12. Ένα κήρυγμα του Χριστού στη Ναζαρέτ με ξεχωριστή σημασία

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ΠΕΙΝΑ ΣΤΟΝ ΤΡΙΤΟ ΚΟΣΜΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
Advertisements

28. «Περίλυπος εστίν η ψυχή μου έως θανάτου»
2. Ο Ισραηλιτικός κόσμος στα χρόνια του Χριστού
ΝΗΣΤΕΙΑ.
Χριστούγεννα όπως πραγματικά έγιναν
Δρόμος αρετής και δύναμης
Ποια ήταν η θέση των γυναικών και των παιδιών την εποχή εκείνη μέσα στην Ιουδαϊκή κοινωνία; Ας διαβάσουμε το ερμηνευτικό1.
10 Ο λαός της Διαθήκης γεννιέται καθώς πορεύεται στην έρημο
16. Σολομών, ο σοφός βασιλιάς του Ισραήλ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1 : ΓΙΑΤΙ ΜΕΛΕΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ
23. Επιστροφή από την αιχμαλωσία:
27. « Λάβετε φάγετε..» Ο Μυστικός Δείπνος και η συμφωνία του Ιούδα για την παράδοση του Ιησού.
Β’ ΜΕΡΟΣ: (Να γραφτούν στο τετράδιο)
10. Ο Ιησούς βαπτίζεται στον Ιορδάνη:
Ισαβέλλα Παπαδοπούλου ΄Β3
Ο Χριςτος ως ςημειο αντιλεγομενο
Τα παιδικά χρόνια του Ιησού
Βρισκόμαστε στη Μεσοποταμία το 19ο αιω. π.Χ.
Ιωάννης ο Βαπτιστής: ο τελευταίος προφήτης και πρόδομος του Χριστού
Η γέννηση του Ιησού Χριστού: Γενέθλια της νέας ανθρωπότητας
ΜΑΘΗΤΗΣ : ΔΙΚΑΙΟΣ ΚΕΡΚΟΥΛΑΣ ΜΑΘΗΜΑ : ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΗΜ / ΝΙΑ : 5/3/15 ΥΠ. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ : Γ. ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ.
Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ  Διηγηθείτε με συντομία το κείμενο α΄.  Υπογραμμίστε τις λέξεις με τις οποίες ο άγγελος χαιρετά τη Μαρία.  Ποιο μήνυμα της.
21. Η θεραπεία ενός παράλυτου στην Καπερναούμ
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
ΜΑΘΗΤΗΣ: ΔΙΚΑΙΟΣ ΚΕΡΚΟΥΛΑΣ ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΗΜ/ΝΑΙ: 16/2/15
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Μάθημα: Θρησκευτικά Υπ. Καθηγητής: Γ. Καπετανάκης Μαθήτρια: Κατερίνα Ζιάκα Τμήμα: Β1 Σχολικό έτος:
ΜΑΘΗΜΑ 21 ΙΩΑΝΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ Β’2.  Μκ2,1 Ύστερα από μερικές μέρες μπήκε πάλι ο Ιησούς στην Καπερναούμ και διαδόθηκε ότι βρίσκεται σε κάποιο σπίτι  2Αμέσως.
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
26. ‘ Ευλογημένος ο ερχόμενος’
11. Ο Ιησούς και οι μαθητές του
26. Ευχέλαιο: Για την υγεία του σώματος και της ψυχής
Η ΚΑΤΑΠΑΥΣΗ ΤΗΣ ΤΡΙΚΥΜΙΑΣ- ΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΩΣ ΣΗΜΑΔΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥ ΚΟΣΜΟΥ Π.Γ.Ε.Σ.Σ.Β2ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 20 ΟΜΑΔΑ: CaptainΑκης ΜΕΛΗ: ΚΑΡΝΑΡΟΥ.
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Χρήστος Γεωργανάς Β’1Π.Γ.Ε.Σ.Σ
Ο Λόγος του Αποστόλου Παύλου στον Άρειο Πάγο Ισαβέλλα Παπαδοπούλου ΄Γ 3.
Έτος: Τμήμα: Β’2 Μαρασλίδου Δανάη Μαρία
3. Η Καινή Διαθήκη Α΄: Τα Ευαγγέλια και οι Πράξεισ των Αποστόλων
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΣΜΥΡΝΗΣ
Θρησκευτικά Νίκη Κωνσταντινίδη
ΟΜΑΔΑ Γ΄ Φύλλο εργασίας
Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας Γιάννης Μαγκλής Συνέντευξη από τον νέο στρατιώτη Υπεύθυνη καθηγήτρια: Καλλιόπη.
Ο ΙΣΡΑΗΛΙΤΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ
Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΩΣ ΔΙΔΑΔΚΑΛΟΣ
Ο ΙΗΣΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ
Επιμέλεια: Αντιγόνη- Μαρία Καρανίκα
Δανάη Φιλιπποπούλου Β’3
ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΣΜΥΡΝΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Κ. Καπετανάκης Δημήτρης Μπεκιάρης ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ 3
Ο Ιησούς Βαπτίζεται Πρoτυπο Γυμνaσιο Ευαγγελικhσ Σχολησ Σμυρνησ
Δόξα στον Θεό! Ωσαννά! ΠΓΕΣΣ ΝΙΚΟΛΑΣ ΜΠΟΘΟΣ-ΒΟΥΤΕΡΑΚΟΣ Β΄2
Η ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ Α’: ΤΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ
18. Κάποιος ευσεβής και ο Ζακχαίος: Δύο πλούσιοι, δύο διαφορετικές επιλογές ζωής.
Μάθημα 8ο Ζητήματα γραφής και επιμέλειας κειμένου-εργασίας
Θρησκευτικά: Κεφάλαιο 22 Η θεραπεία του εκ γενετής τυφλού
Ο χριστοσ – ο μοναδικοσ διδασκαλοσ
Άσκηση 6 σελ.96 από το εργασία στην τάξη.
«Οι Τρεις Ιεράρχες μιλούν για την ειρήνη και τον πόλεμο»
ΚΕΦ 8 ΣΕΛ 43 ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΦ 11 ΣΕΛ 53 ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ 4
ΜΑΚΑΡΙΣΜΟΣ Γιώργος Αγερίδης.
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΠΓΕΣΣ ΝΙΚΟΛΑΣ ΜΠΟΘΟΣ-ΒΟΥΤΕΡΑΚΟΣ Γ2
Υπευθυνος καθηγητησ: γεωργιοσ καπετανακησ υπευθυνη μαθητρια: ελισσαβετ δουλοπουλου τμημα: β1 σχολικο ετοσ: ημερομηνια: 25/2/16.
Η ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ Α΄: ΤΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ
ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ
ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΓΑΛΑΝΟΣ Β1 Υπ. Καθηγητής: Γ. Καπετανάκης.
Υπεύθυνος καθηγητής: Γεώργιος Καπετανάκης
Θρησκευτικά Έτος: Τμήμα: Β’2 Μαρασλίδου Δανάη Μαρία
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΕΝΟΤΗΤΑ 22 ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Κ. Καπετανάκης
Κωνσταντίνα Αντωνίτσα
Κεφάλαιο Β΄ Η Έξοδος.
Πρότυπο Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Τάξη: Β΄2 Γυμνασίου
Ένα κήρυγμα του Χριστού στη Ναζαρέτ με ξεχωριστή σημασία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

12. Ένα κήρυγμα του Χριστού στη Ναζαρέτ με ξεχωριστή σημασία Ας διαβάσουμε την εισαγωγή και το ευαγγελικό κείμενο στη σ. 55

Ερώτηση 1: Πότε και που ξεκινά ο Ιησούς τη δημόσια δράση του; Βρείτε στο χάρτη την πορεία που ακολούθησε από τη Βάπτισή του ως τη Ναζαρέτ Γιατί ο Ιησούς προτίμησε αυτή την περιοχή ως χώρο δράσης;

Τι ονομάζουμε Βασιλεία του Θεού; Διαβάζουμε ερμηνευτικό 1 και το μαθαίνουμε πολύ καλά

Στη Συναγωγή (βλ. ερμ. 3 κ 4)

Ερώτηση 2. Λκ 4,19 Γράψτε σε μια στήλη τους ανθρώπους που τότε υπέφεραν Δίπλα σε άλλη τι θα τους πρόσφερε ο Χριστός με το έργο του.

Χαρμόσυνο μήνυμα Θεραπεία Απελευθέρωση Θα βρουν το φως λευτεριά Φτωχοί Συντριμμένοι ψυχικά Αιχμάλωτοι Τυφλοί Υποταγμένοι

Σε μια Τρίτη στήλη σκεφτείτε και καταγράψτε από ποια δεινά υποφέρουν σήμερα άνθρωποι αντίστοιχοι με αυτούς της πρώτης στήλης (δείτε και τις φωτογραφίες)

Φτωχοί Συντριμμένοι ψυχικά Αιχμάλωτοι Τυφλοί Υποταγμένοι Υπανάπτυξη, έλλειψη τροφής, φαρμάκων και ένδυσης, απουσία εκπαίδευσης Από αδικία, καταπίεση ασθένειες, κοινωνικό αποκλεισμό Από πολέμους, άδικα φυλακισμένοι, κυνηγημένοι για τις ιδέες τους Άρρωστοι κάθε λογής, κοινωνικά αποκομμένοι, που ζουν στο περιθώριο Υποδουλωμένοι εθνικά, πολιτικά, θρησκευτικά

Ερώτηση 3. Προσέξτε τη συμπεριφορά των Ναζαρηνών απέναντι στον Ιησού Αρχικά: Τα μάτια τους ήταν προσηλωμένα πάνω του, Συμφωνούν, θαυμάζουν Έπειτα: Απορούν, αμφισβητούν, απιστούν και Τέλος : Εξοργίζονται και επιχειρούν να τον σκοτώσουν

Προσπαθήστε να ερμηνεύσετε την συμπεριφορά τους Βλ και εισαγωγή και ερμ 7 Τον κρίνουν με βάση όσα ήξεραν οι ίδιοι πριν γι’ αυτόν Ο Ιησούς ξανά «σημείον αντιλεγόμενον»