Κ. ΚΑΦΕΤΖΟΠΟΥΛΟΣ Δρ. Χημικός, Εκπαιδευτικός 15o ΓΕΛ Αθήνας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

Αξιολόγηση σεναρίου Νότα Σεφερλή
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΣΗΣ «Εξερευνώντας τα τρίγωνα»
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
• ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ • ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ • ΣΤΟΧΟΙ • ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ - ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
«Σχέδια μαθήματος, από τον σχεδιασμό στην υλοποίηση» Μαρία Αντωνάτου
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
ΣΧΕΔΙΟ-ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΦΩΤΕΙΝΟΥ M.Sc. Computation, Univ. of London
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Δ.Ε. http// Η Ελλάδα στη χρήση και αξιοποίηση της Ψηφιακής Τεχνολογίας σε Δευτεροβάθμια και Πρωτοβάθμια.
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
« ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΣΥΓΧΡΟΝΙΚΗΣ ΛΗΨΗΣ ΚΑΙ
Διδακτική Μεθοδολογία του Λογισμικού Ιστορίας
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
ΤΠΕ και γραμματισμός Επιμέλεια παρουσίασης: Νότα Σεφερλή.
ΣΕΝΑΡΙΟ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
Το Έργο ‘’Προετοιμασία του Δασκάλου της Κοινωνίας της Πληροφορίας’’ ως αφετηρία για την ένταξη των ΤΠΕ στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα Δρ Α. Τζιμογιάννης.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
Tσουλής Μιλτιάδης: – Βασικές έννοιες στη Διδακτική με την υποστήριξη των ΤΠΕ.
Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών (ΑΠΣ)
Η χρήση των Τ.Π.Ε. κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών Α΄ Λυκείου
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Το Εργαστήριο Διδακτικής της Φυσικής και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας του Τμήματος Φυσικής Α.Π.Θ. αποτελεί τη συνέχεια της ερευνητικής ομάδας "Εποπτικών.
Α.ΜΑ.Π.. Αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος «Πλειάδες» Ομάδα επιστημόνων – Διδακτικής Φυσικών επιστημών – Φυσικής – Πληροφορικής Συνεργασία σχολών.
Χρήση των Υπολογιστών στην Εκπαίδευση (ΜΑΘ-301) Μαθήματα Δευτέρα 15:00-18:00 Αμφιθέατρο Α΄ Φυσικού (Βούτες) Συνεργασία Α 223 Δευτέρα 14:00-15:00 & 18:00-19:00.
 Π.Ε.ΚΑ.Π. Νικ. Καλογερόπουλος Αξιοποίηση των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση. Η εξέλιξη της τεχνολογίας.
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία Ιστορικό Ιδρυσης Το Μάρτη του 1918, μία ομάδα μαθηματικών αποφάσισε να δημιουργήσει την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, με.
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Εργαστηριακό Κέντρο Φυσικών Επιστημών Χίου
Καλώς ορίσατε στη 2 η εκδήλωση στη 2 η εκδήλωση για τις για τις Φυσικές Επιστήμες.
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Πληροφορίες – οδηγίες για το μάθημα: Διδακτική της Γεωλογίας Διδάσκοντες: Α. Χατζηπέτρος– Δ. Κωστόπουλος Κ. Μακρή.
ΦΥΣΙΚΗ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΓΙΑΛΟΥΡΗΣ.
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
ΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Ε.Κ.Φ.Ε ΕΥΟΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Οδηγίες συμπλήρωσης της ηλεκτρονικής αίτησης για το πρόγραμμα Teachers 4 Europe
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Χρήση και αξιοποίηση ΤΠΕ στην διδακτική διαδικασία
IrYdium Chemistry Lab. Θεωρείται λογισμικό προσομοίωσηςΘεωρείται λογισμικό προσομοίωσης Ανοικτό περιβάλλον διερεύνησηςΑνοικτό περιβάλλον διερεύνησης Επιτρέπει.
Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης στις ΤΠΕ ΝΤ και Εκπαίδευση Μάινας Διονύσιος Επιμορφωτής ΠΕ2.
Διδακτική Πληροφορικής
Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Υ ΛΙΚΟ Χ ΗΜΕΙΑΣ ΣΤΗ Β /θμια Ε ΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Δρ. Γεωργιάδου Αναστασία Δρ. Γεωργιάδου Αναστασία Πειραματικό Γενικό Λύκειο Αναβρύτων Δρ. Γεωργιάδου.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ schools.gr/content/index.php?lesson_id=1 &ep=67 schools.gr/content/index.php?lesson_id=1.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Καλώς ορίσατε στην εκδήλωση για τις Φυσικές Επιστήμες.
Διδακτική της Πληροφορικής
Δείκτες Επιτυχίας και Δείκτες Επάρκειας
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
Εισαγωγή στη διδακτική μεθοδολογία
Δημιουργία σεναρίου.
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κ. ΚΑΦΕΤΖΟΠΟΥΛΟΣ Δρ. Χημικός, Εκπαιδευτικός 15o ΓΕΛ Αθήνας «Σχέδια μαθήματος Χημείας με αξιοποίηση των ΤΠΕ» ElearningExpo 9/10/2011, Αίγλη Ζαππείου, Αθήνα Κ. ΚΑΦΕΤΖΟΠΟΥΛΟΣ Δρ. Χημικός, Εκπαιδευτικός 15o ΓΕΛ Αθήνας

Μερικές διαπιστώσεις από τις Ετήσιες Εκθέσεις 24 ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΠΕ04 (περίπου 2000 Σχολικών μονάδων) το Σχ. έτος 2008 – 2009 Ελάχιστες σχολικές μονάδες είναι εξοπλισμένες με εποπτικό υλικό για τη διδασκαλία των μαθημάτων με τη χρήση νέων τεχνολογιών. Το εργαστήριο Η/Υ δεν είναι διαθέσιμο για μαθήματα πλην της πληροφορικής. Στα Λύκεια που διαθέτουν εξοπλισμό αξιοποιούνται λίγο έως ελάχιστα οι σχετικοί εξοπλισμοί

Εκθέσεις ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΠΕ04 Εκθέσεις ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΠΕ04 Διαπιστώνεται δυσκολία εξοικείωσης των καθηγητών του κλάδου με τις εργαστηριακές τεχνικές και τους Η/Υ. Η μεθοδολογία διδασκαλίας που εφαρμόζεται είναι κυρίως ο διάλογος και η δασκαλοκεντρική μετωπική διδασκαλία (στο Λύκειο σχεδόν αποκλειστικά). Η εισαγωγή υποχρεωτικών εργαστηριακών ασκήσεων συνεισέφερε κάπως στην αύξηση της χρήσης Η/Υ για εικονικά πειράματα και προβολές.

Το MultiLog είναι ένας καταγραφέας δεδομένων (Data Logger), που λειτουργεί ανεξάρτητα ή σε συνδυασμό με υπολογιστή και επιτρέπει μεγάλη ευελιξία μετρήσεων σε αίθουσες εργαστηρίων.

Εκπαιδευτικό λογισμικό: IrYdium Chemistry Lab

Εκπαιδευτικό λογισμικό: Cd-rom Χημείας Γυμνασίου (Π. Ι. - Μ. Σιγάλας Α  

Χαρακτηριστικά λογισμικών Μεγάλος βαθμός διαδραστικότητας με τον χρήστη Μενού και παράθυρα που βοηθούν το χρήστη Πληροφοριακό υλικό που μπορεί να στηρίξει τη διδασκαλία Συμβατότητα (από το CD όσο και από το διαδίκτυο)

«Σχέδια μαθήματος Χημείας με αξιοποίηση των ΤΠΕ» Εκπαιδευτικό Σενάριο: «Από το νερό στο άτομο» (Εκπαιδευτικό λογισμικό Cd-rom Χημείας Γυμνασίου, Π.Ι.- Μ. Σιγάλας Α.Π.Θ.) Σχετικό Επιμορφωτικό υλικό: http://www.pi-schools.gr/programs/epeaek_b_epipedo/epim_tpe/P2/pe04_A_1_76.pdf http://www.pi-schools.gr/programs/epeaek_b_epipedo/epim_tpe/P2/pe04_B_1_78.pdf http://www.pi-schools.gr/programs/epeaek_b_epipedo/epim_tpe/P2/pe04_C.pdf

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΤΑΞΗ : Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΧΗΜΕΙΑ ΓΕΝΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΑΤΟΜΟ ΤΙΤΛΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ: Η διάσπαση του νερού ΩΡΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΤΙΘΕΝΤΑΙ: ΜΙΑ (1)

ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΠΟΥ ΔΙΕΠΟΥΝ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ: Οι βασικές αρχές για την διατύπωση σεναρίου για την ενότητα «από το νερό στο άτομο – η διάσπαση του νερού» στηρίζονται στους στόχους και το περιεχόμενο του νέου Α.Π.Σ. ΧΗΜΕΙΑΣ Γυμνασίου. (ΦΕΚ τεύχος Β’ αρ. φύλλου 304/13-03-2003)

ΒΑΣΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: Η Γενική ενότητα 2 είναι κομβικής σημασίας για την Χημεία Β’ Γυμνασίου αλλά και αυξημένης δυσκολίας για τους μαθητές. Ξεκινά μακροσκοπικά με το νερό και τις ιδιότητές του, συνεχίζει με τα μίγματα, τα διαλύματα, το διαχωρισμό μιγμάτων, τη διάσπαση του νερού και την εισαγωγή στις χημικές ενώσεις και στα χημικά στοιχεία. Ακολουθεί η Χημική Αντίδραση, προχωρά στο μικρόκοσμο, τα άτομα και τα μόρια, στα σύμβολα στοιχείων και ενώσεων και τέλος στη χημική εξίσωση.

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΑΞΗΣ: ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΟΜΑΔΕΣ 2-3 ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ Το Λογισμικό έχει και τη δυνατότητα ατομικής χρήσης-αξιοποίησης

ΣΤΟΧΟΙ: Να μπορούν οι μαθητές, στο τέλος της διδακτικής ώρας να.... Τεκμηριώνουν ότι το νερό είναι σύνθετη ουσία αναφερόμενοι σε πειραματικά δεδομένα Να ορίζουν τα στοιχεία ως τις ουσίες που δεν μπορούν να διασπασθούν σε απλούστερες ουσίες………….

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Το εκπαιδευτικό Λογισμικό θα βοηθήσει με εποπτικό τρόπο να συγκεντρωθούν συγχρόνως στη σχολική τάξη μακροσκοπικές και μικροσκοπικές αναπαραστάσεις και να παρουσιαστούν ως σύνολο μέσα από ομαδοσυνεργατική και εξατομικευμένη διδασκαλία

EΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΚΑΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ Οι μαθητές στα μίγματα και στα διαλύματα ανταποκρίνονται σχετικά εύκολα σε ερωτήσεις για τις ιδιότητες μιγμάτων ή διαλυμάτων και για τις μεθόδους διαχωρισμού. Όμως δεν αντιλαμβάνονται σωστά τη μετάβαση από τα μίγματα στην έννοια της χημικής ένωσης. Το νερό θεωρείται ότι είναι ένα ομογενές μίγμα υδρογόνου και οξυγόνου.

ΕΜΠΛΟΚΗ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ Η προσέγγιση του μικρόκοσμου είναι μια θεμελιώδης γνώση που πρέπει να αποκτηθεί στο Γυμνάσιο και να βοηθήσει τους μαθητές να εξηγήσουν φαινόμενα της Φυσικής, της Βιολογίας, των Φυσικών επιστημών και της τεχνολογίας γενικότερα.

ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Το νερό γενικότερα είναι ένα θέμα που ενδείκνυται για ευρύτατες προεκτάσεις σε θέματα Φυσικών αλλά και Ανθρωπιστικών, Κοινωνικών Επιστημών Το νερό αποτελεί ένα ανεξάντλητο θέμα για προσέγγιση στη διδακτική πράξη διότι είναι ο σημαντικότερος φυσικός πόρος του πλανήτη μας, λόγω της ύψιστης ζωτικής του αξίας, της οικολογικής του σημασίας, της οικονομικής του σπουδαιότητας και της πολιτισμικής του παρουσίας στη διαδρομή της ανθρώπινης εξέλιξης.

ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Παράλληλα το νερό ως πρόβλημα στις σημερινές κοινωνίες λόγω ανεπάρκειας αποτελεί σημείο τριβής, πρόβλημα πολυσύνθετο, βαθύτατα κοινωνικό, διασυνοριακό, οικονομικό και πολιτικό, η διερεύνηση του οποίου απαιτεί τη εξέταση των παραμέτρων που διαμορφώνουν την παρουσία του στον πλανήτη μας φυσικών, χημικών, βιολογικών, γεωγραφικών, γεωλογικών και τεχνολογικών.

ΠΟΛΛΑΠΛΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ Η προσέγγιση του μικρόκοσμου αποτελεί ένα θέμα που μπορεί να προσεγγισθεί επαρκώς με τη χρήση απλών προσομοιωμάτων και εικαστικών αποδόσεων των θεμελιωδών σωματιδίων, με την υπενθύμιση πάντα ότι οι αποδόσεις αυτές είναι σχηματικές και προσεγγιστικές

ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ, ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ http://witcombe.sbc.edu/water http://www.ec.gc.ca/water http://www.chem.iastate.edu/group/Greenbowe/sections/projectfolder/flashfiles/thermochem/solutionSalt.html http://jchemed.chem.wisc.edu/Journal/index.html ,

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΘΗΤΗ ΤΑΞΗ : Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΧΗΜΕΙΑ ΜΑΘΗΜΑ: ΧΗΜΕΙΑ ΓΕΝΙΚΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΣ - ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΑΤΟΜΟ ΤΙΤΛΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ: Η διάσπαση του νερού

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΘΗΤΗ ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ: «Θα διαπιστώσουμε ότι μπορούμε να διασπάσουμε το νερό σε απλούστερα σώματα. Έτσι θα γνωρίσουμε όλα σχεδόν τα δομικά στοιχεία της ύλης όπως τα άτομα, τα υποατομικά σωματίδια, τα χημικά στοιχεία, τα μόρια και τις χημικές ενώσεις». ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ: «Η διάσπαση του νερού» Περιέχει τις ενότητες: Η ηλεκτρόλυση του νερού Τα χημικά στοιχεία Οι χημικές ενώσεις Φυσικές σταθερές καθαρών ουσιών H διάσπαση του νερού με λίγα λόγια H διάσπαση του νερού - Aσκήσεις ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ:

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΘΗΤΗ ΠΕΡΙΛΗΨΗ H διάσπαση του νερού με λίγα λόγια ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ H διάσπαση του νερού - Ασκήσεις

…από τις εκθέσεις των Σχ. Συμβούλων… «Οφείλουμε να ενθαρρύνουμε και να επιμορφώσουμε τους εκπαιδευτικούς για πιο εκτεταμένη χρήση των ΤΠΕ. Η επιμόρφωση αυτή να είναι συστηματική και οργανωμένη κεντρικά, πέρα από τις ενημερώσεις και τις ημερίδες του Σχολικού Συμβούλου»... Πηγή: Κ. Καφετζόπουλος κ.ά, http://www.pi-schools.gr/content/index.php?lesson_id=23&ep=338

Ευχαριστώ για την προσοχή σας!