Η ένταξη των ψηφιακών βιβλιοθηκών στον χώρο της εκπαίδευσης Επιμέλεια-Παρουσίαση Μαρία-Ειρήνη Καραχάλιου Β2002018 Ανδρομάχη Νοτοπούλου Β2002023.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Advertisements

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
ΕΙΔΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ 14 Δεκεμβρίου 2010, Αθήνα 2η Σύνοδος Διευθυντών.
« Η ΚΥΠΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥ Ζ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΛΕΜΕΣΟΥ (ΑΠ.ΑΝΔΡΕΑ) - (Κ.Α) Π.Ι., ΛΕΜΕΣΟΣ, ΤΡΙΤΗ 21/02/2012.
Το έργο «Εθνικό Πληροφοριακό Σύστημα Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΠΣΕ+Τ) - Γ' ΦΑΣΗ "Αποθετήρια και Επιστημονικά Ηλεκτρονικά Περιοδικά Ανοικτής Πρόσβασης"»
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
 Παρουσιάζοντας πολιτισμικό υλικό στα σχολεία
 Σελίδα 1 ΠΡΟΤΥΠΟ, ένα διαφορετικό σχολείο για το παιδί ΠΡΟΤΥΠΟ εκπαιδευτήριο Αθήνα, Φεβρουάριος 2011.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
Υπουργείο Παιδείας, Δια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων Εθνικό Κέντρο Βιβλίου (ΕΚΕΒΙ) Καινοτόμες δράσεις για την ενίσχυση της φιλαναγνωσίας.
Ωφέλειες από τη χρήση των Η / Υ στη μαθησιακή διαδικασία.
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης Ιωάννινα, Ιούνιος 2004 Μ. Κουτροκόη Πρόσβαση στη γνώση.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Εφαρμογές των νέων Τεχνολογιών στη διδασκαλία και μάθηση
Περιφερειακός Δ/ντής Α/θμιας & Β/θμιαςΕκπ/σης Δυτικής Ελλάδος
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ικανότητες Εκπαιδευτικών 6 Οκτωβρίου 2014 Caroline Kearney Ανώτερη Υπεύθυνη Έργου και Εκπαιδευτική Αναλύτρια.
Ενότητα 2.2 Σύγχρονες προσεγγίσεις στη Διδακτική μεθοδολογία
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤ’ Θέμα: Η Ψηφιακή Βιβλιοθήκη της Τζόρτζια (Digital.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Καλησπέρα σας! Ως συνέχεια της ενότητας που αφορά στα συστήματα διασφάλισης της ποιότητας σε ΑΕΙ, θα σας παρουσιάσω την εμπειρία της ΒΚΠ του ΠαΜακ να κατανοήσει.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Κυριακή Μπαλτά Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Βιβλιοθήκη Σχεδιασμός και δημιουργία επικοινωνιακού σχεδίου δράσης της Βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και Διαδίκτυο:Νέα δεδομένα για την λογοτεχνία και την διδασκαλία της.Μία εφαρμογή Επιμέλεια-Παρουσίαση Μαρία-Ειρήνη Καραχάλιου.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
HEAL-Legal Υπηρεσία Νομικής Συμβουλευτικής σε Θέματα Πνευματικής Ιδιοκτησίας που αφορούν στα Ελληνικά Ακαδημαϊκά Ιδρύματα Άννα Φράγκου Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.
ΔΙΚΤΥΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Χ. Μπούρας Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών.
 Π.Ε.ΚΑ.Π. Νικ. Καλογερόπουλος Αξιοποίηση των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση. Η εξέλιξη της τεχνολογίας.
- Ημερίδα «Πολιτισμική Πληροφορική και Εκπαίδευση», 24 Νοεμβρίου IΣΤΟΣ Ένα λειτουργικό πρότυπο για την αξιόπιστη προσφορά πολιτιστικού και εκπαιδευτικού.
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:RECENT DEVELOPMENTS IN FORMAL SETTINGS.(ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ. ) ΌΝΟΜΑ ΦΟΙΤΗΤΡ.:ΔΟΜΑΛΗ ΕΙΡΗΝΗ.
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας «Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών με έμφαση στις Νέες Τεχνολογίες της Πληροφορίας» «Ψηφιακός.
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΣΕ.
Κοινότητες Πρακτικής και Μάθησης
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
Εργασία στις Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Υπό του φοιτητή Κωνσταντίνου Πατηνιώτη Υπό των Φοιτητριών Βάγια Τύρελη Σοφία Νανοπούλου.
Αξιολόγησης της θεματικής πύλης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας Θύρα Κυριακή Μπαλτά Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Βιβλιοθήκη.
Χρήση και αξιοποίηση ΤΠΕ στην διδακτική διαδικασία
Powerpoint Templates Heal-Legal: Ανάπτυξη Υπηρεσιών Νομικής Συμβουλευτικής για Θέματα Πνευματικής Ιδιοκτησίας που αφορούν στα Ελληνικά Ακαδημαϊκά Ιδρύματα.
CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ Μαρία Καραδήμα Μαρία Καραδήμα.
Χρήση διαδραστικών πινάκων στη μαθησιακή διαδικασία Γιάννης Σαλονικίδης - ΠΕ70, επιμορφωτής ΜΕΡΟΣ Α: ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ Γενικό μέρος - Ενότητα
Φιλολογία και Ψηφιακές Ερευνητικές Υποδομές: Από τη Θεωρία στην Πράξη Λεωνίδας Παπαχριστόπουλος Νεφέλη Χατζηδιάκου
Μέρος 1 Εισαγωγή στα Πληροφοριακά Συστήματα. 22/9/20162 Περιεχόμενα  Βασικές έννοιες Πληροφοριακών Συστημάτων  Απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Περιεχόμενο-Ανθρώπινη υποδομή και Διδακτικές προσεγγίσεις στο e-learning Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.Ed.
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
Φάκελος Αξιολόγησης για Νηπιαγωγείο
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
Ειρήνη Πετράκη Δασκάλα – Πυρήνας ΤΠΕ Μάρτιος, 2011
Αναστασία Γεωργιάδου Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04
Τεχνολογία Πολυμέσων Ενότητα # 2: Εφαρμογές πολυμέσων
Οι εκπαιδευτικές τεχνολογίες
ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ 2ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Στα διάφορα επαγγέλματα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ένταξη των ψηφιακών βιβλιοθηκών στον χώρο της εκπαίδευσης Επιμέλεια-Παρουσίαση Μαρία-Ειρήνη Καραχάλιου Β Ανδρομάχη Νοτοπούλου Β

Θέματα τα οποία θα αναπτύξουμε Γενικά για τις ψηφιακές βιβλιοθήκες στον χώρο της εκπαίδευσης Η εργασία και ο ρόλος των ψηφιακών βιβλιοθηκών στην Κ-12 εκπαίδευση Ρόλος επιτροπών τεχνολογίας,εφαρμογών,στρατηγικής Ανάλυση του σχεδίου EduPort Πρόταση νομοθεσίας του EduPort Εξέλιξη εσωτερικών δομών Συμπεράσματα ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ

Γενικά για τις ψηφιακές βιβλιοθήκες στον χώρο της εκπαίδευσης Στόχος:δημιουργία νέων πηγών πληροφόρησης Απαραίτητη ταξινόμηση θεμάτων:α)κατανοητού τύπου,β)σύνθετης ανάλυσης Πρακτικές προσπάθειες κατανόησης και εργασίας σε θέματα που σχετίζονται με την τεχνολογία Πρόσβαση σε πληροφορίες γενικά διαθέσιμες σε βιβλία,μαγνητοσκοπημένο υλικό και σε άλλες παραδοσιακές μορφές ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ

Η εργασία και ο ρόλος των ψηφιακών βιβλιοθηκών στην Κ-12 εκπαίδευση 1958:ημερομηνία-σταθμός για την εισαγωγή της Κ-12 εκπαίδευσης στις ψηφιακές βιβλιοθήκες Κ-12 εκπαίδευση:πρόγραμμα που δημιουργήθηκε για τα παιδιά του Δημοτικού Σημαντική παράμετρος:ερμηνεία πληροφοριών-άρα γνώσεις σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές και σε περαιτέρω δεδομένα

Επιτροπή Εφαρμογών(σχολικές βιβλιοθήκες,μουσεία) Επίκεντρο εκπαιδευτικών και βιβλιοθηκονόμων:μάθηση και γνώση Επίκεντρο μαθητών:γνώση και πληροφορία Στόχος επιτροπής εφαρμογών:ποιότητα και αξία της πληροφορίας παρά ποσότητα αυτής Αποστολή μουσείου και βιβλιοθήκης:επιμέλεια και αξιοποίηση των επερχόμενων ψηφιακών δεδομένων ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ

Επιτροπή Τεχνολογιών Αποστολή:επίλυση προβλημάτων που αφορούν την Κ-12 εκπαίδευση Στόχος:δημιουργία δυκτιακών περιβαλλόντων όπου χρήστες ταυτόχρονα και προμηθευτές πληροφοριών Θετικό αποτέλεσμα δυκτιακών περιβαλλόντων:χρήση κατάλληλων εργαλείων από εκπαιδευτικούς-άρα πρόοδος στην εκπαιδευτική κοινότητα ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ

Επιτροπή Στρατηγικής Εντοπισμός δύο θεμάτων:1)επιχορηγήσεις σχολείων και 2)προμηθευτές τεχνολογίας,πληροφορίας και περιεχομένου Απαραίτητη η συμβολή της κυβέρνησης στην ανάπτυξη των ψηφιακών βιβλιοθηκών-Επιτακτική ανάγκη:η ενημέρωση ανώτερων στελεχών για πρόκληση αλλαγών Ισότητα στην πρόσβαση:απαραίτητο στοιχείο για τις πληροφοριακές ανάγκες των μαθητών Σκοπός:θέσπιση νομοθετικών προγραμμάτων για την ελεύθερη πρόσβαση στις πληροφορίες ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ

Ανάλυση του σχεδίου ΕduPort (1) EduPort:πρακτικό σχέδιο-κατασκευάστηκε ώστε να προτείνει συγκεκριμένους τρόπους με τους οποίους οι ψηφιακές βιβλιοθήκες και τα επικοινωνιακά δίκτυα θα χρησιμοποιηθούν για την εκπαίδευση Αποτελείται από μια ψηφιακή βιβλιοθήκη που περιέχει ψηφιακά υλικά-πλειοψηφία:ψηφιακά βίντεο Το περιεχόμενο του ΕduPort προέρχεται από οργανισμούς της Αμερικής:α)Διαθέτουν καταλόγους ΜΜΕ και β)Διαθέσιμοι στο κοινό ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ

Ανάλυση του σχεδίου ΕduPort (2) Οργάνωση του περιεχομένου:Συλλογή υλικών από διεθνείς οργανισμούς με στόχο την ψηφιοποίησή τους και την οργάνωσή τους σε ένα είδος βιντεοεγκυκλοπαίδειας(έρευνα και ανάκτηση) Τα υλικά αυτά αφορούν τους τομείς :Τέχνης,Ιστορίας,Γεωγραφίας,Μαθηματικών,Επισ τημών και Γλωσσών Εξαρτήματα Συστήματος:α)βιντεο- εξυπηρετητής,β)σύνδεσμος επικοινωνιών,γ)αποδέκτες ή παραλήπτες,δ)το περιεχόμενο των ψηφιακών μέσων

Πρόταση Νομοθεσίας του EduPort Πρόταση Νομοθεσίας:εδραίωση πρόσβασης και μεταφοράς της πληροφορίας για εκπαιδευτικούς σκοπούς Ισότητα εκπαιδευτικών και μαθητών στην κοινωνία της πληροφορίας Απαίτηση:α)ισότητα στην κατανομή του περιεχομένου των πληροφοριών,β)εισαγωγή Η/Υ στις τάξεις των σχολείων Θεσμοθέτηση προγραμμάτων με σκοπό την παροχή επαρκής εκπαίδευσης σε μαθητές και εκπαιδευτικούς ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ

Εξέλιξη Εσωτερικών Δομών Διάκριση εσωτερικών δομών:α)πληροφοριακές(βιβλιοθήκες,δημοσιεύσε ις,ΜΜΕ),β)επικοινωνιακές(τηλέφωνο,δορυφόρος) Στόχος των δομών:παροχή περισσότερων πληροφοριών και εξυπηρέτηση περισσότερων σκοπών Πρόκληση:οργάνωση και παρουσίαση του περιεχομένου ώστε να χρησιμοποιηθούν αποτελεσματικά και ευρέως ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ

Συμπεράσματα Συνοψίζοντας λοιπόν καταλήγουμε ότι στο χώρο των ψηφιακών βιβλιοθηκών απαιτείται αρκετή δουλειά,πόρτες ανοίγονται και σαν πρώτη προτεραιότητα τίθεται η πληροφόρηση και η ένταξη εκπαιδευτικών,γονέων και μαθητών στον χώρο αυτό.Τέλος επιτακτική ανάγκη αποτελεί η ύπαρξη περισσότερων χώρων συζητήσεων,εργασιών και νομοθετικών προσπαθειών. ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ

ΤΕΛΟΣ