Erasmus+ Προς ένα ενιαίο Πρόγραμμα ‘Kεντρικές Δράσεις’

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

GRUNDTVIG Nikolai Frederik Severin Grundtvig ( )
«Erasmus για όλους» το νέο πρόγραμμα
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΔΙΚΤΥΩΣΗ: euro|guidance Ημερίδα “Ευρωπαϊκή κινητικότητα για λόγους εκπαίδευσης & απασχόλησης: Euroguidance-Eures” 15 Οκτωβρίου 2004 ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ.
Πρακτική Άσκηση και Μαθητεία σε χώρες της Ε.Ε.
Στρατηγική & Σχέδιο Δράσης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση ---- Εναρμόνιση με την Ψηφιακή Στρατηγική της Χώρας Υπουργείο Διοικητικής.
Ανώτατη Εκπαίδευση Στρατηγικές Συμπράξεις
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
Υπηρεσία Έρευνας και Διεθνών Σχέσεων • Πρόγραμμα Δια βίου μάθησης • ERASMUS MUNDUS • TEMPUS Ευρωπαϊκά Προγράμματα για την Εκπαίδευση, τον Πολιτισμό και.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
ΔΟΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΣΥΜΠΡΑΞΗΣ Κ.Ε.Κ. ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ Ε.Π.Ε. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ Κ.Ε.Κ. ΕΠΙΚΕΝΤΡΟΝ Α.Ε. ΚΕΝΤΡΟ ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΩΝ.
Χαλκιδική 8/9 Ιουλίου 2006 Κ. Κοκκινοπλίτης Συντονιστής Οργανωτικής Γραμματείας Σχεδιασμού & Κατάρτισης Αναπτυξιακού Προγραμματισμού ΠΡΟΤΥΠΑ.
SPORT.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΠΕΔΙΑ ΑΙΤΗΣΗΣ.
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
Action: Strategic Partnerships – τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΚΥΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 9.1 Εθνικές και Ευρωπαϊκές πολιτικές για την επικύρωση των εμπειριών τοποθέτησης.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
ΚΙΛΚΙΣ - ΝΟΜΕΒΡΙΟΣ 2004 «Διατοπική- Διακρατική συνεργασία στο πλαίσιο της LEADER+» 4η Σύνοδος Ελληνικού Δικτύου LEADER+ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΑΣΙΛΙΕΙΟΣ Γενικός.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 7.2 Τα βασικά στοιχεία των περιεχομένων της κατάρτισης.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.4 Τρόπος δημιουργίας και επισημοποίησης του διακρατικού δικτύου συνεργασίας.
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΠΑΝ ΣΤΟ ΤΟΜΕΑ ΤΩΝ ΑΠΕ
Erasmus Βασική Δράση 2 – Στρατηγικές Συμπράξεις Μαρία Χατζηγεωργίου Λειτουργός Επικοινωνίας και Βασικής Δράσης 2 ΙΔΕΠ Διά Βίου Μάθησης 1.
Το Πρόγραμμα Leonardo da Vinci για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση Δρ. Ειρήνη Ντρούτσα Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών Εθνική Μονάδα LLP Aθήνα, Ιούνιος.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης Επιχειρηματικότητα και Απασχόληση 1 Δεκεμβρίου 2014 Βλάσης.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ Κατανοώντας το νέο Πρόγραμμα, τι αλλάζει……τι παραμένει ίδιο…. Δρ. Ειρήνη Ντρούτσα.
ΚΑ2-Στρατηγικές Συμπράξεις Τομέας Εκπαίδευσης και Κατάρτισης «Τεχνική Ημερίδα Διαχείρισης Εγκεκριμένων Σχεδίων ΚΑ2» Αθήνα, 23/10/2015 Μαρία Αδαμοπούλου,
KA2 Στρατηγικές Συμπράξεις - Τομέας Εκπαίδευσης και Κατάρτισης ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΚΑΙ ΣΥΜΒΑΤΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ Αθήνα, 15/10/2014 Δρούγκα Μαρία,
Key Action 2: Cooperation for Innovation and the exchange of good practices Καινοτομία – Καλές Πρακτικές Action: Strategic Partnerships – τομέας Σχολικής.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ 2009 Αθήνα, 12/12/2008.
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
Leonardo da Vinci- Πολυμερή σχέδια για την Μεταφορά Καινοτομίας Ημερίδα Πληροφόρησης & Ενημέρωσης για την Υποβολή προτάσεων 2009 Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
Τεχνική ημερίδα διαχείρισης ΚΑ1/ Tομέας Ανώτατης Εκπαίδευσης Όμιλοι Κινητικότητας: Προκλήσεις & Ευκαιρίες Aθήνα, 22 Οκτωβρίου 2015 Μαυρογιώργου.
Τελική Έκθεση: Πώςαποτυπώνεται η Αποτελεσματική Διαχείριση ενός Σχεδίου Κινητικότητας Τελική Έκθεση: Πώς αποτυπώνεται η Αποτελεσματική Διαχείριση ενός.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Συντονίστρια Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων Επαγγελματική Κατάρτιση Ανώτατη Εκπαίδευση Σχολική Εκπαίδευση Εκπαίδευση Ενηλίκων ERASMUS.
Key Action 2: Co-operation for Innovation and Good Practices Συνεργασία για Καινοτομία και Καλές Πρακτικές 4. KA2 - Strategic Partnerships/ Στρατηγικές.
Εργασία στο μάθημα : «Εκπαιδευτική Πολιτική» Θέμα: «Τα νέα προγράμματα δράσης στην εκπαίδευση και την κατάρτιση ( )» Διδάσκουσα: κ. Σοφία Ηλιάδου-Τάχου.
ΚΑ2-Στρατηγικές Συμπράξεις (KA219) Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης Σύμβαση Επιχορήγησης Καϊμακούδη Ελένη Στέλεχος Ι.Κ.Υ./ Εθνική Μονάδα Συντονισμού Πρόγραμμα.
1 ERASMUS+ Υποβολή Τελικών Εκθέσεων για Στρατηγικές Συμπράξεις στα πλαίσια του Προγράμματος Erasmus+ Συνεδριακό Κέντρο Φιλοξενία Λευκωσία, 19 Μαΐου 2016.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ Κατανοώντας το νέο Πρόγραμμα, τι αλλάζει……τι παραμένει ίδιο…. Δρ. Ειρήνη Ντρούτσα.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Διεθνής Κινητικότητα: Μια πρώτη αποτίμηση Αθήνα, Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών, 22 Οκτωβρίου 2015 Αθανάσιος Καυκαλίδης Υπεύθυνος για τη Διεθνή Κινητικότητα & τις.
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Συμπλήρωση & Υποβολή Αιτήσεων στη Βασική Δράση 2 (τομέας «Νεολαία»)
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
Ευρωπαϊκά Προγράμματα
Πρόγραμμα Erasmus+ ΚΑ1 Σημεία Βελτίωσης Ελευθερία Ν. Γωνίδα Αναπλ
ΣΗΜΕΙΑ - ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Τετάρτη, 12 Δεκεμβρίου 2012, Αθήνα, ΑΜΑLIA ATHENS HOTEL
ΕΘΝΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
Προγραμματική Περίοδος
Βασική Δράση 2 – Στρατηγικές Συμπράξεις
KA2: Strategic Partnerships Στρατηγικές Εταιρικές Σχέσεις
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ
Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων /Learning Mobility of Individuals
Δομή του Προγράμματος ΒΔ1 – Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων
Συμπλήρωση & Υποβολή της αίτησης για Σχέδια Εθελοντισμού (ΚΑ125)
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Ημερίδα Παροχής Οδηγιών Για Συμπλήρωση Αιτήσεων Πρόσκληση 2019
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Erasmus+ Προς ένα ενιαίο Πρόγραμμα 2014 - 2020 + ‘Kεντρικές Δράσεις’ ΚΑ1- Μαθησιακή κινητικότητα ατόμων ΚΑ2 – Συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών Erasmus+ Αποκεντρωμένες δράσεις Εθνικές Μονάδες (National Agencies) KA3 – Ενίσχυση σε θέματα μεταρρύθμισης πολιτικής + ‘Kεντρικές Δράσεις’ (Education, Audiovisual and Culture Executive Agency-EACEA): -Jean Monnet -Sport Θωμάς Μπουλιέρης, Εκπαιδευτικός ΠΕ06, Μέλος της ομάδας Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας (πηγή: ΙΚΥ – www.iky.gr)

ΚΑ2 – Συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών Προτεραιότητες Συμπράξεων στον τομέα της Σχολικής Εκπαίδευσης - κύριοι στόχοι: Επαγγελματική ανάπτυξη του εκπαιδευτικού προσωπικού και αναβάθμιση του κύρους του: στήριξη εκπαιδευτικών και διευθυντών για παροχή διδασκαλίας υψηλής ποιότητας αντιμετώπιση της πολύπλοκης πραγματικότητας στις σχολικές τάξεις υιοθέτηση νέων μεθόδων και εργαλείων Στήριξη των σχολείων για την αντιμετώπιση της πρόωρης σχολικής εγκατάλειψης Βελτίωση και αναγνώριση των βασικών δεξιοτήτων μέσω πιο αποτελεσματικών μεθόδων διδασκαλίας Βελτίωση της ποιότητας της προσχολικής εκπαίδευσης και φροντίδας για καλύτερα μαθησιακά αποτελέσματα ανάληψης πρωτοβουλιών και επιχειρηματικού πνεύματος ανάπτυξη των γλωσσικών και ψηφιακών δεξιοτήτων Eπιμέρους στόχοι:

ΚΑ2 – Συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών Eπιμέρους στόχοι: κατανόηση και ανταπόκριση στην κοινωνική, εθνική, γλωσσική και πολιτισμική πολυμορφία, βελτίωση του επιπέδου δεξιοτήτων για την αύξηση των δυνατοτήτων απασχόλησης και τη δημιουργία νέων επιχειρήσεων (συμπεριλαμβανομένης της κοινωνικής επιχειρηματικότητας) ενεργότερη συμμετοχή στην κοινωνία και πιο θετική στάση απέναντι στο ευρωπαϊκό εγχείρημα και τις αξίες της ΕΕ κατανόηση και αναγνώριση των δεξιοτήτων και των προσόντων στην Ευρώπη και όχι μόνο βελτίωση των γνώσεων που σχετίζονται με το επαγγελματικό περιβάλλον (διδασκαλία, κατάρτιση, εργασία στον τομέα της νεολαίας, κ.λπ.) καλύτερη κατανόηση πρακτικών, πολιτικών και συστημάτων στην εκπαίδευση καλύτερη κατανόηση της διασύνδεσης μεταξύ τυπικής, μη τυπικής εκπαίδευσης, επαγγελματικής κατάρτισης, άλλων μορφών μάθησης και της αγοράς εργασίας αντίστοιχα αύξηση ευκαιριών για επαγγελματική εξέλιξη, αύξηση κινήτρων και ικανοποίησης στην καθημερινή τους εργασία

ΚΑ2 – Συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών Επιλέξιμοι φορείς: ένα ίδρυμα ανώτατης εκπαίδευσης ένα σχολείο/ινστιτούτο/εκπαιδευτικό κέντρο (οποιουδήποτε επιπέδου, από την προσχολική ως την ανώτερη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, συμπεριλαμβανομένης επίσης της επαγγελματικής εκπαίδευσης και της εκπαίδευσης ενηλίκων) μία μη κερδοσκοπική οργάνωση, ένωση, ΜΚΟ μία δημόσια ή ιδιωτική, μικρή, μεσαία ή μεγάλη επιχείρηση (περιλαμβανομένων των κοινωνικών επιχειρήσεων) ένας δημόσιος φορέας σε τοπικό, περιφερειακό ή εθνικό επίπεδο ένας κοινωνικός εταίρος ή άλλος εκπρόσωπος του εργασιακού τομέα, συμπεριλαμβανομένων των εμπορικών επιμελητηρίων, των βιομηχανιών, των βιοτεχνικών/επαγγελματικών ενώσεων και των συνδικαλιστικών οργανώσεων ένα ερευνητικό ινστιτούτο, ένα ίδρυμα, ένα κέντρο διεπιχειρησιακής κατάρτισης επιχειρήσεις που παρέχουν από κοινού κατάρτιση (συνεργατική εκπαίδευση) πολιτιστικός οργανισμός, βιβλιοθήκη, μουσείο· ένας φορέας που παρέχει υπηρεσίες επαγγελματικού προσανατολισμού, επαγγελματικής συμβουλευτικής και ενημέρωσης ένας οργανισμός επικύρωσης γνώσεων, δεξιοτήτων και ικανοτήτων που αποκτώνται μέσω της μη τυπικής και της άτυπης μάθησης  

Τύποι Στρατηγικών Συμπράξεων: ΚΑ2 – Συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών Τύποι Στρατηγικών Συμπράξεων: Strategic Partnerships for schools only: Στρατηγικές Συμπράξεις οι οποίες περιλαμβάνουν μόνο σχολεία (τουλάχιστον δύο σχολεία από δύο διαφορετικές χώρες). Strategic Partnerships between regions: Στρατηγικές Συμπράξεις μεταξύ τοπικών/περιφερειακών σχολικών αρχών (τουλάχιστον δύο φορείς από δύο διαφορετικές χώρες). Για κάθε περιφέρεια που συμμετέχει στο σχέδιο η Σύμπραξη πρέπει επίσης να περιλαμβάνει τουλάχιστον:  − ένα σχολείο και  − έναν φορέα που δραστηριοποιείται στους τομείς της εκπαίδευσης, της κατάρτισης, της νεολαίας και/ή της αγοράς εργασίας Δείτε τον κατάλογο με τις ελληνικές εκπαιδευτικές αρχές και τα σχολεία που είναι επιλέξιμα

Τύποι Στρατηγικών Συμπράξεων: ΚΑ2 – Συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών Τύποι Στρατηγικών Συμπράξεων: Στρατηγικές Συμπράξεις που υποστηρίζουν την καινοτομία: Τα σχέδια αναμένεται να αναπτύξουν καινοτόμα προϊόντα, ή/και να προβούν σε εντατικές δραστηριότητες διάχυσης και διάδοσης των υφιστάμενων και των νέων προϊόντων που θα παραχθούν καθώς και των καινοτόμων ιδεών. Οι αιτούντες έχουν τη δυνατότητα να αιτηθούν χρηματοδότηση ειδικά για τα πνευματικά προϊόντα και για πολλαπλασιαστικές δράσεις προκειμένου να απαντήσουν ακριβώς στην καινοτόμα διάσταση της δράσης. Αυτός ο τύπος σχεδίων είναι ανοιχτός για όλους τους τομείς της εκπάιδευσης, της κατάρτισης και της νεολαίας. Στρατηγικές Συμπράξεις που υποστηρίζουν την ανταλλαγή καλών πρακτικών: Ο πρωταρχικός στόχος είναι να επιτρέπει στους οργανισμούς να αναπτύξουν και να ενισχύσουν τα δίκτυα, να αυξήσουν την ικανότητά τους να λειτουργούν σε διακρατικό επίπεδο, να μοιράζονται και να ανταλλάζουν/υποστηρίζουν ιδέες, πρακτικές και μεθόδους. Επιλεγμένα σχέδια μπορούν επίσης να παράγουν απτά προϊόντα και αναμένεται να διαδώσουν τα αποτελέσματα των δραστηριότητων τους, αν και με τρόπο που να είναι ανάλογος του σκοπού και του πεδίου εφαρμογής του σχεδίου. Αυτά τα αποτελέσματα και οι δραστηριότητες θα συγχρηματοδοτηθούν μέσω της βασικής κατηγορίας προϋπολογισμού για τη διαχείριση και υλοποίηση του σχεδίου. Επισημαίνεται ότι διακρατικές συμπράξεις στον τομέα της σχολικής εκπαίδευσης μεταξύ τοπικών/περιφερειακών αρχών ή/και μεταξύ σχολείων μόνο μπορούν να συμμετάσχουν μόνο σε αυτή την κατηγορία σχεδίων.

Κανόνες Χρηματοδότησης: ΚΑ2 – Συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών Κανόνες Χρηματοδότησης: Στη συνολική επιχορήγηση των σχεδίων των Στρατηγικών συμπράξεων επιβάλλεται ανώτατο όριο ύψους 150.000 ευρώ για ετήσια σχέδια, 300.000 ευρώ για διετή σχέδια και 450.000 ευρώ για τριετή σχέδια.  Οι αιτούντες καλούνται να επιλέξουν κατηγορίες δαπάνης από τις παρακάτω προτεινόμενες δαπάνες: • Project Management and Implementation: Διαχείριση και υλοποίηση του σχεδίου (2.750 € το μήνα ανά σχέδιο) • Transnational Project meetings: Διακρατικές συναντήσεις για το σχέδιο (23.000 € το χρόνο ανά σχέδιο) • Intellectual Outputs: Πνευματικά Προϊόντα • Multiplier Events: Πολλαπλασιαστικές Δράσεις (μόνον εφόσον δημιουργηθούν Πνευματικά Προϊόντα) • Transnational Training Teaching and Learning Activities: Διεθνικές δραστηριότητες μάθησης, διδασκαλίας και κατάρτισης • Exceptional Cost: Ειδικές κατηγορίες δαπανών κατ’ εξαίρεση (50.000€ κατ’ ανώτατο όριο, ανά σχέδιο) • Special Needs Support: Επιχορήγηση για άτομα με ειδικές ανάγκες • Linguistic Support: Γλωσσική Υποστήριξη (για δραστηριότητες κινητικότητας 2-12 μηνών)

Κανόνες Χρηματοδότησης: ΚΑ2 – Συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών Κανόνες Χρηματοδότησης: Εφόσον υπάρχει προστιθέμενη αξία για την επίτευξη των στόχων του σχεδίου, παρέχεται χρηματοδότηση για τις ακόλουθες δραστηριότητες κατάρτισης, διδασκαλίας και μάθησης: • Blended mobility of learners: Μικτή κινητικότητα εκπαιδευομένων που συνδυάζει μια μικρής διάρκειας φυσική κινητικότητα (5 ημέρες έως 2 μήνες, χωρίς να συνυπολογίζονται οι ημέρες του ταξιδιού) με την εικονική κινητικότητα • Short-term exchanges of groups of pupils: Μικρής διάρκειας ανταλλαγές ομάδων μαθητών (5 ημέρες έως 2 μήνες, χωρίς να συνυπολογίζονται οι ημέρες του ταξιδιού) • Long-term study mobility of pupils: Μεγάλης διάρκειας κινητικότητα μαθητών για τη φοίτησή τους σε άλλο σχολείο (2 έως 12 μήνες) • Long-term teaching or training assignments: Μεγάλης διάρκειας ανάθεση διδασκαλίας ή κατάρτισης (2 έως 12 μήνες) • Short-term joint staff training events: Μικρής διάρκειας κοινά προγράμματα κατάρτισης προσωπικού (5 ημέρες έως 2 μήνες, χωρίς να συνυπολογίζονται οι ημέρες του ταξιδιού)

Κανόνες Χρηματοδότησης: ΚΑ2 – Συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών Κανόνες Χρηματοδότησης: Η χρηματοδότηση γίνεται με συνεισφορά ανά μοναδιαίο κόστος δαπάνης (Unit Costs). Εξαιρούνται οι κατηγορίες δαπανών: Ειδικές Κατηγορίες δαπανών κατ’ εξαίρεση, επιχορήγηση για άτομα με ειδικές ανάγκες και δαπάνες κατ’ εξαίρεση (απομακρυσμένες περιοχές και υπερπόντιες χώρες) που η χρηματοδότηση γίνεται σε πραγματικές δαπάνες (Real Cost).

Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση KA2: ΚΑ2 – Συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση KA2: Η δράση ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΣΥΜΠΡΑΞΕΙΣ στον τομέα της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΕΚ) αφορά στην ανάπτυξη και ενίσχυση διακρατικών συνεργασιών μεταξύ φορέων/οργανισμών που δραστηριοποιούνται σε διαφορετικούς τομείς της οικονομίας προκειμένου να παράξουν από κοινού αποτελέσματα και παραδοτέα προϊόντα για την επαγγελματική κατάρτιση και αγορά εργασίας. Πρακτικά ενθαρρύνονται διατομεακές συνεργασίες φορέων που ανήκουν σε διαφορετικούς χώρους υπό την προϋπόθεση ότι καθένας από αυτούς μέσα από την εμπειρία, το θεσμικό και επιχειρησιακό του ρόλο μπορεί να συμβάλει με αποτελεσματικότητα στην ευόδωση των στόχων του σχεδίου. Καθ' όλη τη διάρκεια ζωής του σχεδίου, οι Στρατηγικές Συμπράξεις πραγματοποιούν δραστηριότητες που αφορούν: • την προώθηση της διατομεακής συνεργασίας  • την κάλυψη των αναγκών ενός συγκεκριμένου τομέα της εκπαίδευσης, της κατάρτισης και της αγοράς εργασίας • τη δημιουργία και τη μεταφορά καινοτομιών • την ανταλλαγή βέλτιστων πρακτικών • την ανάπτυξη εργαλείων αναγνώρισης και πιστοποίησης δεξιοτήτων • την προώθηση πρακτικών που σχετίζονται με την ενίσχυση του work-based learning • την προώθηση της εφαρμογής των αρχών του Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων (European Qualifications Framework) και των συνιστωσών που διέπουν το εργαλείο Μεταφοράς και Συσσώρευσης Πιστωτικών Μονάδων για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση (ECVET-European Credit System for Vocational Education and Training)

Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση KA2: ΚΑ2 – Συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση KA2: Μέσα σε αυτό το πλαίσιο οι δραστηριότητες που μπορούν να υλοποιηθούν από μια Στρατηγική Σύμπραξη είναι ενδεικτικά: • Ανάπτυξη, δοκιμή, προσαρμογή και υιοθέτηση/εφαρμογή καινοτόμων πρακτικών σε σχέση με τα εξής:     o επαναπροσδιορισμός των προδιαγραφών των ικανοτήτων σύμφωνα με τα μαθησιακά αποτελέσματα, προσαρμογή ή σχεδιασμός αναλυτικών προγραμμάτων σπουδών και μαθημάτων ΕΕΚ αντιστοίχως, καθώς και του           συνοδευτικού μαθησιακού υλικού και εργαλείων.     o μεθοδολογίες μάθησης και διδασκαλίας ΕΕΚ και παιδαγωγικές προσεγγίσεις, κυρίως όσες διαμορφώνουν βασικές ικανότητες και δεξιότητες, γλωσσικές ικανότητες, εστίαση στη χρήση Τεχνολογιών Πληροφορικής και               Επικοινωνιών.     o νέα σχήματα πρακτικής κατάρτισης και μελέτη πραγματικών καταστάσεων στις επιχειρήσεις όλων των τομέων και κλάδων της οικονομίας, ανάπτυξη και υλοποίηση διεθνικής συνεργασίας. • ανάπτυξη και εφαρμογή νέου υλικού και μεθόδων διδασκαλίας και κατάρτισης ΕΕΚ, συμπεριλαμβανομένης της μάθησης που είναι προσανατολισμένη στον χώρο εργασίας, της εικονικής κινητικότητας, των ανοικτών εκπαιδευτικών πόρων και της καλύτερης αξιοποίησης των δυνατοτήτων των ΤΠΕ, π.χ. οργάνωση εικονικών εργαστηρίων/χώρων εργασίας βάσει των αναγκών της αγοράς εργασίας. • στρατηγική συνεργασία μεταξύ παρόχων ΕΕΚ και τοπικών/περιφερειακών κοινοτήτων επιχειρήσεων, συμπεριλαμβανομένων των οργανισμών οικονομικής ανάπτυξης. • Εφαρμογή μεταφοράς πιστωτικών μονάδων (ECVET) και διασφάλισης της ποιότητας (EQAVET) από τους παρόχους ΕΕΚ.

Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση KA2: ΚΑ2 – Συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση KA2: Δραστηριότητες κατάρτισης, διδασκαλίας και μάθησης Οι στρατηγικές συμπράξεις ενδέχεται επίσης να οργανώνουν μακροχρόνιες ή βραχυχρόνιες δραστηριότητες εκπαίδευσης, διδασκαλίας και μάθησης για φυσικά πρόσωπα, εφόσον δημιουργούν προστιθέμενη αξία για την επίτευξη των στόχων του σχεδίου.                                                                                                              

Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση KA2: ΚΑ2 – Συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση KA2: Επιδιωκόμενα Αποτελέσματα Η συνεργασία φορέων σε μια διακρατική στρατηγική σύμπραξη μπορεί ενδεικτικά να δημιουργήσει τα ακόλουθα προϊόντα-αποτελέσματα, ως απόρροια της ανίχνευσης μιας συγκριμένης ανάγκης και την προσπάθειας ικανοποίησής της: • Εκπαιδευτικό υλικό • Οδηγοί • Έρευνες-Μελέτες • Ανίχνευση αναγκών μέσω σχεδιασμού ερωτηματολογίων και μελέτης/ή ερμηνείας των αποτελεσμάτων αυτών • Σχεδιασμός και δημιουργία ιστοσελίδας • Σχεδιασμός και ανάπτυξη εφαρμογών λογισμικού  • Πραγματοποίηση workshops, ομάδων εργασίας, προγραμμάτων κατάρτισης, blended learning, k.o.k. • Eκπόνηση εκδόσεων, φυλλαδίων, κ.ο.κ. • Διοργάνωση συνεδρίων, ημερίδων • Παραγωγή πλάνου διασφάλισης ποιότητας • Εκπόνηση σχεδίου διάδοσης και αξιοποίησης αποτελεσμάτων • κ.ο.κ.                                                                                                           

ΚΑ2 – Συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών Έντυπα ΚΑ2: Για Στρατηγικές Συμπράξεις αποκλειστικά μεταξύ σχολείων το έντυπο της αίτησης Για Στρατηγικές Συμπράξεις και Συμπράξεις μεταξύ τοπικών/περιφερειακών αρχών το έντυπο της αίτησης Προσχέδιο για το χρονοδιάγραμμα των δραστηριοτήτων (Στρατηγικές Συμπράξεις) Οδηγός προγράμματος Erasmus+ (ENG/GR) Πρόσκληση υποβολής αιτήσεων του προγράμματος erasmus+ (2016) – Σχολική Εκπαίδευση – Συμπληρωματική Ανακοίνωση Εθνικής Μονάδας – ΙΚΥ Εξουσιοδότηση Erasmus+ (Mandate) Υπεύθυνη Δήλωση (Declaration of Honour: το τελευταίο μέρος της ηλεκτρονικής αίτησης) υπογεγραμμένη από το νόμιμο εκπρόσωπο του αιτούντος οργανισμού, η οποία τυπώνεται και υπογράφεται από το νόμιμο εκπρόσωπο του ιδρύματός σας. Καταληκτική ημερομηνία υποβολής αιτήσεων Βασικής Δράσης ΚΑ2 είναι η 31η Μαρτίου 2016

Τα 4 κριτήρια Αξιολόγησης: ΚΑ2 – Συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών Τα 4 κριτήρια Αξιολόγησης: Το σχέδιο θα αξιολογείται με βάση τα ακόλουθα κριτήρια: 1. Συνάφεια του σχεδίου (μέγιστη βαθμολογία: 30 βαθμοί) Η συνάφεια της πρότασης σε σχέση με: - τους στόχους και τις προτεραιότητες της συγκεκριμένης δράσης («Ποιοι είναι οι στόχοι και οι προτεραιότητες των στρατηγικών συμπράξεων») Κατά πόσον: - η πρόταση βασίζεται σε ουσιαστική και επαρκή ανάλυση των αναγκών - οι στόχοι είναι σαφώς καθορισμένοι, ρεαλιστικοί και αφορούν θέματα που συνδέονται με τους συμμετέχοντες οργανισμούς και ομάδες-στόχους - η πρόταση είναι κατάλληλη για την υλοποίηση συνεργειών μεταξύ των διαφόρων τομέων της εκπαίδευσης, της κατάρτισης και της νεολαίας - η πρόταση είναι καινοτόμος ή/και συμπληρωματική προς τις άλλες πρωτοβουλίες που έχουν ήδη αναπτυχθεί από τους συμμετέχοντες οργανισμούς - η πρόταση επιφέρει προστιθέμενη αξία σε επίπεδο ΕΕ μέσω των αποτελεσμάτων της, τα οποία δεν θα μπορούσαν να επιτευχθούν από δράσεις που θα αναπτύσσονταν σε μια μόνο χώρα

Τα 4 κριτήρια Αξιολόγησης: ΚΑ2 – Συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών Τα 4 κριτήρια Αξιολόγησης: 2. Ποιότητα του σχεδιασμού και της υλοποίησης του σχεδίου (μέγιστη βαθμολογία: 20 βαθμοί) Σαφήνεια, πληρότητα και ποιότητα του προγράμματος εργασίας, το οποίο περιλαμβάνει κατάλληλη περίοδο προετοιμασίας, υλοποίησης, παρακολούθησης, αξιολόγησης, και διάδοσης Συνοχή μεταξύ των στόχων και των προτεινόμενων δραστηριοτήτων του σχεδίου Ποιότητα και δυνατότητα υλοποίησης της προτεινόμενης μεθοδολογίας Ύπαρξη και συνάφεια των μέτρων ποιοτικού ελέγχου ώστε να εξασφαλίζεται η ποιοτική, έγκαιρη και εντός προϋπολογισμού υλοποίηση του σχεδίου Εξασφάλιση της αποδοτικότητας του σχεδίου από πλευράς κόστους και της διάθεσης επαρκών πόρων για κάθε δραστηριότητα Εάν το σχέδιο προβλέπει δραστηριότητες κατάρτισης, διδασκαλίας ή μάθησης: κατά πόσον οι συγκεκριμένες δραστηριότητες είναι κατάλληλες για τους στόχους του σχεδίου και περιλαμβάνουν τον κατάλληλο αριθμό των συμμετεχόντων η ποιότητα των διαδικασιών αναγνώρισης και επικύρωσης των μαθησιακών αποτελεσμάτων των συμμετεχόντων σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά μέσα και τις αρχές για τη διαφάνεια και την αναγνώριση.

Τα 4 κριτήρια Αξιολόγησης: ΚΑ2 – Συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών Τα 4 κριτήρια Αξιολόγησης: 3. Ποιότητα της ομάδας σχεδίου και του καθεστώτος συνεργασίας (μέγιστη βαθμολογία: 20 βαθμοί) · Κατά πόσον: - το σχέδιο περιλαμβάνει την κατάλληλη σύνθεση συμπληρωματικών συμμετεχόντων οργανισμών με τα απαιτούμενα χαρακτηριστικά, την απαιτούμενη πείρα και εξειδίκευση ώστε να φέρουν σε πέρας κάθε πτυχή του σχεδίου  - η κατανομή των ευθυνών και των καθηκόντων καταδεικνύει τη δέσμευση και την ενεργό συμβολή όλων των συμμετεχόντων οργανισμών - ανάλογα με το είδος του σχεδίου, το σχέδιο περιλαμβάνει τη συμμετοχή οργανισμών από διαφορετικούς τομείς της εκπαίδευσης, της κατάρτισης, της νεολαίας και άλλους κοινωνικοοικονομικούς τομείς - το σχέδιο περιλαμβάνει νεοεισερχόμενους στη δράση φορείς · Η ύπαρξη αποτελεσματικών μηχανισμών συντονισμού και επικοινωνίας μεταξύ των συμμετεχόντων οργανισμών, καθώς και με άλλους εμπλεκόμενους φορείς · Κατά περίπτωση, κατά πόσον η συμμετοχή ενός οργανισμού από χώρα εταίρο αποδίδει ουσιαστική προστιθέμενη αξία στο σχέδιο (σε περίπτωση μη τήρησης της εν λόγω προϋπόθεσης, δεν θα αξιολογείται η επιλεξιμότητα του σχεδίου)

Τα 4 κριτήρια Αξιολόγησης: ΚΑ2 – Συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών Τα 4 κριτήρια Αξιολόγησης: 4. Αντίκτυπος και διάδοση (μέγιστη βαθμολογία: 30 βαθμοί) Η ποιότητα των μέτρων αξιολόγησης των αποτελεσμάτων του σχεδίου Ο δυνητικός αντίκτυπος του σχεδίου: - στους συμμετέχοντες και τους συμμετέχοντες οργανισμούς, τόσο κατά τη διάρκεια όσο και μετά την υλοποίηση του σχεδίου - στους οργανισμούς και τους ιδιώτες πέραν εκείνων που συμμετέχουν άμεσα σε τοπικό, περιφερειακό, εθνικό ή/και ευρωπαϊκό επίπεδο Ποιότητα του σχεδίου διάδοσης: καταλληλότητα και ποιότητα των μέτρων διάδοσης των αποτελεσμάτων του σχεδίου τόσο εντός όσο και εκτός των συμμετεχόντων οργανισμών Κατά περίπτωση, κατά πόσον στην πρόταση περιγράφεται ο τρόπος με τον οποίον το υλικό, τα έγγραφα και τα μέσα που παράγονται θα διατίθενται ελεύθερα και θα προωθούνται μέσω ανοικτών αδειών χωρίς να προβλέπονται δυσανάλογοι περιορισμοί Ποιότητα των σχεδίων για τη διασφάλιση της βιωσιμότητας του σχεδίου: ικανότητα του σχεδίου να συνεχίζει να έχει αντίκτυπο και να παράγει αποτελέσματα και μετά την αξιοποίηση της επιχορήγησης από την ΕΕ.

ΚΑ2 – Συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών τα 10 βήματα για την κατάθεση μιας αίτησης για τη Βασική Δράση 2 στο Erasmus+ Ενημέρωση Επιλεξιμότητα Προθεσμίες Δημιουργία λογαριασμού ECAS (https://webgate.ec.europa.eu/cas/wayf?caller=%2Fcas%2Feim%2Fexternal%2Fregister.cgi) Εγγραφή στην Ενιαία Υπηρεσία Εγγραφής (URF) (http://ec.europa.eu/education/participants/portal/desktop/en/organisations/register.html) Αιτήσεις: i) Έντυπο ΚΑ201 και ii) Έντυπο ΚΑ219: i) (ΚΑ2- Στρατηγικές συμπράξεις για τη Σχολική Εκπαίδευση) – ii) (ΚΑ2- Στρατηγικές συμπράξεις για τη Σχολική Εκπαίδευση (Αίτηση για Στρατηγική Σύμπραξη αποκλειστικά μεταξύ σχολείων)) Συγγραφή της αίτησης Υποβολή της αίτησης Αξιολόγηση της αίτησης Ανακοίνωση αποτελεσμάτων (Distance Calculator Tool)

ΚΑ2 – Συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών Έντυπο αίτησης ΚΑ2 : General Information Content B.1. Project Identification B.2. National Agency of the Applicant Organisation C. Priorities Participating Organisation(s) D.1. Applicant Organisation D.1.1. Profile D.1.2. Background and Experience D.1.3. Legal Representative D.1.4. Contact Person D.2. Partner Organisation D.2.1. Profile D.2.2. Background and Experience D.2.3. Legal Representative D.2.4. Contact Person Description of the project E.1. Participants

ΚΑ2 – Συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών Έντυπο αίτησης ΚΑ2 : Preparation F.1. Project Management Implementation G.1. Learning/Teaching/Training Activities Follow-up H.1. Impact H.2. Dissemination and Use of Projects’ Results H.3. Sustainability Budget I.1. Project Management and Implementation I.2. Transnational Project Meetings I.3. Learning/Teaching/Training Activities I.3.1. Travel I.3.2. Exceptional Costs (Overseas and Territories Travel Costs) I.4. Special Needs I.5. Exceptional Costs

ΚΑ2 – Συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών Έντυπο αίτησης ΚΑ2 : Project Summary J.1. Summary of participating organisations J.2. Budget summary J.2.1. Project Total Grant Checklist Data Protection Notice M. Declaration of Honour Annexes Submission O.1. Data Validation O.2. Standard Submission Procedure O.3. Alternative Submission Procedure O.4. Submission Summary O.5. Form Printing 

Σας ευχαριστούμε για τον χρόνο σας ΚΑ2 – Συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών Σας ευχαριστούμε για τον χρόνο σας