ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ Ε.Μ. / Ι.Κ.Υ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ «ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ERASMUS» “Η ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS”

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

ΕΣΠΑ: Εθνικό Στρατηγικό Πλαίσιο Αναφοράς Υλοποιεί μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση», διάφορες πράξεις. ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
Καλώς ήρθατε. Όραμα της AIESEC είναι να αναπτύξει τα μέλη της μέσα από τις εμπειρίες που τους προσφέρει και να τους παρέχει πολιτισμική και εργασιακή.
«Erasmus για όλους» το νέο πρόγραμμα
Βάλια Παυλίδου Ψυχολόγος, Σύμβουλος Σταδιοδρομίας
1 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ Νέο ευρωπαϊκό πρόγραμμα κινητικότητας επιχειρηματιών Λευκωσία, 2011 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ.
Πρακτική Άσκηση και Μαθητεία σε χώρες της Ε.Ε.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΕΚΠΑ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ TEI ΛΑΜΙΑΣ Ε. Υ. ΔΡ. Θ. ΓΚΑΝΕΤΣΟΣ Άξονας Προτεραιότητας 6 «Αναβάθμιση των συστημάτων αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης και επαγγελματικής.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Πληροφοριακές.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στο πλαίσιο των αξόνων προτεραιότητας.
Τομεακό πρόγραμμα Erasmus
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑ 7/12/2011 Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδας Γραφείο Διασύνδεσης Τμήμα Περιφερειακής Οικονομικής Ανάπτυξης.
ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Γραφείο Διασύνδεσης ΤΕΙ Αθήνας ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (Τ.Ε.Ι.) ΑΘΗΝΑΣ Γραφείο Διασύνδεσης ΤΕΙ.
ΕΠΟΠΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
Καλώς ήρθατε στο Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας.
ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
DS Label - Ένας Εφικτός Στόχος Αθήνα, 28 Νοεμβρίου 2011 Γεώργιος Χαραλαμπίδης Πρόεδρος Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας Αικατερίνη Μπλάντα Συντονίστρια ECTS Τ.Ε.Ι.
1 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΙSO9001 ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Πρακτικά Οφέλη “H βελτίωση στην ποιότητα προκαλεί αλυσιδωτή αντίδραση όπου σπατάλη και απώλεια μετατρέπονται σε βελτίωση.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ Ε.Μ. / Ι.Κ.Υ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Leonardo da Vinci Διαχείριση Σχεδίων Κινητικότητας 2010 Οικονομική.
Σύμφωνα με τον ΣΕΒ, αναμένεται να παρουσιάσουν ζήτηση μέχρι το 2020 Πηγή:
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΑΘΗΝΑΣ. ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (Τ.Ε.Ι.) ΑΘΗΝΑΣ Γραφείο Διασύνδεσης Τ.Ε.Ι. Αθήνας.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ Ε.Μ. / Ι.Κ.Υ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Leonardo da Vinci Διαχείριση Σχεδίων Κινητικότητας Οικονομική.
«Αποτελέσματα έρευνας στο πλαίσιο του έργου VAB σε εθνικό επίπεδο» Κωνσταντίνα Πολυμεροπούλου Επιστημονική συνεργάτης ΕΥΕΜ/ΕΑΠ 1Πρώτη Συνάντηση Εργασίας.
1 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΙSO9001 Πρακτικά Οφέλη “H βελτίωση στην ποιότητα προκαλεί αλυσιδωτή αντίδραση όπου σπατάλη και απώλεια μετατρέπονται σε βελτίωση του προϊόντος.
Τίτλος Σχεδίου: Partnership for experimenting with ECVET in a practical context (2009 – 2011) Δράση: Εταιρικές Σχέσεις – LDV Ε. Λαμπριτζή
1 ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Σ.Ε.Ε. στο πλαίσιο του προγράμματος «Πληροφόρηση φοιτητριών και νέων επιστημονισσών για το επάγγελμα του ερευνητή» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ «Η.
Λειτουργία ιστοσελίδας και Βάσης Δεδομένων Αποφοίτων του Ι.Ε.Κ. Περιστερίου Ματθέ Παναγιώτα-Ισμήνη Καθηγήτρια Πληροφορικής ΠΕ19 M.Sc. Προηγμένα Συστήματα.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ‘ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ’ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ‘ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ’ τομεακό πρόγραμμα Erasmus HMΕΡΙΔΑ ΤΗΣ Ε.Μ.-Ι.Κ.Υ. Workshop 1: Αναγνώριση Παρασκευή, 27 Μαΐου 2011.
Ο υποψήφιος φοιτητής που επιθυμεί να συμμετέχει στο πρόγραμμα Erasmus+ για πρακτική άσκηση σε κάποιον οργανισμό/επιχείρηση και έχει βρει το φορέα υποδοχής.
Education and Culture Name Education and Culture Χαρακτηριστικά μιας καλής Πρότασης Ρούλα Κυρίλλου-Ιωαννίδου ΙΔΕΠ Διά Βίου Μάθησης.
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
Ανώτατη Εκπαίδευση ERASMUS. ΔΡΑΣΕΙΣ 1) Κινητικότητα φοιτητών για σπουδές 2) Κινητικότητα φοιτητών για πρακτική άσκηση 3) Κινητικότητα προσωπικού για διδασκαλία.
ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ (ΕΕΔΕΓΕ)
Μετά το πτυχίο: ερευνητικές και επαγγελματικές διαδρομές Πρόγραμμα «Δια Βίου Μάθηση» (LLP)/Erasmus Αθηνά Σιούπη
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ‘ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ’ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ‘ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ’ τομεακό πρόγραμμα Erasmus HMΕΡΙΔΑ ΤΗΣ Ε.Μ.-Ι.Κ.Υ. Workshop 2: Προβλήματα στην κινητικότητα φοιτητών.
Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης Επιχειρηματικότητα και Απασχόληση 1 Δεκεμβρίου 2014 Βλάσης.
Erasmus+ - KA1 Ημερίδα Παροχής Πληροφοριών για την υλοποίηση των σχεδίων ΚΑ103 Λευκωσία, 8 Ιουλίου 2015.
Πανεπιστήμιο Πειραιώς - Τμήμα Διεθνών Σχέσεων1 Θεματική Εκδήλωση Πρακτική Άσκηση Erasmus Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2012 Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου, Συντονίστρια Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS + ΚΑ1-Μαθησιακή Κινητικότητα Προσωπικού Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ 2009 Αθήνα, 12/12/2008.
Πρακτική Άσκηση Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών Απολογισμός Τμηματικά Υπεύθυνος: Αν. Καθηγητής Γ. Μαρνέλλος Διαχείριση: Κ. Βαφειάδης Ημερίδα Απολογισμού.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
ΗΜΕΡΙΔΑ Κινητικότητας ΚΑ1 Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης ‘’Υλοποιώ και Διαχειρίζομαι ΣΩΣΤΑ’’ Δρ. Ειρήνη Ντρούτσα Προϊσταμένη Εθνικής Μονάδας.
Τεχνική ημερίδα διαχείρισης ΚΑ1/ Tομέας Ανώτατης Εκπαίδευσης Όμιλοι Κινητικότητας: Προκλήσεις & Ευκαιρίες Aθήνα, 22 Οκτωβρίου 2015 Μαυρογιώργου.
Τελική Έκθεση: Πώςαποτυπώνεται η Αποτελεσματική Διαχείριση ενός Σχεδίου Κινητικότητας Τελική Έκθεση: Πώς αποτυπώνεται η Αποτελεσματική Διαχείριση ενός.
Ημερίδα ενημέρωσης και διάδοσης αποτελεσμάτων για το Πρόγραμμα ERASMUS 29 Νοεμβρίου 2011 Aθήνα, “Athens Park Hotel” «Το Πρόγραμμα ERASMUS μετά το 2013»
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ‘ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ’ τομεακό πρόγραμμα Erasmus « ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ 2012» ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ για.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Συντονίστρια Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων Επαγγελματική Κατάρτιση Ανώτατη Εκπαίδευση Σχολική Εκπαίδευση Εκπαίδευση Ενηλίκων ERASMUS.
ΟΙ ΕΛΕΓΧΟΙ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS+ KA1 ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ Ιωάννα Αναγνωστοπούλου Υπεύθυνη Σχεδίων ΚΑ1/ΕΕΚ.
Έλεγχοι : Διαδικασίες - Ευρήματα “ Έκθεση Ελέγχου χωρίς παρατηρήσεις” Αθήνα, Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών, 22 Οκτωβρίου 2015 Φίλιππος Κουμπούνης Υπεύθυνος Οικονομικής.
ΣΥΜΒΑΣΗ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ERASMUS+ ΑΛΛΑΓΕΣ - ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ 22 Οκτωβρίου 2015, Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών Βάσω Γιαννούλη Συντονίστρια του τομέα της Ανώτατης Εκπαίδευσης.
Πρακτική Άσκηση Φοιτητών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Επίκουρος Καθηγητής Γεώργιος Κεχαγιάς E.Π. Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση ΕΣΠΑ.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ‘ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ’ τομεακό πρόγραμμα Erasmus “ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ ακ. έτους ” ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ/ ΔΙΑΔΟΣΗΣ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ERASMUS+
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
τομεακό πρόγραμμα Erasmus ΕΝΤΑΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ERASMUS
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
Πρόγραμμα Erasmus+ ΚΑ1 Σημεία Βελτίωσης Ελευθερία Ν. Γωνίδα Αναπλ
ΣΗΜΕΙΑ - ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+
Τετάρτη, 12 Δεκεμβρίου 2012, Αθήνα, ΑΜΑLIA ATHENS HOTEL
Πρακτική Άσκηση Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών Απολογισμός
Erasmus EMaTTech.
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
Διαχείριση Σχεδίων Κινητικότητας 2009
Α΄ ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΛΕΜΕΣΟΥ Κάτοχος Χάρτη Κινητικότητας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ Ε.Μ. / Ι.Κ.Υ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ «ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ERASMUS» “Η ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS” Δευτέρα, 4 Ιουλίου 2011 Αθήνα, Πολιτιστικό κέντρο ΕΚΠΑ « Κ. Παλαμάς » Ελίνα Μαυρογιώργου-Υπεύθυνη Erasmus

3-12 μήνες ( μία μετακίνηση για πρακτική άσκηση / μία για σπουδές ) Μεγαλύτερο μηνιαίο ποσό χρηματοδότησης από ό, τι για σπουδές Τριμερής συμφωνία πρακτικής άσκησης ( ίδρυμα - φοιτητής - οργανισμός υποδοχής ) Συμφωνία πρακτικής άσκησης -training agreement : καθήκοντα του φοιτητή Δέσμευση ποιότητας - ασφάλιση Επιλογή βάσει κριτηρίων

 Προτιμούν :  Να έχουν λόγο στην επιλογή των φοιτητών  Τις πιο μακρόχρονες τοποθετήσεις ( συχνά άνω των 9 μηνών )  Φοιτητές μεγαλύτερων ετών Σε μεγάλο βαθμό προσλαμβάνουν άτομα που έχουν « δοκιμάσει » κατά τη διάρκεια της πρακτικής τους άσκησης  Θεωρούν ότι η πρακτική άσκηση είναι ο κύριος τρόπος να αναπτυχθούν τα “soft skills”: επικοινωνία, επίλυση προβλημάτων, ομαδική εργασία

 Επαφές με παλαιούς εταίρους για δυνατότητα προσφοράς θέσεων πρακτικής άσκησης / αρχή της αμοιβαιότητας  Δημιουργία στρατηγικής εύρεσης νέων εταίρων  Ετοιμάστε υλικό παρουσίασης του Ιδρύματός σας, των στόχων σας ( ποιοι είμαστε, τι κάνουμε, τι χρειαζόμαστε, πόσα άτομα, για πόσο χρόνο, τι προϋποθέσεις, τι απαιτήσεις ) και των αμοιβαίων ωφελειών που σίγουρα θα προκύψουν ( μεγάλος ο ρόλος του website!)  Παρακολούθηση των partner searches που στέλνει η ΕΜ  Χρησιμοποιήστε τις επαφές με επιχειρήσεις του διδακτικού σας προσωπικού  Χρησιμοποιήστε ήδη ενεργά δίκτυα, π. χ. LEO-NET  Απευθυνθείτε σε εμπορικά και άλλα επιμελητήρια του εξωτερικού  Χρησιμοποιήστε τον κατάλογο ηλεκτρονικών διευθύνσεων που έχει αποστείλει η ΕΜ  Χρησιμοποιήστε τους φοιτητές σας ( αλλά ενδελεχής έλεγχος της επιχείρησης που βρήκαν !)

 Αναγκαία η διάχυση της πληροφόρησης τόσο μεταξύ των φοιτητών όσο και μεταξύ των διδακτικού προσωπικού και τη διοίκηση του Ιδρύματος με :  Παρουσιάσεις για το πρόγραμμα και τα οφέλη του είτε σε επίπεδο Τμημάτων – Σχολών ή σε επίπεδο Ιδρύματος ( π. χ. Ημερίδα για την πρακτική άσκηση Erasmus)  Χρήση μαρτυριών από φοιτητές που πραγματοποίησαν πρακτική άσκηση  Δημιουργία διαφημιστικού - προωθητικού υλικού ( με φωτογραφίες - μαρτυρίες φοιτητών που πραγματοποίησαν πρακτική άσκηση )  S.O.S. Δημιουργία website υψηλής ποιότητας και εύκολης προσβασιμότητας  Ενημέρωση διδακτικού προσωπικού για το ρόλο του στην πρακτική άσκηση

Καθορισμός ρόλου διδακτικού προσωπικού  Στην εύρεση εταίρων ( χρησιμοποιώντας τις επαφές τους )  στη διαμόρφωση της Συμφωνίας Πρακτικής Άσκησης  Καθορισμός γνώσεων, δεξιοτήτων και ικανοτήτων που θα αποκτηθούν - μαθησιακά αποτελέσματα  Καθορισμός λεπτομερούς προγράμματος πρακτικής άσκησης  Καθορισμός προγράμματος παρακολούθησης, επίβλεψης, αξιολόγησης της περιόδου  στην επίβλεψη των φοιτητών (monitoring) και  στην αναγνώριση

 Κεφαλαιώδους σημασίας για μία ποιοτική τοποθέτηση  Προτάσεις :  Επαφή μέσω , skype, τηλεφώνου σε τακτά χρονικά διαστήματα  Επαφή με τον supervisor της εταιρίας ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ  Απαραίτητη η αναγνώριση κατά τη συνήθη διαδικασία (+ECTS), εάν αποτελεί μέρος του προγράμματος σπουδών  ΠΡΟΣΟΧΗ : εάν δεν αποτελεί μέρος του προγράμματος σπουδών, αναγραφή στο Παράρτημα Διπλώματος ή έστω στην αναλυτική βαθμολογία, αλλιώς ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΕΠΙΛΕΞΙΜΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ  Συνιστάται η χρήση των εγγράφων EUROPASS

Έκθεση π ρακτικής άσκησης του φοιτητή Δικό σας ερωτηματολόγ ιο για εσωτερική χρήση Αξιολόγηση α π ό τον ε π ιβλέ π οντα στην ε π ιχείρηση ( όχι α π λό π ιστο π οιητικό με ημερομηνίες ) Δική σας εσωτερική αξιολόγηση όλου του “project” της π ρακτικής άσκησης Αξιολόγηση στην τελική αφηγηματική σας έκθεση π ρος την ΕΜ

Αναγκαία π ροϋ π όθεση για ε π ιτυχημένη εφαρμογή της δραστηριότητας αυτής είναι η ισχυρή στήριξη α π ό το Ίδρυμα Καθήκον του Ιδρύματος η συνεχής ε π ο π τεία και ε π ίβλεψη της π οιότητας της κάθε το π οθέτησης για π ρακτική άσκηση και τη συμμόρφωση με τη Δέσμευση Ποιότητας Α π αραίτητη η π αρουσία ε π ιμελητή (mentor) στην ε π ιχείρηση για καθοδήγηση και κατάρτιση Ε π ιθυμητό η ε π ιχείρηση να συνεισφέρει οικονομικά, έστω σε είδος

 Σωστή και διαφανής διαδικασία επιλογής - κριτήρια  Αξιόπιστοι και ποιοτικοί εταίροι - επιχειρήσεις υποδοχής ( μη δέχεστε τοποθετήσεις όπου η επιχείρηση υποδοχής δεν συνεργάζεται, δεν ορίζει supervisor και δεν καθορίζει ικανοποιητικά το πρόγραμμα εργασίας )  Έμφαση στο monitoring των φοιτητών  Ζητήστε τις απόψεις φοιτητών / επιχειρήσεων - οργανισμών για κάθε τοποθέτηση αλλά και για το πρόγραμμα γενικότερα, ώστε να αισθάνονται ότι έχουν σημαντικό ρόλο στη σχέση σας  Πάνω απ ’ όλα : ΝΑ ΣΤΕΛΝΕΤΕ ΚΑΛΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ !  Χρησιμοποιήστε τα εργαλεία αξιολόγησης που προαναφέρθηκαν  Αξιολογήστε τον εαυτό σας

Σας ευχαριστώ για την π ροσοχή σας ! http//: