Μάθημα: Συμβουλευτική στη Δια Βίου Ανάπτυξη

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΔΙΚΤΥΩΣΗ: euro|guidance Ημερίδα “Ευρωπαϊκή κινητικότητα για λόγους εκπαίδευσης & απασχόλησης: Euroguidance-Eures” 15 Οκτωβρίου 2004 ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ.
Προσωπικές δεξιότητες
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΙΑΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.3 Χαρακτηριστικά των δικτύων για τα προγράμματα κινητικότητας: IVT, PLM, VETPRO.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 2ΟΟΟ Επιχειρησιακό Σχέδιο «Άρση από την ανεργία και την περιθωριοποίηση στην Απασχόληση»
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Ενημερωτική Εκδήλωση στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου: «Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων.
Ο Τροχός Σταδιοδρομίας –Προσωπικό Στυλ (βιωματική άσκηση)
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
Προσωποκεντρική Θεωρία (Client-centered theory)
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.1 Διεξαγωγή ανάλυσης αναγκών.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Γραφείο Διασύνδεσης Καλό ακούγεται, αλλά…… Τι είναι?????
Γραφείο Διασύνδεσης Πα.Μακ. 1 Το Γραφείο Διασύνδεσης λειτουργεί από το 1994, προσανατολισμένο στην άμεση, έγκυρη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Οι Άνθρωποι είναι το πιο σημαντικό κεφάλαιο κάθε Οργανισμού Η Ανάπτυξη του Προσωπικού μπορεί να γίνει με τρόπο ωφέλιμο και για τον Ίδιο.
Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΤΑΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ.
Η επικοινωνία στις κοινωνικές ομάδες και στην εκπαίδευση
ΤΡΟΠΟΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ
ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 7.2 Τα βασικά στοιχεία των περιεχομένων της κατάρτισης.
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.3 Εσωτερικά επαγγελματικά προφίλ και δεξιότητες.
1 ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Σ.Ε.Ε. στο πλαίσιο του προγράμματος «Πληροφόρηση φοιτητριών και νέων επιστημονισσών για το επάγγελμα του ερευνητή» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ «Η.
ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 6.2 Προπαρασκευαστικές δραστηριότητες μετά την αναχώρηση.
Δέσποινα Σιδηροπούλου-Δημακάκου Τομέας Ψυχολογίας, Πανεπιστήμιο Αθηνών
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
Ο ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ. Ρόλος και Λειτουργίες  Θεραπευτικός ή αποκατάστασης  Προληπτικός  Εκπαιδευτικός.
Γίνε δραστήριος φοιτητής! Απόκτησε εμπειρίες- δεξιότητες! Ξεκίνησε την καριέρα σου σήμερα! Τρίτη 17/3/2015, ΚΕ.Δ.Ε.Α. Κική Ματσούκα Σύμβουλος Σταδιοδρομίας,
Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης Επιχειρηματικότητα και Απασχόληση 1 Δεκεμβρίου 2014 Βλάσης.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ
Συναισθηματική Νοημοσύνη: Ορισμός, δομή, μοντέλα, μέσα αξιολόγησης
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 4: Στρες και Στρατηγικές Αντιμετώπισης – Νοσηλευτική Φροντίδα. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής,
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ. Στόχοι Συμβουλευτικής Ψυχολογίας Διαφορές μεταξύ θεωρητικών προσεγγίσεων (Ψυχανάλυση, Υπαρξισμός, Συμπεριφορισμός,
Πέτρος Ροδακινιάς, Σύμβουλος Επιχειρηματικότητας, ΜΟΚΕ ΠΘ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ, ΜΟΝΑΔΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ (ΜΟΚΕ) Συμβουλευτική Επιχειρηματικότητας.
Συμβουλευτική ΑμΕΑ Άτομα με Ειδικές Ανάγκες ή Αναπηρία; Άτομα με Ειδικές Εκπαιδευτικές & Κοινωνικές Ανάγκες.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 11
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΗΜΟΥ ΑΙΓΑΛΕΩ
ΘΕΩΡΙΕΣ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ
ΟΑΕΔ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΑΣΗΜΑΚΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Β’ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΕΣΥΠ ΑΘΗΝΑΣ ΜΑΙΟΣ 2017.
Παρουσίαση άρθρου της Τσαμπίκα Μπαφίτη με τίτλο:
ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ,ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ- Job-Surfing HEIKO STEFFENS ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΤΟΥ TECHNICAL UNI ΤΟΥ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ (1995) Μάθημα: ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ.
Επιθεώρηση Συμβουλευτικής-Προσανατολισμού,
Συμβουλευτική κοινωνικά ευάλωτων ομάδων
Βιολογία Γυμνασίου.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις
ΑΣΠΑΙΤΕ - ΠΕΣΥΠ ΤΜΗΜΑ Α ΜΑΘΗΜΑ: ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
Φοιτήτρια: Γιάου Ευαγγελία
ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ,ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ- «ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ» Επιθεώρηση Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού Τεύχος (1996)
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΣΥ.Π. Π.Ε.ΣΥ.Π. .
Επιθεώρηση Συμβουλευτικής-Προσανατολισμού,
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Τ.Π.Ε. Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ Έννοια και Σκοποί του Νέου Λυκείου
B u s i n e s s INDUCTION WEEK 2015 Εισαγωγή στο Πρόγραμμα,
Αναλυτικό Πρόγραμμα Προσχολικής Αγωής
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΣΘΕΝΩΝ ΜΕ ΣΑΚΧΑΡΩΔΗ ΔΙΑΒΗΤΗ ΤΥΠΟΥ ΙΙ
Η Διοίκηση των αλλαγών: Οργανωσιακή ανάπτυξη και κουλτούρα στις υπηρεσίες υγείας ● ¨Διοίκηση αλλαγών¨ είναι η διαδικασία διαχείρισης και ελέγχου ριζικών.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μάθημα: Συμβουλευτική στη Δια Βίου Ανάπτυξη  Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Ουρανία Καλούρη Περιοδικό Επιθεώρηση Συμβουλευτικής & Προσανατολισμού Τεύχος 66-67,2003 Παρουσίαση Άρθρου «Συμβουλευτική Επανατοποθέτησης Στην Αγορά Εργασίας:Η Συμβουλευτική για τη μετάβαση σε ένα νέο επαγγελματικό περιβάλλον» Αργυρώ Χαροκοπάκη (σελ:132-144) Αργυροπούλου Σοφία ΠΕΣΥΠ ΤΜΗΜΑ Α’ 2016-2017    

Συμβουλευτική Επανατοποθέτησης Στην Εργασία Η Συμβουλευτική Επανατοποθέτησης στην Εργασία ΕΙΝΑΙ μέρος της Επαγγελματικής Συμβουλευτικής ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ λόγω των ραγδαίων μεταβολών στο σημερινό εξελισσόμενο περιβάλλον και την ανάγκη της διαχείρισης των αλλαγών που επίπτουν στους εργαζόμενους λόγω απώλειας της εργασιακής τους θέσης ΕΙΝΑΙ ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα ΚΑΙ μία διαδικασία και περιλαμβάνει στάδια ΑΦΟΡΑ στην παροχή συμβουλευτικών και υποστιρικτικών υπηρεσιών σε διάφορους φορείς Έχει ΣΚΟΠΟ τον περιορισμό των κοινωνικών επιπτώσεων που προκύπτουν από την απώλεια εργασίας ΑΠΑΙΤΕΙ χρόνο και ειδικευμένους συμβούλους, ψυχολόγους και επικοινωνιολόγους. ΞΕΚΙΝΑ με την ανακοίνωση της είδησης απόλυσης

Συμβουλευτική Επανατοποθέτησης Στην Εργασία ΣΤΑΔΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΕΠΑΝΑΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ & ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ Στάδιο 1ο Διαχείριση της Απώλειας Εργασίας Στάδιο 3ο Εκπαίδευση σε Τεχνικές Αναζήτησης Εργασίας & Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας Στάδιο 2ο Επαναπροσδιορισμός Επαγγελματικών Στόχων (Προσωπική Αξιολόγηση Σταδιοδρομίας)

Συμβουλευτική Επανατοποθέτησης Στην Εργασία Στάδιο 1ο: Διαχείριση της Απώλειας Εργασίας Στόχος στο στάδιο αυτό είναι να βοηθήσει το άτομο που βρίσκεται στη δυσάρεστη θέση της απώλειας εργασιακής του θέσης, να αποδεχτεί το συμβάν και να μάθει να διαχειρίζεται τα συναισθήματα της αποτυχίας και της απόρριψης, να αναγνωρίσει τις επιπτώσεις σε όλους τους τομείς της ζωής του, να κάνει ένα νέο ξεκίνημα μέσω της διαδικασίας αναζήτησης εργασίας. Η κατάσταση αυτή αποκαλείται και κατάσταση «πένθους» με συναισθηματικές, διανοητικές, συμπεριφοριστικές, αλλά και σωματικές διαστάσεις όπως: Σοκ : Ο απολυόμενος βιώνει έντονα και εναλασσόμενα συναισθήματα για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα. Ο ρόλος του Συμβούλου είναι να διευκολύνει την επίλυση συγκρούσεων ανάμεσα στον απολυόμενο και την εταιρεία. Άρνηση : Αμφιβολία και άρνηση ύπαρξης του γεγονότος.Συναίσθημα πανικού. Ο ρόλος του Συμβούλου είναι να διευκολύνει το άτομο να συνειδητοποιήσει τη ρέουσα πραγματικότητα και να διαχειριστεί τα συναισθήματά του. Θυμός : Εκρήξεις θυμού προς το «σύστημα» (εργοδότης,οικογένεια,φίλοι,κτλ) και τον ίδιο του τον εαυτό. Συναισθήματα απώλειας και κατάθλιψης. Απαραίτητη η συμβουλευτική παρέμβαση για την αποφυγή ακραίων καταστάσεων με κύριο στόχο την βελτίωση της αυτογνωσίας και της ανάκτησης αυτοπεποίθησης.

Συμβουλευτική Επανατοποθέτησης Στην Εργασία Αποτελέσματα του 1ου Σταδίου Συμβουλευτικής Επανατοποθέτησης στην Εργασία: Η αποδοχή της κατάστασης από το άτομο και η ανάκτηση αυτοπεποίθησης και δυνάμεων Η συνειδητοποίηση της επιτακτικής ανάγκης για κινητοποίηση αλλά και δέσμευση γι’αυτήν για τη μεθόδευση στη διαχείριση της αλλαγής με ρεαλισμό και θετική στάση Ισχυρό θεωρητικό υπόβαθρο για την εφαρμογή της Συμβουλευτικής Επανατοποθέτησης στην εργασία αποτελεί η θεωρία της κοινωνικής μάθησης του Krumboltz, όπου η Συμβουλευτική παρέμβαση παίρνει τη μορφή της γνωστικής αναδόμησης όπου με νέες μαθησιακές εμπειρίες ή με αντιπαράθεση αντιλήψεων και πεποιθήσεων απέναντι στα πραγματικά γεγονότα, το άτομο οδηγείται σιγά σιγά σε νέες εμπειρίες και αντιλήψεις όσον αφορά τον εαυτό του και τον κόσμο της εργασίας.

Συμβουλευτική Επανατοποθέτησης Στην Εργασία Στάδιο 2ο: Επαναπροσδιορισμός Επαγγελματικών Στόχων (Προσωπική Αξιολόγηση Σταδιοδρομίας) Στόχος των συνεδριών στο στάδιο αυτό είναι να διερευνήσουν εις βάθος και να εκτιμήσουν τις δυνάμεις και τις αδυναμίες του ατόμου. Ο Σύμβουλος και ο ενδιαφερόμενος, μέσα από συνέντευξη και από τις πληροφορίες που θα συλλέξουν από τις ψυχομετρικές αξιολογήσεις, θα δημιουργήσουν μια σαφή εικόνα των ικανοτήτων, των δεξιοτήτων και των δυνατοτήτων του ενδιαφερόμενου, καθώς και των χαρακτηριστικών της προσωπικότητας και των αξιών του, που θα τον βοηθήσουν για τον επαναπροσδιορισμό των επαγγελματικών του στόχων. Η επίτευξη του στόχου επιτυγχάνεται μέσω Ατομικών Συνεντεύξεων (απόκτηση προσωπικής επαφής,κατανόηση χαρακτηριστικών και αναγκών,δημιουργία κλίματος εμπιστοσύνης) Χορήγηση Ψυχομετρικών Εργαλείων (η διερεύνηση των αποτελεσμάτων και ο σαφής προσδιορισμός τους΄είναι ζωτικής σημασίας για το άτομο-αποκάληψη δυνατών και αδύνατων σημείων του) Συμμετοχή σε πρόγραμμα κατάρτισης (ανανέωση των γνώσεων, ανακάλυψη αχρησιμοποίητων ικανοτήτων και προσωπικών δυνατοτήτων)

Συμβουλευτική Επανατοποθέτησης Στην Εργασία Αποτελέσματα του 2ου Σταδίου Συμβουλευτικής Επανατοποθέτησης στην Εργασία: Καθιστά σαφές στο άτομο ότι θα πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες του για την επιμόρφωση, τη μετεκπαίδευση και την αναπροσαρμογή των ικανοτήτων του στα μετέπειτα στάδια της ζωής του. Η κατανόηση ότι επενδύοντας στον εαυτό του μπορεί να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά τον κίνδυνο της ανεργίας,της περιθωριοποίησης και τον κοινωνικό αποκλισμό Αυτοαποτελεσματικότητα, αυτεπάρκεια, επάρκεια

Συμβουλευτική Επανατοποθέτησης Στην Εργασία Στάδιο 3ο: Εκπαίδευση σε Τεχνικές Αναζήτησης Εργασίας & Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας «Η εκστρατεία σταδιοδρομίας» Στόχος η δημιουργία μιας υποστηρικτικής σχέσης μεταξύ ατόμου και Συμβούλου. Το άτομο εμπλέκεται ενεργά στη διαδικασία αναζήτησης εργασίας και δημιουργίας νέων επαφών. Αναζήτηση αποτελεσματικών τρόπων εύρεσης εργασίας που επιτυγχάνεται μέσω της διαδικασίας εκπαίδευσης και κατάρτισης και περιλαμβάνει τα ακόλουθα στάδια: Διερεύνηση εργασιακού περιβάλλοντος για τον καθορισμό του επαγγελματικού στόχου του ατόμου Δημιουργία προσωπικής επικοινωνιακής στρατηγικής (συγκέντρωση πληροφοριών, επικοινωνία με υπεύθυνους) Τα αποτελέσματα που επιδιώκονται από την εφαρμογή ενός προγράμματος Συμβουλευτικής Επανατοποθέτησης στην εργασία για τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς συνίστανται τα εξής: Αποφυγή της διάθεσης αντιδικίας των θιγόμενων από την απόλυση εργαζομένων Βελτίωση των δημοσίων σχέσεων και της εικόνας της εταιρείας Βελτίωση των ανθρώπινων σχέσεων της εταιρείας