ΔΙΑΛΟΓΟΣ Κοινωνικός διάλογος Χαιρετισμός Ενθάρρυνσ η/ ενίσχυση Διάλογος επικεντρωμένος στις δραστηριότητες Παραγωγικός Διάλογος Σχολιασμός (Επεξηγήσεις/ Επιβεβαιώσεις) Διαφωνίες/ Συγκρούσεις Τελική συμφωνίαΕμβάθυνσηΕπιχειρηματολογία Κοινή επίλυση προβλημάτων Διάλογος Συντονισμού/ Διαχείρισης Διαχείρισης χρόνου Οργανόγραμμα / ανάθεση εργασιών Συντονισμού Διάλογος Ανάπτυξης/ Προσθήκης Περιεχομένου Διάλογος Υποστήριξης Σχεδιασμός και οργάνωση Παροχή οδηγιών Συμβουλές / βοήθειες
Δραστηριότητες – Wiki – Blog – Twitter-Vodcast / Podcast – Facebook-Diigo
Τι σχέση έχουν τα εργαλεία με το μοντέλου διαλόγου; Ποια είναι τα προβλήματα; Χρόνος; Σύγχρονο – ασύγχρονο;
Συμπλήρωση ερωτηματολογίου Για κάθε κόμβο και για κάθε εργαλείο – Βαθμολογία 0: το εργαλείο δεν λειτουργεί για το συγκεκριμένο είδος διαλόγου 1: το εργαλείο δεν λειτουργεί για το συγκεκριμένο είδος διαλόγου αλλά... 2: το εργαλείο λειτουργεί για το συγκεκριμένο είδος διαλόγου αλλά... 3: το εργαλείο λειτουργεί για το συγκεκριμένο είδος διαλόγου – Σχολιασμός για κάθε απάντηση Σχόλιο για κάθε εργαλείο αν λειτούργησε για κάποιο είδος διαλόγου εκτός σχήματος (ποιο είναι αυτό;) Γενικό σχόλιο για την άποψή σας για κάθε εργαλείο
Τελική δραστηριότητα εφαρμογή σεναρίου πυραμίδας 3 φάσεις
Φάση 1: Ατομική μελέτη 18-22/5 Ατομική μελέτη 2 άρθρων για την χρήση στην εκπαιδευτική πρακτική web 2.0 τεχνικών Απάντηση στις ερωτήσεις – Πώς θα περιγράφατε το ρόλο της τεχνολογίας στην εκπαιδευτική καινοτομία; – Ποια βασικά χαρακτηριστικά συνεργατικής μάθησης περιπτώσεις που μελετήσατε; – Πώς βλέπετε να αλλάζει γενικά ο ρόλος των μαθητών στις καινοτόμες εκπαιδευτικές σχεδιάσεις; – Πώς βλέπετε να αλλάζει γενικά ο ρόλος των καθηγητών στις καινοτόμες εκπαιδευτικές σχεδιάσεις; – Γενικά ποιες αλλαγές/δυσκολίες καταγράφονται στην προσπάθεια εφαρμογής της καινοτομίας στο σχολικό περιβάλλον; – Πως έγινε η αξιολόγηση της παρέμβασης; – Σχολιασμός άλλων ζητημάτων
Φάση 2: Εργασία σε δυάδες 22-26/5 Ομάδες 2 ατόμων Κοινό παραδοτέο (απαντήσεις) που θα βασίζεται σε όλα τα άρθρα που διάβασε η ομάδα Σε απάντηση μοντέλο εισηγητή-σχολιάστη (το οποίο θα εναλλάσσεται) Απάντηση στις ερωτήσεις – Πώς θα περιγράφατε το ρόλο της τεχνολογίας στην εκπαιδευτική καινοτομία; – Ποια βασικά χαρακτηριστικά συνεργατικής μάθησης περιπτώσεις που μελετήσατε; – Πώς βλέπετε να αλλάζει γενικά ο ρόλος των μαθητών στις καινοτόμες εκπαιδευτικές σχεδιάσεις; – Πώς βλέπετε να αλλάζει γενικά ο ρόλος των καθηγητών στις καινοτόμες εκπαιδευτικές σχεδιάσεις; – Γενικά ποιες αλλαγές/δυσκολίες καταγράφονται στην προσπάθεια εφαρμογής της καινοτομίας στο σχολικό περιβάλλον; – Πως έγινε η αξιολόγηση της παρέμβασης; – Σχολιασμός άλλων ζητημάτων
Φάση 2: Εργασία σε μεγάλες ομάδες (6 ατόμων) 26-31/5 Ομάδες 6 ατόμων (ένα μέλος από κάθε δυάδα) Κοινό παραδοτέο (κείμενο – 3000~4000) που θα βασίζεται σε όλα τα άρθρα που διάβασε η ομάδα – Αλλάζει και πώς ο ρόλος του μαθητή και του καθηγητή στις καινοτόμες εκπαιδευτικές δράσεις που μελετήσατε; Υπάρχουν καινοτόμες μέθοδοι αξιολόγησης της μάθησης και πώς θα τις σχολιάζατε; – Πώς αντιλαμβάνονται το ρόλο τους μαθητές & καθηγητές στο ελληνικό σχολείο σε σχέση με την καινοτομία; Οι μέθοδοι αξιολόγησης της μάθησης επηρεάζουν την ενσωμάτωση της τεχνολογίας και πώς; – Τι πιστεύετε θα βοηθούσε το ελληνικό σχολείο προς τη κατεύθυνση συνειδητοποίησης ρόλων που συνάδουν με τις καινοτόμες εκπαιδευτικές δράσεις που μελετήσατε; Η αξιολόγηση της μάθησης τι ρόλο νομίζετε μπορεί να παίξει; – Ποια θα είναι τα βασικά προβλήματα ενσωμάτωσης και πως μπορούν να αντιμετωπιστούν; Κάθε ομάδα θα πρέπει να ορίσει κάποιον/-α ως συντονιστή. Ο ρόλος του συντονιστή είναι: Να οργανώσει το χρόνο Να απαντηθούν όλα τα ερωτήματα Να βεβαιωθεί ότι η τελική θέση αντιπροσωπεύει ικανοποιητικά τις απόψεις των συζητητών και δεν «αφήνει» κάτι σημαντικό απ’ έξω.
ΕΡΓΑΛΕΙΑ Για κάθε φάση χρήση web 2.0 εργαλείων Επιλέγετε ΕΣΕΙΣ τα εργαλεία...αλλά να είστε έτοιμοι να το αιτιολογήσετε!! Μόλις επιλέγετε ή αλλάζετε κάποιο εργαλείο στέλνετε mail – –