ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΣΕΝΑΡΙΩΝ Δεν βαθμολογείται ένα διδακτικό σενάριο (ούτε χαμηλά, ούτε υψηλά) Δεν βαθμολογείται ένα διδακτικό σενάριο (ούτε χαμηλά, ούτε υψηλά) Αξιολογείται με ορισμένα κριτήρια με στόχο Αξιολογείται με ορισμένα κριτήρια με στόχο Να βελτιωθεί Να βελτιωθεί Να ανταποκρίνεται στους στόχους του Να ανταποκρίνεται στους στόχους του Να αυξηθεί η λειτουργικότητά του Να αυξηθεί η λειτουργικότητά του Να κάνει πιο ουσιαστική τη διδασκαλία Να κάνει πιο ουσιαστική τη διδασκαλία
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΣΕΝΑΡΙΩΝ Το διδακτικό σενάριο δεν είναι εργασία. Το διδακτικό σενάριο δεν είναι εργασία. Το διδακτικό σενάριο είναι εργαλείο. Το διδακτικό σενάριο είναι εργαλείο. Όσο ακριβές είναι τόσο επιτυχημένη θα είναι κι η διδακτική μας παρέμβαση. Όσο ακριβές είναι τόσο επιτυχημένη θα είναι κι η διδακτική μας παρέμβαση.
ΚΡΙΤΗΡΙΑ Η σχέση του με το ΑΠΣ; Η σχέση του με το ΑΠΣ; Μπορεί να πραγματοποιηθεί και χωρίς τις ΤΠΕ; Μπορεί να πραγματοποιηθεί και χωρίς τις ΤΠΕ; Σε ποιο βαθμό εμπλέκει τις ΤΠΕ; Σε ποιο βαθμό εμπλέκει τις ΤΠΕ; Ποιος είναι ο ρόλος του καθηγητή; Ποιος είναι ο ρόλος του καθηγητή; Έχει νόημα για τους μαθητές; Έχει νόημα για τους μαθητές; Τι κάνουν οι μαθητές; Τι κάνουν οι μαθητές; Έχει (σύγχρονη) θεωρητική θεμελίωση; Έχει (σύγχρονη) θεωρητική θεμελίωση;
123 Μελετήστε τις ερωτήσεις απαντήστεγράψτεΚοιτάξτεπαρατηρείστεσυνδυάστε χρησιμοποιείστε δημιουργήστε παρουσιάστεκρίνετεσυγκρίνετεαναλύστεαποδομείστεεπεκτείνετε Τύποι / επίπεδα διδακτικών σεναρίων ΠΡΟΣΟΧΗ: κάθε σενάριο καλλιεργεί διαφορετικές δεξιότητες και οδηγεί στη διαμόρφωση διαφορετικών υποκειμενικοτήτων των μαθητών!