Effie Amanatidou, Research & Innovation Policy Analyst Tel. (mobile): +30 6946 909867 Η απόκτηση Δ.Δ. κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝ ΕΛ/ΛΑΚ Ιουνίου Κέντρα Προώθησης Ελεύθερου Λογισμικού (ΚΠΕΛ) Λίνα Γουσίου.
Advertisements

Βάλια Παυλίδου Ψυχολόγος, Σύμβουλος Σταδιοδρομίας
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Υποδομές Ανοικτής Πρόσβασης: Το μέλλον της επιστημονικής επικοινωνίας, ΕΚΤ, Αθήνα, Δεκεμβρίου 2008 Πρωτοβουλίες Ανοικτής Πρόσβασης στη Βιβλιοθήκη.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
Ερευνητικό Δυναμικό Περιφέρειες της Γνώσης Ειδικό Πρόγραμμα “Ικανότητες” Γεωργία Τζένου – Μαρία Κουτροκόη Χανιά, 21 Σεπτεμβρίου 2007 Εθνικό Σημείο Επαφής.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
«Δυνατότητες Έρευνας για γυναίκες επιστήμονες »
Βιώσιμη Επιχειρηματικότητα στην Αθήνα
Το έργο «Εθνικό Πληροφοριακό Σύστημα Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΠΣΕ+Τ) - Γ' ΦΑΣΗ "Αποθετήρια και Επιστημονικά Ηλεκτρονικά Περιοδικά Ανοικτής Πρόσβασης"»
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
Ενημερωτική Εκδήλωση στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου: «Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων.
Οφέλη και Προοπτικές Χρηματοδότησης μέσω Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Ροζάννα Σεμερτζιάν Υπεύθυνη Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Γραφείο Στήριξης Ερευνητικών & Αναπτυξιακών.
Ε υ ρ ω π α ϊ κ ό Δ ί κ τ υ ο Ε μ π ε ι ρ ο γ ν ω μ ό ν ω ν & Τ ε χ ν ο μ ε σ ι τ ε ί α ς Μ Κ Ο www. euronet.org.gr.
Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στο πλαίσιο των αξόνων προτεραιότητας.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Στόχοι, μεθοδολογία, διαδικασίες Μιχάλης Μεταξάς Innovatia ΕΠΕ, Σύμβουλος Διαχείρισης Έργου.
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης Ιωάννινα, Ιούνιος 2004 Μ. Κουτροκόη Πρόσβαση στη γνώση.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Οι προοπτικές.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑ 7/12/2011 Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδας Γραφείο Διασύνδεσης Τμήμα Περιφερειακής Οικονομικής Ανάπτυξης.
ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Γραφείο Διασύνδεσης ΤΕΙ Αθήνας ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (Τ.Ε.Ι.) ΑΘΗΝΑΣ Γραφείο Διασύνδεσης ΤΕΙ.
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
Δίκτυο προώθησης της δια βίου κατάρτισης και εξ αποστάσεως πιστοποίησης δεξιοτήτων στις Μ.Μ.Ε. Α.Σ. ΤΕΧΝΟΜΑΘΕΙΑ.
Γραφειο διαςυνδεςης Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης
Η ΔΕΣΜΗ ΣΥΓΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.
Έρευνα Έρευνα :“Συστηματική, ελεγχόμενη, εμπειρική και κριτική διερεύνηση υποθετικών προτάσεων σχετικά με τις εικαζόμενες σχέσεις ανάμεσα σε φυσικά(;)
Γραφείο Διασύνδεσης Πα.Μακ. 1 Το Γραφείο Διασύνδεσης λειτουργεί από το 1994, προσανατολισμένο στην άμεση, έγκυρη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση.
“Προετοιμασία του Δασκάλου της Κοινωνίας της Πληροφορίας. Αρχική Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας” Πρόταση.
Δίκτυο ΠΡΑΞΗ Εθνική υποδομή για την ερευνητική συνεργασία, τη μεταφορά τεχνολογίας την καινοτομία και την επιχειρηματικότητα.
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες στο ΕΚΕΦΕ “Δημόκριτος”
ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Εύη Μακρή - Μ π ότσαρη Πρόεδρος του τμήματος.
Χρησιμότητα & Τρόποι Αξιοποίησης από τους Διαπραγματευτές των μερών
« Πανεπιστημιακό Δίκτυο Εκπαίδευσης, Έρευνας και Τεχνολογίας στην Υδρολογία και Περιβαλλοντική Διαχείριση Υδατικών Πόρων » Υ ΔΡΟΜΕΔΩΝ.
Καλησπέρα σας! Ως συνέχεια της ενότητας που αφορά στα συστήματα διασφάλισης της ποιότητας σε ΑΕΙ, θα σας παρουσιάσω την εμπειρία της ΒΚΠ του ΠαΜακ να κατανοήσει.
ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ. Το εργαστήρι στηρίζεται στην ενεργητική παρουσία των συμμετεχόντων. Οι συμμετέχοντες έχουν τη δυνατότητα μέσα από την ανταλλαγή.
Το Τμήμα Ψυχολογίας Α.Π.Θ. Σπουδές και Επαγγελματικές Δυνατότητες
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
1 Σύσταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τη Διαμόρφωση μίας Ευρωπαϊκής Χάρτας για τους Ερευνητές & ενός Κώδικα Δεοντολογίας για την πρόσληψη ερευνητών στο.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Υποστήριξη της συμμετοχής ΜΜΕ και ερευνητών του χώρου της Υγείας και Βιοτεχνολογίας στο 6 ο και 7 ο ΠΠ Αργυρώ Καραχάλιου Εθνικό.
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΕ.
1 ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Σ.Ε.Ε. στο πλαίσιο του προγράμματος «Πληροφόρηση φοιτητριών και νέων επιστημονισσών για το επάγγελμα του ερευνητή» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ «Η.
Η αξιολόγηση του διευθυντή από τον σχολικό σύμβουλο ΠΔ 152/ΦΕΚ 240, Τ. Α΄/ , άρθρα 3,4,6,10,16,17 ΥΑ 10940/
Εκπαιδευτικός Φιλόλογος
JEAN MONNET. Στόχοι Προώθηση της αριστείας στη διδασκαλία και την έρευνα στο γνωστικό αντικείμενο της Ε.Ε. Συμφιλίωση των φοιτητών και νέων επαγγελματιών.
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΠΡΑΞΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΠΡΥΤΑΝΗΣ.
Top of the Edge Bio-industry Consulting, Technology Transfer & Communication Services.
Παρουσίαση Εργαστηρίου Τουριστικών Ερευνών και Μελετών (ΕΤΕΜ)
Μάϊος 2013 Π.Μ.Σ. Πληροφορικής.
ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ Συνολικού προϋπολογισμού €
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Ποιότητα και αποτελεσματικότητα στην Εκπαίδευση: Παράγοντες που την επηρεάζουν Συνέδριο του Εκπαιδευτικού Ομίλου Κύπρου Σάββατο 24 Οκτωβρίου, 2015.
Έρευνα και καινοτόμος επιχειρηματικότητα: Η νέα προσέγγιση και το ΕΣΠΑ
Πρακτική Άσκηση Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών Απολογισμός Τμηματικά Υπεύθυνος: Αν. Καθηγητής Γ. Μαρνέλλος Διαχείριση: Κ. Βαφειάδης Ημερίδα Απολογισμού.
Διοργανωτής Με την Επιστημονική Υποστήριξη.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΗΜΟΥ ΑΙΓΑΛΕΩ
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
Ακαδημία Ταχυδρομικών Υπηρεσιών
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
Workshop 2: Διεθνοποίηση Ανώτατης Εκπαίδευσης
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ / PROJECT ΕΙΣΑΓΩΓΗ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ-ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΑΓΡΙΝΙΟΥ
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ
Αχιλλέας Καμέας Επίκουρος Καθηγητής ΕΑΠ
Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Effie Amanatidou, Research & Innovation Policy Analyst Tel. (mobile): Η απόκτηση Δ.Δ. κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής καριέρας Ε. Αμανατίδου Υποψήφια Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Μάντσεστερ 2 ο εργαστήριο «Πληροφόρηση φοιτητριών και νέων επιστημονισσών για το επάγγελμα του ερευνητή» Θεσσαλονίκη, 3 Σεπτ. 2008

Effie Amanatidou, Research & Innovation Policy Analyst Tel. (mobile): Περιεχόμενα Πλαίσιο Συνθήκες – Στόχος Δημιουργία Θέματος Υπέρ – κατά Παράγοντες επιτυχίας Αλλά ΔΕ θα αποβεί μοιραίο αν...

Effie Amanatidou, Research & Innovation Policy Analyst Tel. (mobile): Πλαίσιο Πολιτική για την Επιστήμη και την Τεχνολογία Λιγότερο διαδεδομένο στην Ελλάδα ως αντικείμενο σπουδών Περισσότερο διαδεδομένο σε επίπεδο συμβουλευτικών υπηρεσιών προς ΥΠΑΝ, ΥΠΕΠΘ, κλπ. Ιδιαίτερα σημαντικός χώρος σε επίπεδο Ε.Ε. (Προγράμματα Πλαίσιο, Κ.Π.Σ., Διεθνείς Οργανισμοί, κλπ.)

Effie Amanatidou, Research & Innovation Policy Analyst Tel. (mobile): Συνθήκες - Στόχος Συνθήκες Απόκτηση εξειδικευμένης γνώσης σε συγκεκριμένα αντικείμενα του χώρου κατά τη 10χρονη επαγγελματική πορεία Δημιουργία δικτύου επαφών-εμπειρογνωμόνων στα αντικείμενα ενδιαφέροντος Άψογη συνεργασία Στόχος Κατοχύρωση της αποκτηθείσας γνώσης

Effie Amanatidou, Research & Innovation Policy Analyst Tel. (mobile): Δημιουργία Θέματος Εξειδικευμένη γνώση Μετεξέλιξη κοινωνιών - πολιτικές έρευνας και καινοτομίας Διαδικασία διαμόρφωσης πολιτικής: ‘προοπτική διερεύνηση’ (foresight) Δημιουργία πλαισίων και μοντέλων για αξιολόγηση / μελέτη επιπτώσεων ‘Κοινωνία της γνώσης’ Συνεισφορά της ‘προοπτικής διερεύνησης’ στη δημιουργία μίας συμμετοχικής ΚτΓ Αξιολόγηση της συνεισφοράς της ΠΔ στη δημιουργία μίας συμμετοχικής ΚτΓ

Effie Amanatidou, Research & Innovation Policy Analyst Tel. (mobile): Υπέρ – κατά Υπέρ Συνεχής συνεργασία με Παν. Μάντσεστερ Λεπτομερής γνώση του χώρου - Ερευνητική εμπειρία Ευρύ δίκτυο επαφών Υλοποίηση διδακτορικού με ημι- απασχόληση Κατά Συνδυασμός προσωπικής ζωής, καριέρας και διδακτορικού Συνδυασμός δ/ντικών και ερευνητικών αρμοδιοτήτων Όχι κατάλληλες υποτροφίες

Effie Amanatidou, Research & Innovation Policy Analyst Tel. (mobile): Παράγοντες Επιτυχίας (1/3) Επίπεδο πανεπιστημίου Ερευνητική υποδομή – Διδασκαλία ερευνητικών μεθόδων – Οργάνωση / διαδικασία υλοποίησης Υποστήριξη υποψηφίων (σε θέματα γνώσεων, ψυχολογική, κλπ.) – προτροπή για δημοσιεύσεις Οργάνωση εργαστηρίων, συνεδρίων για υποψήφιους διδάκτορες Ενημέρωση υποψηφίων (σχετικά συνέδρια, μελέτες, κλπ.) Πρόσκληση αξιόλογων επιστημόνων

Effie Amanatidou, Research & Innovation Policy Analyst Tel. (mobile): Παράγοντες Επιτυχίας (2/3) Διαπροσωπικό επίπεδο Καλή σχέση ερευνητή – επιβλέποντος (αλλά όχι ‘εξάρτηση’) Στήριξη επιβλέποντος (σε θέματα γνώσεων, ψυχολογική, κλπ.) σε τακτή βάση Δημιουργία, τήρηση και τακτή διόρθωση χρονοδιαγράμματος – παραδοτέων Οργάνωση / διαδικασία υλοποίησης

Effie Amanatidou, Research & Innovation Policy Analyst Tel. (mobile): Παράγοντες Επιτυχίας (3/3) Προσωπικό επίπεδο Διερευνητικό πνεύμα στην αρχή Σταδιακή εστίαση Οργανωτικότητα - Μεθοδικότητα Συστηματική προσπάθεια Διαρκής ενημέρωση Εντοπισμός προβλημάτων το δυνατόν συντομότερο - Εύρεση εναλλακτικών λύσεων Προσωπική ισορροπία

Effie Amanatidou, Research & Innovation Policy Analyst Tel. (mobile): Αλλά ΔΕ θα αποβεί μοιραίο... αν διασκεδάζετε τα Σ/Κ ιδίως όταν νοιώθετε κατάθλιψη σκεφτόμενοι ότι πρέπει να συνεχίσετε να δουλεύετε... αν κάνετε διαλείμματα όταν νοιώθετε ότι η δημιουργικότητα / παραγωγικότητα σας έχει μειωθεί... αν πρέπει να μην ασχοληθείτε καθόλου με το διδακτορικό σας για κάποιο διάστημα λόγω άλλων υποχρεώσεων... Το διδακτορικό μπορεί να αποκτήσει μεγαλύτερη προτεραιότητα σε σχέση με την καριέρα αλλά ΟΧΙ σε σχέση με την προσωπική ισορροπία