Mary Kalantzis and Bill Cope, University of Illinois

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δ ΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ Α ΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Υ Λ ΟΓΙΣΜΙΚΟ Υ Αναστασία Γεωργιάδου.
Advertisements

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟΝ ΚΡΙΤΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
Μ. Βιβίτσου, Ν. Λαμπροπούλου, Αλ. Γκίκας, Ι. Χαρδαλούπα
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
Οδηγός του Εκπαιδευτικού των Ξένων Γλωσσών
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ενότητα 2.2 Σύγχρονες προσεγγίσεις στη Διδακτική μεθοδολογία
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Καλλιβρετάκη Αργυρώ Καθηγήτρια Πληροφορικής Π.Ε. 19
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Κοινότητες Πρακτικής και Μάθησης
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Επιμόρφωση στα Επιμόρφωση στα νέα βιβλία Συνάντηση πρώτη Μαθηματικά Γκουτζαμάνης Βασίλης – Σχολικός Σύμβουλος Ζυγούρη Έλενα – Σχολικός.
Σενάριο.
ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΟΥΡΚΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
Ανδρέου Μπέττυ Σύμβουλος Γλωσσικού μαθήματος Σύμβουλος Γλωσσικού μαθήματος ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2006 ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2006.
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΩΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΑΞΗ
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Ερευνητικές Εργασίες Παιδαγωγικό πλαίσιο. Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία; Προσεγγίζουν διερευνητικά την γνώση και τη μάθηση Προϋποθέτουν.
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Σχεδιάζοντας μαθησιακές ενότητες στη λογική της Μάθησης μέσω Σχεδιασμού ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΕΠΣ-ΞΓ.
EPICT-ΕΣΠΕΡΙΔΕΣ EPICT-esperides EUROPEAN PEDAGOGICAL INFORMATION AND COMPUTER TECHNOLOGIES ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ.
Κοινότητες Πρακτικής και Μάθησης
Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία;
Νέα μάθηση Βασικές αρχές για την επιστήμη της εκπαίδευσης
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών ΠΕΑΠ.
Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης στις ΤΠΕ ΝΤ και Εκπαίδευση Μάινας Διονύσιος Επιμορφωτής ΠΕ2.
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Αξιολογηση εκπαιδευτικου εργου
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας Δρ Κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Διδακτική της Πληροφορικής
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Σχεδίαση της αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στην Προσχολική Εκπαίδευση
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Εισαγωγή στο πρόγραμμα Mascil
Εναλλακτικές μορφές εκπαιδευτικής αξιολόγησης
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Αξιολόγηση της διδασκαλίας – Αναστοχασμός του εκπαιδευτικού
Διαφοροποιημένη διδασκαλία και εναλλακτική αξιολόγηση
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η αναθεώρηση των ΠΣ: Σχεδιασμοί μάθησης στην εποχή της κοινωνικής δικτύωσης Mary Kalantzis and Bill Cope, University of Illinois Eugenia Arvanitis, University of Aegean marykalantzis@illinois.edu billcope@illinois.edu ervanitis@aegean.gr

Η αναγκαιότητα της Νέας Μάθησης

Οι παράμετροι της αναθεώρησης Επίπεδο 1: Στοχοθεσία Προγράμματος Σπουδών & Προδιαγραφές Επίπεδο 2: Παιδαγωγική & Σχεδιασμοί Μάθησης Επίπεδο 3: Διδασκαλία Επίπεδο 4: Αξιολόγηση της μάθησης Επίπεδο 5: Επαγγελματική Ανάπτυξη και μάθηση Εκπαιδευτικών Επίπεδο 6: Περιβάλλοντα μάθησης / κοινότητες

Επίπεδο 1: Στοχοθεσία Προγράμματος Σπουδών & Προδιαγραφές Αρχές Ένα πλαίσιο βασικών μαθησιακών στόχων και αποτελεσμάτων Ένα πλαίσιο περιεχομένων γνώσης και γνωστικών πεδίων Ένα δυναμικό πεδίο γνωστικής αλληλεπίδρασης και διαθεματικής προσέγγισης (4 Γνωστικές Διαδικασίες) Ένα πλαίσιο διαφάνειας και λογοδοσίας με τη συστηματική τεκμηρίωση και καταγραφή

Επίπεδο 1: Στοχοθεσία Προγράμματος Σπουδών & Προδιαγραφές Διαδικασίες Ανάπτυξη διεπιστημονικών/ διαθεματικών πεδίων μάθησης και γνώσης (νέα μάθηση για νέα περιβάλλοντα) Ανάπτυξη νέων προδιαγραφών των ΠΣ και ανανέωσή τους : ειδικοί+ διαβούλευση Ανάπτυξη μιας στρατηγικής σύνδεσης του ΠΣ και της αξιολόγησης (τεκμηρίωσης ηλεκτρονική και μη)

Επίπεδο 2: Παιδαγωγική & Σχεδιασμοί Μάθησης Αρχές Μια συνεργατική διαδικασία που οικοδομεί μια κουλτούρα επαγγελματικής συνευθύνης και ανταλλαγής Μια διαδικασία διαχείρισης της γνώσης που παράγεται στο σχολείο & τεκμηρίωση

Επίπεδο 2: Παιδαγωγική & Σχεδιασμοί Μάθησης Διαδικασίες σχεδιασμού σε επίπεδο σχολείου : κοινότητα μάθησης ανά πρόγραμμα ή πεδίο: πρόγραμμα σπουδών σε επίπεδο τάξης: μάθηση μέσω σχεδιασμού

Το Πλαίσιο της Μ μ Σ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Μαθησιακό Πλαίσιο ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Μαθησιακή Κοινότητα ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Μαθησιακό Πλαίσιο ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Μαθησιακή Ενότητα Στόχοι Συνθήκες Σχέδιο Δράσης Αποτελέσματα Μαθησιακό Πεδίο Μαθησιακοί Στόχοι Μαθησιακός Χάρτης Αξιολόγηση Μαθησιακή Εκτίμηση Μαθησιακή Έμφαση Γνωστικοί Στόχοι Γνωστικές Διαδικασίες Γνωστικά Αποτελέσματα Μαθησιακοί Προσανατολισμοί

Μ μ Σ- ένα επιστημολογικό πλαίσιο

Γνωστικές Διαδικασίες

Το ‘Πώς’ των πολυγραμματισμών- συστρατεύοντας 4 Παιδαγωγικές Παραδόσεις Εγκατεστημένη πρακτική—προοδευτική Παιδαγωγική, οικοδόμηση πάνω στα ενδιαφέροντα, τις εμπειρίες και τις γνώσεις των μαθητών Εμφανή Διδασκαλία—Παραδοσιακή Παιδαγωγική, ρητή αποκάλυψη των μοτίβων νοηματοδότησης και επικοινωνίας. Κριτική Πλαισίωση—Κριτική Παιδαγωγική, Διερεύνηση ενδιαφερόντων και υποκειμενικότητας. Ποιος ο σκοπός της επικοινωνίας; Μετασχηματίζουσα Πρακτική—Εφαρμοσμένη Μάθηση, Δημιουργία πραγματικών νοημάτων, εφαρμογή μάθησης σε νέο πλαίσιο. Kalantzis & Cope • Johannesburg 07 Kalantzis & Cope • 08

Διαφορετικοί τρόποι μάθησης αναφέρονται σε διαφορετικούς τύπους μαθησιακών δραστηριοτήτων, η συχνότητα των οποίων μπορεί να διαφέρει ανάλογα με το θέμα, τους τρόπους εκμάθησης, κτλ. Εμπειρία … Το γνωστό: προσωπική γνώση, στοιχεία από την καθημερινότητα των εκπαιδευόμενων … Το νέο: εμβάπτιση σε νέες πληροφορίες και εμπειρίες   Εννοιολολόγηση … Με την ορολογία: ορισμός και εφαρμογή εννοιών … Με τη θεωρία: με τη συστηματοποίηση των εννοιών και την απόκτηση γνώσεων γύρω από τη συγκεκριμένη γνωστική περιοχή Ανάλυση … Λειτουργικά: αίτιο και αποτέλεσμα, Σε τι αποσκοπεί κάτι … Κριτικά: ατομικοί σκοποί, κίνητρα, προθέσεις, και απόψεις Εφαρμογή/μετατροπή … Κατάλληλα: ‘σωστή’ εφαρμογή και μεταφορά της γνώσης σε μια τυπική κατάσταση/περίσταση … Δημιουργικά: νεωτεριστική εφαρμογή της γνώσης, η μεταφορά της σε διαφορετική κατάσταση

ΜμΣ ΑΞΙΕΣ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΜμΣ – επιστημολογικό παιδαγωγικό πλαίσιο ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ Κριτική Σκέψη & Συνεργασία Αειφόρος ανάπτυξη Γνωρίζοντας και κατανοώντας: κατανόηση βασικών εννοιών, διαδικασιών και γεγονότων ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΗΣΗ/ ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΙΤΗΣ Δημοκρατική πολιτειότητα, δικαιώματα και υποχρεώσεις Ενεργοί & υπεύθυνοι πολίτες Διερευνώντας: Μύηση σε ερευνητικές διαδικασίες και διεργασίες. Οι μαθητές μαθαίνουν να Διατυπώνουν / θέτουν ερωτήματα/ προβλήματα ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΘΗΤΗΣ/ΤΡΙΑ Σεβασμός, εμπιστοσύνη & αυτοεκτίμηση Δημιουργικά άτομα Που απολαμβάνουν τη μάθηση και μπορούν να τη χρησιμοποιήσουν στην προσωπική και κοινωνική τους ζωή Επικοινωνώντας: Επικοινωνία & συνεργασία ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Συνδέοντας: παραγωγή /δημιουργία και σχεδιασμοί ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΛΛΥΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Διαφοροποιημένη διδασκαλία περιεχόμενο – διεπιστημονικότητα/ διαθεματικότητα ικανότητες Διαμορφωτική αξιολόγηση Έμφαση στη συνεχή/διαμορφωτική αξιολόγηση βασισμένη σε κριτήρια και πολλαπλούς τρόπους συμπεριλαμβανομένης και της αυτό-αξιολόγησης

Επίπεδο 3: Διδασκαλία Αρχές αλληλόδραση μαθητών σε όλα τα διαθεματικά πεδία του ΠΣ, οριζόντια επικοινωνία και συνεργατική μάθηση σε όλα τα επίπεδα της σχολικής ζωής Από τον μοναδικό ακροατή (τον αξιολογητή εκπαιδευτικό) στην παραγωγή και η διάθεση μαθησιακών προϊόντων και αποτελεσμάτων στο σύνολο των μετόχων της σχολικής κοινότητας (κριτικούς φίλους, γονείς, ειδικούς κτλ.) μαθητές ως παραγωγοί της μάθησης και σχολεία που λειτουργούν ως κοινότητες παραγωγής γνώσης. αξιοποίηση μιας διαφοροποιημένης παιδαγωγικής και διαχείριση της διαφορετικότητας των μαθητών. (όσο χρειάζεται όταν χρειάζεται). διαμόρφωση μιας κουλτούρας στη σχολική κοινότητα ότι η μάθηση είναι παντού, κάτι που προεκτείνει το σχολικό χρόνο και αναθεωρεί τα παραδοσιακά όρια του «σχολικού» χώρου και του χρόνου.

Επίπεδο 3: Διδασκαλία Διαδικασίες Υβριδικοί σχεδιασμοί μάθησης (όχι απλά σχέδια μαθήματος ή ένα σχολικό εγχειρίδιο ή χώρος εργασίας μαθητών), αλλά ηλεκτρονικές πύλες σχεδιασμού & κοινωνική δικτύωση. δημιουργία, ανταλλαγή, επαναχρησιμοποίηση, προσαρμογή και προτροπή για χρήση ηλεκτρονικών σχεδίων/σεναρίων μάθησης. δημιουργία χώρων πολυτροπικών περιεχομένων για τους μαθητές: με κείμενα, εικόνες, διαγράμματα, βίντεο, ήχο, σύνολα δεδομένων, instant messaging. χρήση τεχνολογιών κοινωνικής δικτύωσης και ανταλλαγής: ανατροφοδότηση εργασιών/σχεδίων σε εξέλιξη, δημοσίευση εργασιών/σχεδίων, αλληλεπίδραση με εργαλεία ‘Web 2.0’. δημιουργία μιας τράπεζας διδακτικών σχεδίων βάσει πορδιαγραφών: όχι όλοι οι μαθητές σε στην ίδια σελίδα. Οι μαθητές αποκτούν ευθύνη για τη μάθησή τους και για τις συνεργασίες που αναπτύσσουν. κάθε μαθητής – ως παραγωγός μάθησης – φέρνει στην τάξη τις εμπειρίες του, τα ενδιαφέροντά του, τις δικές τους αφηγήσεις γύρω από το θέμα που συζητείται. Αποτελεσματική μάθηση είναι η συμμετοχική μάθηση .

Επίπεδο 4: Αξιολόγηση της μάθησης Αρχές Τελική και διαμορφωτική αξιολόγηση Με βάση ένα Portfolio: αξιολόγηση της πραγματικής επίδοσης και εργασίας Αξιολογούνται η εγκατεστημένη γνώση (η γνώση σε διάφορα πεδία κοινωνικής δράσης), η επίδοση των μαθητών σε πολλαπλά πεδία, η ποικιλία των θεμάτων που μπορεί να πραγματευτεί ένας μαθητής και η μεταγνώση που αναπτύσσει. Η αξιολόγηση αφορά τη διαδικασία μάθησης και όχι απλά το αποτέλεσμα αυτής. ’; Σύνδεση διαμορφωτικής & τελικής αξιολόγησης. Δίοδοι ανατροφοδότηση, αναδρομικότητα: του ίδιου του μαθητή , ομηλίκων, γονιών, ειδικών, κριτικών φίλων. πρόσβαση στη γνώση και την γνωστική ανάπτυξη (δηλαδή τη σχέση που αναπτύσσει ο μαθητής με τη συλλογική νοημοσύνη / και όχι απλά τις γνώσεις που αποκόμισε). Η αξιολόγηση είναι παντού και σε κάθε τι – είναι πανταχού παρούσα.

Επίπεδο 4: Αξιολόγηση της μάθησης Διαδικασίες Διαδικασίες προοδευτικής και διαμορφωτικής αξιολόγησης Ανατροφοδότηση από δίκτυο ακροατών Ερωτηματολόγια έρευνας και κατάταξης από πολλαπλά ακροατήρια: αυτοαξιολόγηση, από εκπαιδευτικούς, από συνομηλίκους, από γονείς, ειδικούς και κριτικούς φίλους. Ηλεκτρονικά προσαρμοσμένα τεστ Ανάλυση και σύγκριση παραγόμενων κειμενικών ειδών και σημασιολογική επεξεργασία ψηφιακών εγγραφών (web processing)

Κριτήρια αξιολόγησης

Επίπεδο 5: Επαγγελματική Ανάπτυξη και μάθηση Εκπαιδευτικών/κοινότητες Αρχές Οι εκπαιδευτικοί αποτελούν σχεδιαστές στοχευμένης μάθησης και όχι απλά διεκπεραιωτές τους ΠΣ. Από την προφορικότητα στην τεκμηρίωση. Οι εκπαιδευτικοί είναι συνεργάτες στη διαδικασία σχεδιασμού της μάθησης και αναπτύσσουν μια κουλτούρα αμοιβαίας υποστήριξης και ανταλλαγής. οι εκπαιδευτικοί ως ερευνητές δράσης & αξιολογητές επίδοσης

Επίπεδο 5: Επαγγελματική Ανάπτυξη και μάθηση Εκπαιδευτικών/κοινότητες Διαδικασίες παραδείγματα. Από πρακτική εφαρμογή και αυτοκαθοδηγούμενη μάθηση, Συνεργατικές δραστηριότητες: ομαδική αξιολόγηση από άλλους εκπαιδευτικούς, ομαδικές εργασίες με άλλους εκπαιδευτικούς ή ειδικούς Ενδοσχολική επιμόρφωση μετά από ένα σύντομο εισαγωγικό σεμινάριο. Προπτυχιακή κατάρτιση με αλλαγή των προγραμμάτων εκπαίδευσης των εκπαιδευτικών στα πανεπιστήμια. Μεταπτυχιακή εκπαίδευση με προγράμματα ηλεκτρονικής μάθησης που συνδέονται στενά με την πράξη.

Επίπεδο 6: Περιβάλλοντα μάθησης / κοινότητες Αρχές & Διαδικασίες εναρμονίζονται διαδικασίες που τεκμηριώνουν τη μάθηση με τις σύγχρονες εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης Web «2.0» ο εκπαιδευτικός ως σχεδιαστής της μάθησης, και ως ειδικός εμπειρογνώμονας. διαχείριση διαφορετικότητας των μαθητών με πολλαπλή εξατομίκευση ή εκμάθηση σε μικρές ομάδες με ποικίλες μαθησιακές διαδρομές/επιλογές. νέες ικανότητες εκπαιδευτικού (ηλεκτρονικός σχεδιασμός, διαχείριση πόρων & ανταλλαγή). κουλτούρα επαγγελματικής συνεργασίας. συνεχή αξιολόγηση, τη λογοδοσία και τη λεπτομερή αξιολόγηση των επιδόσεων.

Χώρος επαγγελματικής κοινότητας: τεκμηρίωση & ανταλλαγή

Με το σχεδιασμό Μαθησιακών Ενοτήτων Με το σχεδιασμό Μαθησιακών Ενοτήτων προτρέπουμε τους εκπαιδευτικούς να εξετάσουν την διδακτική τους πρακτική στο πλαίσιο των διαδικασιών μάθησης, Ενθαρρύνουμε τους εκπαιδευτικούς να αναστοχάζονται τη διδακτική τους πρακτική με κριτικό τρόπο, προτρέπουμε τους εκπαιδευτικούς να μοιράζονται ατομικά διδακτικά σχέδια και πρακτικές με τους συναδέλφους τους, Παρέχονται εργαλεία στους εκπαιδευτικούς ώστε να σχεδιάζουν συστηματικά τη διδασκαλία τους, Παρέχονται εργαλεία στους εκπαιδευτικούς για την ανάπτυξη μιας επαγγελματικής γλώσσας.

περισσότερα στο: http://neamathisi.com & learningonline.com