Ποια ήταν η θέση των γυναικών και των παιδιών την εποχή εκείνη μέσα στην Ιουδαϊκή κοινωνία; Ας διαβάσουμε το ερμηνευτικό1.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Άσκηση για ρήματα 17/9/13 (για το σπίτι)
Advertisements

28. «Περίλυπος εστίν η ψυχή μου έως θανάτου»
Δειγµατική διδακτική προσέγγιση του λογισµικού "Όψεις της Θρησκείας"
Τι είναι τα θαύματα του Χριστού;
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΩΝ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ
21. Ησαΐας: ο προφήτης του Εμμανουήλ
ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΜΑΡΙΑ ΒΛΑΣΣΗ.
Π.Π.Γ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Β’ ΜΕΡΟΣ: (Να γραφτούν στο τετράδιο)
Ο Ισαάκ: Γιατί η χαρά του ερχομού ενός παιδιού είναι πάντα μεγάλη;
10. Ο Ιησούς βαπτίζεται στον Ιορδάνη:
Ισαβέλλα Παπαδοπούλου ΄Β3
Ομάδα: Η Αγία Πεντάδα Τμήμα: Α’1 Υπεύθυνος καθηγητής: Γ. Καπετανάκης Σχολείο: Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Το πρωί, πολύ πριν φέξει, ο Ιησούς βγήκε έξω και πήγε σ΄ένα ερημικό μέρος, και εκεί προσευχόταν.
5. Η Βασιλεία του Θεού: Όραμα αλλιώτικης ζωής ή ουτοπία;
Ο Χριςτος ως ςημειο αντιλεγομενο
ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΕ ΘΕΣΕΙΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ
14. Η παραβολή του σπλαχνικού πατέρα (παραβολή του «ασώτου υιού»)
Τα παιδικά χρόνια του Ιησού
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Βρισκόμαστε στη Μεσοποταμία το 19ο αιω. π.Χ.
Ιωάννης ο Βαπτιστής: ο τελευταίος προφήτης και πρόδομος του Χριστού
21. Ησαΐας: ο προφήτης του Εμμανουήλ Τι σημαίνει η λέξη Εμμανουήλ; Διαβάστε το παράθεμα της σ. 108.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Κειμενικές εργασίες με τη βοήθεια του διαδραστικού πίνακα
Η γέννηση του Ιησού Χριστού: Γενέθλια της νέας ανθρωπότητας
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Σοφία Σταματιάδη Α’ Θρησκευτικά Σελίδα 100 άσκηση 2 Υπεύθυνος καθηγητής: Γ. Καπετανάκης.
ΜΑΘΗΤΗΣ : ΔΙΚΑΙΟΣ ΚΕΡΚΟΥΛΑΣ ΜΑΘΗΜΑ : ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΗΜ / ΝΙΑ : 6/3/15 ΥΠ. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ : Γ. ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ.
Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ  Διηγηθείτε με συντομία το κείμενο α΄.  Υπογραμμίστε τις λέξεις με τις οποίες ο άγγελος χαιρετά τη Μαρία.  Ποιο μήνυμα της.
21. Η θεραπεία ενός παράλυτου στην Καπερναούμ
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Μάθημα: Θρησκευτικά Υπ. Καθηγητής: Γ. Καπετανάκης Μαθήτρια: Κατερίνα Ζιάκα Τμήμα: Β1 Σχολικό έτος:
18. Κάποιος ευσεβής πλούσιος και ο Ζακχαίος: Δύο πλούσιοι, δύο διαφορετικές επιλογές ζωής.
ΈΚΤΟΡΑΣ.
26. ‘ Ευλογημένος ο ερχόμενος’
11. Ο Ιησούς και οι μαθητές του
26. Ευχέλαιο: Για την υγεία του σώματος και της ψυχής
ΑΣΚΗΣΗ 1, ΣΕΛΙΔΑ 97 Ισαβέλλα Παπαδοπούλου ΄Β3. Ασκηση 1 1. Ποια να ήταν τα συναισθήματα του Ιάειρου τη στιγμή που συναντά τον Χριστό; Πώς τον αντιμετωπίζει.
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Χρήστος Γεωργανάς Β’1Π.Γ.Ε.Σ.Σ
 ΕΡΓΑΣΙΑ α ΕΡΓΑΣΙΑ α  ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ α ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ α  ΕΡΓΑΣΙΑ β ΕΡΓΑΣΙΑ β  ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ β ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ β  ΕΡΓΑΣΙΑ γ ΕΡΓΑΣΙΑ γ.
Η παραβολή του σπλαχνικού πατέρα (παραβολή του "ασώτου υιού“) Η απέραντη αγάπη του Θεού για όλους.
Έτος: Τμήμα: Β’2 Μαρασλίδου Δανάη Μαρία
Επιμέλεια: Αντιγόνη- Μαρία Καρανίκα Τμήμα: Β’2 Σχολικό Έτος:
Ο Ισαάκ: Γιατί η χαρά του ερχομού ενός παιδιού είναι πάντα μεγάλη; Τι ήταν αυτό το παιδί για τους γονείς του;
Θρησκευτικά Έτος: Τμήμα: Β’2 Μαρασλίδου Δανάη Μαρία
5. Η Βασιλεία του Θεού: Όραμα αλλιώτικης ζωής ή ουτοπία;
Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΩΣ ΔΙΔΑΔΚΑΛΟΣ
Ο ΙΗΣΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ
Επιμελεια: Κατσουλακου Στυλιανη
Δανάη Φιλιπποπούλου Β’3
ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΣΜΥΡΝΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
Θρησκευτικά Γιώργος Λεπίδας.
Η Ανάσταση του Λαζάρου ΠΓΕΣΣ ΝΙΚΟΛΑΣ ΜΠΟΘΟΣ-ΒΟΥΤΕΡΑΚΟΣ Β΄2
Ο Ιησούς Βαπτίζεται Πρoτυπο Γυμνaσιο Ευαγγελικhσ Σχολησ Σμυρνησ
Δόξα στον Θεό! Ωσαννά! ΠΓΕΣΣ ΝΙΚΟΛΑΣ ΜΠΟΘΟΣ-ΒΟΥΤΕΡΑΚΟΣ Β΄2
18. Κάποιος ευσεβής και ο Ζακχαίος: Δύο πλούσιοι, δύο διαφορετικές επιλογές ζωής.
Θρησκευτικά: Κεφάλαιο 22 Η θεραπεία του εκ γενετής τυφλού
«Χριστός Ανέστη!» Π.Γ.Ε.Σ.Σ. Τάξη: Β2
Θρησκευτικά-Κεφάλαιο 17: Ο Ιησούς υπερασπίστηκε και εξύψωσε τις γυναίκες και τα παιδιά στην καινούρια ανθρωπότητα Επιμέλεια: Μαρίνα Μίρκου Τμήμα: Β2.
ΚΕΦ 8 ΣΕΛ 43 ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΦ 11 ΣΕΛ 53 ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ 4
Ο Ιησούς και οι μαθητές του
ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ
Υπεύθυνος καθηγητής: Γεώργιος Καπετανάκης
Επιμέλεια: Αντιγόνη-Μαρία Καρανίκα Τμήμα: Β’2 Σχολικό Έτος:
Δειγµατική διδακτική προσέγγιση του λογισµικού "Όψεις της Θρησκείας"
Πρότυπο Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Τάξη: Β΄2 Γυμνασίου
5. Η Βασιλεία του Θεού: Όραμα αλλιώτικης ζωής ή ουτοπία;
Πρότυπο Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Τάξη: Β΄2 Γυμνασίου
Ένα κήρυγμα του Χριστού στη Ναζαρέτ με ξεχωριστή σημασία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

17. Ο Ιησούς υπερασπίστηκε και εξύψωσε τις γυναίκες και τα παιδιά στην καινούρια ανθρωπότητα

Ποια ήταν η θέση των γυναικών και των παιδιών την εποχή εκείνη μέσα στην Ιουδαϊκή κοινωνία; Ας διαβάσουμε το ερμηνευτικό1

Ερμην. 2

Ερώτηση 1 Ποια συναισθήματα φαντάζεστε ότι είχε αυτή η γυναίκα; Τι σας κάνει εντύπωση στον τρόπο με τον οποίο την υπερασπίστηκε ο Ιησούς; Η παρρησία και τόλμη (κινδύνευε και ο ίδιος) Έξυπνη τακτική Αφοπλιστική απάντηση στο ερώτημα- παγίδα Υπεύθυνη, σοβαρή, τρυφερή και φιλάνθρωπη στήριξη της γυναίκας Ποια συναισθήματα φαντάζεστε ότι είχε αυτή η γυναίκα; Προφανώς κοινωνική απόρριψη, μεγάλη απειλή, φόβο, αγωνία, φρίκη, απελπισία, απόγνωση

Ο Χριστός πάντοτε στήριξε τις γυναίκες Είχε μαθήτριες (πράγμα αδιανόητο τότε) Συζητούσε μαζί τους σοβαρά θεολογικά ζητήματα (Μάρθα, Μαρία, Σαμαρείτισσα) Γι’ αυτό οι μαθητές του διακήρυξαν ότι « δεν υπάρχει άντρας και γυναίκα, όλοι σας είστε ένας , χάρη στον Ιησού Χριστό»

Κείμενο β΄ ο Ιησούς ευλογεί τα παιδιά Γιατί οι μαθητές φέρθηκαν με αυστηρότητα σε όσους έφεραν τα παιδιά στον Δάσκαλό τους; Γιατί πίστευαν πως αυτά δεν έχουν θέση στη Βασιλεία του Θεού

Υπογραμμίστε τις λέξεις που δείχνουν τα τρυφερά αισθήματα του Ιησού προς τα παιδιά Αγανάκτησε με τους μαθητές Τα πήρε στην αγκαλιά του και τα γέμιζε ευλογίες βάζοντας τα χέρια πάνω τους

Δέχονται το καινούριο και τις αλλαγές Είναι ανοιχτά Γιατί ο Ιησούς προέβαλε τα παιδιά ως πρότυπα μίμησης για τους μεγάλους; Εύκολα εμπιστεύονται Δεν είναι καχύποπτα Δέχονται το καινούριο και τις αλλαγές Είναι ανοιχτά