Συμβουλιο Παιδειας, Νεολαιας, Πολιτισμου και Αθλητισμου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ Ε.Ε. ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΣΕ ΔΡΑΣΗ Προτεραιότητες του Προγράμματος Κύριες  Έννοια του Ευρωπαίου πολίτη  Συμμέτοχη των νέων  Πολυπολιτισμικότητα.
Advertisements

Σεμινάρια Επιθεωρητών Σεπτεμβρίου Σχολική χρονιά
Ενημέρωση και αγωγή υγείας για τη νέα γρίπη στα σχολεία Α. Ξεκαλάκη Παιδίατρος Δ/νση Κοινωνικής και Αναπτυξιακής Παιδιατρικής Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού.
Συμβούλιο Νεολαίας Κύπρου Εκδήλωση με θέμα «Η Κοινωνία των Πολιτών και η Οικονομική Κρίση», Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2014.
Ευάγγελος Μαρτιγόπουλος Διευθύνων Σύμβουλος COSMOTE
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/2005.
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
SPORT.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Η Ευρωπαϊκή K εντρική T ράπεζα ιδρύθηκε την 1 η Ιουνίου του 1998 και εδρεύει στη Φρανκφούρτη. Η ΕΚΤ είναι επιφορτισμένη με τη διαχείριση του ευρώ και.
Η Οπτική του Φύλου στις Τοπικές Πολιτικές
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
Τμήμα Πολιτικών Επιστημών Α΄ εξάμηνο Διδάσκουσα : Βιργινία Τζώρτζη
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΚΥΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 9.1 Εθνικές και Ευρωπαϊκές πολιτικές για την επικύρωση των εμπειριών τοποθέτησης.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
Ενιαία Αρχή για τις Δημόσιες Συμβάσεις Ενιαία Αρχή για τις Δημόσιες Συμβάσεις
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.1 Η Ευρωπαϊκή Διάσταση.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ 2007 – 2013
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΔΩΡΟΣ ΚΛΕΟΒΟΥΛΟΥ
© 2007 Gov2U Η Ηλεκτρονική Δημοκρατία και η Συμμετοχή των πολιτών στην Ψηφιακή Κοινωνία. Βασίλης Κουλολιάς, Πρόεδρος, GOV2U.
«Στρατηγική της Π.Ι.Ν. για τη νέα Προγραμματική Περίοδο » ενημέρωση Περιφερειακού Συμβουλίου - ΙΟΥΝΙΟΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ Π.Ι.Ν.
1 Σύσταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τη Διαμόρφωση μίας Ευρωπαϊκής Χάρτας για τους Ερευνητές & ενός Κώδικα Δεοντολογίας για την πρόσληψη ερευνητών στο.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ
ΔΗΜΟΣ ΕΡΕΤΡΙΑΣ Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Α Φάση: Στρατηγικός Σχεδιασμός Διαβούλευση.
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Θέμα: Προαγωγή της δημιουργικότητας και της καινοτομίας.
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Ασφάλεια Διαδικτύου Το Διαδίκτυο είναι σήμερα καθημερινό εργαλείο στη ζωή μας: για την αναζήτηση πληροφοριών, για επικοινωνία, για αγορές, για ψυχαγωγία.
Εφαρμογή του Ευρωπαϊκού Θεματολογίου για την Εκπαίδευση Ενηλίκων : Το Σχέδιο Δράσης της Κύπρου 29 Μαρτίου 2013 Συνεδριακό Κέντρο ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
Φάση 2: Αvάπτυξη εθνικών και ευρωπαϊκών σεναρίων Ορφανός Ευθύμιος.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
«Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Τοπική Ανάπτυξη», Ηράκλειο, 5-6 Μαϊου, kedke.ntua.gr 1.
Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης Επιχειρηματικότητα και Απασχόληση 1 Δεκεμβρίου 2014 Βλάσης.
Κωστοπούλου Όλγα ΑΕΜ 3157 Εξάμηνο Στ’. Πρωτοβουλίες και δράσεις κατά την περίοδο Από τις αρχές της δεκαετίας του 1990,η έννοια της ποιότητας.
«Ξαναδιαβάζοντας την Ευρωπαϊκή Ένωση με την έκθεση των πέντε προέδρων και την νέα δια-θεσμική συμφωνία: Νέα στρατηγική σε παλιό σκηνικό;» Λουτράκι
Προτάσεις για την εξειδίκευση της διάστασης της αναπηρίας κατά την εφαρμογή του Ε.Π. - Περιφερειακή Στρατηγική για την Αναπηρία Εισηγητής: Λογαράς Δημήτρης,
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, Γεώργιος Κανελλαΐδης, Καθηγητής ΕΜΠ Εθνικό Συμβούλιο Οδικής Ασφάλειας.
Ονοματεπώνυμο: Γκουτζήκα Όλγα ΑΕΜ:3120 Εξάμηνο: Στ’ Μάθημα: Εκπαιδευτική Πολιτική Διδάσκουσα: Tάχου-Ηλιάδου.
ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ (ΔΠΔ) ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΘΕΣΜΟΙ και ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ Γιώργος Παγουλάτος
2η Συνεδρίαση Επιτροπής Παρακολούθησης
Παπαϊωάννου Άλκηστις Ph. D. , M. Sc
Υπό της φοιτήτριας : ΠΑΠΑΝΙΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Επιβλέπουσα καθηγήτρια :
ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία.
ΤΑ ΘΕΣΜΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΗΣ Ε.Ε.
Κωνσταντίνος Κωνσταντίνου Γενικός Διευθυντής
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
ΣΗΜΕΙΑ - ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε.
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής»
Κέντρο Ευρωπαϊκής Πληροφόρησης
ΠωΣ λαμβΑνει αποφΑσεισ η Ε.Ε.
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Η ανοιχτή μέθοδος συντονισμού (ΑΜΣ)
Προσβασιμότητα για ΑμεΑ
Οριζόντιες και Εστιασμένες Δράσεις για Ευπαθείς Ομάδες
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Συμβουλιο Παιδειας, Νεολαιας, Πολιτισμου και Αθλητισμου Φωτεινή Γαρυφαλλίδου

Πώς λειτουργεί το Συμβούλιο Παιδείας, Νεολαίας, Πολιτισμού και Αθλητισμού. Το Συμβούλιο Παιδείας, Νεολαίας, Πολιτισμού και Αθλητισμού απαρτίζεται από τους υπουργούς όλων των κρατών-μελών της ΕΕ, οι οποίοι είναι αρμόδιοι για την παιδεία, τον πολιτισμό, τη νεολαία, τα μέσα ενημέρωσης, την επικοινωνία και τον αθλητισμό. Η ακριβής σύνθεση του Συμβουλίου εξαρτάται από τα θέματα που πρόκειται να συζητηθούν σε κάθε σύνοδο. Στις συνόδους του Συμβουλίου παρευρίσκεται επίσης αντιπρόσωπος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής συνήθως ο Επίτροπος για την εκπαίδευση, τον πολιτισμό, την πολυγλωσσία και τη νεολαία. Το Συμβούλιο συνέρχεται τρεις ή τέσσερις φορές το χρόνο, εκ των οποίων δύο υπό πλήρη σύνθεση. {Κώστας Γαβρόγλου και Αριστείδης Μπαλτάς.}

Κύριοι Στόχοι: Καταπολέμηση του ρατσισμού και της βίας σε αθλητικές εκδηλώσεις Χρηστή διακυβέρνηση στον αθλητισμό Καταπολέμηση του ντόπινγκ Άλλοι στόχοι: Η προώθηση ομαδικού πνεύματος , αλληλεγγύης και ευγενής άμιλλας Η προώθηση της σωματικής άσκησης για καλύτερη υγεία

Μάιος 18-19, 2015 Το Συμβούλιο εξέδωσε συμπεράσματα σχετικά με τον ρόλο του μαζικού ερασιτεχνικού αθλητισμού στην ανάπτυξη δεξιοτήτων (ιδίως μεταξύ των νέων). Στα συμπεράσματα εξετάζεται ο τρόπος με τον οποίο οι εθελοντικές δραστηριότητες στον αθλητισμό (ως μορφή ανεπίσημης και άτυπης μάθησης) μπορούν να βοηθήσουν τους νέους να αποκτήσουν δεξιότητες και ικανότητες που συμπληρώνουν την επίσημη εκπαίδευση και ενισχύουν την απασχολησιμότητάς τους.

Η Υπουργός Mārīte Seile (Λετονία) υπογράμμισε ότι: «Ο μαζικός ερασιτεχνικός αθλητισμός συμβάλλει στην προσωπική ανάπτυξη και σε δεξιότητες όπως η κριτική σκέψη και η επίλυση προβλημάτων. Αποφέρει πολύ σημαντικά οφέλη με σχετικά μικρή επένδυση και χωρίς να απαιτείται συγκεκριμένη κατάρτιση».

Νοέμβριος 23-24, 2015 Ο αθλητισμός συμβάλλει στην ένταξή των μειονεκτούντων νέων στην κοινωνία, συμπεριλαμβανομένων των μεταναστών. Οι υπουργοί συμφώνησαν ότι ο αθλητισμός δεν είναι απαραίτητος μόνον για τη δημιουργία διαλόγου μεταξύ των διαφόρων πολιτισμών στην ΕΕ αλλά και για τις πολιτικές κοινωνικής ένταξης.

Romain Schneider, Υπουργός Αθλητισμού του Λουξεμβούργου: "Ο αθλητισμός αποτελεί όντως σημαντικό στοιχείο για την ενσωμάτωση των ανθρώπων, ιδίως δε των μειονεκτούντων νέων, στη σημερινή κοινωνία. Η ανταλλαγή βέλτιστων πρακτικών σε αυτό το θέμα μπορεί να βοηθήσει να δοθεί στους νέους μία ευκαιρία να προχωρήσουν"

Το Συμβούλιο ενέκρινε συμπεράσματα για την προαγωγή των φυσικών και αθλητικών δραστηριοτήτων για τα παιδιά, καλώντας τα κράτη μέλη να αναλάβουν εκστρατεία για να γίνουν αντιληπτά τα πλεονεκτήματα της τακτικής φυσικής δραστηριότητας από την πρώτη παιδική ηλικία. Στη συζήτηση, έγιναν και παρεμβάσεις από δύο επισκέπτες ομιλητές: Tον κ. Mathieu Murrell, της Πρέμιερ Λιγκ του αγγλικού ποδοσφαίρου. Τον κ. Edwin Moses, πρώην ολυμπιονίκη και σημερινό πρόεδρο του Οργανισμού των Ηνωμένων Πολιτειών κατά της φαρμακοδιέγερσης και Πρόεδρο της Εκπαιδευτικής Επιτροπής του Παγκόσμιου Οργανισμού κατά της φαρμακοδιέγερσης.

Και οι δύο ομιλητές παρουσίασαν παραδείγματα σχεδίων που συνδυάζουν επιτυχώς την εκπαίδευση με τον αθλητισμό. Ωστόσο, και τόνισαν ότι ο αθλητισμός είναι περισσότερο «μέσον» παρά «σκοπός», και ότι η εκπαίδευση και η απασχόληση παραμένουν καίριας σημασίας στις μειονεκτούσες περιοχές.

Μάιος 30-31, 2016 Συζήτησαν πώς μπορούν οι κυβερνήσεις να βελτιώσουν τη διακυβέρνηση στον τομέα του αθλητισμού μέσα σε ένα περιβάλλον επαναλαμβανόμενων κρουσμάτων διαφθοράς, νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες και σκανδάλων ντόπινγκ, τα οποία πλήττουν την αξιοπιστία των αθλητικών αγώνων και την εμπιστοσύνη του κοινού στις θετικές αξίες του αθλητισμού. Υπογράμμισαν ότι η αυτονομία του αθλητικού τομέα μπορεί να διατηρηθεί μόνο εάν εφαρμόζονται αυστηροί κανόνες χρηστής διακυβέρνησης. Η σημερινή όμως κατάσταση έχει δείξει ότι οι αθλητικοί οργανισμοί από μόνοι τους δεν διαθέτουν τα απαραίτητα μέσα για να αντιμετωπίσουν τα φαινόμενα αυτά.

Συμφώνησαν ότι οι αθλητικοί οργανισμοί χρειάζονται υποστήριξη και συνεργασία και, σε ορισμένες περιπτώσεις, την παρέμβαση των εθνικών κυβερνήσεων και υπενθύμισαν ότι ο τομέας του αθλητισμού πρέπει να σέβεται τις βασικές αρχές της χρηστής διακυβέρνησης, όπως: σωστή διαχείριση βιώσιμη χρηματοδότηση λογοδοσία διαφάνεια. Ενέκρινε επίσης συμπεράσματα σχετικά με την ενίσχυση της ακεραιότητας, της διαφάνειας και της χρηστής διακυβέρνησης σε μεγάλες αθλητικές διοργανώσεις. Στο κείμενο προτείνονται ορισμένα μέτρα προκειμένου να εφαρμοσθούν οι αρχές αυτές σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο σε όλα τα στάδια αυτών των διοργανώσεων (υποβολή υποψηφιότητας, προετοιμασία, οργάνωση, αξιολόγηση), ακόμη και μετά την ολοκλήρωσή τους.

Η υπουργός Υγείας, Πρόνοιας και Αθλητισμού των Κάτω Χωρών, κ Η υπουργός Υγείας, Πρόνοιας και Αθλητισμού των Κάτω Χωρών, κ. Edith Schippers, δήλωσε: «Ο αθλητισμός προσφέρει μεγάλη διασκέδαση αλλά μόνον εάν το παιχνίδι παίζεται με δίκαιους όρους, όχι μόνο στο γήπεδο αλλά και στις αίθουσες συνεδριάσεων των αθλητικών οργανισμών και των αρμόδιων αρχών. Για αυτόν τον λόγο, η Ολλανδική Προεδρία έθεσε την ακεραιότητα, τη διαφάνεια και τη χρηστή διακυβέρνηση στον τομέα του αθλητισμού μεταξύ των προτεραιοτήτων της».

Νοέμβριος 21-22, 2016 Το Συμβούλιο ενέκρινε συμπεράσματα σχετικά με την αθλητική διπλωματία, δηλαδή τη χρήση του αθλητισμού ως μέσου επιρροής στις διπλωματικές, διαπολιτισμικές, κοινωνικές, οικονομικές και πολιτικές σχέσεις. Το θέμα συζητήθηκε επίσης στη συνεδρίαση με εκπροσώπους του αθλητισμού. Στα συμπεράσματα, τα κράτη μέλη καλούνται να διερευνήσουν πώς μπορούν να εκμεταλλευτούν καλύτερα σε εθνικό επίπεδο τις δυνατότητες που προσφέρει ο αθλητισμός, ιδίως μέσω της εκπαίδευσης και της αξιοποίησης διάσημων αθλητών για την προώθηση θετικών αθλητικών και ευρωπαϊκών αξιών.

Συνεδριάσεις στις οποίες δεν έγινε αναφορά σε θέματα αθλητισμού 24/2/2014 12/12/2014 24/2/2016 Προσεχής Συνεδρίαση 22-23/5/2017 Οι Υπουργοί Αθλητισμού θα συζητήσουν την αθλητική διπλωματία, με στόχο την ευαισθητοποίηση σχετικά με το ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει στην κοινωνία. (Σλοβακική Προεδρία)

Πηγές «Το Συμβούλιο συζητά εκπαιδευτικά θέματα: επένδυση στις δεξιότητες», http://www.consilium.europa.eu/el/meetings/eycs/2014/02/24/ (Ημερ.Αναθεώρησης: 06/11/2014) «Το Συμβούλιο συζητεί την "κληρονομιά" των μεγάλων αθλητικών διοργανώσεων», http://www.consilium.europa.eu/el/meetings/eycs/2014/05/20-21/ (Ημερ.Αναθεώρησης: 05/11/2014) «Το Συμβούλιο εξετάζει την ευρωπαϊκή οπτικοακουστική πολιτική στην ψηφιακή εποχή», http://www.consilium.europa.eu/el/meetings/eycs/2014/11/25/ (Ημ.Αναθεώρησης: 22/10/2014) «Η προώθηση της επιχειρηματικότητας μέσω της εκπαίδευσης και της κατάρτισης στο επίκεντρο των συζητήσεων του Συμβουλίου», http://www.consilium.europa.eu/el/meetings/eycs/2014/12/12/ (Ημερ.Αναθεώρησης : 23/10/2014)

Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας