Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 5o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ ΕΡΕΥΝΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤ2 ΜΕ ΘΕΜΑ: ΤΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

2 Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε μία έρευνα για τα ατυχήματα που συμβαίνουν στον χώρο του Σχολείου.

3 Ο ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Στόχος της έρευνας ήταν να εντοπίσουμε τις αιτίες που συμβαίνουν τα ατυχήματα, ώστε να ανακαλύψουμε τους τρόπους περιορισμού τους.

4 Η ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Στην έρευνα συμμετείχαν όλοι οι εκπαιδευτικοί του Σχολείου μας, στους οποίους μοιράστηκαν ερωτηματολόγια για να τα συμπληρώσουν. Οι απαντήσεις ομαδοποιήθηκαν με τον τρόπο που προτείνεται στο βιβλίο των Μαθηματικών.

5 ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ

6 1η ΕΡΩΤΗΣΗ Σε ποια ηλικιακή ομάδα συμβαίνουν συχνότερα ατυχήματα στο Σχολείο Α, Β τάξεις Γ, Δ τάξεις Ε, ΣΤ τάξεις

7 Ηλικιακή ομάδα που συμβαίνουν συχνότερα ατυχήματα

8 2η ΕΡΩΤΗΣΗ Σε ποιο χώρο του Σχολείου συμβαίνουν συχνότερα ατυχήματα
Στις ράμπες και σκάλες Στα γήπεδα Σε άλλους χώρους της αυλής Στην τάξη Σε διαδρόμους και σε άλλα σημεία

9 Χώρος του σχολείου που συμβαίνουν συχνότερα ατυχήματα

10 3η ΕΡΩΤΗΣΗ Πόσο σοβαρά ατυχήματα συμβαίνουν στους μαθητές Πολύ Λίγο

11 Πόσο σοβαρά ατυχήματα συμβαίνουν στους μαθητές

12 4η ΕΡΩΤΗΣΗ Τι προτείνετε για την αντιμετώπιση των ατυχημάτων

13 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Καταγράφηκαν 30 προτάσεις για να αντιμετωπιστούν τα ατυχήματα: 12/30. Προσοχή των μαθητών(οι ίδιοι τον εαυτό τους, αλλά και οι μεγαλύτεροι τους μικρότερους), τηρώντας τους κανόνες του Σχολείου.

14 6/30 Ενημέρωση – Πρόληψη – Συζήτηση
6/30 Βελτίωση των εγκαταστάσεων του Σχολείου και δημιουργία χώρων απασχόλησης των μαθητών

15 3/30 Σωστή επιτήρηση από τους εκπαιδευτικούς
3/30 Οργάνωση παιχνιδιών και χρήση υλικών όπως μπάλες κ.λ.π.

16

17 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν διότι οι μαθητές δεν τηρούν τους κανόνες του Σχολείου Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν σε παιδιά της Α’ και της Β’ τάξης Τα περισσότερα ατυχήματα γίνονται στις ράμπες και στις σκάλες, ενώ τα λιγότερα στα γήπεδα

18 Στη τάξη δεν συμβαίνουν ατυχήματα γιατί οι τάξεις κλειδώνονται κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων
Δεν συμβαίνουν συχνά σοβαρά ατυχήματα στο Σχολείο

19 ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΑΣ Να τηρούμε τους κανόνες του Σχολείου και να ακούμε τις συμβουλές των εκπαιδευτικών Να προσέχουμε όλοι τον εαυτό μας, αλλά και οι μεγαλύτεροι τους μικρότερους Να αποφεύγουμε να παίζουμε στις ράμπες και στις σκάλες

20 Να συνεχίσουμε να κλειδώνουμε τις αίθουσες κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων
Να οργανωθούμε έτσι ώστε η κάθε τάξη να διαθέτει κάποια επιτραπέζια παιχνίδια και να παίζουμε

21 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ!


Κατέβασμα ppt "Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google