Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Δομή του Προγράμματος ΒΔ1 – Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Δομή του Προγράμματος ΒΔ1 – Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 Δομή του Προγράμματος ΒΔ1 – Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων
Σχέδια Κινητικότητας Εκδηλώσεις Εθελοντικής Υπηρεσίας Μεγάλης Κλίμακας Κοινά Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δάνεια για Μεταπτυχιακούς Φοιτητές ΒΔ2 – Συνεργασία για Καινοτομία και Ανταλλαγή Καλών Πρακτικών Στρατηγικές Συμπράξεις Συμμαχίες Γνώσης Τομεακές Συμμαχίες Δεξιοτήτων Ανάπτυξη Δυνατοτήτων στον τομέα της Τριτοβάθμιας Εκπ. ΒΔ3 – Υποστήριξη Μεταρρυθμίσεων Πολιτικής Διαρθρωμένος Διάλογος Ανάπτυξη γνώσης στους τομείς της Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Νεολαίας Πρωτοβουλίες για Καινοτομίες στην Πολιτική Συνεργασία με Διεθνείς Οργανισμούς Jean Monnet Ενότητες Έδρες Κέντρα Αριστείας Στήριξη σε Συνδέσμους Δίκτυα Σχέδια Αθλητισμός Συμπράξεις Συνεργασίας Συμπράξεις Συνεργασίας Μικρής Κλίμακας Μη-κερδοσκοπικές Ευρωπαϊκές Αθλητικές Διοργανώσεις

3

4 Δομή παρουσίασης Α. Βασικές Πληροφορίες για τη Δράση ΚΑ2 Β. Πληροφορίες για τη συγγραφή της αίτησης Γ. Τεχνικές οδηγίες για την υποβολή της αίτησης Δ. Αξιολόγηση της αίτησης E. Ερωτήσεις

5 - Διακρατικές συνεργασίες ανάμεσα σε φορείς που δραστηριοποιούνται στους τομείς της εκπαίδευσης, κατάρτισης και νεολαίας ή σε άλλους κοινωνικούς και οικονομικούς τομείς με σκοπό την προώθηση της καινοτομίας και την εφαρμογή καλών πρακτικών. - Μπορούν να ανταποκρίνονται στις ανάγκες ενός συγκεκριμένου τομέα ή να είναι διατομεακές

6 Συμμετέχουσες Χώρες Χώρες του Προγράμματος
28 κράτη-μέλη ΕΕ, Χώρες ΕΟΧ και υπό ένταξη χώρες (Τουρκία, FYROM) Χώρες Εταίροι Όλες οι υπόλοιπες χώρες του κόσμου (για πλήρη κατάλογο συμβουλευτείτε τον Οδηγό του Προγράμματος)

7 Ποιοι μπορούν να συμμετέχουν;
Kάθε δημόσιος ή ιδιωτικός οργανισμός με νομική υπόσταση που είναι εγκατεστημένος σε χώρα του Προγράμματος ή σε μια από τις Χώρες Εταίρους Ποιοι μπορούν να υποβάλλουν αίτηση; Kάθε συμμετέχων οργανισμός που είναι εγκατεστημένος σε χώρα του Προγράμματος *Ο αιτών οργανισμός = Συντονιστής του σχεδίου (Υποβολή εξ’ ονόματος όλων των οργανισμών) * Η αίτηση υποβάλλεται & αξιολογείται στην ΕΥ της χώρας του συντονιστή Η ίδια η κοινοπραξία εταίρων μπορεί να υποβάλλει μια μόνο αίτηση και σε μια Εθνική Υπηρεσία

8 Αρμοδιότητες Συντονιστή
Συντονίζει την προετοιμασία της αίτησης Εμπλέκει τους εταίρους στη συγγραφή της αίτησης Συλλέγει έγγραφα (mandates, αποδεικτικά στοιχεία κτλ.) από όλους τους εταίρους Υποβάλλει την αίτηση Παρακολουθεί/συντονίζει την υλοποίηση της αίτησης Διαχειρίζεται τα οικονομικά της αίτησης Υποβάλλει ενδιάμεσες/τελικές εκθέσεις Επικοινωνεί με την Εθνική Υπηρεσία Η ίδια η κοινοπραξία εταίρων μπορεί να υποβάλλει μια μόνο αίτηση και σε μια Εθνική Υπηρεσία

9 Αρμοδιότητες Εταίρων Συμβάλλουν στο σχεδιασμό/προετοιμασία της αίτησης
Συνεργάζονται με τον συντονιστή και τους υπόλοιπους εταίρους Συμβάλλουν ενεργά στην υλοποίηση των παραδοτέων και στη διάδοση του σχεδίου Παρέχουν στο συντονιστή αποδεικτικά ή άλλα έντυπα που απαιτούνται από το Πρόγραμμα ή τις συμφωνίες που έχουν υπογραφεί Συμβάλλουν ενεργά στη συμπλήρωση των ενδιάμεσων/τελικών εκθέσεων Η ίδια η κοινοπραξία εταίρων μπορεί να υποβάλλει μια μόνο αίτηση και σε μια Εθνική Υπηρεσία

10 Επιλέξιμοι Οργανισμοί
Σχολεία/Ιδρύματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης (Δημόσια – Ιδιωτικά) Φορείς που δραστηριοποιούνται στο χώρο της εκπαίδευσης Μη κυβερνητικές οργανώσεις, μη κερδοσκοπικές οργανώσεις Επιχειρήσεις, κοινωνικοί εταίροι, εκπρόσωποι της αγοράς εργασίας Δημόσιοι τοπικοί ή περιφερειακοί φορείς Ερευνητικά και επιμορφωτικά κέντρα Πολιτιστικοί οργανισμοί Φορείς πιστοποίησης προσόντων Συμβουλευτικοί φορείς Οργανισμοί νεολαίας Οποιοσδήποτε οργανισμός δραστηριοποιείται σε πεδίο της εκπαίδευσης, κατάρτισης, νεολαίας ή στον κοινωνικό και οικονομικό τομέα και έχει ρόλο και να συμβολή στο σχέδιο

11 Σύνθεση Εταίρων Τουλάχιστον 3 οργανισμοί από 3 διαφορετικές χώρες του Προγράμματος * Εξαιρούνται οι «Συμπράξεις ανταλλαγών μεταξύ σχολείων» Πλήρως αιτιολογημένη συμμετοχή Εταίρων από Χώρες Εταίρους Ενδέχεται η αίτηση να θεωρηθεί μη επιλέξιμη Δυνατότητα Συμμετοχής Εταίρων χωρίς χρηματοδότηση (Associated Partners) Τριτοβάθμια ιδρύματα (Συντονιστές & Εταίροι) πρέπει να κατέχουν το “Erasmus Charter for Higher Education” αν συμμετέχουν με αυτόν τον ρόλο Η συμμετοχή από Χώρες Εταίρους πρέπει να είναι αιτιολογημένη στα πλαίσια της σύμπραξης. Στις περιπτώσεις των Συμπράξεων μεταξύ σχολείων μόνο μπορούν να υπάρχουν και 2 εταίροι μόνο Η ίδια η κοινοπραξία εταίρων μπορεί να υποβάλλει μια μόνο αίτηση και σε μια Εθνική Υπηρεσία

12 Διάρκεια Σχεδίων 12 - 36 Μήνες 24 - 36 Μήνες Σχολική Εκπαίδευση
Επαγγελματική Εκπαίδευση & Κατάρτιση Εκπαίδευση Ενηλίκων Μήνες Τριτοβάθμια Εκπαίδευση Μήνες

13 Τομείς και Διαθέσιμο Κονδύλι
Σχολική Εκπαίδευση: € (το 50% θα δοθεί σε Συμπράξεις Ανταλλαγών μεταξύ σχολείων) Τριτοβάθμια Εκπαίδευση: € Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση: € Εκπαίδευση Ενηλίκων: €

14 Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
Τομεακές vs Διατομεακές Συμπράξεις Διατομεακή Σύμπραξη Το θέμα αφορά 2 ή και περισσότερους τομείς Youth VET HE Εταιρεία ή Επιχείρηση Σχολείο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Πανεπιστήμιο - Ανάλογα με το θέμα τις Σύμπραξης και τις προτεραιότητες τις οποίες θέτει επί τάπητος Τομεακή Σύμπραξη Το θέμα αφορά μόνο ένα τομέα (π.χ Σχολική Εκπαίδευση)

15 Δύο τύποι σχεδίων ανάλογα με τους στόχους και τη σύνθεση της Σύμπραξης
Α. Συμπράξεις Ανταλλαγής Πρακτικών Δυνατότητα δημιουργίας απτών αποτελεσμάτων μικρής κλίμακας Ενίσχυση δικτύωσης και της συνεργασίας Β. Συμπράξεις Καινοτομίας Καινοτόμα προϊόντα/αποτελέσματα Ανάπτυξη, διάδοση, αξιοποίηση Παραγωγή Πνευματικών Παραδοτέων & Διάδοση τους (Intellectual Outputs & Multiplier Events)

16 Περιορισμοί ανάλογα με τον τομέα
Συμμετοχή σε Συμπράξεις Καινοτομίας ΜΟΝΟ Συμπράξεις που υποβάλλονται στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

17 ΕΝΑΡΞΗ ΛΗΞΗ Περίοδος Υλοποίησης 01/0/2017 – 31/12/2017
31/08/2021 (το αργότερο) ΕΝΑΡΞΗ ΛΗΞΗ 01/09/2018 – 31/12/2018 01/0/2017 – 31/12/2017

18

19 Σχεδιασμός της Αίτησης
Επιλογή 1. Τομέα υποβολής της αίτησης 2. Τύπο Σχεδίου 3. Προτεραιοτήτων Με βάση το πεδίο δραστηριοποίησης, τις δυνατότητες και τους στόχους του οργανισμού σας και των εταίρων σας 4. Εταίρων 5. Δραστηριοτήτων Με βάση το υπόβαθρο και την εξειδίκευση κάθε οργανισμού το ρόλο και τους τρόπους συνεισφοράς των οργανισμών στο Σχέδιο τις χώρες των εταίρων τη συνάφεια των δραστηριοτήτων με τους στόχους/προτεραιότητες του σχεδίου

20 Επιλογή τύπου σχεδίου

21 Επιλογή Προτεραιοτήτων
Οι αιτήσεις θα πρέπει να αφορούν τουλάχιστον μια οριζόντια ή τουλάχιστον μια τομεακή προτεραιότητα. Αιτήσεις που αιτιολογούν επαρκώς και υποστηρίζουν την επιλογή περισσοτέρων προτεραιοτήτων, συνήθως υποστηρίζουν συνέργιες μεταξύ διαφόρων τομέων και θεωρείται ότι έχουν μεγαλύτερο αντίκτυπο Κριτήρια αξιολόγησης:“Relevance” , “Impact”

22 Οριζόντιες Προτεραιότητες της Δράσης
Βελτίωση βασικών και εγκάρσιων δεξιοτήτων μέσω μη τυπικής και τυπικής εκπαίδευσης/κατάρτισης Ενταξιακή εκπαίδευση μέσω καινοτόμων ολοκληρωμένων προσεγγίσεων με απώτερο σκοπό τη διασφάλιση της κοινωνικής συνοχής (Αντιμετώπιση διακρίσεων και διαχωρισμού, ανισοτήτων, εκφοβισμού, θέματα μετανάστευσης κ.ά.) Ανοιχτές και καινοτόμες εκπαιδευτικές μέθοδοι (Συνέργειες μεταξύ εκπαίδευσης, έρευνας και καινοτομίας/ψηφιοποίηση περιεχομένου ποιοτικής μάθησης/χρήση ΤΠΕ) Δράσεις που ενισχύουν την πρόσληψη, επιλογή και εισαγωγή καταλληλότερων υποψήφιων για το επάγγελμα του εκπαιδευτικού/συνεχιζόμενη επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών Διαφάνεια και αναγνώριση/επικύρωση δεξιοτήτων και προσόντων που διευκολύνουν τη μάθηση, την απασχολησιμότητα και την κινητικότητα των εργαζομένων Βιώσιμες επενδύσεις, επιδόσεις και αποτελεσματικότητα στην εκπαίδευση και την κατάρτιση (ελκυστικά μοντέλα χρηματοδότησης ιδιωτικών φορέων και κεφαλαίων, σχεδιασμός στρατηγικών μεταρρυθμίσεων κ.ά.) Στα πλαίσια του έτους 2018, του «Έτους Ευρωπαϊκής Πολιτιστικής Κληρονομιάς», υπάρχει μια επιπλέον προτεραιότητα. Ή προώθηση των «Κοινωνικών και εκπαιδευτικών αξιών της Ευρωπαϊκής Πολιτιστικής Κληρονομιάς» ως μέσο κοινωνικής συνοχής, ως μέσο προώθησης της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης σε σχολικό επίπεδο και όχι μόνο, ως μέσο οικονομικής ανάπτυξης και δημιουργίας νέων θέσεων εργασίας κτλ. Τομεακές Προτεραιότητες της Δράσης

23 Επιλογή εταίρων D. Background and Experience (of partner organizations) H περιγραφή, η εξειδίκευση και η εμπειρία του κάθε εταίρου θα πρέπει να αιτιολογεί και να υποστηρίζει τις δραστηριότητες που θα κληθεί να συντονίσει/υλοποιήσει Τα προφίλ των εταίρων είναι καλό να είναι συμπληρωματικά και να συνάδουν με τους στόχους της αίτησης Η ομάδα των εταίρων θα πρέπει να αιτιολογεί γιατί είναι σημαντικό η συγκεκριμένη πρόταση να υλοποιηθεί σε Ευρωπαϊκό επίπεδο Η συμμετοχή νεοεισερχόμενων ιδρυμάτων σε συνδυασμό με πιο έμπειρα ιδρύματα θεωρείται ότι επιφέρει επιπρόσθετη αξία CVs, links σε websites Κριτήριο αξιολόγησης “Quality of the Project Team”

24 Συγγραφή της Αίτησης (1/9)
E. Description of the Project Επαρκή στοιχεία που δικαιολογούν την ανάγκη για το συγκεκριμένο σχέδιο (needs analysis, κενά σε ερευνητικά πεδία, πώς θα τα προσεγγίσουν οι εταίροι, γιατί είναι αναγκαίο το σχέδιο σε Ευρωπαϊκό επίπεδο) Επαρκή στοιχεία που αποδεικνύουν καινοτομία Επιπρόσθετη αξία σε άλλα παρόμοια σχέδια Ξεκάθαροι στόχοι που συνάδουν με τις προτεραιότητες του σχεδίου Δραστηριότητες που συμβάλλουν στην επίτευξη των στόχων Κατανομή εργασιών μεταξύ εταίρων με βάση την εμπειρία, τεχνογνωσία Αναμενόμενα αποτελέσματα: μικρά παραδοτέα, απόκτηση δεξιοτήτων, ανταλλαγή εμπειριών κτλ Κριτήρια Αξιολόγησης: “Quality of the project design”, “Impact”

25 Συγγραφή της Αίτησης (2/9)
E. 1 Participants Ενεργή συμμετοχή ατόμων από διαφορετικά πεδία στις δραστηριότητες του σχεδίου Συμμετοχή περιθωριοποιημένων ομάδων Ενεργή συμμετοχή τοπικών φορέων και αρχών που χαράσσουν πολιτικές Θεωρούνται στοιχεία που αυξάνουν τον αντίκτυπο του σχεδίου Κριτήρια αξιολόγησης: “Impact and Dissemination”, “Quality of the Project Design”

26 Συγγραφή της Αίτησης (3/9)
F. Preparation Ενημέρωση εμπλεκομένων, διαφόρων stakeholders Προκαταρκτικές άδειες για ερωτηματολόγια, πρόσβαση σε αρχεία, διεξαγωγή case studies κτλ Συλλογή πληροφοριών/εργαλείων για συζήτηση Υπογραφή συμφωνιών μεταξύ συντονιστή και εταίρων Επικοινωνία μεταξύ των εταίρων (video conferences, web 2.0 tools) Γλωσσική προετοιμασία (όπου εφαρμόζεται) Κριτήρια αξιολόγησης: “Quality of the Project Design”, “Quality of the project team and the cooperation arrangements”

27 Συγγραφή της Αίτησης (4/9)
G. Project Management and Implementation Oλοκληρωμένο και ξεκάθαρο πλάνο υλοποίησης του σχεδίου σε όλο τον κύκλο της ζωής του (προετοιμασία, υλοποίηση, αξιολόγηση, διάδοση) Σκοπός & αναμενόμενα αποτελέσματα από τις προγραμματισμένες διακρατικές συνάντησεις Προτεινόμενη μεθοδολογία Πλάνο διασφάλισης ποιότητας (ποιοτικοί/ποσοτικοί δείκτες) Χρήση λογισμικού & εκθέσων για την υλοποίηση του σχεδίου βάσει χρονοδιαγραμμάτων και προϋπολογισμού Συμφωνίες μεταξύ των εταίρων Πλάνο για αντιμετώπιση τυχόν δυσκολιών (risk assessment) Τρόποι επικοινωνίας μεταξύ των εταίρων Κριτήριo αξιολόγησης: “Quality of the Project Design and Implementation”

28 Επιλέξιμες Δραστηριότητες Μη επιλέξιμες Δραστηριότητες
Συγγραφή της Αίτησης (5/9) G.1 Intellectual Outputs (ΜΟΝΟ για Σχέδια Καινοτομίας) Επιλέξιμες Δραστηριότητες Μη επιλέξιμες Δραστηριότητες Αναλυτικά προγράμματα σπουδών Παιδαγωγικό υλικό Open Educational Resources Εργαλεία Αναλύσεις, μελέτες Case studies Διδακτικό/εκπαιδευτικό υλικό Face to face trainings Needs Analysis Ιστοσελίδες Δραστηριότητες διάδοσης (πχ βιβλιαράκια, Facebook page) Εκθέσεις Αξιολόγησης Δημοσιεύσεις σε ακαδημαϊκά περιοδικά Οι εργατοώρες θα πρέπει να είναι ρεαλιστικές και να συνάδουν με τα αναμενόμενα αποτελέσματα (cost effectiveness) Κριτήριo αξιολόγησης: “Quality of the Project Design and Implementation”

29 Συγγραφή της Αίτησης (6/9)
G.2 Multiplier Events (ΜΟΝΟ για σχέδια Καινοτομίας) Σκοπός: η διάδοση ενός ή και περισσοτέρων IΟs Συμμετέχοντες = άτομα των ομάδων στόχων που δεν ανήκουν στους εταιρικούς οργανισμούς G.3 Learning Teaching/Training Activities Το περιεχόμενο και η διάρκειά τους να συνάδουν με τους στόχους και τις προτεραιότητες του σχεδίου Να προβλέπουν πιστοποίηση & αναγνώριση της κατάρτισης των συμμετεχόντων (NQF, EQF, ECVET, ECTS, Εuropass) Κριτήριa αξιολόγησης: “Quality of the Project Design and Implementation”, “Impact and Dissemination”

30 Συγγραφή της Αίτησης (7/9)
G.3 Learning Teaching/ Training Activities - «Μικτή» Κινητικότητα εκπαιδευομένων: φυσική & εικονική κινητικότητα (5 ημέρες - 2 μήνες) - Κοινές δραστηριότητες κατάρτισης προσωπικού (3 ημέρες - 2 μήνες) - Μεγάλης διάρκειας κινητικότητα προσωπικού για διδασκαλία ή κατάρτιση ( μήνες) Σχολική Εκπαίδευση - Μικρής διάρκειας ανταλλαγές μαθητών (3 ημέρες - 2 μήνες) - Μεγάλης διάρκειας κινητικότητα μαθητών για φοίτηση σε άλλο σχολείο ( μήνες) Τριτοβάθμια Εκπαίδευση - Εντατικά μαθήματα σπουδών για φοιτητές (5 ημέρες – 2 μήνες) με προσκεκλημένους καθηγητές πανεπιστημίων

31 Συγγραφή της Αίτησης (8/9)
H.1 & H.2: Impact, Dissemination and Use of Project’s Results Ο αντίκτυπος του σχεδίου: στους συμμετέχοντες και στους οργανισμούς τους (δεξιότητες/ γνώσεις που αποκτήθηκαν, τρόποι αξιοποίησης των αποτελεσμάτων που παρήχθησαν) σε τοπικό, επαρχιακό, εθνικό και Ευρωπαϊκό επίπεδο. Εμφανής εμπλοκή stakeholders/policy makers, συνέργιες με άλλες Ευρωπαϊκές δράσεις, αλλαγές & καινοτομίες που παρήχθησαν και ενσωματώθηκαν σε διαφορετικά περιβάλλοντα Πλάνο για την: ποσοτική & ποιοτική αξιολόγηση του αντικτύπου (χρήση ερωτηματολογίων) αξιοποίηση και διάδοση των αποτελεσμάτων (επιλογή κατάλληλων μέσων διάδοσης) Κριτήριo αξιολόγησης: “Impact and Dissemination”

32 Συγγραφή της Αίτησης (9/9)
H.3 Sustainability Διαθεσιμότητα υλικού του σχεδίου (οpen access/licenses) Ενσωμάτωση των αποτελεσμάτων του σχεδίου στα πλαίσια λειτουργίας των οργανισμών (όπου εφαρμόζεται) Πλάνο που διασφαλίζει τη βιωσιμότητα του σχεδίου και μετά την ολοκλήρωσή του (εξασφάλιση τυχόν άλλων πόρων) Αναπροσαρμογή του υλικού για χρήση και σε διαφορετικά περιβάλλοντα Κριτήριo αξιολόγησης: “Impact and Dissemination”

33 Τα μέρη της Αίτησης - PART Ι Τα μέρη της Αίτησης - PART Ι
Συγγραφή της Αίτησης – Xρηματοδότηση (1/2) Τα μέρη της Αίτησης - PART Ι Τα μέρη της Αίτησης - PART Ι ΔΙΕΘΝΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ/ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ/ ΜΑΘΗΣΗΣ (Learning Teaching/Training Assignments) ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ (Project Management & Implementation) ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΕΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ (Transnational Project Meetings) Exceptional Costs Επιχορήγηση για άτομα με ειδικές ανάγκες Έξοδα γλωσσικής προετοιμασίας

34 Συγγραφή της Αίτησης – Xρηματοδότηση (2/2)
Πνευματικά Προϊόντα (Intellectual Outputs) ΔΙΕΘΝΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ/ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΜΑΘΗΣΗΣ (Learning Teaching/Training Assignments) Project Management & Implementation Transnational Project Meetings Learning Teaching/Training Assignments ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ (Project Management & Implementation) ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΕΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ (Transnational Project Meetings) Exceptional Costs Επιχορήγηση για άτομα με ειδικές ανάγκες Έξοδα γλωσσικής προετοιμασίας Εκδηλώσεις Διάδοσης Πνευματικών Προϊόντων (Multiplier Events)

35 I.1 Project Management and Implementation (Unit Cost)
Ανά μήνα: 500 €/συντονιστή €/εταίρο (έως το μήνα) Προγραμματισμός, οικονομική διαχείριση του σχεδίου, δημιουργία ιστοσελίδας, εκπαιδευτικό υλικό μικρής κλίμακας, φυλλάδια, δραστηριότητες διάχυσης

36 Ι.2 Transnational Project Meetings – Unit Costs
Για σκοπούς διαχείρισης και υλοποίησης του Σχεδίου Στην έδρα του δικαιούχου – εταίρου Περιλαμβάνει ταξιδιωτικά & έξοδα διαβίωσης Χρήση του distance band calculator Δεν υπάρχει περιορισμός στη διάρκεια της συνάντησης Δε συνιστάται η συμμετοχή μαθητών km: 575 €/συμμετέχοντα >2000km: 760 €/συμμετέχοντα

37 Ι.3 Intellectual Outputs – Unit Costs
Επιλογή κατηγορίας προσωπικού και δήλωση εργατοημερών Διαφορετικό μοναδιαίο κόστος προσωπικού ανάλογα με την κατηγορία και τη χώρα του οργανισμού Ι.4 Multiplier Events – Unit Costs Συνεισφορά στο διοργανωτή για τη διοργάνωση της εκδήλωσης με σκοπό τη διάδοση ΙΟ(s) Oι συμμετέχοντες των οργανισμών – εταίρων δεν χρηματοδοτούνται - Οι κατηγορίες manager και administration περιλαμβάνονται στο κόστος του PMI 100 €/τοπικό συμμετέχοντα, 200 €/διεθνή συμμετέχοντα Μax € ανά σχέδιο

38 Ποσό επιχορήγησης σε Ευρώ ανά συμμετέχοντα
Ι.5 Learning Teaching Training Activities – Unit Costs Tαξιδιωτικά έξοδα βάσει distance band Απόσταση σε KM Ποσό επιχορήγησης σε Ευρώ ανά συμμετέχοντα 10-99 20 180 275 360 530 820 8000 + 1500

39 Ι.5 Learning Teaching Training Activities – Unit Costs
‘Εξοδα διαβίωσης Αρ. ημερών x ποσό που αναγράφεται στον Οδηγό ανάλογα με τη διάρκεια της κινητικότητας & και την κατηγορία του ατόμου (εκπαιδευτής ή μαθητευόμενος) *Αριθμός ημερών = ημέρες εργασίας + ταξιδίου (1 ημέρα πριν ή/και 1 ημέρα μετά τη δραστηριότητα) ‘Εξοδα γλωσσικής προετοιμασίας για μακροχρόνια κινητικότητα (2-12 μήνες): 150 € ανά συμμετέχοντα Για μετακινήσεις όπου η χρηματοδότηση δεν καλύπτει το 70% των ταξιδιωτικών εξόδων των συμμετεχόντων, μπορεί να ζητηθεί “exceptional costs” για “expensive travel costs” με max χρηματοδότηση 80% του πραγματικού επιλέξιμου κόστους

40 Ι.6 Special Needs – Real Costs
Κάλυψη 100% των πραγματικών δαπανών για συμμετοχή ατόμων με ειδικές ανάγκες σε TPM και LTTs Βάσει πραγματικών εξόδων Ι.7 Exceptional Costs – Real Costs Aγορά υπηρεσιών για τις ανάγκες του σχεδίου που δεν μπορεί να τις παρέχει κάποιος από τους εταίρους Aγορά/Ενοικίαση εξειδικευμένου εξοπλισμού Έξοδα εγγυητικής επιταγής Χρηματοδότηση του 75% των πραγματικών επιλέξιμων δαπανών Ανώτατο ποσό: € ανά σχέδιο Βάσει αποδείξεων

41 L. Data Protection Notice Μ. Declaration of Honour
J. Project Summary Περίληψη Σχεδίου J.1 και J.2 συμπληρώνονται αυτόματα Κ. Checklist Κριτήρια επιλεξιμότητας L. Data Protection Notice Μ. Declaration of Honour Eκτύπωση, υπογραφή από το νόμιμο εκπρόσωπο του συνονιστικού ιδρύματος & σφραγίδα. Η scanned δήλωση επισυνάπτεται στην αίτηση N. Annexes Declaration of Honour, Mandates, Timeline of project activities, Financial Capacity για συντονιστές ιδιωτικού δικαίου, CVs (Max μέγεθος αρχείου 10 MB και max 10 αρχεία)

42 Πλατφόρμες Εξεύρεσης Εταίρων
Σχολική Εκπαίδευση eTwinning School Education Gateway

43 Πλατφόρμες Εξεύρεσης Εταίρων
Εκπαίδευση Eνηλίκων & ΕΕΚ (VΕΤ) EPALE ec.europa.eu/epale Εκτός από τις πιο πάνω πλατφόρμες μπορούν να χρησιμοποιηθούν: το Project’s Result Platform, ιδιωτικές πλατφόρμες, Linkedin, προσωπικές επαφές

44

45 Πριν τη συμπλήρωση της αίτησης
Για νέους οργανισμούς/ιδρύματα Δημιουργία ΕU Login από το άτομο που θα υποβάλει την αίτηση (δήλωση του του οργανισμού) Εγγραφή του οργανισμού στο URF (Unique Registration Facility) Ανάρτηση στο URF των ακόλουθων εντύπων: - Legal entity form (Έντυπο Νομικής Οντότητας) - Financial identification form (Δελτίο τραπεζικών στοιχείων) - Απόδειξη χρηματοοικονομικής ικανότητας για οργανισμούς ιδιωτικού δικαίου που συντονίζουν σχέδια άνω των € (Ισολογισμός για το τελευταίο έτος που έχει κλείσει λογιστικά) 4. Απόκτηση αριθμού PIC Ιστοσελίδα ΙΔΕΠ: Αιτήσεις>Επιλογή Δράσης>Επιλογή Τομέα>Βήματα 4, 5, 7)

46 Εγγραφή/έλεγχος καταχώρησης στο URF
Μόνο μία εγγραφή για κάθε οργανισμό (Register) Έλεγχος εάν υπάρχει προηγούμενη εγγραφή (Search)

47 URF Δυνατότητα επικοινωνίας με το άτομο επικοινωνίας/διαχειριστή CO

48 Ενημέρωση στοιχείων στο URF
Log in στο URF < My Organisations Οποιεσδήποτε αλλαγές σε στοιχεία του οργανισμού γίνονται στο URF (δεν είναι δυνατές αλλαγές πάνω στην ίδια την αίτηση) Προηγούμενη εγγραφή του ίδιου οργανισμού δεν μπορεί να διαγραφεί

49 Ενημέρωση στοιχείων στο URF
για αλλαγή στοιχείων οργανισμού

50 Αποθήκευση/επεξεργασία της Αίτησης
Η αίτηση δεν μπορεί να ανοίξει από τον Browser . Aποθηκεύεται τοπικά στον υπολογιστή σας και μετά μπορείτε να την ανοίξετε.

51 Security Warning για europa.eu
Security question για το "europa.eu" domain (για Check PIC, αλλαγή στο κονδύλι ή κατά την υποβολή) Είναι υποχρεωτικό να επιλέξετε "Allow" για να μπορεί η αίτηση να λειτουργήσει κανονικά Σε περίπτωση επιλογής του Block συμβουλευτείτε τον Οδηγό του URF ή καλέστε την ΕΥ για βοήθεια

52 Υποβολή της Αίτησης (O. Submission)
Για την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησης απαιτείται: - σύνδεση με το διαδίκτυο - Adobe Acrobat Reader version ή νεότερη έκδοση εκτός του Acrobat Reader 15.8 Σε περίπτωση τεχνικού προβλήματος θα πρέπει να στείλετε την αίτηση σας με στο ΙΔΕΠ Διά Βίου Μάθησης εντός 2 ωρών από την καταληκτική προθεσμία υποβολής. Η αίτηση θα πρέπει να συνοδεύεται με print screen του “submission summary” στο οποίο θα φαίνεται ότι η τελευταία απόπειρα υποβολής της αίτησης ήταν εντός της καταληκτικής προθεσμίας.

53 Υποβολή της Αίτησης (O. Submission)

54 Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Τομείς Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Σχολική Εκπαίδευση Τριτοβάθμια Εκπαίδευση Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση Εκπαίδευση Ενηλίκων 21 Μαρτίου 2018, 13:00 ώρα Κύπρου

55

56 Kριτήρια Επιλεξιμότητας
Έλεγχος επιλεξιμότητας Έλεγχος διπλής χρηματοδότησης. Η ίδια κοινοπραξία δεν δικαιούται να υποβάλει δεύτερη αίτηση στα πλαίσια της ίδιας πρόσκλησης Έλεγχος χρηματοοικονομικής ικανότητας για συντονιστές Συμπράξεων που είναι ιδιωτικού δικαίου και αιτήσεις άνω των €

57 Kριτήρια Ποιοτικής Αξιολόγησης
Κριτήρια Μέγιστη βαθμολογία Συνάφεια Σχεδίου 30 Ποιότητα Σχεδιασμού και Υλοποίησης 20 Ποιότητα Ομάδας και Συνεργασίας Αντίκτυπος και Διάδοση Ένα σχέδιο πρέπει να λάβει τουλάχιστον τους μισούς βαθμούς σε κάθε επί μέρους κριτήριο & 60 βαθμούς στο σύνολο Κοινά έντυπα αξιολόγησης σε όλες τις Χώρες

58 Αξιολόγηση των αιτήσεων
Οδηγός για τους αξιολογητές διαθέσιμος στην ιστοσελίδα μας Αξιολόγηση από 2 ανεξάρτητους αξιολογητές στη χώρα του συντονιστή Επιλογή των αιτήσεων από σχετική Επιτροπή με το συντονισμό της ΕΥ Η ΕΥ ενδέχεται να μειώσει το ποσό επιχορήγησης των εγκεκριμένων προτάσεων (βάσει επιλεξιμότητας, ποιοτικής αξιολόγησης, λανθασμένης εκτίμησης κόστους) Δεν υπάρχουν Εθνικά κριτήρια επιλογής

59 Εισηγήσεις Προετοιμασία ενός προσχεδίου
Διορθώσεις του προσχεδίου της αίτησης λαμβάνοντας υπόψη τις προτεραιότητες, τα κριτήρια αξιολόγησης Δεύτερη ανάγνωση της αίτησης από κάποιον εξωτερικό συνεργάτη πριν την υποβολή της Φροντίστε η αίτηση να περιλαμβάνει: - Ξεκάθαρους, συγκεκριμένους και ρεαλιστικούς στόχους - Συγκεκριμένες ομάδες στόχους - Αιτιολογημένη επιλογή δραστηριοτήτων - Ισορροπημένη κατανομή εργασίας μεταξύ των εταίρων - Ισορροπημένο προϋπολογισμό - Προσεκτική επιλογή εταίρων - Χρήση απλής γλώσσας

60


Κατέβασμα ppt "Δομή του Προγράμματος ΒΔ1 – Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google