Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

 Να δούμε το υλικό  Διδακτικοί στόχοι  Διδακτικές στρατηγικές  Αλληλεπίδραση στην τάξη  Τι είναι φυσική, χημεία, βιολογία;  Αξιολόγηση μαθητών και.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: " Να δούμε το υλικό  Διδακτικοί στόχοι  Διδακτικές στρατηγικές  Αλληλεπίδραση στην τάξη  Τι είναι φυσική, χημεία, βιολογία;  Αξιολόγηση μαθητών και."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2  Να δούμε το υλικό  Διδακτικοί στόχοι  Διδακτικές στρατηγικές  Αλληλεπίδραση στην τάξη  Τι είναι φυσική, χημεία, βιολογία;  Αξιολόγηση μαθητών και μαθήματος 22/11/2014Κων/νος Στεφανίδης

3  Να μετρούν  Να κάνουν εργαστηριακές διαδικασίες- πειράματα  Να κατανοήσουν έννοιες και διαφορές τους l, t, m-B, T-Q  Να συμπεραίνουν, εξηγούν 22/11/2014Κων/νος Στεφανίδης

4  Διερευνητική στρατηγική διδασκαλίας 22/11/2014Κων/νος Στεφανίδης

5  Σε ομάδες (φύλλο εργασίας, ρόλοι, καθοδήγηση από εκπαιδευτικό)  Ατομικά  Επίδειξη από εκπαιδευτικό σε ομάδες ή ατομικά 22/11/2014Κων/νος Στεφανίδης

6  Εισάγουμε νέες λέξεις (φαινόμενα – φυσικά μεγέθη) από αναγκαιότητα  Μετράμε  Εφαρμόζουμε την επιστημονική – διερευνητική μέθοδο  Σχέσεις μεταξύ των φυσικών μεγεθών - Νόμοι 22/11/2014Κων/νος Στεφανίδης

7 22/11/2014Κων/νος Στεφανίδης

8 Περιγράψτε την εικόνα με δικά σας λόγια …………………………………………………………….. Για να περιγράψουμε την εικόνα με τη γλώσσα φυσικής εισάγουμε το φυσικό μέγεθος ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ Η θερμοκρασία μας πληροφορεί ……… …………………………………………………………(πόσο ζεστό είναι το σώμα) Το όργανο που χρησιμοποιούμε για μέτρηση ……………………………………………………………….. Η μονάδα που χρησιμοποιούμε ……….. 22/11/2014Κων/νος Στεφανίδης

9 22/11/2014Κων/νος Στεφανίδης

10 Να συγκρίνετε τις διαστάσεις του θρανίου ………………………………………………………………. Για να περιγράψουμε την εικόνα με λόγια φυσικής εισάγουμε το φυσικό μέγεθος ΜΗΚΟΣ Το ΜΗΚΟΣ μας δείχνει …………………………………………………………… (πόσο μεγάλο είναι το σώμα) Το όργανο που χρησιμοποιούμε για μέτρηση …………………………………………………………….. Η μονάδα που χρησιμοποιούμε ……….. 22/11/2014Κων/νος Στεφανίδης

11 22/11/2014Κων/νος Στεφανίδης

12 Τι θα συμβεί;. ………………………………………………………… ………. Το φαινόμενο ονομάζεται ……….. ΟΡΙΣΜΟΣ: ………………………………………………….. 22/11/2014Κων/νος Στεφανίδης

13  Από τα φύλλα εργασίας  Από τη συμμετοχή στην τάξη  Από τεστ  Από εργασίες 22/11/2014Κων/νος Στεφανίδης

14 Δύο είδη Περιεχόμενο Η μονάδα μέτρησης του μήκους είναι ……. Επιστήμη Η διαφορά μεταξύ της λέξης χαρά και της λέξης μήκος (φυσικό μέγεθος) είναι ότι ……………………………………………………….. Σύμφωνα με την επιστημονική μέθοδο μετά την παρατήρηση του φαινομένου ………….. 22/11/2014Κων/νος Στεφανίδης

15 Αναζητήστε πληροφορίες (κείμενο, βίντεο, προσομοίωση), για τα παρακάτω θέματα:  Η ιστορία της μονάδας μέτρησης  Οι μονάδες μέτρησης ανά τον κόσμο 22/11/2014Κων/νος Στεφανίδης

16  Εμπειρία (κείμενο, βίντεο, …..) + Ερώτηση  http://www.youtube.com/watch?v=Ll21j2r8g Dc http://www.youtube.com/watch?v=Ll21j2r8g Dc 22/11/2014Κων/νος Στεφανίδης


Κατέβασμα ppt " Να δούμε το υλικό  Διδακτικοί στόχοι  Διδακτικές στρατηγικές  Αλληλεπίδραση στην τάξη  Τι είναι φυσική, χημεία, βιολογία;  Αξιολόγηση μαθητών και."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google