Αξιοποίηση του Erasmus+ από Οργανισμούς και Επιχειρήσεις

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
BOLOGNA CONFERENCE Νέες Πρωτοβουλίες της ΕΕ στον τομέα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ρούλα ΚΥΡΙΛΛΟΥ-ΙΟΑΝΝΙΔΟΥ Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο 16 Οκτωβρίου 2013.
Advertisements

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS για Νέους Επιχειρηματίες Αρτέμης Σαϊτάκης Διευθυντής, Επιστημονικό Τεχνολογικό Πάρκο Κρήτης, ΙΔΡΥΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Enterprise and.
GRUNDTVIG Nikolai Frederik Severin Grundtvig ( )
Καλώς ήρθατε. Όραμα της AIESEC είναι να αναπτύξει τα μέλη της μέσα από τις εμπειρίες που τους προσφέρει και να τους παρέχει πολιτισμική και εργασιακή.
«Erasmus για όλους» το νέο πρόγραμμα
ERASMUS+ για την Εκπαίδευση, την Κατάρτιση,
1 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ Νέο ευρωπαϊκό πρόγραμμα κινητικότητας επιχειρηματιών Λευκωσία, 2011 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ.
1 H ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Leonardo Da Vinci ΚΩΝ/ΝΑ ΜΠΑΣΚΟΖΟΥ Δ/ντρια Διεθνών & Κοινοτικών Προγραμμάτων Κηφισιά, 15/10/2004.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΙΑΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.3 Χαρακτηριστικά των δικτύων για τα προγράμματα κινητικότητας: IVT, PLM, VETPRO.
Ανώτατη Εκπαίδευση Στρατηγικές Συμπράξεις
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΙΑΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.5 Οι προπαρασκευαστικές επισκέψεις.
Comenius- αποσκοπεί στη βελτίωση της ποιότητας της σχολικής εκπαίδευσης και στην ενίσχυση της ευρωπαϊκής διάστασής της.
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
1 +. Εκτελεστικός Οργανισμός Εκπαίδευσης, Οπτικοακουστικών Μέσων και Πολιτισμού (EACEA) Σκοπός 2 Δομή Υποβολή ανταγωνιστικών προτάσεων Διαχείρηση προγραμμάτων.
SPORT.
Δημήτριος Σουλιώτης Διευθυντής ΙΕΚ Γλυφάδας
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΙΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.2 Εθνικά, διακρατικά και τοπικά δίκτυα.
Η ΔΕΣΜΗ ΣΥΓΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 7.2 Τα βασικά στοιχεία των περιεχομένων της κατάρτισης.
Η ΔΕΣΜΗ ΣΥΓΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.
Τίτλος Σχεδίου: Partnership for experimenting with ECVET in a practical context (2009 – 2011) Δράση: Εταιρικές Σχέσεις – LDV Ε. Λαμπριτζή
TO ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ & ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΤΟ ΔΙΑΔΕΧΕΤΑΙ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ DI-XL ΓΙΑ ΤΙΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ.
1 ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Σ.Ε.Ε. στο πλαίσιο του προγράμματος «Πληροφόρηση φοιτητριών και νέων επιστημονισσών για το επάγγελμα του ερευνητή» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ «Η.
1 Ρούλα Κυρίλλου-Ιωαννίδου ΤΕΠΑΚ, 5 Δεκεμβρίου 2014 Erasmus Plus και οι ευκαιρίες για χρηματοδότηση Πρωτοβουλία We Mean Business.
ERASMUS+ το Ευρω π αϊκό Πρόγραμμα για την Εκ π αίδευση, την Κατάρτιση, τη Νεολαία και τον Αθλητισμό ( ) Λευκωσία, 13 Δεκεμβρίου
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.4 Τρόπος δημιουργίας και επισημοποίησης του διακρατικού δικτύου συνεργασίας.
Erasmus Βασική Δράση 2 – Στρατηγικές Συμπράξεις Μαρία Χατζηγεωργίου Λειτουργός Επικοινωνίας και Βασικής Δράσης 2 ΙΔΕΠ Διά Βίου Μάθησης 1.
Συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών
ERASMUS+ το Ευρω π αϊκό Πρόγραμμα για την Εκ π αίδευση, την Κατάρτιση, τη Νεολαία και τον Αθλητισμό ( ) ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ( ΕΕΕ )
Το Πρόγραμμα Leonardo da Vinci για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση Δρ. Ειρήνη Ντρούτσα Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών Εθνική Μονάδα LLP Aθήνα, Ιούνιος.
Δίκτυο Europe Direct για την Ελλάδα Αθήνα, 10 Ιουνίου 2014 Ομάδα Δράσης για την Ελλάδα1 Ανεργία των Νέων και Εγγύηση για την Νεολαία (Youth Guarantee)
ERASMUS+ το Ευρω π αϊκό Πρόγραμμα για την Εκ π αίδευση, την Κατάρτιση, τη Νεολαία και τον Αθλητισμό ( ) ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ.
Education and Culture Name Education and Culture Χαρακτηριστικά μιας καλής Πρότασης Ρούλα Κυρίλλου-Ιωαννίδου ΙΔΕΠ Διά Βίου Μάθησης.
Education and Culture Name Education and Culture ΔΙΕΘΝΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕ ΧΩΡΕΣ ΕΤΑΙΡΟΥΣ (Αν. Εκπαίδευση) Ρούλα Κυρίλλου-Ιωαννίδου ΙΔΕΠ Διά Βίου Μάθησης.
“We mean Business” Επενδύουμε στους νέους, στηρίζουμε την επιχειρηματικότητα Ιφιγένεια Γεωργιάδου ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ 16 Οκτωβρίου.
Ίδρυμα Διαχείρισης Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων Διά Βίου Μάθησης Ημερίδα Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Ενηλίκων στην Κύπρο Λεμεσός, 21 Ιουνίου 2013.
Ανώτατη Εκπαίδευση ERASMUS. ΔΡΑΣΕΙΣ 1) Κινητικότητα φοιτητών για σπουδές 2) Κινητικότητα φοιτητών για πρακτική άσκηση 3) Κινητικότητα προσωπικού για διδασκαλία.
ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ (ΕΕΔΕΓΕ)
Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης Επιχειρηματικότητα και Απασχόληση 1 Δεκεμβρίου 2014 Βλάσης.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ Κατανοώντας το νέο Πρόγραμμα, τι αλλάζει……τι παραμένει ίδιο…. Δρ. Ειρήνη Ντρούτσα.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ 2009 Αθήνα, 12/12/2008.
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
Leonardo da Vinci- Πολυμερή σχέδια για την Μεταφορά Καινοτομίας Ημερίδα Πληροφόρησης & Ενημέρωσης για την Υποβολή προτάσεων 2009 Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών.
ΗΜΕΡΙΔΑ Κινητικότητας ΚΑ1 Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης ‘’Υλοποιώ και Διαχειρίζομαι ΣΩΣΤΑ’’ Δρ. Ειρήνη Ντρούτσα Προϊσταμένη Εθνικής Μονάδας.
Ημερίδα ενημέρωσης και διάδοσης αποτελεσμάτων για το Πρόγραμμα ERASMUS 29 Νοεμβρίου 2011 Aθήνα, “Athens Park Hotel” «Το Πρόγραμμα ERASMUS μετά το 2013»
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Συντονίστρια Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων Επαγγελματική Κατάρτιση Ανώτατη Εκπαίδευση Σχολική Εκπαίδευση Εκπαίδευση Ενηλίκων ERASMUS.
Ρούλα Κυρίλλου-Ιωαννίδου Ανώτερη Λειτουργός ΙΔΕΠ Λάρνακα 26 Απριλίου 2016 Αξιοποίηση του Erasmus+ από Νέους, Οργανισμούς και Επιχειρήσεις στην ΕΕΚ και.
Key Action 2: Co-operation for Innovation and Good Practices Συνεργασία για Καινοτομία και Καλές Πρακτικές 4. KA2 - Strategic Partnerships/ Στρατηγικές.
Εργασία στο μάθημα : «Εκπαιδευτική Πολιτική» Θέμα: «Τα νέα προγράμματα δράσης στην εκπαίδευση και την κατάρτιση ( )» Διδάσκουσα: κ. Σοφία Ηλιάδου-Τάχου.
1 ERASMUS+ Υποβολή Τελικών Εκθέσεων για Στρατηγικές Συμπράξεις στα πλαίσια του Προγράμματος Erasmus+ Συνεδριακό Κέντρο Φιλοξενία Λευκωσία, 19 Μαΐου 2016.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
τομεακό πρόγραμμα Erasmus ΕΝΤΑΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ERASMUS
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
ERASMUS+ για την Εκπαίδευση, την Κατάρτιση,
Πρόγραμμα Erasmus+ ΚΑ1 Σημεία Βελτίωσης Ελευθερία Ν. Γωνίδα Αναπλ
ΣΗΜΕΙΑ - ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Τετάρτη, 12 Δεκεμβρίου 2012, Αθήνα, ΑΜΑLIA ATHENS HOTEL
KA2: Strategic Partnerships Στρατηγικές Εταιρικές Σχέσεις
Παρασκευή, 27 Μαΐου 2011 Αθήνα, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ
Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων /Learning Mobility of Individuals
για την Εκπαίδευση, την Κατάρτιση, τη Νεολαία και τον Αθλητισμό
Α΄ ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΛΕΜΕΣΟΥ Κάτοχος Χάρτη Κινητικότητας
Ψηφιακή ευκαιρία: μια μεγάλη ευκαιρία! Πως να την διεκδικήσετε;
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αξιοποίηση του Erasmus+ από Οργανισμούς και Επιχειρήσεις Ρούλα Κυρίλλου-Ιωαννίδου Ανώτερη Λειτουργός ΙΔΕΠ 11 Μαρτίου 2015

Περιεχόμενα Erasmus Plus – Βασική Δράση 1 – Μαθησιακή Κινητικότητα (ΕΕΚ - KA102) Erasmus Plus – Βασική Δράση 2 – Στρατηγικές Συμπράξεις (ΚΑ2 Κεντρικές και Αποκεντρωμένες Δράσεις)

Τι είναι το ERASMUS+ Είναι το Πρόγραμμα Δράσης της ΕΕ που καλύπτει τους τομείς της Εκπαίδευσης και Κατάρτισης καθώς και της Νεολαίας και του Αθλητισμού Κυρίως επιχορηγεί τη μαθησιακή κινητικότητα εκπαιδευομένων και προσωπικού (Βασική Δράση 1) και τις συνεργασίες μεταξύ Ευρωπαϊκών ιδρυμάτων/οργανισμών σε θέματα Εκπαίδευσης/Κατάρτισής (Βασική Δράση 2)

Σύγχρονες πραγματικότητες που σχετίζουν το ERASMUS+ με τον κόσμο των επιχειρήσεων Η οικονομική κρίση και το ψηλό ποσοστό ανεργίας μεταξύ των νέων - επιχορήγηση των νέων για τοποθέτηση σε χώρους εργασίας (κατάρτιση) Η αναντιστοιχία δεξιοτήτων που παρατηρείται στην Ευρώπη και η ανάγκη για δημιουργία στενότερων δεσμών μεταξύ της εκπαίδευσης και της αγοράς εργασίας για πάταξη του φαινομένου - επιχορήγηση της συνεργασίας μεταξύ οργανισμών από διάφορους τομείς εκπαίδευσης/κατάρτισης/ εργασίας

Πως μπορούν να επωφεληθούν οι επιχειρήσεις από τη Βασική Δράση 1 Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων Με 2 τρόπους: Να επιχορηγηθούν για αποστολή των εκπαιδευτών τους για περαιτέρω εκπαίδευση σε άλλη συμμετέχουσα χώρα Να δεχτούν εκπαιδευόμενους (φοιτητές/απόφοιτους) από άλλες χώρες για κατάρτιση/εργασία, χωρίς να υποστούν οποιοδήποτε κόστος (We Mean Business)

Κινητικότητα Εκπαιδευτών (1) Κάθε οργανισμός/επιχείρηση που διαθέτει τμήμα εκπαίδευσης/ κατάρτισης του προσωπικού του/της ή παρέχει εκπαίδευση/ κατάρτιση σε τρίτους μπορεί να επιχορηγηθεί για Μαθησιακή Κινητικότητα των εκπαιδευτών του/της Οι ενδιαφερόμενοι οργανισμοί μπορούν να υποβάλουν αίτηση επιχορήγησης στο ΙΔΕΠ Διά Βίου Μάθησης Επιχορηγούνται έξοδα ταξιδίου και διαμονής, διατροφής για τους συμμετέχοντες και οργανωτικά έξοδα για τον οργανισμό. Στην περίπτωση οργανισμών Εκπαίδευσης Ενηλίκων , επιχορηγούνται και δίδακτρα σεμιναρίων (αν υφίστανται)

Κινητικότητα Εκπαιδευτών (2) Η διάρκεια της κινητικότητας μπορεί να κυμανθεί μεταξύ 2 ημερών (εκτός των ημερών ταξιδίου) και 2 μηνών Η κινητικότητα μπορεί να έχει τις πιο κάτω μορφές: Διδασκαλία /παροχή κατάρτισης από τους εκπαιδευτές (προς άλλους) σε συνεργαζόμενο οργανισμό άλλης χώρας Κατάρτιση των ιδίων των εκπαιδευτών, με συμμετοχή σε δραστηριότητες κατάρτισης σε άλλη χώρα, όπως τοποθέτηση σε χώρο εργασίας για κατάρτιση, Job shadowing/observation, συμμετοχή σε σεμινάρια (μόνο στην περίπτωση οργανισμών Εκπαίδευσης Ενηλίκων)

Υποδοχή Εκπαιδευομένων (We Mean Business) Κάθε οργανισμός/εταιρεία /επιχείρηση μπορεί να δεχτεί κάποιο εκπαιδευόμενο από άλλη χώρα, για σκοπούς κατάρτισης του Οι εκπαιδευόμενοι μπορεί να είναι φοιτητές, σπουδαστές Επαγγελματικών Σχολών ή απόφοιτοι (ΑΕ ή ΕΕΚ) κατά τον πρώτο χρόνο της αποφοίτησης τους Η διάρκεια τοποθέτησης μπορεί να κυμανθεί από 2 εβδομάδες μέχρι 12 μήνες Οι εκπαιδευόμενοι επιχορηγούνται από το πρόγραμμα. Ο οργανισμός υποδοχής δεν επωμίζεται οποιοδήποτε κόστος

Πλεονεκτήματα για την εταιρεία/οργανισμό υποδοχής εκπαιδευομένων (1) Επιπλέον του ότι οι εκπαιδευόμενοι προσφέρουν τις υπηρεσίες τους χωρίς αντιμισθία: Έρχονται από άλλες χώρες με διαφορετική κουλτούρα, γνώσεις και εμπειρίες (συνήθως πολύ καλοί φοιτητές με πολλές γνώσεις και δεξιότητες) Είναι νέοι άνθρωποι που εντάσσονται στο προσωπικό της εταιρείας με ενθουσιασμό για εργασία, φρέσκιες ιδέες, διάθεση για δημιουργικότητα Προσφέρουν ποικιλότροπα, με την προσωπικότητα τους, στην εταιρεία γενικά αλλά και το προσωπικό που δέχεται τις νέες ιδέες και τη διαφορετική κουλτούρα

Πλεονεκτήματα για την εταιρεία/οργανισμό υποδοχής εκπαιδευομένων (2) Η εταιρεία/οργανισμός ενισχύει το δίκτυο συνεργασίας του με την προσθήκη των ιδρυμάτων αποστολής των εκπαιδευομένων Δοκιμάζονται πιθανοί μελλοντικοί υπάλληλοι στην εταιρεία/οργανισμό Ενισχύεται το κοινωνικό προφίλ της εταιρείας/οργανισμού

Συμμετοχή εταιρειών/οργανισμών Οι ενδιαφερόμενες εταιρείες/οργανισμοί/επιχειρήσεις μπορούν να συμπληρώσουν ειδικό έντυπο (παρέχεται από το ΙΔΕΠ) στο οποίο περιγράφουν το προφίλ τους, καθώς και τις γνώσεις και δεξιότητες του εκπαιδευόμενου νέου που αναζητούν Το ΙΔΕΠ αναλαμβάνει να στείλει το έντυπο σε όλες τις Εθνικές Υπηρεσίες των χωρών που συμμετέχουν, για εξεύρεση εκπαιδευόμενου

Συμμετοχή Οργανισμών/επιχειρήσεων στη Βασική Δράση 2 Δυνατότητα συμμετοχής, ως συντονιστής ή εταίρος, στις ακόλουθες Δραστηριότητες που επιχορηγούνται από τη Βασική Δράση 2: Στρατηγικές Συμπράξεις (Strategic Partnerships) - αποκεντρωμένη Δραστηριότητα –αίτηση προς το ΙΔΕΠ Συμμαχίες Γνώσης (Knowledge Alliances) - κεντρική Δραστηριότητα – αίτηση προς τον Εκτελεστικό Φορέα της ΕΕ, EACEA Τομεακές Συμμαχίες Δεξιοτήτων (Sector Skill Alliances) – κεντρική Δραστηριότητα – αίτηση προς τον Εκτελεστικό Φορέα της ΕΕ, EACEA

Στρατηγικές Συμπράξεις (Σ.Σ.) Στοχεύουν στη συνεργασία και δικτύωση, στην ποιότητα και καινοτομία, στην ανάπτυξη δεξιοτήτων και ανταλλαγή καλών πρακτικών, στην αναγνώριση και επικύρωση δεξιοτήτων, στην επιχειρηματικότητα κλπ. Είναι απαραίτητη η συμμετοχή 3 οργανισμών/ιδρυμάτων από 3 διαφορετικές χώρες Οι συμμετέχοντες οργανισμοί/ ιδρύματα είναι δυνατόν να προέρχονται από διάφορους τομείς εκπαίδευσης/ κατάρτισης/ εργασίας, με ενδιαφέρον και ρόλο στο θέμα της Σύμπραξης Διάρκεια , 2-3 χρόνια – μέγιστη χρηματοδότηση, 150, 000 Ευρώ το χρόνο για όλη τη Σύμπραξη

Επιχορήγηση για Σ.Σ. Διαχείριση και υλοποίηση του προγράμματος: μοναδιαίο κόστος ανά οργανισμό/ίδρυμα ανά μήνα (ο συντονιστικός οργανισμός δικαιούται διπλάσιο ποσό από τους εταίρους) Κόστος συμμετοχής σε project meetings: μοναδιαίο κόστος ανά συμμετέχοντα Κόστος για ανάπτυξη “intellectual outputs”: επιχορήγηση για το κόστος προσωπικού (μοναδιαίο ημερήσιο κόστος ανά βαθμίδα προσωπικού) Κόστος για διοργάνωση “multiplier events”: μοναδιαίο κόστος με βάση τον αριθμό συμμετεχόντων (μόνο αν υπάρχουν “intellectual outputs”) Κόστος συμμετοχής σε δραστηριότητες διδασκαλίας και μάθησης: μοναδιαίο κόστος για ταξίδι με βάση την απόσταση και για διαμονή με βάση τη χώρα υποδοχής και τη διάρκεια

Knowledge Alliances (HE) Στόχοι: η προώθηση της συνεργασίας μεταξύ τριτοβάθμιων ιδρυμάτων και εταιρειών και η συν-δημιουργία γνώσης που μπορεί να προκύψει, καθώς και η δημιουργία καινοτόμων μεθόδων διδασκαλίας/εκπαίδευσης και μάθησης Απαιτείται η συνεργασία τουλάχιστον 6 οργανισμών/ ιδρυμάτων από 3 διαφορετικές Ευρωπαϊκές χώρες Απαιτείται η συμμετοχή τουλάχιστον 2 τριτοβάθμιων ιδρυμάτων και 2 επιχειρήσεων Διάρκεια: 2 ή 3 χρόνια Μέγιστη Επιχορήγηση: 700,000 – 1,000,000 Ευρώ

Sector Skill Alliances (VET) Στόχοι: Εκτίμηση των αναγκών για απαιτούμενες δεξιότητες Ανάπτυξη καινοτόμων μεθόδων επαγγελματικής κατάρτισης Προσέγγιση της επαγγελματικής κατάρτισης και αγοράς εργασίας Επίτευξη συστημικής επίδρασης στην επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση Δραστηριότητες: Προσδιορισμός προτύπων ικανότητας και χασμάτων (gaps) όσον αφορά επαγγελματικές δεξιότητες Σχεδιασμός, εφαρμογή και διάδοση νέων αναλυτικών προγραμμάτων επαγγελματικής εκπαίδευσης Διάρκεια: 2 ή 3 χρόνια Μέγιστη επιχορήγηση: 700,000-1,000,000 Ευρώ

Καταληκτικές Ημερομηνίες για την Πρόσκληση Υποβολής Προτάσεων 2015 Βασική Δράση 1 (Κινητικότητα): 4 Μαρτίου 2015 Βασική Δράση 2 (Στρατηγικές Συμπράξεις): 31 Μαρτίου 2015 Συμμαχίες Γνώσης: 26 Φεβρουαρίου 2015 Τομεακές Συμμαχίες Δεξιοτήτων: 26 Φεβρουαρίου 2015

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟ ΙΔΕΠ Ίδρυμα Διαχείρισης Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων Διά Βίου Μάθησης Προδρόμου και Δημητρακοπούλου 2 1090 Λευκωσία Τηλ.: 22 448888 Φαξ: 22 678787 Website: www.erasmusplus.cy Email: info@llp.org.cy Χρήσιμο εργαλείο: Οδηγός του Προγράμματος: http://erasmusplus.cy/uploadfiles/IDEP/Calls/programme_guide_2015_en.pdf