Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη του ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Δράση Α8 Πρακτική εκπαίδευση του προσωπικού ενδοσχολικής τεχνικής υποστήριξης Υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου 29 – Υπηρεσία Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων (LAMS)

2 Προεπισκόπηση Παρουσίασης Υπηρεσία Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων (LAMS)
Εισαγωγή Χαρακτηριστικά LAMS Εργαλεία Δραστηριοτήτων Δημιουργία Ακολουθίας Δημιουργία Μαθήματος για την Ακολουθία Εποπτεία Μαθήματος Αξιολόγηση Μαθήματος Σύνοψη

3 Εισαγωγή Υπηρεσία Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων (LAMS)
απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς & μαθητές Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης εμπλουτίζει την κλασική διδασκαλία δημιουργία σχεδίων μαθημάτων από τους εκπαιδευτικούς και τη διεκπεραίωσή τους από τους εκπαιδευόμενους Τα σχέδια αυτά έχουν τη μορφή διαγραμμάτων ροής της αλληλουχίας των μαθησιακών δραστηριοτήτων που συναποτελούν το σχέδιο μαθήματος βασίζεται στο LAMS Ανοικτό Λογισμικό

4 Βασικά Χαρακτηριστικά Υπηρεσία Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων (LAMS)
Αρωγός στην παραγωγή σχεδίων μαθημάτων από την εκπαιδευτική κοινότητα. Δυνατότητα χρήσης των σχεδίων μαθημάτων ως μέσο: διευκόλυνσης της μαθησιακής διαδικασίας, διαμοίρασης μαθησιακών πόρων και δραστηριοτήτων, τεκμηρίωσης, διαμοίρασης, ανακοίνωσης και ανάλυσης καινοτόμων και ποιοτικών διδακτικών πρακτικών μεταξύ εκπαιδευτικών.

5 Βασικά Χαρακτηριστικά Υπηρεσία Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων (LAMS)
Σχεδιασμός, διαχείριση και διαμοίραση on-line συνεργατικών δραστηριοτήτων μάθησης Οργάνωση δραστηριοτήτων μάθησης με τη μορφή διαγραμμάτων ροής (ψηφιακά σχέδια μαθημάτων) Ψηφιακά σχέδια μαθημάτων (Διαμοιραζόμενα, Επαναχρησιμοποιήσιμα, Επεκτάσιμα, Προσαρμοστικότητα) Υποστήριξη διάφορων θεωριών μάθησης όπως η προβληματοκεντρική, η μελέτη περίπτωσης, η διερευνητική θεωρία κ.α.

6 Περιβάλλον Εκπαιδευτή Υπηρεσία Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων (LAMS)

7 Περιβάλλον Συγγραφής Υπηρεσία Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων (LAMS)

8 Εργαλεία Δραστηριοτήτων Υπηρεσία Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων (LAMS)
Τα μαθήματα μπορούν να περιλαμβάνουν ατομικές ή ομαδικές εργασίες με δραστηριότητες που βασίζονται τόσο στο περιεχόμενο όσο και στην συνεργασία Κατηγορίες Δραστηριοτήτων Εργαλεία Πληροφόρησης Εργαλεία Αξιολόγησης Εργαλεία Συνεργασίας Εργαλεία Ανατροφοδότησης Ομαδικές Δραστηριότητες

9 Εργαλεία Πληροφόρησης Υπηρεσία Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων (LAMS)
Πίνακας Ανακοινώσεων παροχή πληροφοριών σε διάφορες μορφές (κείμενο, εικόνες, σύνδεσμοι στο Διαδίκτυο και άλλο περιεχόμενο σε μορφή HTML) Διαμοίραση Πόρων πρόσβαση στους εκπαιδευόμενούς σας σε περιεχόμενο όπως αρχεία (π.χ. .pdf, .ppt, .zip) και συνδέσμους στο Διαδίκτυο Λίστα Εργασιών Ανάθεση εργασιών στους εκπαιδευόμενους Χώρος Έκθεσης Εικόνων προβολή στους εκπαιδευόμενούς σας εικόνων, τις οποίες μπορούν αργότερα να αξιολογήσουν (βάζοντας κάποιο βαθμό) ή να σχολιάσετε (γράφοντας κάποιο κείμενο). Υπολογιστικό Φύλλο δυνατότητα στους εκπαιδευόμενούς σας να επεξεργαστούν τα δεδομένα ενός υπολογιστικού φύλλου και να αποθηκεύσουν τις αλλαγές αλλά και να τα αξιολογήσει στη συνέχεια ο εκπαιδευτικός

10 Εργαλεία Αξιολόγησης Υπηρεσία Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων (LAMS)
ερωτήσεις τύπου: Πολλαπλής Επιλογής, Αντιστοίχισης, Σύντομης Απάντησης, Αριθμητική, Σωστού Λάθος, Κειμένου, Διάταξης Ερώτηση Πολλαπλής Επιλογής ερωτήσεις Πολλαπλής επιλογής και Σωστού/Λάθους Υποβολή αρχείου

11 Εργαλεία Συνεργασίας Υπηρεσία Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων (LAMS)
Επισκόπηση Ο εκπαιδευτικός μπορεί να δώσει κάποιες Επικεφαλίδες για τις οποίες οι μαθητές στη συνέχεια θα αναπτύξουν τις απόψεις τους Ιστότοπος Wiki ερωτήσεις Πολλαπλής επιλογής και Σωστού/Λάθους Συζήτηση (forum) Τηλεδιάσκεψη Συνομιλία (chat) Χάρτης Google δημιουργία και διαμοίραση χαρτών και την επισήμανση συγκεκριμένων σημείων στο χάρτη όχι μόνο από εσάς αλλά και από τους εκπαιδευόμενους κατά την εκτέλεση της δραστηριότητας.

12 Εργαλεία Ανατροφοδότησης Υπηρεσία Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων (LAMS)
Ερωτήσεις και Απαντήσεις Μπορείτε να θέσετε ερωτήσεις στους εκπαιδευόμενους σας και μόλις καταθέσουν την απάντησή τους, μπορούν να προβάλλουν τις απαντήσεις των συνεκπαιδευόμενων τους Έρευνα Ερωτήσεις για τις οποίες οι απαντήσεις δε βαθμολογούνται, απλά συλλέγονται από το σύστημα και παρουσιάζονται σε εσάς προς ανάλυση Ψηφοφορία Συλλογή Δεδομένων Κείμενο Μίας Γραμμής, Κείμενο Πολλών Γραμμών, Αριθμός, Ημερομηνία, Αρχείο, Εικόνα, Κουμπιά αποκλειστικής επιλογής, Αναπτυσσόμενο Μενού, Κουμπί Ελέγχου, Γεωγραφικό Μήκος/Πλάτος Σημειωματάριο καταγραφή των σκέψεων και των απόψεων των εκπαιδευόμενών σας κατά την εκτέλεση ενός μαθήματος Νοητικός χάρτης Εγγραφή Video

13 Ομαδικές Δραστηριότητες Υπηρεσία Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων (LAMS)
Πόροι και Συζήτηση αρχικά μπορείτε να δώσετε πρόσβαση στους εκπαιδευόμενούς σας σε περιεχόμενο όπως αρχεία (π.χ. .pdf, .ppt, .zip) και συνδέσμους στο Διαδίκτυο και στη συνέχεια να συζητήσουν σχετικά με αυτά. Συζήτηση και Επισκόπηση αρχικά μπορείτε να δώσετε τη δυνατότητα στους εκπαιδευόμενούς σας να μιλήσουν σχετικά με κάποιο θέμα σε ένα φόρουμ συζητήσεων και στη συνέχεια να συνοψίσουν δημιουργώντας μία γραπτή αναφορά. Συνομιλία και Επισκόπηση αρχικά μπορείτε να δώσετε τη δυνατότητα στους εκπαιδευόμενούς σας να μιλήσουν σχετικά με κάποιο θέμα και στη συνέχεια να συνοψίσουν δημιουργώντας μία γραπτή αναφορά.

14 Δημιουργία Ακολουθίας Υπηρεσία Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων (LAMS)
Πριν τη δημιουργία ενός μαθήματος απαιτείται η δημιουργία της ακολουθίας δηλαδή των δραστηριοτήτων, που θα περιέχει το μάθημα

15 Δημιουργία μαθήματος για την ακολουθία Υπηρεσία Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων (LAMS)
Εφόσον έχει δημιουργηθεί μια ακολουθία, στη συνέχεια πρέπει να δημιουργηθεί ένα μάθημα για αυτή.

16 Έναρξη Μαθήματος και Εκτέλεση Δραστηριοτήτων Υπηρεσία Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων (LAMS)
μπλε κύκλο οι δραστηριότητες που έχετε ήδη εκπονήσει κόκκινο τετράγωνο η τρέχουσα δραστηριότητα που εκπονείτε πράσινο τρίγωνο οι επόμενες δραστηριότητες που δεν έχετε εκπονήσει ακόμη

17 Εποπτεία μαθήματος Υπηρεσία Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων (LAMS)

18 Εποπτεία μαθήματος Υπηρεσία Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων (LAMS)

19 Εποπτεία μαθήματος Υπηρεσία Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων (LAMS)

20 Αξιολόγηση μαθήματος Υπηρεσία Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων (LAMS)

21 LAMS Community Υπηρεσία Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων (LAMS)

22 Κοινότητα LAMS Ελλήνων Εκπαιδευτικών Υπηρεσία Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων (LAMS)

23 Σύνοψη Υπηρεσία Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων (LAMS)
Εργαλεία Δραστηριοτήτων Δημιουργία Ακολουθίας Δημιουργία Μαθήματος για την Ακολουθία Εποπτεία Μαθήματος Αξιολόγηση Μαθήματος


Κατέβασμα ppt "Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google