Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ‘ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ’ τομεακό πρόγραμμα Erasmus “ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ ακ. έτους 2011-12” ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ/ ΔΙΑΔΟΣΗΣ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ‘ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ’ τομεακό πρόγραμμα Erasmus “ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ ακ. έτους 2011-12” ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ/ ΔΙΑΔΟΣΗΣ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ‘ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ’ τομεακό πρόγραμμα Erasmus “ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ ακ. έτους ” ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ/ ΔΙΑΔΟΣΗΣ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS Δευτέρα, 10 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2012 Ευφροσύνη Παπασταματίου, Συντονίστρια Erasmus

2 ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ 2003-2011 ΣΥΝΟΛΙΚΑ
ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Ι. ΣΩΚΡΑΤΗΣ ( ) ΙΙ. ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ( ) ΤΟΜΕΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS Ακαδημαϊκό έτος Κινητικότητα φοιτητών για σπουδές 2.385 2.491 2.714 2.465 2.308 2.737 2.790 2.899 2.983 Κινητικότητα φοιτητών για πρακτική άσκηση 160 292 389 537 599 Κινητικότητα καθηγητών για διδασκαλία 337 417 479 505 448 430 422 564 Κινητικότητα προσωπικού για επιμόρφωση 87 124 144 212 273 ΣΥΝΟΛΙΚΑ Εξερχόμενοι φοιτητές για σπουδές : Εξερχόμενοι φοιτητές για πρακτική άσκηση: 1.977 Εξερχόμενοι φοιτητές Σύνολο: Εξερχόμενοι καθηγητές για διδασκαλία: : 4.201 Εξερχόμενο προσωπικό για επιμόρφωση: : 840

3 ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
Αύξηση 2,90% Αύξηση 11,34 %

4 ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΓΙΑ ΣΠΟΥΔΕΣ ΑΝΑ ΙΔΡΥΜΑ 2010/11

5 ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΓΙΑ ΣΠΟΥΔΕΣ ΑΝΑ ΙΔΡΥΜΑ 2011/12
ΣΥΝΟΛΟ: 2.983

6 «ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΤΕΣΤ ΣΠΟΥΔΩΝ» 2010/11- 2011/12
«ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΤΕΣΤ ΣΠΟΥΔΩΝ» 2010/ /12 Ιδρύματα με μεγαλύτερη αύξηση: Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου-> 325% Ιόνιο Πανεπιστήμιο> 50 % Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας-> 31,82 % Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο-> 26,25% Οικονομικό Πανεπιστήμιο-> 23,04%

7 ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΓΙΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΑΝΑ ΙΔΡΥΜΑ 2010/11
ΣΥΝΟΛΟ: 537

8 ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΓΙΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΑΝΑ ΙΔΡΥΜΑ 2011/12
ΣΥΝΟΛΟ: 599

9 «ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΤΕΣΤ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ» 2010/11- 2011/12
«ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΤΕΣΤ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ» 2010/ /12 Ιδρύματα με μεγαλύτερη αύξηση: ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ> 600 % ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ> 200 % ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ> 100 % ΠΑΝ/ΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ> 112,50 % ΠΑΝ/ΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ> 87,50 % ΤΕΙ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ >85,71%

10 ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ

11 ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΑΝΑ ΙΔΡΥΜΑ 2010/11
ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΑΝΑ ΙΔΡΥΜΑ 2010/11 ΣΥΝΟΛΟ:564

12 ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΑΝΑ ΙΔΡΥΜΑ 2011/12
ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΑΝΑ ΙΔΡΥΜΑ 2011/12 ΣΥΝΟΛΟ: 599

13 «ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΤΕΣΤ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ» 2010/11- 2011/12
«ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΤΕΣΤ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ» 2010/ /12 Ιδρύματα με μεγαλύτερη αύξηση: ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟ ΠΑΝ/ΜΙΟ > 400 % ΠΑΝ/ΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ > 166,67 % ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝ/ΜΙΟ > 133,33 % ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ >125 % ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ > 112,50 %

14 ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΓΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ

15 ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΓΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΑΝΑ ΙΔΡΥΜΑ 2010/11
ΣΥΝΟΛΟ: 212

16 ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΓΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΑΝΑ ΙΔΡΥΜΑ 2011/12
ΣΥΝΟΛΟ: 273

17 «ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΤΕΣΤ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ» 2010/11- 2011/12
«ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΤΕΣΤ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ» 2010/ /12 Ιδρύματα με μεγαλύτερη αύξηση: ΠΑΝ/ΜΙΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ > 300% ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟ ΠΑΝ/ΜΙΟ > 200 % ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝ/ΜΙΟ > 166,67 % ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝ/ΜΙΟ > 166,67 % ΠΑΝ/ΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ > 111,11 %

18 ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΣΠΟΥΔΕΣ 2011/12

19 ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΣΠΟΥΔΕΣ
Μείωση 8,6%

20 ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΠΡΟΕΡΧΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΥΠΑΘΕΙΣ ΟΜΑΔΕΣ 2011/12
ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΠΡΟΕΡΧΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΥΠΑΘΕΙΣ ΟΜΑΔΕΣ 2011/12

21 ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΠΡΟΕΡΧΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΥΠΑΘΕΙΣ ΟΜΑΔΕΣ
Αύξηση 57,5%

22 ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΜΕ ΣΟΒΑΡΕΣ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ 2011/12

23 ΤΕΛΙΚΕΣ ΑΦΗΓΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΑΝ
ΤΕΛΙΚΕΣ ΑΦΗΓΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΑΝ Προβλήματα στην διαχείριση των κονδυλίων Erasmus από τον Ειδικό Λογαριασμό Κονδυλίων και Έρευνας : Γραφειoκρατικές επιβαρύνσεις που έχουν δημιουργήσει αυξημένο φόρτο εργασίας. Μεγάλες καθυστερήσεις στις πληρωμές των υποτροφιών στους δικαιούχους. Η διαχείριση των κονδυλίων στο πλαίσιο της κινητικότητας του προσωπικού πραγματοποιήθηκε με βάση τους κανονισμούς που διέπουν τον ΕΛΚΕ και όχι με βάση τους κανόνες διαχείρισης του προγράμματος Erasmus. Μείωση της κινητικότητας των φοιτητών και του προσωπικού λόγω της δύσκολης οικονομικής κατάστασης . Οι καταλήψεις, στις αρχές της προηγούμενης ακαδημαϊκής περιόδου δημιούργησαν αρκετά προβλήματα στην διαχείριση του προγράμματος και στους εισερχόμενους φοιτητές Erasmus (Μειώσεις εισερχομένων φοιτητών).

24 ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΑΝ ΜΕ ΤΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΕΤΑΙΡΟΥΣ
Προβλήματα αντιστοίχισης προγραμμάτων σπουδών με τα συνεργαζόμενα Ιδρύματα Υποδοχής. Απροθυμία των εταίρων για συνεργασία σε διοικητικά θέματα όπως προβλήματα με την συμπλήρωση των απαραίτητων εγγράφων των φοιτητών. Άρνηση ανανέωσης των διμερών συμφωνιών από Γερμανικά και Βρετανικά Ιδρύματα-εταίρους. Μονομερής αθέτηση διμερούς συμφωνίας από το Ίδρυμα –Εταίρο.

25 ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
Προβλήματα στέγασης που αντιμετωπίζουν φοιτητές Erasmus και η ελλιπής καθοδήγηση από Ιδρύματα Υποδοχής. Ακυρώσεις φοιτητών Προβλήματα στη συγκέντρωση δικαιολογητικών / στην επιστροφή χρημάτων από τους φοιτητές. Χαμηλό ύψος υποτροφιών. Αδυναμία εύρεσης επιχειρήσεων για πρακτική άσκηση, ειδικά σε εξειδικευμένα γνωστικά αντικείμενα.

26 ΤΕΛΙΚΕΣ ΑΦΗΓΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΑΝ
Απροθυμία συμμετοχής διδακτικού προσωπικού-Έλλειψη κινήτρων- Γραφειοκρατία. Υποστελέχωση των Γραφείων Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων.

27 ΤΕΛΙΚΕΣ ΑΦΗΓΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Διαδικασία επιλογής : Γίνονται εξαιρετικές προσπάθειες αλλά εξακολουθούν να υπάρχουν παρανοήσεις: Τα κριτήρια επιλογής δεν είναι τα ίδια με τα κριτήρια επιλεξιμότητας. «Τα κριτήρια επιλογής είναι αυτά που έχει θέσει τα Erasmus» Τα κριτήρια επιλογής αναρτώνται στην ιστοσελίδα των Ιδρυμάτων και στις Γραμματείες των σχολών. «τα κριτήρια επιλογής έχουν γνωστοποιηθεί στις ενημερωτικές συναντήσεις» Δεν προκύπτει σαφώς από τις αφηγηματικές εκθέσεις εάν υπάρχει μοριοδότηση ή ιεράρχηση των κριτηρίων. Δεν προκύπτει εάν υπάρχει έγγραφη αιτιολόγηση κάθε απόφασης.

28 ΤΕΛΙΚΕΣ ΑΦΗΓΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ:ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΓΝΩΣΤΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΊΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Η διαδικασία επιλογής ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ακόμη και εάν γίνονται δεκτοί ΟΛΟΙ οι αιτούντες. Διδασκαλία – επιμόρφωση: Μεγάλη βαρύτητα θα πρέπει να δίνεται στο πρόγραμμα διδασκαλίας ή επιμόρφωσης. Θα πρέπει να υπάρχει ο κατάλογος των επιλεγέντων δικαιούχων και ο κατάλογος επιλαχόντων ο οποίος μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε περίπτωση ακύρωσης ή σε περίπτωση συμπληρωματικής χρηματοδότησης.

29 ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ
Μικρότερη σε σύγκριση με 2010/2011, αλλά πολύ σημαντική. Ενδεικτικά παραδείγματα ΦΟΙΤΗΤΕΣ: Γεωπονικό Παν/μιο , ΟΠΑ (εάν 30 ECTS),Παν. Πελοπ/σου (εισιτήρια φοιτητών μέχρι του ποσού των 400 Ευρώ.) ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ: ΤΕΙ Καβάλας, Δ.Π.Θ., ΤΕΙ Καλαμάτας, Παν. Θεσσαλίας (έως 300 ευρώ για διδασκαλία και για επιμόρφωση)

30 ΤΕΛΙΚΕΣ ΑΦΗΓΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ: ΚΑΛΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ (Ι)
ΤΕΛΙΚΕΣ ΑΦΗΓΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ: ΚΑΛΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ (Ι) Ενημέρωση: Γενικά πολύ ικανοποιητική: Εκδηλώσεις για τον εορτασμό των 25 χρόνων Erasmus : Πολυτεχνείο Κρήτης, ΤΕΙ Λάρισας, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, ΤΕΙ Καβάλας, ΤΕΙ Σερρών, ΕΚΠΑ, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου,Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο. Ενημερωτικές ημερίδες με συμμετοχές φοιτητών Erasmus όπου παρουσίασαν τις θετικές εμπειρίες τους από το πρόγραμμα καθώς και σύνδεση μέσω skype με φοιτητές που ήταν στο εξωτερικό.(Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, ΤΕΙ Πειραιά) Στόχευση σε πρωτοετείς (ΤΕΙ Σερρών, Παν. Ιωαννίνων, Παν. Πατρών) Αξιολόγηση των εκθέσεων των φοιτητών και του προσωπικού Αξιολόγηση εκθέσεων σπουδών και η έκδοση συνολικών πορισμάτων και παρουσίασή τους στους ακαδημαϊκούς υπευθύνους.(Παν/μιο Μακεδονίας) Στατιστική επεξεργασία των στοιχείων των εκθέσεων των φοιτητών (ΔΠΘ, ΤΕΙ Αθήνας).

31 ΤΕΛΙΚΕΣ ΑΦΗΓΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ: ΚΑΛΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ (ΙI)
Στήριξη ESN (ΑΠΘ, ΠΑΜΑΚ , Γεωπονικό Παν/μιο, ΤΕΙ Κρήτης, Παν. Ιωαννίνων,ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας,Πάντειο Παν/μιο, Οικονομικό Πανεπιστήμιο) Αξιοποίηση εθελοντών Erasmus (ATEI Θεσ/κης) Δημιουργία δικτύου εθελοντών φοιτητών (Παν.Θεσσαλίας) Στήριξη σε ESN : Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων , Οικονομικό Πανεπιστήμιο, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο, ΑΠΘ. Ιστοσελίδες Συνεχής αναβάθμιση και ενημέρωση της ιστοσελίδας.

32 ΤΕΛΙΚΕΣ ΑΦΗΓΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ: ΚΑΛΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ (ΙΙI)
Πρακτική άσκηση Διεξαγωγή έρευνας για την πρακτική άσκηση σχετικά με τον αντίκτυπο της πρακτικής άσκησης στο φοιτητή (ΑΤΕΙ Θεσ/κης). Φοιτητές επέστρεψαν για δουλειά στον ίδιο φορέα που πραγματοποίησαν την πρακτική τους (Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, ΤΕΙ Καλαμάτας). Εισερχόμενοι (γενικά υψηλό επίπεδο) Δωρεάν διαμονή και δωρεάν σίτιση. Εκδηλώσεις ενσωμάτωσης Ιατροφαρμακευτική περίθαλψη σε Τούρκους (Παν. Ιωαννίνων, Παν.Θεσσαλίας, Παν. Αιγαίου). Έκδοση φοιτητικού δελτίου (πάσο) μέσω της νέας διαδικασίας του Εύδοξου.

33 ΤΕΛΙΚΕΣ ΑΦΗΓΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ: ΚΑΛΕΣ
ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ (ΙV) Δημιουργία ειδικής κατηγορίας “Erasmus e-Class” στην ιστοσελίδα του Προγράμματος, όπου αναρτάται το εκπαιδευτικό υλικό που παρήχθη από την μετακίνηση των Διδασκόντων του Ιδρύματος (Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου). Μέλος του δικτύου Leonet, για την διευκόλυνση εξεύρεσης κατάλληλων θέσεων πρακτικής άσκησης στο εξωτερικό. (ΤΕΙ Λάρισας). Συμπλήρωση ερωτηματολογίου από φοιτητές Erasmus σχετικά με τις υπηρεσίες που προσφέρει το Γραφείο Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων. (Πάντειο Πανεπιστήμιο) Μοριοδότηση για την κινητικότητα φοιτητών .(Πάντειο) ON LINE υποβολή αιτήσεων των υποψήφιων φοιτητών με την εφαρμογή νέου λογισμικού (ΑΠΘ)

34 Σας ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σας


Κατέβασμα ppt "ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ‘ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ’ τομεακό πρόγραμμα Erasmus “ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ ακ. έτους 2011-12” ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ/ ΔΙΑΔΟΣΗΣ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google