ECTS Νέος Οδηγός για τους Χρήστες για τους Χρήστες.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εθνικό Κέντρο Europass Παρουσίαση Εγγράφου Κινητικότητας Europass
Advertisements

ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
Διασφάλιση και Διοίκηση Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση: Διοίκηση και Καλές Πρακτικές. Η σωστή εφαρμογή του φοιτητο-κεντρικού Ευρωπαϊκού συστήματος μεταφοράς.
GRUNDTVIG Nikolai Frederik Severin Grundtvig ( )
«Erasmus για όλους» το νέο πρόγραμμα
Ημερίδα Γραφείου Διασύνδεσης 21/11/2006 ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΑΣΜΟΣ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΕΚΠΑ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ» « Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ECTS ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ »
Σάββατο, 26 Ιανουαρίου 2013 Ημέρα Γνωριμίας. Στόχος Προπτυχιακού Προγράμματος Τμήματος Αγγλικών Σπουδών  Καλλιέργεια ενσυνείδητης κριτικής σκέψης που.
LOGO Ο ρόλος του Ε.Ο.Π.Π. στην Πιστοποίηση των προσόντων της μη τυπικής εκπαίδευσης και στην Αντιστοίχιση αυτών στο Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων Κωνσταντίνος.
Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π: Δράσεις και Πολιτικές - Εθνικό Κέντρο Europass
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Τομεακό πρόγραμμα Erasmus
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΚΥΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 9.2 Μέθοδοι και εργαλεία για την επικύρωση των δεξιοτήτων.
Ο ρόλος του Ε.Ο.Π.Π. στην Πιστοποίηση των προσόντων της μη τυπικής εκπαίδευσης και στην Αντιστοίχιση αυτών στο Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων Κωνσταντίνος Καλτσάς.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΚΥΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 9.1 Εθνικές και Ευρωπαϊκές πολιτικές για την επικύρωση των εμπειριών τοποθέτησης.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.1 Διεξαγωγή ανάλυσης αναγκών.
Πληροφοριακό Σύστημα Διασφάλισης Ποιότητας ΔΙΠΑΕ(1) Η μέθοδος αξιολόγησης «Institutional Review» που εφαρμόζεται από την QAA. Αριστέα Γκόντρα Quality Assurance.
Περιφερειακή Πολιτική EΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Έγγραφα εργασίας Εκ των προτέρων Αξιολόγηση - Δείκτες Α. Σίμου Μονάδα Αξιολόγησης Γενική Διεύθυνση.
Μεταπτυχιακές Σπουδές στη Βρετανία 18 Μαΐου 2010.
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Επίκουρος καθηγητής ΤΕΦΑΑ-ΠΘ
24/01/2012 Studying at the School of English Οι σπουδές στο Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Α.Π.Θ.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ Ε.Μ. / Ι.Κ.Υ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ «ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ERASMUS» “Η ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS”
Μαθησιακά αποτελέσματα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση Η περίπτωση του ΑΠΘ Κωνσταντίνος Αϊβαζίδης Υπεύθυνος Διασφάλισης Ποιότητας, Έργο ΜΟΔΙΠ ΑΠΘ.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
European Commission. 1975: πρώτη δράση της κοινότητας: κινητικότητα φοιτητών Σεπτέμβριος 1980: Δίκτυο Ευρυδίκη Κεντρική Μονάδα & 9 Εθνικές Μονάδες Ανταλλαγή.
DS Label - Ένας Εφικτός Στόχος Αθήνα, 28 Νοεμβρίου 2011 Γεώργιος Χαραλαμπίδης Πρόεδρος Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας Αικατερίνη Μπλάντα Συντονίστρια ECTS Τ.Ε.Ι.
ΕΘΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΑΘΗΝΑΣ. ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (Τ.Ε.Ι.) ΑΘΗΝΑΣ Γραφείο Διασύνδεσης Τ.Ε.Ι. Αθήνας.
Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων: Υλοποίηση και ο Ρόλος του Ε.Ο.Π.Π.
«Αποτελέσματα έρευνας στο πλαίσιο του έργου VAB σε εθνικό επίπεδο» Κωνσταντίνα Πολυμεροπούλου Επιστημονική συνεργάτης ΕΥΕΜ/ΕΑΠ 1Πρώτη Συνάντηση Εργασίας.
Πέμπτη 3 Φεβρουαρίου 2011 ΠΑΤΡΑ
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
1 Σύσταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τη Διαμόρφωση μίας Ευρωπαϊκής Χάρτας για τους Ερευνητές & ενός Κώδικα Δεοντολογίας για την πρόσληψη ερευνητών στο.
Ευρωπαϊκό Σύστημα Μεταφοράς και Συσσώρευσης Πιστωτικών Μονάδων (ECTS) Βασικά Χαρακτηριστικά + Παράρτημα διπλώματος + Οδηγός Σπουδών Καθ. Μαρία Λαζαρίδου.
Τίτλος Σχεδίου: Partnership for experimenting with ECVET in a practical context (2009 – 2011) Δράση: Εταιρικές Σχέσεις – LDV Ε. Λαμπριτζή
Θεσσαλονίκη, 20-21/9/2012 ΚΕΔΕΑ ΑΠΘ
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.4 Τρόπος δημιουργίας και επισημοποίησης του διακρατικού δικτύου συνεργασίας.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης Νέο Πρόγραμμα σπουδών Ενημέρωση Δευτεροετών.
Ημερίδα 4 Πορεία των διαδικασιών Διασφάλισης της ποιότητας 15 Νοεμβρίου 2012.
Education and Culture Name Education and Culture Χαρακτηριστικά μιας καλής Πρότασης Ρούλα Κυρίλλου-Ιωαννίδου ΙΔΕΠ Διά Βίου Μάθησης.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ομιλητής : Αθανάσιος Πάπιστας.
Επιχειρηματική ηθική Υπέρβαση της ανθρώπινης ομορφίας. Προς τη θέωση…
Φάση 2: Αvάπτυξη εθνικών και ευρωπαϊκών σεναρίων Ορφανός Ευθύμιος.
Ανώτατη Εκπαίδευση ERASMUS. ΔΡΑΣΕΙΣ 1) Κινητικότητα φοιτητών για σπουδές 2) Κινητικότητα φοιτητών για πρακτική άσκηση 3) Κινητικότητα προσωπικού για διδασκαλία.
Μετά το πτυχίο: ερευνητικές και επαγγελματικές διαδρομές Πρόγραμμα «Δια Βίου Μάθηση» (LLP)/Erasmus Αθηνά Σιούπη
Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο 1 Οκτωβρίου 2010 Άσπα Καράμπελα Communication Officer Υπεύθυνη Erasmus.
Πανεπιστήμιο Πειραιώς - Τμήμα Διεθνών Σχέσεων1 Θεματική Εκδήλωση Πρακτική Άσκηση Erasmus Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2012 Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ 2009 Αθήνα, 12/12/2008.
Τεχνική ημερίδα διαχείρισης ΚΑ1/ Tομέας Ανώτατης Εκπαίδευσης Όμιλοι Κινητικότητας: Προκλήσεις & Ευκαιρίες Aθήνα, 22 Οκτωβρίου 2015 Μαυρογιώργου.
Ημερίδα ενημέρωσης και διάδοσης αποτελεσμάτων για το Πρόγραμμα ERASMUS 29 Νοεμβρίου 2011 Aθήνα, “Athens Park Hotel” «Το Πρόγραμμα ERASMUS μετά το 2013»
Διεθνής Κινητικότητα: Νέα Δράση και Οδηγίες Διαχείρισης Γιαννούλη Βάσω Συντονίστρια Τομέα Ανώτατης Εκπαίδευσης Erasmus+, EM/IKΥ Erasmus+/Τομέας Ανώτατης.
ΣΥΜΒΑΣΗ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ERASMUS+ ΑΛΛΑΓΕΣ - ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ 22 Οκτωβρίου 2015, Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών Βάσω Γιαννούλη Συντονίστρια του τομέα της Ανώτατης Εκπαίδευσης.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Διεθνής Κινητικότητα: Μια πρώτη αποτίμηση Αθήνα, Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών, 22 Οκτωβρίου 2015 Αθανάσιος Καυκαλίδης Υπεύθυνος για τη Διεθνή Κινητικότητα & τις.
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Τρίτη 25 Απριλίου 2017
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ERASMUS+
Διαδικτυακή (online) Γλωσσική Προετοιμασία
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Πρόγραμμα Erasmus+ ΚΑ1 Σημεία Βελτίωσης Ελευθερία Ν. Γωνίδα Αναπλ
Ευρωπαϊκό και Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων
DS Label - Ένας Εφικτός Στόχος Αθήνα, 28 Νοεμβρίου 2011
Erasmus EMaTTech.
Erasmus+ International Credit Mobility
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ
Ευρωπαϊκό και Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ECTS Νέος Οδηγός για τους Χρήστες για τους Χρήστες

ECTS Οδηγός για τους Χρήστες ECTS Ο Νέος Οδηγός για τους Χρήστες του ECTS, παρουσιάσθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευση και Πολιτισμός, τον Φεβρουάριο του 2009.

• • Ο Νέος Οδηγός για τους Χρήστες παρέχει οδηγίες για τη σωστή εφαρμογή του Ευρωπαϊκού Συστήματος Μεταφοράς και Συσσώρευσης Πιστωτικών Μονάδων -ECTS. • • Παρουσιάζει επίσης τα βασικά έγγραφα του ECTS. • • Ο Οδηγός προσφέρεται για να βοηθήσει τους φοιτητές, διδάσκοντες και διοικητικό προσωπικό στα ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης καθώς επίσης και οποιονδήποτε άλλο ενδιαφερόμενο.

• • Βασισμένος στην προηγούμενη έκδοση του 2005, ο Οδηγός επικαιροποιήθηκε λαμβάνοντας υπόψη τις εξελίξεις της Διαδικασίας της Μπολόνια, τη μεγάλης σπουδαιότητας δια βίου μάθηση, τη δημιουργία των πλαισίων τίτλων σπουδών και την όλο και περισσότερο αυξανόμενη χρήση των μαθησιακών αποτελεσμάτων.

Ο Νέος Οδηγός Ο Νέος ECTS Οδηγός για τους Χρήστες για τους Χρήστες περιλαμβάνει 8 τμήματα και 5 παραρτήματα

Το ECTS εφαρμόζεται στον Ευρωπαϊκό Χώρο Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΧΑΕ), που δημιουργήθηκε από τη Διαδικασία της Bologna. Το τμήμα αυτό αναφέρεται επίσης στο ρόλο του ECTS στο Πλαίσιο των Τίτλων Σπουδών του ΕΧΑΕ (αναφέρεται σ’ αυτόν τον Οδηγό ως Bologna Πλαίσιο Τίτλων Σπουδών). Τμήμα Πρώτο

Τμήμα Δεύτερο Περιλαμβάνει τα Βασικά Χαρακτηριστικά του ECTS. Αποτελούν μία συνοπτική επισκόπηση του ECTS και των κύριων λειτουργιών του, για τις οποίες υπάρχει ευρεία συναίνεση. Αυτά είναι οι πιστωτικές μονάδες ECTS και η χρήση τους. Tο τμήμα των βασικών χαρακτηριστικών του ECTS διατίθεται επίσης σε ξεχωριστό φυλλάδιο.

Τμήμα Τρίτο Παρέχει λεπτομερείς επεξηγήσεις των βασικών χαρακτηριστικών του ECTS: 1)Φοιτητοκεντρικό σύστημα πιστωτικών μονάδων 2)ECTS και μαθησιακά αποτελέσματα 3)Επίπεδα και δείκτες επιπέδου 4)Πιστωτικές μονάδες ECTS και φόρτος εργασίας

Τμήμα Τέταρτο Προσφέρει καθοδήγηση σχετικά με τον τρόπο σωστής εφαρμογής του ECTS στα ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. 1) 1) Κατανομή πιστωτικών μονάδων 2) 2) Απονομή πιστωτικών μονάδων 3) 3) Συσσώρευση πιστωτικών μονάδων 4) 4) Μεταφορά πιστωτικών μονάδων 5) 5) ECTS και Διά Βίου Μάθηση

Τμήμα Πέμπτο Περιγράφει τον τρόπο με τον οποίο συνδέεται το ECTS με την Διασφάλιση Ποιότητας.

Τμήμα ΄Εκτο Παρουσιάζει τα βασικά έγγραφα του ECTS: 1.- Αίτηση του φοιτητή 2.- Πιστοποιητικό Αναλυτικής Βαθμολογίας 3.- Συμφωνία Μάθησης

Τμήμα ΄Εβδομο Παρατίθενται αναφορές για περαιτέρω μελέτη. 1)Σύστημα πιστωτικών μονάδων και τίτλοι σπουδών 2)Σχεδιασμός προγραμμάτων σπουδών 3)Μαθησιακά αποτελέσματα 4)Σχετικές εκδόσεις Κρατών-Μελών ΕΕ

Τμήμα ΄Ογδοο Γλωσσάρι Παρατίθενται σχετικοί όροι με σαφείς επεξηγήσεις γιά πλήρη κατανόηση του ECTS.

Παράρτημα Πρώτο Προοπτική των φοιτητών στη χρήση του ECTS. 1)Oδηγός σπουδών 2)Μέθοδοι αξιολόγησης 3)Απονομή πιστωτικών μονάδων 4)Συμμετοχή στην περιοδική παρακολούθηση και αναθεώρηση του εκτιμώμενου φόρτου εργασίας

Παράρτημα Δεύτερο Συστάσεις προς τα ιδρύματα σχετικά με την αναγνώριση των περιόδων σπουδών στο εξωτερικό στα πλαίσια των διμερών συμφωνιών.

Παράρτημα Τρίτο Πίνακας βαθμολογίας σύμφωνα με το ECTS.

Παράρτημα Τέταρτο Παρουσίαση των βασικών εγγράφων του ECTS.

Παράρτημα Πέμπτο Επισκόπηση εθνικών κανονισμών σχετικά με τον αριθμό των ωρών μάθησης ανά ακαδημαϊκό έτος.

Προοπτική των φοιτητών στη χρήση του ECTS. Η εφαρμογή του ECTS πρέπει να προσφέρει προστασία και δίκαιη μεταχείριση στους φοιτητές και σε όλους όσους είναι σε διαδικασία μάθησης.

Σε ίδρυμα που χρησιμοποιεί το ECTS, οι φοιτητές δικαιούνται να έχουν: -Κατάλογο Μαθημάτων, με σαφή περιγραφή του περιεχομένου των μαθημάτων, με αναμενόμενα μαθησιακά αποτελέσματα και τα συστατικά τους, συμπεριλαμβανομένων των κατανεμημένων πιστωτικών μονάδων ECTS. -Μεθόδους αξιολόγησης που είναι συνεπείς με τα αναμενόμενα μαθησιακά αποτελέσματα και με το φόρτο εργασίας. -Πληροφορίες για αυτές τις μεθόδους αξιολόγησης διαθέσιμες αρκετά έγκαιρα.

Σε ίδρυμα που χρησιμοποιεί το ECTS, οι φοιτητές δικαιούνται να έχουν: -Απονομή του αριθμού των πιστωτικών μονάδων ECTS, που έχουν κατανεμηθεί σε κάθε εκπαιδευτικό συστατικό μετά την επιτυχή απαιτούμενη διαδικασία αξιολόγησης. -Συμμετοχή στην περιοδική παρακολούθηση και αναθεώρηση του εκτιμώμενου φόρτου εργασίας και, επομένως, της κατανομής των πιστωτικών μονάδων.

Σε περιπτώσεις κινητικότητας: Για περιόδους σπουδών στο εξωτερικό ή σε άλλο ίδρυμα, βασισμένες σε Συμφωνία Μάθησης, πρέπει να δίνεται πλήρης ακαδημαϊκή αναγνώριση από το ίδρυμα προέλευσης για πιστωτικές μονάδες που απονεμήθηκαν για τη συγκεκριμένη περίοδο σπουδών, σύμφωνα με τη Συμφωνία Μάθησης, δίχως να επαναλαμβάνονται οι διαδικασίες αξιολόγησης.

Σε περιπτώσεις κινητικότητας : Για περιόδους σπουδών στο εξωτερικό ή σε άλλο ίδρυμα χωρίς Σύμβαση Μάθησης πρέπει να δίνεται δίκαιη ακαδημαϊκή αναγνώριση των πιστωτικών μονάδων που απονεμήθηκαν μετά την επιτυχή περίοδο σπουδών και να λαμβάνονται υπόψη για την απονομή του τίτλου σπουδών από το ίδρυμα προέλευσης, όπως και η ληφθείσα από το ίδρυμα υποδοχής βαθμολογία.

Συστάσεις προς τα ιδρύματα σχετικά με την αναγνώριση των περιόδων σπουδών στο εξωτερικό στα πλαίσια των διμερών συμφωνιών. -Επιλογή κατάλληλων ιδρυμάτων-εταίρων -Ενσωμάτωση της κινητικότητας στα προγράμματα σπουδών -Κατανομή ακαδημαϊκής υπευθυνότητας -Επικοινωνία με μεμονωμένους εξερχόμενους φοιτητές, που επιθυμούν λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τη μελλοντική τους κινητικότητα.

Πίνακας Βαθμολογίας ECTS Ο Πίνακας Βαθμολογίας ECTS επιτρέπει μία απλή, διαφανή ερμηνεία και μετατροπή των βαθμών από ένα σύστημα σε ένα άλλο και έτσι προσφέρει δικαιοσύνη στο επίπεδο ακαδημαϊκής επίδοσης σε όλους τους φοιτητές. Χρησιμοποιούμενος σωστά ο Πίνακας γεφυρώνει διαφορετικά συστήματα βαθμολογίας καθώς επίσης και διαφορετικές κουλτούρες βαθμολογίας στον ΕΧΑΕ και πέρα από αυτόν.

Διαδικασία (α) 1.- Προσδιορισμός της ομάδας αναφοράς για την οποία η κατανομή βαθμολογίας θα υπολογισθεί (συνήθως είναι ένα πρόγραμμα σπουδών, αλλά σε μερικές περιπτώσεις μία ευρύτερη ή διαφορετική ομαδοποίηση φοιτητών όπως τομέας σπουδών ή τμήμα, π.χ. Ανθρωπιστικές Επιστήμες). 2.- Συλλογή όλων των βαθμών που δόθηκαν σε μία περίοδο (τουλάχιστον) δύο ακαδημαϊκών ετών για την προσδιορισθείσα ομάδα αναφοράς.

Διαδικασία (β) 3.- Υπολογισμός της κατανομής βαθμών σε ποσοστά για την ομάδα αναφοράς. 4.- Παρουσίαση του πίνακα ποσοστών βαθμολογίας του προγράμματος σπουδών σε κάθε πιστοποιητικό αναλυτικής βαθμολογίας/Παράρτημα Διπλώματος. 5.- Για μεταφορά βαθμολογίας, σύγκριση του πίνακα ποσοστών του προγράμματος σπουδών του άλλου ιδρύματος με το δικό σας. Με βάση αυτή τη σύγκριση, μπορούν να μεταφερθούν οι ατομικοί βαθμοί από το ένα σύστημα βαθμολογίας στο άλλο.

Παράρτημα Τέταρτο Βασικά έγγραφα learning- policy/doc48_en.htm Αναφορά σε άλλα χρήσιμα έγγραφα, όπως υπόδειγμα σχεδιασμού ενός μαθήματος ή υπόδειγμα για τον έλεγχο του φόρτου εργασίας ενός εκπαιδευτικού στοιχείου.

Η Χάρτα του Φοιτητή ERASMUS Ο χαρακτηρισμός ‘Erasmus φοιτητής’ δίνεται σε φοιτητές που ικανοποιούν τα κριτήρια επιλεξιμότητας Erasmus και που έχουν επιλεγεί από το ίδρυμά τους να διανύσουν μία περίοδο σπουδών Erasmus στο εξωτερικό, είτε σπουδάζοντας σε ένα επιλέξιμο ίδρυμα-εταίρο είτε κάνοντας πρακτική άσκηση σε επιχείρηση ή σε άλλο κατάλληλο οργανισμό.

Το Παράρτημα Διπλώματος(α) Το Παράρτημα Διπλώματος ακολουθεί το υπόδειγμα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, του Συμβουλίου των Υπουργών και της UNESCO/CEPES. Σκοπός του Παραρτήματος είναι να παρέχει επαρκή ανεξάρτητα στοιχεία για βελτίωση της διεθνούς «διαφάνειας» και της δίκαιης ακαδημαϊκής και επαγγελματικής αναγνώρισης τίτλων σπουδών (διπλωμάτων, πτυχίων, πιστοποιητικών, κλπ.).

Το Παράρτημα Διπλώματος(β) Σχεδιάσθηκε για να προσφέρει περιγραφή της φύσης, του επιπέδου, του περιεχομένου των σπουδών που παρακολούθησε και επιτυχώς περάτωσε ο κάτοχος του τίτλου στον οποίο επισυνάπτεται το παράρτημα. Δεν πρέπει να περιλαμβάνει κρίσεις αξίας, δηλώσεις ισοτιμίας ή προτάσεις για αναγνώριση. Πληροφορίες και στα 8 τμήματα που το αποτελούν πρέπει να παρέχονται. ΄Οπου δεν παρέχεται πληροφόρηση πρέπει να δίνεται σχετική εξήγηση.

Παράρτημα Πέμπτο Επισκόπηση των εθνικών κανονισμών σχετικά με τον αριθμό των ωρών μάθησης κατά ακαδημαϊκό έτος.

ECTS USERS’ GUIDE: European Commission: • mmes/lifelong-learning- policy/doc/ects/guide_en.html mmes/lifelong-learning- policy/doc/ects/guide_en.html mmes/lifelong-learning- policy/doc/ects/guide_en.html • Source: European Commission-EAC DG

Σας ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σας…. Και Καλή Επιτυχία Στο έργο σας και τις προσπάθειές σας. Οι φοιτητές μας το αξίζουν!

Μετάφραση στην Ελληνική γλώσσα τμημάτων του πρωτότυπου κειμένου στην Αγγλική της Ευρωπαϊκής Επιτροπής: Κατερίνα Γαλανάκη Bologna Expert ECTS/DS National Contact Point - GR Ευπρόσδεκτες όλες οι σχετικές ερωτήσεις Νοέμβριος 2010