Κυπροελλαδικό Συνέδριο Συμβουλευτικής και Επαγγελματικής Αγωγής 2014 Λευκωσία, 12 Δεκεμβρίου 2014 Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου - Υπηρεσία Συμβουλευτικής.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Η Ελληνική Υπηρεσία Υποστήριξης λειτουργεί από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Advertisements

Ο Κλάδος Μαρμάρου σε Αναζήτηση Διεξόδων από την Κρίση Ανάγκες σε Εκπαίδευση – Κατάρτιση Ανθρώπινου Δυναμικού στον κλάδο Μαρμάρου ΟΣΜΕ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ.
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Παρουσίαση ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 31 Ιανουαρίου 2012.
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 2007 – ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 1 ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ 2007.
Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π: Δράσεις και Πολιτικές - Εθνικό Κέντρο Europass
ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΘΗΝΑΙΩΝ συμπαραστάτης του δημότη και της επιχείρησης.
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Ελληνική Ένωση Διαπιστευμένων Φορέων Επιθεώρησης- Πιστοποίησης ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΜΟΧΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ 02 Μαΐου 2011 ΣΑΒΒΑΣ.
ΔΟΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΣΥΜΠΡΑΞΗΣ Κ.Ε.Κ. ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ Ε.Π.Ε. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ Κ.Ε.Κ. ΕΠΙΚΕΝΤΡΟΝ Α.Ε. ΚΕΝΤΡΟ ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΩΝ.
Ε υ ρ ω π α ϊ κ ό Δ ί κ τ υ ο Ε μ π ε ι ρ ο γ ν ω μ ό ν ω ν & Τ ε χ ν ο μ ε σ ι τ ε ί α ς Μ Κ Ο www. euronet.org.gr.
Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στο πλαίσιο των αξόνων προτεραιότητας.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Η Ευρωπαϊκή K εντρική T ράπεζα ιδρύθηκε την 1 η Ιουνίου του 1998 και εδρεύει στη Φρανκφούρτη. Η ΕΚΤ είναι επιφορτισμένη με τη διαχείριση του ευρώ και.
ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΝΟΤΑΣ
Η Οπτική του Φύλου στις Τοπικές Πολιτικές
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ Κέντρα Συμβουλευτικής & Επαγγελματικού Προσανατολισμού Νόμος 2525/97.
Προσανατολισμού N. Ιωνίας
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Οι προοπτικές.
Η Ηθική στο Νοσοκομείο Γιώργος Παπαγούνος Ph.D. τ. Καθηγητής Φιλοσοφίας Τζάνειο Γ.Ν.Π. 31 Μαρτίου
ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΙΕΚΕΜ ΤΕΕ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΝ ΟΨΕΙ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΝ ΟΨΕΙ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ &
Γραφειο διαςυνδεςης Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης
ΣΥΝΟΜΗΛΙΚΟΙ ΜΕΣΟΛΑΒΗΤΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 2013 – 2014
5ο επιστημονικΟ πεδΙο Γιανναράκης Μιχάλης Βαΐτσης Φίλιππος.
Δημόσια διαβούλευση Επιχειρησιακού Σχεδίου για τα έτη
Ενιαία Αρχή για τις Δημόσιες Συμβάσεις Ενιαία Αρχή για τις Δημόσιες Συμβάσεις
Η μελέτη του φαινομένου εμπεριέχει δυο τάσεις:
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών.
Κοινωνικη και πολιτικη αγωγη
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ 2007 – 2013
Ιωάννης Αναγνωστόπουλος, Επικ. Καθηγητής Π. Σ. Ε
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – ΑΜΕΙΒΟΜΕΝΗ.
Ειρήνη Β. Ματσούκα Δικηγόρος, Διαμεσολαβήτρια, Εκπαίδεύτρια ΑΚΚΕΔ Προμηθέας, Εταίρος Α.Μ.Κ.Ε. Resolve.
1 Σύσταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τη Διαμόρφωση μίας Ευρωπαϊκής Χάρτας για τους Ερευνητές & ενός Κώδικα Δεοντολογίας για την πρόσληψη ερευνητών στο.
Εργαστήρι – Στρατηγικές της Αριστεράς στην Τοπική Αυτοδιοίκηση Ο θεσμός του Συμπαραστάτη του Δημότη και της Επιχείρησης ως εργαλείο προώθησης του σεβασμού.
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Η αξιολόγηση του διευθυντή από τον σχολικό σύμβουλο ΠΔ 152/ΦΕΚ 240, Τ. Α΄/ , άρθρα 3,4,6,10,16,17 ΥΑ 10940/
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
2.2 Άσκηση και κατάχρηση δικαιώματος  Συνισταμένη όλων των δικαιωμάτων είναι το δικαίωμα στην ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας κάθε ανθρώπου.  Το.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Ελληνικό γραφείο υποστήριξης: Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη.
«Η Διαμεσολάβηση στις Αντιδικίες επί Εμπορικών Σημάτων σε Ευρωπαϊκό και Εθνικό επίπεδο» Ιωάννα Μάμαλη Πρόεδρος Πρωτοδικών του Τμήματος Κοινοτικών Σημάτων.
«Ξαναδιαβάζοντας την Ευρωπαϊκή Ένωση με την έκθεση των πέντε προέδρων και την νέα δια-θεσμική συμφωνία: Νέα στρατηγική σε παλιό σκηνικό;» Λουτράκι
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ: Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ Δρ. Παρασκευή Χατζηπαναγιώτου Επίκουρη Καθηγήτρια Τμήμα Επιστημών της.
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Νομικής Ιδιωτικό Διεθνές Δίκαιο Καθηγητής Χαράλαμπος Π. Παμπούκης.
Γεωργία Χ. Αγγελιδάκη Δικηγόρος Διαπιστευμένη Διαμεσολαβήτρια του Υπουργείου Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ - ΠΜΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΔΙΚΑΙΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ Μ. Δ. Χρυσομάλλης Αναπληρωτής Καθηγητής.
Επισκόπηση της πρόσφατης νομολογίας της Αρχής σε θέματα επεξεργασίας ευαίσθητων δεδομένων υγείας Χαρίκλεια Ζ. Λάτσιου Δ.Ν. Δικηγόρος Ειδική Επιστήμων ΑΠΔΠΧ.
Δημόσιος Vs Ιδιωτικός Τομέας Διαφορές - Ομοιότητες.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΜΕΡΙΔΑΣ ΘΕΜΑ: « Μαζί με τους Ρομά… Δράσεις προώθησης της ενσωμάτωσης των τσιγγάνων μαθητών στο σχολείο, την κοινωνία και το ευρωπαϊκό πλαίσιο»
ΕΥΗ ΖΑΜΠΕΤΑ.  Α. ΟΙ ΔΥΟ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ  Β. Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΎ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ  Γ. Ο ΒΑΘΜΟΣ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑΣ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΛΙΑΔΟΥ – ΤΑΧΟΥ ΣΟΦΙΑ «Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ.
Επιθεώρηση Συμβουλευτικής-Προσανατολισμού,
ΔΙΑΛΕΞΗ 5η Συνηγορία Υπευθυνότητα/ευθύνη Συνεργασία Στάση φροντίδας
Ημέρα Καριέρας Λάρισα, 25 Απριλίου 2012
ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΒΟΗΘΕΙΑΣ arsisathina.
Εκπαιδευτική διοίκηση και καινοτομία
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Η Ενιαία Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Ψυχολογίας
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ευρωπαϊκός Πυλώνας Κοινωνικών Δικαιωμάτων:
Αχιλλέας Καμέας Επίκουρος Καθηγητής ΕΑΠ
«Θεωρία και Δίκαιο Διεθνών Οργανισμών»
Προσβασιμότητα για ΑμεΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κυπροελλαδικό Συνέδριο Συμβουλευτικής και Επαγγελματικής Αγωγής 2014 Λευκωσία, 12 Δεκεμβρίου 2014 Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου - Υπηρεσία Συμβουλευτικής και Επαγγελματικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού Κύπρου - Κέντρο Έρευνας και Αξιολόγησης στην Επαγγελματική Συμβουλευτική του Τομέα Ψυχολογίας του Πανεπιστήμιου Αθηνών Θέμα συνεδρίου: « » Τίτλος ανακοίνωσης : Κυπροελλαδικό Συνέδριο Συμβουλευτικής και Επαγγελματικής Αγωγής 2014 Λευκωσία, 12 Δεκεμβρίου 2014 Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου - Υπηρεσία Συμβουλευτικής και Επαγγελματικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού Κύπρου - Κέντρο Έρευνας και Αξιολόγησης στην Επαγγελματική Συμβουλευτική του Τομέα Ψυχολογίας του Πανεπιστήμιου Αθηνών Θέμα συνεδρίου: «Η Ενδυνάμωση του Καθηγητή/τριας ΣΕΑ: Σύγχρονες Προκλήσεις και Μηχανισμοί Αντιμετώπισης» Τίτλος ανακοίνωσης : Μοντέλο Συμβουλευτικής Διαβούλευσης για την ειρήνευση διαφορών που εμφανίζονται μεταξύ εκπαιδευτικών και μεταξύ εργαζομένων και διοίκησης MSc. Τσαπουρνάς Κωνσταντίνος, κιν Απόφοιτος Α.Σ.Ε.Τ.Ε.Μ.-Σ.Ε.Λ.Ε.Τ.Ε., Νομικής Α.Π.Θ., ΣΥ.Π. & ΓΕ.ΤΕ. της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Υπεύθυνος Σ.Ε.Π. στο ΚΕ.ΣΥ.Π. Λευκού Πύργου, τηλ , Εθνικής Αμύνης 8, Τ.Κ , Θεσσαλονίκη Σύμβουλος Επιχειρηματικότητας (Ε.Κ.Π.Α.-Ε.Ε.Δ.Ε.)

Σκοπός: Η πρόταση που ακολουθεί, φιλοδοξεί να αναδείξει την χρησιμότητα ενός μοντέλου Συμβουλευτικής Διαμεσολάβησης για την επίλυση διαφορών μεταξύ εκπαιδευτικών της Δημόσιας Εκπαίδευσης πριν την διοικητική διαδικασία, προσαρμόζοντας την πρόσφατη, θεσμική εγκαθίδρυση της Διαμεσολάβησης από την Ελληνική Δικαιοσύνη στην διοικητική αρμοδιότητα της Δημόσιας Εκπαίδευσης.

Σύγχρονοι εναλλακτικοί τρόποι επίλυσης διαφορών στην νομική επιστήμη: Α.D.R. Movement, κίνημα που εμφανίστηκε στις Η.Π.Α. στη δεκαετία του 1970 (Μακρίδου, 2014). Αρχικά εμφανίστηκε ως Alternative Dispute Resolution, και καθιερώθηκε ως Appropriate Dispute Resolution, χαρακτηρίζοντας τους εναλλακτικούς τρόπους ως άτυπες διαδικασίες που να λειτουργούν συμπληρωματικά στις τυπικές. Στην διεθνή βιβλιογραφία υπάρχουν οι όροι: negotiation, conciliation, mediation,facilitation.

Ερωτήματα που προκύπτουν: Μπορεί να προσαρμοσθεί η Διαβούλευση στο χώρο της δημόσιας Εκπαίδευσης ως εκούσιας, εθελοντικής διαδικασίας, που να οδηγεί στο συμβιβασμό και την ειρήνευση των διαφορών; Μπορεί να προσαρμοσθεί η Διαβούλευση στο χώρο της δημόσιας Εκπαίδευσης ως εκούσιας, εθελοντικής διαδικασίας, που να οδηγεί στο συμβιβασμό και την ειρήνευση των διαφορών; Υπάρχουν κοινές αρχές Συμβουλευτικής και Διαμεσολάβησης ώστε η συνισταμένη τους να μπορεί να αποσβέσει περιπτώσεις διαφορών Υπάρχουν κοινές αρχές Συμβουλευτικής και Διαμεσολάβησης ώστε η συνισταμένη τους να μπορεί να αποσβέσει περιπτώσεις διαφορών

Ως γνωστό, η ύπαρξη διενέξεων και διαφορών στους χώρους εργασίας μεταξύ εκπαιδευτικών καθώς και μεταξύ εργαζομένων και διοίκησης αποτελεί αναπόφευκτη και ως επί το πλείστον δυσμενή κατάσταση, που επιλύεται κυρίως με την διοικητική διαδικασία.

Η δημόσια διοίκηση ειδικά στο χώρο της Εκπαίδευσης πλήττεται από χρονοβόρες διαδικασίες σε περιόδους κρίσεων των στελεχών της με άσκηση ενστάσεων καθώς και κατά την καθημερινή πρακτική από έμμεσες, κυρίως προφορικές αναφορές που αποσκοπούν στη συσκότιση και επιβάρυνσης της διοίκησης υπηρετώντας προσωπικές επιδιώξεις.

Ακόμη και εντός του εργασιακού χώρου των ΚΕ.ΣΥ.Π. από το 2000 μέχρι σήμερα έχουν εμφανισθεί εσωτερικές συγκρούσεις που λειτούργησαν ως τροχοπέδη στη αποστολή των κέντρων και θα μπορούσαν να έχουν αποσβεστεί με τον θεσμό της Διαμεσολάβησης.

Με τον όρο Διαμεσολάβηση ορίζεται η ευέλικτη διαδικασία που διεξάγεται εμπιστευτικά όταν ένα ουδέτερο πρόσωπο βοηθά ενεργά τα μέρη, τα οποία επιθυμούν επίλυσης της διαφοράς με την επίτευξη συμφωνίας έχοντας τον απόλυτο έλεγχο της βούλησής τους και των όρων της συμφωνίας (Αυλογιάρη, ).

«Ως διαμεσολάβηση νοείται διαρθρωμένη διαδικασία ανεξαρτήτως ονομασίας, στην οποία δύο ή περισσότερα μέρη μιας διαφοράς επιχειρούν εκουσίως να επιλύσουν με συμφωνία τη διαφορά αυτή με τη βοήθεια διαμεσολαβητή» (άρθρο 4 εδ. β΄ Ν. 3898/2010). «Ως διαμεσολάβηση νοείται διαρθρωμένη διαδικασία ανεξαρτήτως ονομασίας, στην οποία δύο ή περισσότερα μέρη μιας διαφοράς επιχειρούν εκουσίως να επιλύσουν με συμφωνία τη διαφορά αυτή με τη βοήθεια διαμεσολαβητή» (άρθρο 4 εδ. β΄ Ν. 3898/2010).

Το γενικό πλαίσιο του θεσμού της Διαμεσολάβησης θεσπίστηκε στο χώρο της Ελληνικής Δικαιοσύνης με τον Ν.3898/2010 (ΦΕΚ Α` 211/ ), ενσωματώνοντας στο εθνικό δίκαιο την Οδηγία 2008/52/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, προάγοντας τον φιλικό διακανονισμό και την ισόρροπη σχέση μεταξύ διαμεσολάβησης και δικαστικών διαδικασιών σε αστικές και εμπορικές υποθέσεις.

Δεν διαθέτει δομή ώστε οι ενδιαφερόμενοι να έχουν την δυνατότητα παροχής υπηρεσιών Διαμεσολάβησης. Δεν διαθέτει δομή ώστε οι ενδιαφερόμενοι να έχουν την δυνατότητα παροχής υπηρεσιών Διαμεσολάβησης. Συνήθως πριν, κατά την διάρκεια και μετά την διαδικασία των ενστάσεων, δεν υπάρχει διοικητικό πλαίσιο Συμβουλευτικής Διαμεσολάβησης για την αποφυγή της προσφυγής στα διοικητικά δικαστήρια. Συνήθως πριν, κατά την διάρκεια και μετά την διαδικασία των ενστάσεων, δεν υπάρχει διοικητικό πλαίσιο Συμβουλευτικής Διαμεσολάβησης για την αποφυγή της προσφυγής στα διοικητικά δικαστήρια. Δεν υπάρχει διοικητική δομή φιλικού διακανονισμού πριν την εφαρμογή του νόμου για την αποφυγή Ε.Δ.Ε. Δεν υπάρχει διοικητική δομή φιλικού διακανονισμού πριν την εφαρμογή του νόμου για την αποφυγή Ε.Δ.Ε. Το διοικητικό πλαίσιο του δημοσίου:

Ο ελληνικός Κώδικας Δεοντολογίας Διαπιστευμένων Διαμεσολαβητών (υπουργική απόφαση / ) αναφέρει: 1.H Διαμεσολάβηση αποσκοπεί στη διαφύλαξη της κοινωνικής ειρήνης προς όφελος των πολιτών 2.Ο διαμεσολαβητής είναι επάγγελμα-λειτούργημα και στην ελληνική έννομη τάξη ασκείται μόνο από δικηγόρους 3.Ο θεσμός χαρακτηρίζεται από έλλειψη τυπικότητας και ο διαμεσολαβητής έχει μεγάλη διακριτική ευχέρεια στο χειρισμό της κάθε υπόθεσης ώστε να δημιουργείται η ανάγκη οριοθέτησης και τήρηση ηθικών αρχών που να διασφαλίζει το κύρος της Διαμεσολάβησης. 4.Ο διαμεσολαβητής αποπνέει το κύρος του από την ισχυρή προσωπικότητά του και την ηθική του. Ο ελληνικός Κώδικας Δεοντολογίας Διαπιστευμένων Διαμεσολαβητών (υπουργική απόφαση / ) αναφέρει: 1.H Διαμεσολάβηση αποσκοπεί στη διαφύλαξη της κοινωνικής ειρήνης προς όφελος των πολιτών 2.Ο διαμεσολαβητής είναι επάγγελμα-λειτούργημα και στην ελληνική έννομη τάξη ασκείται μόνο από δικηγόρους 3.Ο θεσμός χαρακτηρίζεται από έλλειψη τυπικότητας και ο διαμεσολαβητής έχει μεγάλη διακριτική ευχέρεια στο χειρισμό της κάθε υπόθεσης ώστε να δημιουργείται η ανάγκη οριοθέτησης και τήρηση ηθικών αρχών που να διασφαλίζει το κύρος της Διαμεσολάβησης. 4.Ο διαμεσολαβητής αποπνέει το κύρος του από την ισχυρή προσωπικότητά του και την ηθική του.

Βασικές ηθικές αρχές του διαμεσολαβητή: Ανεξαρτησία και Ουδετερότητα Αμεροληψία Εχεμύθεια Ακεραιότητα Εμπιστοσύνη Καλή πίστη

Για να έχουμε μια πετυχημένη διαμεσολάβηση τα μέρη πρέπει να κατανοήσουν τα πραγματικά περιστατικά και τα αίτια της διαφοράς. Η προσωπικότητα του Διαμεσολαβητή αποτελεί καθοριστικό ρόλο στην επίλυση της διαφοράς. Για να έχουμε μια πετυχημένη διαμεσολάβηση τα μέρη πρέπει να κατανοήσουν τα πραγματικά περιστατικά και τα αίτια της διαφοράς. Η προσωπικότητα του Διαμεσολαβητή αποτελεί καθοριστικό ρόλο στην επίλυση της διαφοράς.

Το Μοντέλο Συμβουλευτικής Διαμεσολάβησης: Να λειτουργήσει ως θεσμοθετημένη δομή στη δημόσια διοίκηση Να λειτουργήσει ως θεσμοθετημένη δομή στη δημόσια διοίκηση Με Διαμεσολαβητές Συμβούλους Προσανατολισμού Με Διαμεσολαβητές Συμβούλους Προσανατολισμού Οι Σύμβουλοι Προσανατολισμού (απόφοιτοι του ΠΕΣΥΠ της ΑΣΠΑΙΤΕ & του Μεταπτυχιακού του ΕΚΠΑ) να έχουν πιστοποίηση από τον ΕΟΠΠΕΠ στην Συμβουλευτική Διαμεσολάβησης Οι Σύμβουλοι Προσανατολισμού (απόφοιτοι του ΠΕΣΥΠ της ΑΣΠΑΙΤΕ & του Μεταπτυχιακού του ΕΚΠΑ) να έχουν πιστοποίηση από τον ΕΟΠΠΕΠ στην Συμβουλευτική Διαμεσολάβησης Η εκπροσώπηση της διοίκησης και του συνδικαλιστικού φορέα των εργαζομένων κρίνεται ανάλογα με την πολιτική βούληση κατά τον σχεδιασμό της της δομής Η εκπροσώπηση της διοίκησης και του συνδικαλιστικού φορέα των εργαζομένων κρίνεται ανάλογα με την πολιτική βούληση κατά τον σχεδιασμό της της δομής

Ο θεσμός της Διαμεσολάβησης μεταξύ συνομήλικων στα σχολεία Ύστερα από εισήγηση του Συνηγόρου του Παιδιού, του ΥΠΑΙΘ εξέδωσε την εγκύκλιο (18890/Γ2/2001) για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας μεταξύ των μαθητών και παρέχοντας την δυνατότητα δημιουργίας ομάδας διαμεσολαβητών μαθητών από εκπαιδευτικούς κυρίως διαμέσου των προγραμμάτων Αγωγής Υγείας (Κωστατζίκη, 2014).

Σε χώρες με κουλτούρα συμβιβασμού όπως η Ολλανδία και η Ελβετία,η διαμεσολάβηση λειτούργησε αποτελεσματικά χωρίς να επιβάλλονται ειδικοί κανόνες και κυρώσεις και με την υποστήριξη της ιδιωτικής πρωτοβουλίας. Η διαμεσολάβηση μπορεί να αποδώσει πρακτικές λύσεις για την ειρήνευση των διαφορών, χωρίς κόστος αν θεσμοθετηθεί στην δημόσια διοίκηση, σε σύντομο χρόνο και χωρίς συναισθηματική φόρτιση. Σας ευχαριστώ για την προσοχή

Ενδεικτική Βιβλιογραφία Αυλογιάρη, Ε., Τερζή, Κ., ( ). Κώδικας Δεοντολογίας Διαπιστευμένων Διαμεσολαβητών Νομική Διάσταση – Ηθικά Ζητήματα. Αρμενόπουλος- Επιστημονική Επετηρίδα, Μηνιαία Νομική Επιθεώρηση Δ.Σ.Θ., 32, Κωστατζίκη, Ρ., (2014). Διαμεσολάβηση: ένα εκκρεμές ζήτημα. Ενώπιον,Τριμηνιαία Έκδοση του Δ.Σ.Θ., Τέυχος 74, Μακρίδου, Κ., (2014). Εναλλακτικοί τρόποι επίλυσης των ιδιωτικών διαφορών στις ευρωπαϊκές έννομες τάξεις – Ιστορία και προοπτικές. Αρμενόπουλος, Μηνιαία Νομική Επιθεώρηση Δ.Σ.Θ., τεύχος 6, Ιστοσελίδες: Κέντρο Διαμεσολάβησης Πειραιώς Διαμεσολάβηση στην Κύπρο Υπουργείο Δικαιοσύνης Ελληνικό Κέντρο Διαμεσολάβησης και Διαιτησίας mediation.grhttp:// mediation.gr