“Ενεργειακή Αναβάθμιση - Αυτοματοποίηση του Συστήματος Ηλεκτροφωτισμού Κοινοχρήστων Χώρων και εφαρμογές Smart Cities, με Εξοικονόμηση Ενέργειας στο Δήμο Σαρωνικού” http://www.direct-aigis.com/
Περιγραφή Αντικειμένου : Η ενεργειακή αναβάθμιση του Συστήματος Ηλεκτροφωτισμού Κοινοχρήστων Χώρων (Οδοφωτισμός) στο Δήμο Σαρωνικού, σε συνδυασμό με τη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας και του κόστους λειτουργίας θα επιτευχθεί με : Την εγκατάσταση νέων λαμπτήρων σύγχρονης τεχνολογίας, όπου αυτό απαιτηθεί, στο σύνολο της γεωγραφικής έκτασης του Δήμου, και όποιων φωτιστικών σωμάτων απαιτούνται. Τη λειτουργία "Συστήματος Τηλεελέγχου – Τηλεχειρισμού & Ελέγχου Ενέργειας", τουλάχιστον σε επίπεδο κόμβου (pillar) του Συστήματος. Σύστημα προληπτικής συντήρησης μέσω Η/Υ (μεθοδολογία καταγραφής βλαβών, ιεράρχηση, προγραμματισμός αποκατάστασης, έλεγχος αποκατάστασης, reporting, και στατιστική παρακολούθησης). Αξιοποίηση Συστήματος Τηλεελέγχου - Τηλεχειρισμού & Ελέγχου Ενέργειας, για την εγκατάσταση και τη λειτουργία εφαρμογών Smart Cities (πολλαπλές υπηρεσίες στους δημότες, μέσω της πλατφόρμας διαχείρισης). Η Ενεργειακή Αναβάθμιση καλύπτει το σύνολο του Συστήματος Ηλεκτροφωτισμού Κοινοχρήστων Χώρων (Οδοφωτισμός) του Δήμου, σε δρόμους και πλατείες και στο σύνολο της γεωγραφικής του έκτασης. Το σύνολο των φωτιστικών σωμάτων, ανέρχεται σε 16.139 σημεία. O Δήμος θα αναζητήσει τις υπηρεσίες και τη χρηματοδότηση της συνολικής επένδυσης στο Σύστημα Ηλεκτροφωτισμού Κοινοχρήστων Χώρων (Οδοφωτισμός), παράλληλα με την συντήρηση του για 12 χρόνια, μέσω Σύμβασης Ενεργειακής Απόδοσης (ΣΕΑ - Ν. 3855/2010). Παράλληλα ωστόσο διερευνήθηκε, σαν εναλλακτική δυνατότητα, η υλοποίηση του Έργου με 100% δανεισμό (Ταμείο Παρακαταθηκών & Δανείων). Στις αναλύσεις ευαισθησίας θα εξαχθούν τα αποτελέσματα και θα κατηγοριοποιηθεί το συνολικό όφελος του Δήμου σε κάθε περίπτωση.
Σενάρια Υλοποίησης - Επιλογές Δήμου : Σενάρια Υλοποίησης - Επιλογές Δήμου : Σενάριο 1 : Αυτοχρηματοδότηση 100%, με χρήση Ιδιωτικών Κεφαλαίων, μέσω της Εξοικονόμησης Ενέργειας (Σύμβασης Ενεργειακής Απόδοσης - ΣΕΑ - και πληρωμή μέσω αποτελέσματος), περιλαμβανόμενης της Λειτουργίας - Συντήρησης, με Σύμβαση Παροχής Υπηρεσιών. Πλεονέκτημα : 100% ρίσκο σε Ιδιωτικό Τομέα για τις τεχνολογικές εξελίξεις, 12ετής εγγυητική ευθύνη, αποπληρωμή μόνο μέσω Εξοικονόμησης (Σύμβαση Ενεργειακής Απόδοσης, με βάση τον ν. 3855/2010), εγγυημένο έσοδο του Δήμου (12 έτη) και μηδενική χρηματοδοτική συνδρομή του Δήμου. Σενάριο 2 : Μόχλευση πόρων (δάνειο ΟΤΑ) από : α. το Ταμείο Παρακαταθηκών & Δανείων (ΤΠΔ) με επιτόκιο 4,5 + Euribor και β. ΕΤΕπ με επιτόκιο 3,8 + Euribor. Για να δοθεί δάνειο πρέπει να πληρούνται τα κριτήρια δανειοδότησης του άρθρου 264 του Ν. 3852/10. Πλεονέκτημα : 12 και πλέον έτη αποπληρωμής - Μειονέκτημα : Ανάληψη ρίσκου από το Δήμο, χαμηλότερη εγγυητική ευθύνη (έως 3 έτη), αυξημένη πιθανότητα αστοχίας στην προμήθεια, ανάληψη της ευθύνης για τη λειτουργία - συντήρηση. Στο ΕΣΠΑ δεν προβλέπεται χρηματοδότηση για Αναβάθμιση Υποδομών Ηλεκτροφωτισμού Κοινοχρήστων Χώρων και είναι αμφίβολο και να θα υπάρξουν και πιλοτικά έργα “τύπου ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΩ”. Η συνολική αντιμετώπιση αυτών των επενδύσεων δεν είναι επιλέξιμη. H μόχλευση πόρων μέσω δανείων, των οποίων το ρίσκο αναλαμβάνουν οι Δήμοι θα πρέπει να γίνεται σε μη Ανταποδοτικά Έργα - Υπηρεσίες ή μερικώς ανταποδοτικά, τα οποία δεν διαθέτουν επαρκείς πόρους και αποπληρώνονται για την κάλυψη των αναγκών των πολιτών. Σε όλα τα άλλα Έργα - Υπηρεσίες η ανάληψη του ρίσκου πρέπει να γίνεται από τον Ιδιωτικό Τομέα και η ορθή επίβλεψη της υλοποίησης των στόχων από το Δημόσιο Τομέα, αποτελώντας λύση χαμηλού ρίσκου και υψηλής απόδοσης.
Εξωτερικό Περιβάλλον – Εκτιμήσεις ΕΕ : Τουλάχιστον 7,6 δις € ξόδεψαν στον Οδοφωτισμό οι κυβερνήσεις των ευρωπαϊκών χωρών μέσα στο 2016. Μελέτες δείχνουν ότι θα μπορούσαν να μειώσουν κατά 70% τις δαπάνες συντήρησης των υποδομών τους, εάν ήταν πρόθυμες στην εγκατάσταση φωτισμού νέας τεχνολογίας. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προσπαθεί να βοηθήσει τις πόλεις να βρουν χρηματοδότηση για το εγχείρημα αυτό, κυρίως μέσω του Ιδιωτικού Τομέα. Φανοστάτες προηγμένης τεχνολογίας με λαμπτήρες led, που συνδέονται συστήματα Τηλεδιαχείρισης, παρέχουν τη δυνατότητες παρακολούθησης – προληπτικής συντήρησης - ελέγχουν βλαβών, σχετικά με το πότε πρέπει να αντικατασταθούν ή να διορθωθούν, ή εάν πρέπει να ρυθμισθούν ανάλογα και ορισμένοι διαθέτουν ακόμα και λειτουργία Wi-Fi. Όπως αναφέρει σε δημοσίευμά της η ιστοσελίδα Euractiv, η Επιτροπή προσδοκά από τις Ευρωπαϊκές Χώρες να επενδύσουν περισσότερα χρήματα σε υποδομές με δυνατότητα λειτουργία Wi-Fi. Οι τεχνολογικές αλλαγές παρέχουν δυνατότητα εξοικονόμησης ενέργειας, μείωση των ρύπων στις πόλεις, και πληρούν τις προϋποθέσεις έγκρισης έργων που ανταποκρίνονται στα πρότυπα Ενεργειακής Απόδοσης της ΕΕ (ΣΔΑΕΚ). Πολλές κυβερνήσεις, έχουν αρχίσει να δείχνουν έντονο ενδιαφέρον για τους νέας τεχνολογίας φανοστάτες, αφού αποτελούν μια εύκολη αρχή και είναι επίσης εύκολο να δουν και να κατανοήσουν οι πολίτες. Επιπλέον, δελεάζονται από την προοπτική μείωσης του συνολικού κόστους των δαπανών συντήρησης και λειτουργίας, εάν φυσικά οι φανοστάτες με αισθητήρες και λειτουργία Wi-Fi είναι αποτελεσματικοί. Μελέτες της Επιτροπής, εκτιμούν ότι για αυτό το εγχείρημα, και οι πόλεις θα κάνουν απόσβεση μέσα σε διάστημα μιας δωδεκαετίας μέσω εξοικονόμησης ενέργειας, με Συμβάσεις Ενεργειακής Απόδοσης. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή εκτιμά ότι το 75% των φανοστατών, που είναι ήδη εγκατεστημένοι στην Ευρώπη, είναι τουλάχιστον 25 ετών και είναι αναγκαία η συντήρησή τους, η οποία αυξάνει επιπλέον το κόστος. Κατά μέσο όρο, οι κυβερνήσεις δαπανούν μεταξύ 30% και 50% των ενεργειακών τους δαπανών για το φωτισμό των δρόμων. Οι δαπάνες αυτές, θα μπορούσαν να μειωθούν τουλάχιστον κατά 50% εάν χρησιμοποιούνταν "έξυπνοι" φανοστάτες. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή για να πείσει τις ευρωπαϊκές πόλεις να επενδύσουν σε φανοστάτες νέας τεχνολογίας, τις βοηθά σε μόχλευση πόρων (δάνεια) από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων τα οποία θα προορίζονται για υποδομές ενεργειακής απόδοσης, με εμπλοκή του Ιδιωτικού Τομέα που θα αναλάβει και 100% το ρίσκο.
Μηχανισμός Υλοποίησης - Επιλογές Δήμου : Μηχανισμός Υλοποίησης - Επιλογές Δήμου : Στην περίπτωση που ο Ιδιωτικός Τομέας αναλάβει την ευθύνη και το ρίσκο του Έργου, ο Δημόσιος Τομέας θα ελέγχει την ποιότητα των υπηρεσιών και θα καταβάλλει το τίμημα από την επίτευξη της εξοικονόμησης, μέσω Σύμβασης Ενεργειακής Απόδοσης (ΣΕΑ) και τήρησης συγκεκριμένων και προκαθορισμένων εξαρχής KPIs. Για την εξασφάλιση των πληρωμών δημιουργείται, με απόφαση του ΔΣ, ειδικός (καταπιστευτικός) λογαριασμός - escrow account σε πιστωτικό ίδρυμα (Ταμείο Παρακαταθηκών & Δανείων ή άλλο πιστωτικό ίδρυμα). Ο πάροχος της ηλεκτρικής ενέργειας είναι υποχρεωμένος να καταθέτει, σε αυτόν, μέρος από τα ανταποδοτικά τέλη των δημοτών, όπως θα καθοριστεί με κανονιστική απόφαση του Δήμου. Στις Συμβάσεις Μεσεγγύησης - Ενεχυρίασης απαιτήσεων της ΣΕΑ, καθορίζονται ουσιώδεις λεπτομέρειες της ΣΕΑ, όπως αναφέρονται στην απόφαση του ΔΣ και περιλαμβάνονται στα Συμβατικά Τεύχη. Αναλυτικότερα : Το θεσμικό πλαίσιο της εκχώρησης ανταποδοτικών τελών, ορίζεται στο άρθρο 43 του ν. 4257/2014 : «Επιτρέπεται η εκχώρηση και η ενεχυρίαση εσόδων από ανταποδοτικά τέλη για την εξασφάλιση κάθε είδους δημοσίων συμβάσεων ιδίως έργου, προμήθειας, υπηρεσίας, παραχώρησης, σύμπραξης δημοσίου και ιδιωτικού τομέα κατά το ν. 3389/2005 και Σύμβασης Ενεργειακής Απόδοσης κατά το ν. 3855/2010, οι οποίες συνάπτονται από τους Δήμους με σκοπό αποκλειστικά την εξυπηρέτηση της αντίστοιχης υπηρεσίας χάριν της οποίας επιβάλλονται τα ανταποδοτικά τέλη». Αναμενόμενο Αποτέλεσμα - Στόχος : Η μείωση της κατανάλωσης ενέργειας και του κόστους λειτουργίας του Συστήματος, παράλληλα με τον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών και της ποιότητας ζωής στο Δήμο και στους δημότες. Για την επίτευξη του στόχου, αξιοποιούνται οι διατάξεις του ν. 3855/2010 και η συμμετοχή των Εταιρειών Παροχής Ενεργειακών Υπηρεσιών, καθώς επίσης και το πλαίσιο των ΣΕΑ. Η αποπληρωμή του κόστους της Ενεργειακής Αναβάθμισης, θα προέρχεται από το όφελος της εξοικονόμησης που τελικά θα επιτευχθεί (με βάσει την αντιστοίχηση των Φωτιστικών Σωμάτων και τις Τεχνικές Προδιαγραφές του Έργου) και θα είναι ποσοστό (%) επί της υφιστάμενης κατάστασης του Συστήματος Οδοφωτισμού (Συμβατική Κατανάλωση). Ως βάση αναφοράς ορίζεται το έτος 2016, η προβλεπόμενη διάρκεια θα είναι (δώδεκα) 12 ετών και η τελική Εξοικονόμηση Ενέργειας για το χρονικό διάστημα αυτό θα προκύψει από την προσφορά των υποψήφιων Αναδόχων.
Καταγραφή - Αποτύπωση Υποδομών Δικτύου: Καταγραφή ανά γεωγραφική περιοχή : Περιοχή / Πολεοδομική Ενότητα Σύνολο Φωτιστικών 250 W 150 W 125 W 45 W 23 W 60 W 400 W 36W ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΑΡΤΗΡΙΕΣ ΔΗΜΟΥ 2.518 1.438 395 209 11 10 8 238 ΚΟΥΒΑΡΑΣ 555 15 28 405 107 ΝΕΟΣ ΚΟΥΒΑΡΑΣ ("ΠΕΤΑ") 212 7 14 180 9 2 ΑΙΜΑΤΟΡΙΖΑ 64 62 ΑΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΑΛΥΒΙΩΝ 984 158 74 386 350 1 ΚΑΛΥΒΙΑ 499 3 59 412 17 ΑΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΝΑΒΥΣΣΟΥ 142 82 85 39 ΛΑΓΟΝΗΣΙ 1.368 5 983 6 ΤΡΑΜΠΟΥΡΙΑ 526 40 416 ΣΑΡΩΝΙΔΑ 1.123 181 13 643 269 ΚΑΤΑΦΥΓΙ 439 48 50 81 260 Π. ΦΩΚΑΙΑ 51 137 27 147 ΘΥΜΑΡΙ 448 23 4 282 ΑΓΙΟΙ ΤΑΞΙΑΡΧΕΣ 286 274 ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΧΩΡΙΟ ΣΠΕΛΙΖΑ 221 202 ΦΟΙΝΙΚΙΑ 249 46 197 ΚΙΤΕΖΑ 369 103 263 ΟΛΥΜΠΟΣ (& ΦΕΡΙΖΑ) 535 19 52 435 ΝΟΤΙΑ ΚΑΛΥΒΙΑ 119 95 ΤΕΡΨΙΧΩΡΗ 49 22 24 ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΑ ΤΟΥΡΚΟΛΙΜΑΝΟ 106 25 ΑΓΙΑΣΜΟΘΙ 109 32 60 Α.Τ.Ε. 217 68 134 ΛΑΚΚΑ ΑΝΑΒΥΣΣΟΥ & ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ & ΜΑΥΡΟ ΛΙΘΑΡΙ 858 174 370 302 ΒΛΑΧΙΚΑ 410 146 122 ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΑΝΑΒΥΣΣΟΣ 975 179 26 328 ΒΟΡΕΙΑ ΑΝΑΒΥΣΣΟΣ 344 29 177 130 ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΗ ΑΝΑΒΥΣΣΟΣ 44 92 161 ΔΥΤΙΚΗ ΑΝΑΒΥΣΣΟΣ 243 99 ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟ ΛΑΓΟΝΗΣΙ 637 12 108 514 ΓΑΛΑΖΙΑ ΑΚΤΗ 490 411 ΣΥΝΟΛΟ : 16.139 2.885 748 4.569 216 7.359 77 47 Υφιστάμενο Δίκτυο Φωτιστικά Ισχύς Πραγματική Κατανάλωση (Ballast)* Πλήθος 23W Φωτιστικό (CFL) 27 7.359 36W Φωτιστικό (Φθορίου) 42 238 45W Φωτιστικό (CFL) 53 216 60W Φωτιστικό (Πυρακτώσεως) 71 77 125W Φωτιστικό Δρόμου (Hg / Na) 147 4.569 150W Φωτιστικό Δρόμου (Hg / Na) 176 748 250W Φωτιστικό Δρόμου (Hg / Na) 294 2.885 400W Προβολέας (Hg / Na) 471 47 ΣΥΝΟΛΟ 16.139
Στοιχεία Κατανάλωσης Συμβατικού Συστήματος - Αντιστοίχηση με led : Το σύνολο της κατανάλωσης του Συστήματος για το έτος βάσης (2016) αναφέρεται στον Πίνακα που ακολουθεί και μέσω της αντιστοίχησης με φωτιστικά τύπου led, εξάγεται : α. Το Ετήσιο Ενεργειακό Όφελος, β. το Ετήσιο Οικονομικό Όφελος και γ. Το Συνολικό Ετήσιο Όφελος, ενώ υπολογίζονται και οι CO2 για το έτος βάσης (2016). ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΕ KWH & € Τύπος Λαμπτήρα / Φωτιστικού Ισχύς (WATT) Τεμάχια Πραγματική Κατανάλωση (WATT) Συνολική Κατανάλωση / Ώρα Συνολική Ημερήσια Κατανάλωση KW/h Συνολική Ετήσια Κατανάλωση KW/h Συνολική Κατανάλωση KW σε 12 έτη ΕΓΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟΙ ΛΑΜΠΤΗΡΕΣ / ΦΩΤΙΣΤΙΚΑ ΠΑΛΑΙΟΥ ΤΥΠΟΥ 23W Φωτιστικό (CFL) 23 7.359 27 199.126 20.830,96 7.603.301,43 91.239.617,17 36W Φωτιστικό (Φθορίου) 36 238 42 10.080 45W Φωτιστικό (CFL) 45 216 53 11.435 60W Φωτιστικό (Πυρακτώσεως) 60 77 71 5.435 125W Φωτιστικό Δρόμου (Hg / Na) 125 4.569 147 671.912 150W Φωτιστικό Δρόμου (Hg / Na) 150 748 176 132.000 250W Φωτιστικό Δρόμου (Hg / Na) 250 2.885 294 848.529 400W Προβολέας (Hg / Na) 400 47 471 22.118 ΛΑΜΠΤΗΡΕΣ / ΦΩΤΙΣΤΙΚΑ LED Λαμπτήρας LED ≤9W 9 66.231 6.151,48 2.245.288,51 26.943.462,08 Λαμπτήρας LED≤ 15W 12 2.856 Λαμπτήρας LED ≤ 18W 15 3.240 Λαμπτήρας LED ≤ 30W 2.079 Φωτιστικό Δρόμου LED ≤ 55W 40 182.760 Φωτιστικό Δρόμου LED ≤ 65W 50 37.400 Φωτιστικό Δρόμου LED ≤ 110W 90 259.650 Προβολέας LED ≤ 180W 7.050 ΕΤΗΣΙΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟ ΟΦΕΛΟΣ (KWh): 5.358.012,92 ΕΤΗΣΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΟΦΕΛΟΣ (€): 801.719,47 ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΕΤΗΣΙΟ ΟΦΕΛΟΣ: € 962.952,94 CO2 2.786.166,72
Χρηματοοικονομική Ανάλυση - Εξαγωγή Αποτελεσμάτων : Λαμβάνοντας υπόψη τα συνολικά έξοδα στην υφιστάμενη κατάσταση και σε αυτή που θα διαμορφωθεί, στις ταμειακές ροές και στο συνολικό προϋπολογισμό της υπηρεσίας (περιλαμβανόμενων των εκτιμήσεων των βασικών παραδοχών), εξάγονται: α. Οι κατηγορίες Εξόδων (Υφιστάμενη Κατάσταση), β. Κόστος Κατανάλωσης Υφιστάμενου και Νέου Συστήματος, γ. Υπηρεσίες Ενεργειακής Αναβάθμισης, δ. Εξοικονόμηση ενέργειας σε €, ε. Κόστος Carbon (CO2), στ. Περιβαλλοντολογική Εξοικονόμηση, ζ. Προσδιορισμός του Οφέλους του Δήμου, μέσω της εξοικονόμησης των λειτουργικών δαπανών του έτους βάσης και στη διάρκεια των ετών της Σύμβασης.
Φάσεις Υλοποίησης του Έργου : Φάσεις Υλοποίησης του Έργου : Φάση Α : Εισήγηση Οικονομικής Επιτροπής προς το ΔΣ, για έγκριση της πρότασης "Master Plan : Πρόταση χρηματοδότησης (feasibility study), για Ενεργειακή Αναβάθμιση - Αυτοματοποίηση Συστημάτων Ηλεκτροφωτισμού Κοινόχρηστων Χώρων (Οδοφωτισμός) του Δήμου”, μετά των δικαιωµάτων προαίρεσης της Αναθέτουσας Αρχής (έως 50%), για την τεκμηρίωση της βιωσιμότητας της δυνατότητας σύναψης Σύμβασης Παροχής Υπηρεσιών πολυετούς διάρκειας, με ιδιώτη. Εισήγηση Οικονομικής Επιτροπής προς το ΔΣ, περί τροποποίησης προϋπολογισμού οικονομικού έτους 2017 (εισαγωγή κωδ. Κ.Α. 20-6279.001 εγγράφοντας ως έξοδο στον Κ.Α. 20-6279.001 ποσό ….... € και μεταφορά ιδίου ποσού από τον κωδικό εσόδων Κ.Α. 0311 : Τέλος Καθαριότητας και Φωτισμού (άρθρο 25 Ν. 1828/89), για Υπηρεσίες Ενεργειακής Αναβάθμισης. Απόφαση ΔΣ για τα θέματα 1 & 2 και αποστολή τους στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση για έλεγχο της νομιμότητας. Φάση Β : Μετά την έγκριση από την Αποκεντρωμένη των πράξεων του ΔΣ (Φάση Α), απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής για δέσμευση πιστώσεων για τα έτη της Σύμβασης και αποστολή στην Αποκεντρωμένη για έγκριση (αφορούν το Έργο, σύμφωνα με τη εγκεκριμένη Μελέτη). Απόφαση του ΔΣ για την διενέργεια Ανοιχτού Διεθνούς Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού ανάδειξης Φορέα Υλοποίησης του Έργου και αποστολή στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση ή κοινοποίηση και η διαδικασία προχωράει χωρίς έγκριση (άμεσα εκτελεστή απόφαση). Απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής για έγκριση όρων του Διαγωνισμού. Φάση Γ : Διενέργεια Διαγωνισμού. Προσυμβατικός Έλεγχος. Σύμβαση.
Δυνατότητες - Επιλογές Διαδικασίας Διαγωνισμού Ανάδειξης Αναδόχου : Δίδονται οι εξής δυνατότητες - επιλογές : Διενέργεια Ηλεκτρονικού Ανοιχτού Διαγωνισμού, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 27, του Ν. 4412/2016 (Οδηγίες 2014/24/ΕΕ, 2014/25/ΕΕ, 2014/23/ΕΕ), με κριτήριο Ανάθεσης τη Συμφερότερη Προσφορά, βάσει σχέσης ποιότητας – τιμή. Ταξινόμηση βάση CPV : 45316100-6, 34991000-0, 32441200-8, 50232100-1. Ο Διαγωνισμός θα γίνει ύστερα από παρέλευση τουλάχιστον τριάντα πέντε (35) ημερών από την ημερομηνία αποστολής της Προκήρυξης στην υπηρεσία επισήμων εκδόσεων των ΕΚ. Ένταξη στον Ν. 3389/2005 και ειδικότερα στην Ειδική Γραμματεία Συμπράξεων Δημόσιου & Ιδιωτικού Τομέα (ΕΣΓΔΙΤ) και στη διαδικασία που προβλέπεται από το αναφερόμενο θεσμικό πλαίσιο. Ένταξη στο Πρόγραμμα του Ταμείου Παρακαταθηκών & Δανείων (Συνεργασία με ΕΤΕπ), για διενέργεια Προμήθειας και με τον Δήμο να εξασφαλίζεις τις εμπράγματες εξασφαλίσεις για την αποπληρωμή των δανειακών υποχρεώσεων του. Ο Δήμος Σαρωνικού έχει αυξημένο βαθμό ωριμότητας, είτε να προκηρύξει Ανοιχτό Διεθνή Διαγωνισμό, είτε να υποβάλλει πρόταση στην ΕΓΣΔΙΤ, είτε να υποβάλλει αίτημα χρηματοδότησης στο ΤΠΔ. Όπως θα φάνηκε στην παρούσα ανάλυση, προτεινόμενο σενάριο είναι αυτό της διενέργειας Ανοιχτού Διεθνούς Διαγωνισμού, με Σύμβασης Παροχής Υπηρεσιών Πολυετούς Διάρκειας και αποπληρωμή της επένδυσης με Σύμβαση Ενεργειακής Απόδοσης (ΣΕΑ), σύμφωνα με τον ν. 3855/2010, όπως ισχύει σήμερα. Συμπερασματικά η διαδικασία έχει ως εξής : Έγκριση Αποφάσεων ΔΣ (Μελέτη Βιωσιμότητας & Αναμόρφωση Προϋπολογισμού. Επιλογή Διαδικασία : ο Ν.4412/2016, και ο Ν. 3855/2010, σαν Σύμβαση Ενεργειακής Απόδοσης (ΣΕΑ).
Χρονοδιάγραμμα Υλοποίησης Έργου: Στο ακόλουθο διάγραμμα GANTT αναλύονται όλες οι επιμέρους απαιτούμενες ενέργειες μέχρι την ολοκλήρωση του Έργου. Συμπεριλαμβάνει την Προσυμβατική Διαδικασία (Μελέτες, Αποφάσεις ΔΣ, Ωρίμανση, κλπ) και την Συμβατική Διαδικασία (Διεξαγωγή Διαγωνισμού, Αξιολόγηση Προσφορών, Ανάδειξη Αναδόχου, Υλοποίησης Έργου, Παραλαβή από την Υπηρεσία, κλπ. 16 ΕΤΟΣ 2017 ΕΤΟΣ 2018 Διαδικασίες Υλοποίησης 12 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Ανάλυση Σκοπιμότητας - Βιωσιμότητας - Προδιαγραφές Αποφάσεις ΔΣ - Έλεγχος Αποκεντρωμένης Επιλογή Τρόπου υλοποίησης (4412/2016 – ΕΣΔΙΤ) Σύνταξη Συμβατικών Τευχών Έγκριση Συμβατικών Τευχών Διεξαγωγή Διαγωνισμού - Υποβολή Προσφορών Αξιολόγηση - Ενστάσεις - Προσωρινός Ανάδοχος Διαπραγματεύσεις με Ανάδοχο - Προσυμβατικός Υπογραφή Σύμβασης με Ανάδοχο Έναρξη Υλοποίησης Μελέτη Εφαρμογής - Οριστικοποίηση Εγχειριδίων Εγκατάσταση Συστήματος Τηλεδιαχείρισης, κλπ Εγκατάστασης Συστήματος Ελέγχου, κλπ Αντικατάσταση Φωτιστικών με LED Έλεγχος - Βελτιώσεις συστήματος λειτουργίας Ολοκλήρωση διαδικασιών – Παραλαβή