ΙΜΑΔ - Εβδομάδα Ποιότητας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Προς ένα απλό ολοκληρωμένο, και αποτελεσματικό πρότυπο ασφάλειας
Advertisements

ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Περιβαλλοντική Πιστοποίηση Λιμένων
Information Systems Governance Αγγελής Δημήτριος (ΜΤΕ/0936) IS Governance Ορισμός: Πληροφοριακή Διακυβέρνηση ονομάζουμε εκείνες τις διαδικασίες βάση των.
Σελ. 1/16 Μελέτη για την Υλοποίηση Γενικού Εμπορικού Μητρώου Επιχειρήσεων (Γ.Ε.ΜΗ.) Αθήνα, 28/06/2003 Εισηγητής: Σ. Πάγκαλος, Διευθυντής Temagon.
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Μελέτη Περιπτώσεων: UNIC-Services Ltd. UNIC-Services Ltd  Ιδρύθηκε το 1993 από την IT Saara Remes-Ulkunniemi  Η εταιρεία προσφέρει εκπαιδευτικές υπηρεσίες.
European Foundation for Quality Management «ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ»
Καλησπέρα σας! Ως συνέχεια της ενότητας που αφορά στα συστήματα διασφάλισης της ποιότητας σε ΑΕΙ, θα σας παρουσιάσω την εμπειρία της ΒΚΠ του ΠαΜακ να κατανοήσει.
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
Αξιολόγηση Ανθρώπινου Δυναμικού
Η Διαχείριση Ποιότητας σαν Εργαλείο Διοίκησης Επιχειρήσεων Θ.ΒΛΑΧΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΕΤΑΛΛΕΙΩΝ – ΜΕΤΑΛΛΟΥΡΓΟΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Εσπερίδα Ε.Μ.Π.
Η σημασία των άϋλων περιουσιακών στοιχείων για τη βελτίωση της ποιότητας στις ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες Στέφανος Ασωνίτης & Πέτρος Κωσταγιόλας Τμήμα Αρχειονομίας.
Εισαγωγή στην Αξιολόγηση Έργων Πληροφορικής Στρατηγική και Οικονομική των Π.Σ. Βέμου Κωνσταντίνα Τσάμα Ριγκέρς.
Προγραμματισμός Ανθρώπίνου Δυναμικού
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Sense of Initiative and Entrepreneurship Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει.
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
Μοντέλα και μορφές αξιολόγησης
Σχολή Μηχ. Μεταλλείων-Μεταλλουργών
Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΣΕΡΡΕΣ, ΕΙΣΑΓΩΓΗ Σύγχρονη και κορυφαία πρόκληση για τον κλάδο της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού. Σκοπός: η μελέτη μεθόδων προσέλκυσης και άσκησης.
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ο προγραμματισμός είναι η πρώτη λειτουργία του μάνατζμεντ. Έχει μελλοντοστρεφή χαρακτήρα, προσφέρει κατεύθυνση.
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ
Εκτίμηση της Απόδοσης των Οργανισμών Αθλητικής Αναψυχής
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εσωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης και η Αποστολή της.
14-1 STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές.
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 6: Συστήματα διασφάλισης ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Μέρος 1 Εισαγωγή στα Πληροφοριακά Συστήματα. 22/9/20162 Περιεχόμενα  Βασικές έννοιες Πληροφοριακών Συστημάτων  Απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων.
1 Ανακαλύπτοντας το νόημα της ποιότητας…. 2 Ο ορισμός της Ποιότητας από τον Deming Τι είναι ποιότητα ? Πως κάποιος θα μπορούσε να εννοεί την ποιότητα.
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π) ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Ποιότητα και Συγκριτική Προτυποποίηση BENCHMARKING.
Διάλεξη 10 η ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (MIS) TEI Κρήτης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 1: Εισαγωγή – Ορισμοί.
«Οι αντικειμενικοί σκοποί της Ολικής Ποιότητας στον Τουρισμό»
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Έννοια και τρόπος διαχείρισης του Επιχειρηματικού κινδύνου (ΕΚ)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Παράδειγμα 1 Μια ΚΑΕ παρουσίασε τα εξής αποτελέσματα για τα έτη 2006 και Κέρδη χρήσης
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Τι είναι η στρατηγική? Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 8: Η φιλοσοφία της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ (QUALITY SYSTEM)
Αθλητική Διοίκηση Ενότητα 8: Έλεγχος και αξιολόγηση απόδοσης
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
Η Στρατηγική των επιχειρήσεων.
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Α’ ΕΞΑΜΗΝΟ
Το κόστος Ποιότητας    
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Αξιολόγηση της επίδοσης ενός οργανισμού σε θέματα ασφάλειας
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Οι Λειτουργίες του HRM Ερατώ Παρασχάκη
Εισαγωγή στην έννοια της ποιότητας
Best practices - Benchmarking
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΙΜΑΔ - Εβδομάδα Ποιότητας Τρόποι Μέτρησης της Ποιότητας στο HR ΙΜΑΔ - Εβδομάδα Ποιότητας 8/11/2005

Στόχος της Παρουσίασης Να αναδείξει της σημασία της Μέτρησης στο HR στο νέο του αναβαθμισμένο ρόλο και Να παρουσιάσει τις πρόσφορες μεθόδους μέτρησης της αποτελεσματικότητας του HR ως ένα Σύστημα Ποιότητας του Οργανισμού ΙΜΑΔ - Εβδομάδα Ποιότητας 8/11/2005

ΙΜΑΔ - Εβδομάδα Ποιότητας Περιεχόμενο Η Σημασία της Μέτρησης στο HR (Γιατι;) Μεθοδολογίες Μέτρησης (Πώς;) Κρίσιμα Ζητήματα ΙΜΑΔ - Εβδομάδα Ποιότητας 8/11/2005

Μετρώντας την Ποιότητα στο HR Η φοβία των αριθμών Το δίλημμα της ποσοτικοποίησης για τον άνθρωπο Η φοβία της χρήσης των μετρήσεων Η φοβία της ανακρίβειας ΙΜΑΔ - Εβδομάδα Ποιότητας 8/11/2005

Τι θέλει το Management; Θέλει σταθερά να γνωρίζει: Πορευόμαστε προς τη σωστή κατεύθυνση; Πώς συγκρίνεται η πορεία μας με τους ανταγωνιστές; ΙΜΑΔ - Εβδομάδα Ποιότητας 8/11/2005

ΙΜΑΔ - Εβδομάδα Ποιότητας Η Σημασία της Μέτρησης > Εάν δεν μπορείς να το μετρήσεις – δεν μπορείς να το καταλάβεις. > Εάν δεν μπορείς να το καταλάβεις – δεν μπορείς να το ελέγξεις. > Εάν δεν μπορείς να το ελέγξεις – δεν μπορείς να το βελτιώσεις. Βελτίωση Έλεγχος Κατανόηση Μέτρηση ΙΜΑΔ - Εβδομάδα Ποιότητας 8/11/2005

ΙΜΑΔ - Εβδομάδα Ποιότητας Η Έννοια της Μέτρησης Μέτρηση = Σύγκριση (> ,< ;ή =) (σε σχέση με κάποιο «μέτρο*») Πρότυπο (Standard) Δείκτης (Index) ΙΜΑΔ - Εβδομάδα Ποιότητας 8/11/2005

ΙΜΑΔ - Εβδομάδα Ποιότητας Το HR ως Σύστημα Οργανισμός = Σύστημα HR= Σύστημα μέσα σε Σύστημα Υποσύστημα του Οργανισμού Περιβάλλον Περιβάλλον Εισροή Input Εκροή Output Διεργασία ΙΜΑΔ - Εβδομάδα Ποιότητας 8/11/2005

ΙΜΑΔ - Εβδομάδα Ποιότητας Υποσυστήματα του HR ΙΜΑΔ - Εβδομάδα Ποιότητας 8/11/2005

ΙΜΑΔ - Εβδομάδα Ποιότητας HRM και TQM HR = Σύστημα Ποιότητας Ο τροχός του Deming (P.D.C.A.) PLAN DO ACT CHECK Συνεχής Βελτίωση Πρότυπα Δείκτες ΙΜΑΔ - Εβδομάδα Ποιότητας 8/11/2005

Τακτικές Μέτρησης στο HR Πρότυπα Δείκτες ΙΜΑΔ - Εβδομάδα Ποιότητας 8/11/2005

Η Αξία των Προτύπων (Ποιότητας) Κατανοούμε καλύτερα το Σύστημα το πώς λειτουργεί και το γιατί λειτουργεί με αυτό το τρόπο Μπορούμε να σχεδιάσουμε και να διοικήσουμε μια πορεία βελτίωσης / αλλαγής με : Συγκεκριμένη κατεύθυνση Συγκεκριμένη στρατηγική ΙΜΑΔ - Εβδομάδα Ποιότητας 8/11/2005

ΙΜΑΔ - Εβδομάδα Ποιότητας ISO 9000 Φιλοσοφία. Προωθεί την ικανοποίηση του πελάτη χρησιμοποιώντας αποτελεσματικά τις διεργασίες και γνωστοποιώντας με σαφήνεια του στόχους. Πλαίσιο. Παρέχει ένα σύστημα management βασισμένο στις διεργασίες, το οποίο συνεχώς βελτιώνει τα συστήματα ενώ ικανοποιεί τις απαιτήσεις του πελάτη. Δομή. Βασίζεται στις αρχές του quality management και βασίζεται σε 8 βασικές αρχές. Οφέλη. Παρέχει ένα κοινό στόχο που ενώνει, υποκινεί και εμπλέκει όλους,(και τη Διοίκηση) μέσω διαδικασιών που οδηγούν στην ικανοποίηση του πελάτη. Σφαιρική θεώρηση Πρότυπο με εξωτερικό assessment Εγκαθιδρύει εξαιρετικές εργασιακές πρακτικές μέσω αποτελεσματικών διεργασιών next ΙΜΑΔ - Εβδομάδα Ποιότητας 8/11/2005

ΙΜΑΔ - Εβδομάδα Ποιότητας Οι Αρχές του TQM Customer focus Leadership Empowerment Process approach Systemic approach Continuous improvement Decisions based on facts Relationship with suppliers mutually beneficiary back ΙΜΑΔ - Εβδομάδα Ποιότητας 8/11/2005

The Excellence Model (EFQM) Φιλοσοφία. Παρέχει τη δυνατότητα στους οργανισμούς να βελτιώσουν την απόδοσή τους με τον δικό τους ρυθμό. Πλαίσιο. Προσδιορίζει συνεχείς και μετρήσιμες βελτιώσεις στη επιχειρηματική απόδοση. Επισημαίνει όλα τα στοιχεία που συμβάλλουν στην επιτυχία του οργανισμού είτε εφαρμόζεται σε όλο τον οργανισμό είτε σε μέρος του. Δομή. Εννέα στοιχεία που το καθένα αντανακλά μια πλευρά της συνολικής απόδοσης, χωρισμένα σε δύο ομάδες. Enablers (Πως γίνονται τα πράγματα) και Results (Τι στοχεύεται, μετράται και επιτυγχάνεται) Οφέλη. Επισημαίνει όλα τα στοιχεία που συμβάλλουν στην επιτυχία και παρέχει ένα πλαίσιο για να καταρτισθούν σχέδια δράσεως για βελτιώσεις. Σφαιρική θεώρηση Συνήθως self-assessed Βελτίωση της απόδοσης μέσω μάθησης που προκύπτει από την εφαρμογή κατάλληλων πρακτικών. ΙΜΑΔ - Εβδομάδα Ποιότητας 8/11/2005

ΙΜΑΔ - Εβδομάδα Ποιότητας Investors in People Φιλοσοφία. Βάζει τους ανθρώπους του οργανισμού σε κεντρικό ρόλο για την επιχειρηματική επιτυχία. Πλαίσιο. Εξασφαλίζει ότι ο καθένας στον οργανισμό μοιράζεται κοινούς στόχους και αξίες με τις σωστές δεξιότητες για να τα πετύχει. Δομή. ΄Βασίζεται σε 4 αρχές για υποδειγματική πρακτική και δένει τον σχεδιασμό του Ανθρ. Δυναμικού με τον στρατηγικό σχεδιασμό της επιχείρησης. Οφέλη. Παρέχει καλύτερα επιχειρηματικά αποτελέσματα, καλύτερο σχεδιασμό, αυξημένη υποκίνηση και υψηλότερα επίπεδα δεξιοτήτων. Σφαιρική θεώρηση Πρότυπο με εξωτερική εκτίμηση (assessment) Συνενώνει τον επιχειρηματικό σχεδιασμό με τον σχεδιασμό ανάπτυξης του προσωπικού ΙΜΑΔ - Εβδομάδα Ποιότητας 8/11/2005

ΙΜΑΔ - Εβδομάδα Ποιότητας Δείκτες Αριθμητική έκφραση ενός <μέτρου> Χρήσιμοι για: Αξιολόγηση απόδοσης Επισήμανση ή προσδιορισμό προβλήματος Συγκριτική αξιολόγηση (benchmarking) Εξωτερικά (Τάσεις αγοράς, εταιρείες-μοντέλα, κ.λ.π.) Εσωτερικά (Συγκρίσεις Τμημάτων, Διευθύνσεων,κ.λ.π.) Κατηγορίες Δημογραφικοί Οικονομικοί Παραγωγικότητας Κινητικότητας Προσωπικού Συμπεριφοράς προσωπικού κ.ά. ΙΜΑΔ - Εβδομάδα Ποιότητας 8/11/2005

ΙΜΑΔ - Εβδομάδα Ποιότητας Παραδείγματα Δεικτών ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΟΙ Μ.Ο. Ηλικίας Μ.Ο. Υπηρεσίας στη θέση ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ Σύνολο Μισθοδοσίας+ Παροχών Ακαθάριστα Έσοδα Σύνολο Δαπανών Human Capital ROI: Κέρδη προ φόρων . Μέσο κόστος Προσωπικού: Ετήσιο κόστος Μισθοδοσίας+Παροχών Αριθμός Υπαλλήλων εταιρείας ΙΜΑΔ - Εβδομάδα Ποιότητας 8/11/2005

Παραδείγματα Δεικτών (συνέχεια) Παραδείγματα Δεικτών (συνέχεια) ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ Μέσος όρος ετησίων προσλήψεων (3 τελευταία έτη) Ετήσιο % Αποχωρήσεων ( Αριθμός Αποχωρήσεων/Αριθμος προσωπικού) Προγραμματισμένες Έκτακτες Οικειοθελείς Απολύσεις Ετήσιο % μετακινήσεων Ετήσιο % προσλήψεων ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Σύνολο εκπαιδευτικών ωρών Αριθμός υπαλλήλων Συνολική εκπαιδευτική δαπάνη Συνολική εκπαιδ. δαπάνη Σύνολο Μισθοδοσίας ΙΜΑΔ - Εβδομάδα Ποιότητας 8/11/2005

Διεθνείς Πρότυποι Δείκτες/Τάσεις Saratoga Institute Jac Fitz-enz EP-First Saratoga (2004, PriceWaterhouse-Coopers) Report : (10.000 οργανισμοί, Περιλαμβάνει:Τράπεζες,Οικονομικές Υπηρεσίες, Βιομηχανία, Τηλεπικοινωνίες, Πληροφορική, Ετ. Κοινής Ωφελείας, Λιανεμπόριο, Δημ.Υπηρεσίες) ΙΜΑΔ - Εβδομάδα Ποιότητας 8/11/2005

Παραδείγματα Διεθνών Δεικτών ΙΜΑΔ - Εβδομάδα Ποιότητας 8/11/2005

Παραδείγματα Διεθνών Δεικτών ΙΜΑΔ - Εβδομάδα Ποιότητας 8/11/2005

Παραδείγματα Διεθνών Δεικτών ΙΜΑΔ - Εβδομάδα Ποιότητας 8/11/2005

Δείκτες - Κρίσιμα Ζητήματα Από το HR ( Human Resource) στο HC (Human Capital) Πηγές και Βάσεις Δεδομένων Επιλογή Μεθοδολογίας Εξωτερικές Συγκρίσεις Ερμηνεία αποτελεσμάτων – Εξαγωγή συμπερασμάτων Συσχετισμός με άλλους Δείκτες της Επιχείρησης Η Προστιθέμενη Αξία από το HR Η ικανοποίηση του (Εσωτερικού) Πελάτη ΙΜΑΔ - Εβδομάδα Ποιότητας 8/11/2005

ΙΜΑΔ - Εβδομάδα Ποιότητας Συμπεράσματα Το HR πρέπει να θεωρείται ένα Σύστημα Ποιότητας μέσα στο Σύστημα Ποιότητας του Οργανισμού Η Μέτρηση είναι θεμελιώδης ανάγκη για το σύγχρονο HR. Απαιτείται προσεκτική επιλογή της μεθοδολογίας μέτρησης σύμφωνα με τις ιδιαιτερότητες της κάθε επιχείρησης. Κάθε μέτρηση φωτίζει μια πλευρά του προβλήματος Δύο υπέρτατοι στρατηγικοί στόχοι του HR: Προστιθέμενη Αξία Ικανοποίηση του Εσωτερικού Πελάτη ΙΜΑΔ - Εβδομάδα Ποιότητας 8/11/2005

ΙΜΑΔ - Εβδομάδα Ποιότητας Βιβλιογραφία Στοιχεία του βιβλίου ISBN: 0071369988 Format: Σκληρό εξώφυλλο Σελίδες: 351 Ημ/νια έκδοσης: Δεκέμβριος 2001 Εκδότης: McGraw-Hill Companies, The Έκδοση: 3η ΙΜΑΔ - Εβδομάδα Ποιότητας 8/11/2005

ΙΜΑΔ - Εβδομάδα Ποιότητας Τέλος της Παρουσίασης Ευχαριστώ για την προσοχή σας! ΙΜΑΔ - Εβδομάδα Ποιότητας 8/11/2005

Περισσότερες Πληροφορίες ; Νίκος Χιώτης Γενικός Διευθυντής PMS – Personnel Management Services E-mail : nhiotis@pms.gr Website: www.pms.gr Τηλ. 210 – 67 24 628 ΙΜΑΔ - Εβδομάδα Ποιότητας 8/11/2005