ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΑΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ: ΤΟ ΤΣΟΥΝΑΜΙ ΤΗΣ ΤΑΫΛΑΝΔΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Lambda-Sat Διαστημικές αποστολές 12 Γυμνάσιο Αχαρνών Γραπτή εργασία:
Advertisements

 για το ηπειρωτικό και το υποθαλάσσιο ανάγλυφο της Γης
ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ.
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΣΕΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΗΦΑΙΣΤΕΙΩΝ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
Το 10ο Δημοτικό Σχολείο Κατερίνης
Γυναίκες που έγραψαν και γράφουν ιστορία: Οι γυναίκες στην επιστήμη
3Ο ΓΕΛ ΑΡΤΑΣ ΣΕΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ
Μαρί-Ελένη Περαντινού ΒΔ’3 ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
10ο δημοτικό σχολείο Κατερίνης
Λύκειο Αγίου Νικολάου Τάκη Βασιλική Όθωνος Κατερίνα
Παρατηρητήριο Media Terra
Ai Weiwei, Πεκίνο, (Έϊ Γουέιγουέι). Fairytale.
Ερευνητική Εργασία Β2 Λυκείου Γ.Ε.Λ. Βαθέος Αυλίδος.
Επιμελήτρια παρουσίασης: Μαρία Γαϊτανίδου
Α ΝΑΚΥΚΛΩΣΗ Φ ΟΡΗΤΩΝ Η ΛΕΚΤΡΙΚΩΝ Σ ΤΗΛΩΝ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΦΗΣ Συλλογικό Σύστημα όπου συμμετέχουν όλοι οι εισαγωγείς μπαταριών Συλλογικό Σύστημα όπου συμμετέχουν.
ΣεισμΟΙ..ενα φαινομενο εντυπωσιακο!
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΔΙΑΣΩΣΗΣ
ΠΥΡΗΝΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ Βάγια Κλάδου & Μαρία Τσακαλάκη.
ΤΣΟΥΝΑΜΙ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
η χιροσιμα και το ναγκασακι
Ο σεισμός του 1978 στη Θεσσαλονίκη
ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΕ.
ΠΕΡΙ ΣΕΙΣΜΩΝ Ο σεισμός είναι ένα φυσικό φαινόμενο
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ 17 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 1973 (ΧΟΥΝΤΑ)
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ
ΤΣΟΥΝΑΜΙ ΚΑΙ ΧΙΟΝΟΣΤΙΒΑΔΕΣ
Το ανάγλυφο της γης.
Εργασία στην Γεωγραφία
Μεγαλύτεροι σεισμοί – τσουνάμι των τελευταίων χρόνων ( )
Κωνσταντίνος Οικονομίδης Β’2 Θρησκευτικά Υπεύθυνος Καθηγητής : Γ.Καπετανάκης 16/12/13.
Τι είναι το Made in Greece Ο Συνεργάτης σας στην αξιοποίηση των δυνατοτήτων του Ίντερνετ Εργαλείο για την ανάπτυξη των πωλήσεων και των εξαγωγών Η μηχανή.
Στοιχεία Βιβλιοθήκης. Η Δημόσια Βιβλιοθήκη Κέρκυρας δραστηριοποιείται στο νησί της Κέρκυρας από το Πολύτιμες συλλογές έχουν κατά καιρούς φιλοξενηθεί.
CHERNOBYL FUKUSHIMA.
ΡΑΛΛΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: 155 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
Τι ακριβώς είναι οι Η.Υ.; Είναι μηχανές που επεξεργάζονται δεδομένα – για την ακρίβεια επεξεργάζονται σύμβολα – και παράγουν πληροφορίες. Τα δεδομένα είναι.
ΤΙΤΛΟΣ Κατοχή, Αντίσταση και Απελευθέρωση
Η ΓΕΦΥΡΑ ΡΙΟΥ-ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
Γυμνάσιο Μουζακίου Γ΄ τάξη Πρόγραμμα αγωγής σταδιοδρομίας Σχολικό Έτος
ΚΟΛΟΝΟΣΚΟΠΗΣΗ Διερευνητική εργασία Ά Τετραμήνου
Τίτλος Δραστηριότητας
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΟΜΗΛΙΚΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟ ΣΥΝΟΜΗΛΙΚΟ Σύνθημα Δ.Δ.Ε. Β’ Αθήνας: ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΕΒΑΣΤΙΑΔΗΣ – ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΛΑΗΣ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ
Μια εργασία από τις μαθήτριες του Β’2 Γυμνασίου: Ελένη Αγγελοπούλου, Άννα Συριοπούλου, Δανάη Τροκούδη, Εβίνα Μαρτινάκου.
ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: Αρχές Επιστήμης Περιβάλλοντος 6 η Ενότητα (Ε/Π) Γκουανό: Μία περίπτωση μη ορθολογικής εκμετάλλευσης της παραγωγικότητας ενός οικοσυστήματος.
ΑΞΙΟΘΕΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.
ΑΞΙΟΘΕΑΤΑ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ!!!
ΣΕΙΣΜΟΙ Ακριβή Παπασταθοπούλου,Ακριβή Παναγιωτοπούλου,Ζωή Πατσούρα,Διονυσία Λουρίδα,Ιωάννα Λάττα Σχολικό έτος 2012 Α3.
Εργασία στην Ιστορία Έτος Πράππα Κωνσταντίνα Ροπόκη Στέλλα
Περιβαλλοντική ομάδα 1ου Γυμνασίου
Από την μαθήτρια Έλενα Σωκράτους
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εθισμός σε αυτά
Καταστροφές.
ΣΤΑΘΗΣ ΚΟΠΑΛΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΝΤΟΓΙΩΡΓΗΣ
ΒΕΖΟΥΒΙΟΣ Ο Βεζούβιος είναι βουνό-ηφαίστειο στις δυτικές ακτές της Ιταλίας και σε απόσταση 12 χλμ. από τη Νάπολη. Μέχρι το 79 μ.Χ., το θεωρούσαν ένα απλό.
ΑΝΕΜΟΣΤΡΟΒΙΛΟΣ.
Χιροσιμα.
Η Τεχνολογία από την αρχαία εποχή έως σήμερα
ΕΛΛΑΔΑ Μια εργασία του μαθητή: Αλέξανδρου Παπαγεωργίου
Εορτασμός της επετείου της 28ης Οκτωβρίου 1940 Οργανώθηκαν σταθμοί-εργαστήρια Ιστορικά γεγονότα, Χορός, Μουσική-Τραγούδι, Κατασκευές 27 Οκτωβρίου 2017.
Οι σεισμοί και τα ηφαίστεια στη ζωή μας
Εργασία από τους μαθητές:
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ «ΝΤΙΝΟΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ» ΣΥΝΟΜΙΛΙΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΕΓΚΕΛΑΔΟ
ΣΑΚΗΣ ΚΟΥΒΕΝΤΑΡΗΣ ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΤΣΙΑΝΤΩΝΗΣ ΕΛΕΝΑ ΓΚΟΥΝΤΟΥΛΑ ΣΑΛΑΜΙΝΑ.
Η ανάπτυξη της μνήμης γεγονότων και της αυτοβιογραφικής μνήμης.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΑΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ: ΤΟ ΤΣΟΥΝΑΜΙ ΤΗΣ ΤΑΫΛΑΝΔΗΣ Μαθητές: Αθανασίου Έκτωρ, Αντωνιάδου Αθηνά, Κούτσικου Στέλλα, Παπαλεξίου Ευαγγελία, Χατζηβλασίου Δημήτρης, Χριστοδούλου Ελένη Β’ Λυκείου Αριστοτελείου Κολλεγίου Επιβλέπουσα: Παπαχρήστου Μαρία

Ειςαγωγη Κύριος στόχος μας ήταν… Να εξετάσουμε το γεγονός Να εντοπίσουμε τις συνέπειες και τις καταστροφές που σημειώθηκαν Να ενημερωθούμε για τα μέτρα που λήφθηκαν μετά το συμβάν

ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ… Να ανακαλύψουμε την βοήθεια των χωρών για την αντιμετώπιση της καταστροφής Να καταγράψουμε τις επετείους προς τιμήν του γεγονότος Να αναζητήσουμε πιθανά θύματα από την Ελλάδα

μεθοδολογια Η μεθοδολογία μας βασίστηκε αποκλειστικά σε διαδικτυακές πηγές, γεγονός που δεν μας πτόησε διόλου.

Επίσης… Φτιάξαμε ένα βίντεο για να αναδείξουμε εικόνες από τη φοβερή αυτή καταστροφή Παρακολουθήσαμε την ταινία «Impossible» για να αντλήσουμε περισσότερες πληροφορίες για το γεγονός

ΤΟ ΤΣΟΥΝΑΜΙ Συνέβη στις 26 Δεκεμβρίου 2004 Ακολούθησε μετά από σεισμό 9R, ο οποίος συνέβη υποθαλάσσια (το 4ο ισχυρότερο γεγονός στη σύγχρονη ιστορία). Έπληξε πολλές χώρες και νησιά.

Το επίκεντρο του σεισμού Περιοχές που υπέστησαν τη μεγαλύτερη καταστροφή Το επίκεντρο του σεισμού

Τα θύματα της καταστροφής Οι περιοχές την περίοδο αυτή έχουν μεγάλη επισκεψιμότητα γι’ αυτό τα θύματα ξεπέρασαν κάθε προηγούμενο. Υπολογίζονται περίπου στα 300.000, πολλά από οποία τουρίστες. Υπήρξαν πολλοί τραυματίες.

Δεν σημειώθηκαν θάνατοι Ελλήνων τουριστών, αν και βρίσκονταν πολλοί σε νησιά της Ινδονησίας. Οι ελληνικές αρχές φρόντισαν γρήγορα και δραστικά για την επιστροφή των Ελλήνων τουριστών.

Υπήρξαν επίσης πολλές υλικές ζημιές, ίσως και ολοκληρωτική καταστροφή σε κτίρια και μνημεία. Οι περιοχές αυτές ήταν για πολύ καιρό αποκομμένες από συγκοινωνίες και μέσα μαζικής ενημέρωσης.

Ανθρωπιστική βοήθεια Η Ελλάδα βγήκε έβδομη σε όλο τον κόσμο λόγω της έγκαιρης ανταπόκρισης και για το μέγεθος της ανθρωπιστικής βοήθειας προς τις πληγείσες περιοχές. Πολλοί ιδιώτες αλλά και δημόσιοι φορείς έστειλαν υλική υποστήριξη. Οργανώθηκε Τηλεμαραθώνιος. Δημιουργήθηκαν ιστοσελίδες εντοπισμού αγνοουμένων.

Μέτρα ασφαλείας Οι αρχές της χώρας υποστηρίζουν ότι έχουν το καλύτερο σύστημα προειδοποίησης τσουνάμι. Έχουν στηθεί πύργοι προειδοποίησης και πλωτήρες εντοπισμού των παλιρροϊκών κυμάτων. Μέσα σε δύο λεπτά (από τη στιγμή που αρχίζει να σχηματίζεται το παλιρροϊκό κύμα) μπορεί να υπολογιστεί η ταχύτητά του και ο χρόνος που θα φτάσει στην ακτή.

Επέτειοι Κάθε χρόνο σε όλες τις πληγείσες από το τσουνάμι περιοχές οργανώνονται επέτειοι μνήμης και φόρου τιμής των θυμάτων της καταστροφής του 2004.

Συμπεράσματα Η ολοκληρωτική καταστροφή και ο τεράστιος αριθμός θυμάτων οφείλεται στην απερισκεψία των αρχών και στην παράλειψη των μέτρων ασφαλείας. Η ευαισθητοποίηση σε παγκόσμιο επίπεδο για το τραγικό γεγονός ήταν τεράστια. Ήτανε σίγουρα μία από τις χειρότερες φυσικές καταστροφές που συνέβησαν στα χρονικά.

Σήμερα στις πληγείσες περιοχές τίποτα δεν θυμίζει την τραγωδία που πριν λίγα χρόνια συνέβη!!!

τελος