Τι είναι; Γιατί η γνώση είναι καλύτερα να είναι οργανωμένη; Ποια η οργάνωση στο μαθητή, στον εκπαιδευτικό, στα βιβλία;
Στοιχεία, πληροφορίες που συσχετίζονται μεταξύ τους Νόμος – αρχή Ανακάλυψη Περιγραφή Εφαρμογή Ιστορία Μαθηματική Επίλυση προβλημάτων Εργαστήριο Λεκτική Εξήγηση φαινομένων
Θεωρία μάθησης (τεχνητή νοημοσύνη:μεταβλητές/τιμές) Γνωστικό - καλύτερη μνήμη Μεταγνωστικό ◦ Αυτοαξιολόγηση ◦ Κατευθύνει τη μάθηση
Φαινόμενα – περιπτώσεις Φυσικά μεγέθη Νόμοι – Αρχές Νόμοι/Περιπτώσεις Δυσκολίες/εμπόδια Στρατηγικές επίλυσης προβλημάτων Καλές διδακτικές πρακτικές για: ◦ Έννοιες ◦ Στρατηγικές - διαδικασίες