραμματισμός

Β. Μηχανισμός Υποστήριξης για την Εισαγωγή των ΝΑΠ Β. Μηχανισμός Υποστήριξης για την Εισαγωγή των ΝΑΠ

Δομή Νέου Αναλυτικού Προγράμματος Α Γυμνασίου Β Γυμνασίου Γ Γυμνασίου Α Λυκείου 1. Βασικές Έννοιες 2. Υλικό/Αρχιτεκτονική 3. Λειτουργικά Συστήματα 4. Λογισμικό Εφαρμογών 5. Δίκτυα/Διαδίκτυο 6. Βάσεις Δεδομένων/Ανάλυση Συστημάτων 7 Αλγόριθμοι/Προγραμματισμός

Πώς σκοπεύουμε να εφαρμόσουμε το Ν.Α.Π. το 2011-2012 Α Γυμνασίου Πλήρης εφαρμογή σε όλα τα σχολεία Παροχή μαθησιακού υλικού Υποστήριξη διδασκόντων Ανατροφοδότηση/Βελτίωση Β Γυμνασίου Επιμόρφωση καθηγητών Περιεχόμενο Α.Π. Προγραμματισμός έτους/ενότητας Προετοιμασία μαθήματος + μαθησιακές πρακτικές/εργαλεία Δημιουργία μαθησιακού υλικού

Οργάνωση Εφαρμογής Ν.Α.Π. (1) Προγραμματισμός Έτους/Ενότητας Σειρά παρουσίασης στο ΝΑΠ ≠ Σειρά διδασκαλίας

Οργάνωση Εφαρμογής Ν.Α.Π. (2) Προετοιμασία μαθήματος Έννοιες ≠ Θεωρία Δεξιότητες ≠ Κατευθυνόμενη πρακτική Έννοιες ≠ Ηλεκτρονική Παρουσίαση + Πίνακας Οι μαθητές/τριες να χρησιμοποιούν τον Η.Υ. ως εργαλείο μάθησης σε όλα τα μαθήματα Εμπέδωση + Αξιολόγηση + Επιπρόσθετες Δραστηριότητες + Εργασία για το Σπίτι Σχέδιο Μαθήματος Οι δείκτες επιτυχίας (γενικοί) να μεταφραστούν σε στόχους (συγκεκριμένοι, μετρήσιμοι) Προαπαιτούμενη γνώση: Μόνο τα απαραίτητα (στόχοι από προηγούμενα μαθήματα) Βασικές έννοιες Διδακτική προσέγγιση

Βοηθήματα/μαθησιακό υλικό Η Ιστοσελίδα ΝΑΠ http://www.nap.pi.ac.cy/ θα περιλαμβάνει Το Αναλυτικό Πρόγραμμα Οδηγό Εκπαιδευτικού Υλικό επιμόρφωσης Σημειώσεις μαθήματος Φύλλα εργασίας (Άλλο μαθησιακό υλικό) Έντυπο υλικό Σημειώσεις (Θα σταλούν στα σχολεία σύντομα για όλους τους μαθητές/καθηγητές) Ενδεικτικά Φύλλα Εργασίας (προς εκτύπωση σύντομα) Ηλεκτρονικό Υλικό (μέσω συμβούλων) Άλλο μαθησιακό υλικό Βάση δεδομένων με παλαιότερο υλικό για αξιοποίηση Για την Ενότητα 7 (Αλγόριθμοι/Προγραμματισμός) Οι σημειώσεις και τα Φ.Ε. θα σταλούν αργότερα

Πώς να χρησιμοποιήσετε τις σημειώσεις Έχουν υποστηρικτικό ρόλο Οι στόχοι για κάθε θέμα διατυπώνονται με απλά λόγια Επικέντρωση στις Βασικές Έννοιες/Υπόμνημα στο τέλος κάθε κεφαλαίου Να χρησιμοποιούνται και άλλες πηγές (Βιβλίο, Διαδίκτυο, κ.λπ.) Να αποφεύγεται η αποστήθιση. Οι μαθητές/τριες να ενθαρρύνονται να εκφράζουν τις βασικές έννοιες κ.λπ. με δικά τους λόγια

Πώς να χρησιμοποιήσετε τα φύλλα εργασίας Παρέχονται ενδεικτικά φύλλα εργασίας Βασίστηκαν σε εργασία μάχιμων καθηγητών που συμμετείχαν στην επιμόρφωση πέρυσι, Περιέχουν κάποιες εναλλακτικές προσεγγίσεις Το φύλλο εργασίας γενικά περιλαμβάνει Δραστηριότητες Εμπέδωσης Μέσα από αυτές οι μαθητές αποκτούν νέες γνώσεις/δεξιότητες Δραστηριότητες Αξιολόγησης Διαπίστωση σε ποιο βαθμό αποκτήθηκαν οι γνώσεις/δεξιότητες Επιπρόσθετες Δραστηριότητες Προκλήσεις για όσους μαθητές/τριες έχουν ολοκληρώσει τις προηγούμενες δραστηριότητες Δραστηριότητες για το Σπίτι Προσαρμόστε το φύλλο εργασίας στους μαθητές/τριες σας Δημιουργείστε το δικό σας (με οδηγό τους στόχους)

Πώς να χρησιμοποιήσετε το μαθησιακό υλικό που θα παρέχεται ηλεκτρονικά Νέο μαθησιακό υλικό (YlikoA) Καταχωρημένο/κωδικοποιημένο ανά τάξη και ενότητα του νέου Α.Π.(π.χ. Α.4.2) Φάκελος/Αρχείο .zip Μ1, Μ2, Μ3, … Συνοδευτικό υλικό που ταιριάζει σε μεγάλο βαθμό με το κάθε Φύλλο Εργασίας (διαδραστικά εργαλεία, παρουσιάσεις, βίντεο, κλπ) Εναλλακτικές προσεγγίσεις (Other Material) Εναλλακτικές διδακτικές προσεγγίσεις. Δεν έτυχαν επεξεργασίας. Περιέχουν στοιχεία που μπορούν να αξιοποιηθούν Παλαιότερο μαθησιακό υλικό (CSMaterials) Περιέχει βάση δεδομένων για αναζήτηση με βάση την τάξη, ενότητα, κλπ. Δεν προσαρμόστηκε στο νέο Α.Π., αλλά περιέχει ιδέες, στοιχεία, εργαλεία που μπορείτε να αξιοποιήσετε σε μια δική σας διδακτική προσέγγιση.

Μηχανισμός Ανατροφοδότησης/Υποστήριξης Συζήτηση μέσα στη σχολική μονάδα, ιδιαίτερα με τον μάχιμο εκπαιδευτικό που επιμορφώθηκε πέρυσι Επικοινωνία με το σύμβουλο πληροφορικής του σχολείου σας (λειτουργεί ως υποστηρικτής) Αναζήτηση απαντήσεων μέσω της ομάδας υποστήριξης των Α.Π. για την Πληροφορική Θα υπάρχει Ομάδα Συζητήσεων (Forum)

Μηχανισμοί Αξιολόγησης της Εφαρμογής των Ν.Α.Π. Οι διδάσκοντες της Α Γυμνασίου να διατηρήσετε ημερολόγιο με τις παρατηρήσεις σας μετά από κάθε μάθημα Ενδιαφέρον των μαθητών Βαθμός επιτυχίας των στόχων του μαθήματος (σε ποιο βαθμό ήταν αποδοτική η διδασκαλία, κατά πόσο είχε ανταπόκριση ή όχι σε συγκεκριμένες ομάδες μαθητών, κ.λπ.) Δυσκολίες που αντιμετωπίσατε εσείς και οι μαθητές/τριες σας Σχόλια, σκέψεις, παρατηρήσεις, αναστοχασμός Θα δοθούν ερωτηματολόγια προς τους διδάσκοντες για συλλογή πληροφοριών για την εφαρμογή της κάθε ενότητας (πιθανόν ηλεκτρονικά) Δημιουργία τράπεζας ερωτήσεων για αξιολόγηση των μαθητών, κ.ά.

Επιμόρφωση για τη Β Γυμνασίου 1η Συνάντηση: Ενημέρωση για το περιεχόμενο του Ν.Α.Π. Προγραμματισμός έτους και ενότητας Εργαστήριο (να προγραμματίσουν οι μάχιμοι εκπαιδευτικοί σε μικρές ομάδες το έτος, μετά κάποια ενότητα και να τη διαχωρίσουν σε μαθήματα, στόχους, προαπαιτούμενη γνώση, κλπ.) με την καθοδήγηση των συμβούλων 2η Συνάντηση: Οργάνωση μαθήματος Λογισμικό για υποστήριξη/προετοιμασία της μαθησιακής διαδικασίας και η αξιοποίηση του Εργαστήριο 3η Συνάντηση: Παρουσίαση/συζήτηση των μαθημάτων που ετοιμάστηκαν/ καινοτόμων προσεγγίσεων

Παρατηρήσεις Τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Εφαρμόζονται με σκοπό να βελτιωθεί το επίπεδο μάθησης, το ενδιαφέρον και η άποψη των μαθητών/τριών για το μάθημα της Πληροφορικής Θέλουμε τις τεκμηριωμένες απόψεις σας για να γίνουν διορθωτικές κινήσεις όπου χρειάζεται Για επικοινωνία socrates@computer.org nikos.zangoulos@cytanet.com.cy