ΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ Ενημερωτικός Φάκελος 3.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
BOLOGNA CONFERENCE Νέες Πρωτοβουλίες της ΕΕ στον τομέα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ρούλα ΚΥΡΙΛΛΟΥ-ΙΟΑΝΝΙΔΟΥ Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο 16 Οκτωβρίου 2013.
Advertisements

«Η Μονάδα Καινοτομίας & Επιχειρηματικότητας του ΕΑΠ»
ΓΕΝΙΚΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΣΑΣ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ Ε.Ε.
Διδάσκων : Κουντούρης Νικόλας. Δρ. Πολιτειολόγος
GRUNDTVIG Nikolai Frederik Severin Grundtvig ( )
«Erasmus για όλους» το νέο πρόγραμμα
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
‘’Ευρωπαϊκή Ατζέντα για την Κατάρτιση και Εκπαίδευση Ενηλίκων’’ ( Ψήφισμα του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου 2011/ C372 / 01 ) Αθήνα,8 και 9 Ιουλίου 2013 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΔΙΚΤΥΩΣΗ: euro|guidance Ημερίδα “Ευρωπαϊκή κινητικότητα για λόγους εκπαίδευσης & απασχόλησης: Euroguidance-Eures” 15 Οκτωβρίου 2004 ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
ΤΠΕ στην εκπαίδευση, εκπαιδευτική πολιτική και επιστημονική θεώρηση
Κοινωνική αλληλέγγυα οικονομία Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και Κοινωνικές Επιχειρήσεις: Η πρόκληση της εποχής μας Αthens Information Technology Απόστολος.
Υπηρεσία Έρευνας και Διεθνών Σχέσεων • Πρόγραμμα Δια βίου μάθησης • ERASMUS MUNDUS • TEMPUS Ευρωπαϊκά Προγράμματα για την Εκπαίδευση, τον Πολιτισμό και.
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Χαλκιδική 8/9 Ιουλίου 2006 Κ. Κοκκινοπλίτης Συντονιστής Οργανωτικής Γραμματείας Σχεδιασμού & Κατάρτισης Αναπτυξιακού Προγραμματισμού ΠΡΟΤΥΠΑ.
Ημερίδα για το 7ο Π.Π. Ε&ΤΑ της ΕΕ ( ), 22 /09/2006 – Θεσ/νίκη Συμμετοχή & Αξιοποίηση της Ευρωπαϊκής Έρευνας στους τομείς των Κοινωνικών, Οικονομικών.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΚΥΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 9.1 Εθνικές και Ευρωπαϊκές πολιτικές για την επικύρωση των εμπειριών τοποθέτησης.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑΣ
Ευρωπαϊκά Εκπαιδευτικά Προγράμματα Εισηγητής Χρήστος Σαβρανίδης © 2005 Επιτροπή Ερευνών.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΕΘΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.1 Η Ευρωπαϊκή Διάσταση.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
LIFE- ENVIRONMENT PROGRAMME ‘Starting with the promotion of IPP approach in Mediterranean countries’’ Αθήνα, 19 Σεπτεμβρίου 2005 Παρουσίαση Start-IPP.
Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
1 ΕΥΡΩΠΑïΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Δια Βίου Μάθηση: Πραγματικότητες, Προκλήσεις και Προοπτικές στην Κύπρο και την Ευρώπη Απριλίου 2004 ¨ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
Ε.Ψ.Ε.Π.Α. (ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΑΠΟΘΕΜΑΤΟΣ) ΤΙ ΕΙΝΑΙ; ΜΕ ΤΙ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ; ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ.
TO ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ & ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΤΟ ΔΙΑΔΕΧΕΤΑΙ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ DI-XL ΓΙΑ ΤΙΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Europe direct Κέντρο Ευρωπαϊκής Πληροφόρησης Λαμίας.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδος ΔΑΣΤΑ Δημήτριος Π. Παναγιωτόπουλος Αν Καθηγητής, Πανεπιστημίου Αθηνών Αντιπρόεδρος Πανεπιστημίου Στερεάς Ελλάδος.
Ενότητα 1.1,1.2,1.3 Ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης, Ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για το 2010 και επιμόρφωση.
Αφροδίτη Τσαλγατίδου Επίκουρος Καθηγήτρια
Ευρωπαϊκής Ένωσης στη Διοίκηση της Εκπαίδευσης
1. Ποιοτική Αναβάθμιση της Εκπαίδευσης στην Κύπρο
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Ίδρυμα Διαχείρισης Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων Διά Βίου Μάθησης Ημερίδα Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Ενηλίκων στην Κύπρο Λεμεσός, 21 Ιουνίου 2013.
ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ Συνολικού προϋπολογισμού €
1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για το 2010.
Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης Επιχειρηματικότητα και Απασχόληση 1 Δεκεμβρίου 2014 Βλάσης.
DAF Ευρωπαϊκό Δίκτυο Γερμανικά ως Ξένη Γλώσσα Αριστεία και Καινοτομία στην Εκπαίδευση Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» Αθήνα 13 Μαρτίου Μαρτίου.
Κωστοπούλου Όλγα ΑΕΜ 3157 Εξάμηνο Στ’. Πρωτοβουλίες και δράσεις κατά την περίοδο Από τις αρχές της δεκαετίας του 1990,η έννοια της ποιότητας.
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
Ημερίδα ενημέρωσης και διάδοσης αποτελεσμάτων για το Πρόγραμμα ERASMUS 29 Νοεμβρίου 2011 Aθήνα, “Athens Park Hotel” «Το Πρόγραμμα ERASMUS μετά το 2013»
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Συντονίστρια Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων Επαγγελματική Κατάρτιση Ανώτατη Εκπαίδευση Σχολική Εκπαίδευση Εκπαίδευση Ενηλίκων ERASMUS.
Key Action 2: Co-operation for Innovation and Good Practices Συνεργασία για Καινοτομία και Καλές Πρακτικές 4. KA2 - Strategic Partnerships/ Στρατηγικές.
Εργασία στο μάθημα : «Εκπαιδευτική Πολιτική» Θέμα: «Τα νέα προγράμματα δράσης στην εκπαίδευση και την κατάρτιση ( )» Διδάσκουσα: κ. Σοφία Ηλιάδου-Τάχου.
Ι.Κ.Υ. (ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ) COMENIUS (ΚΟΜΕΝΙΟΥΣ ) ΕΥΡΩΠΑΪΚO ΠΡΟΓΡΑΜΜA.
Ημερίδα ενημέρωσης και διάδοσης αποτελεσμάτων για το Πρόγραμμα ERASMUS Aθήνα, 10 Δεκεμβρίου 2012 «Το νέο Πρόγραμμα » Ελίνα Μαυρογιώργου, IKY-Erasmus.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
Πρόγραμμα Erasmus+ ΚΑ1 Σημεία Βελτίωσης Ελευθερία Ν. Γωνίδα Αναπλ
ΣΗΜΕΙΑ - ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
28 Νοεμβρίου 2011 Aθήνα, ξενοδοχείο Παρκ
Ευρωπαϊκό και Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Δ.Ι.Ε.Κ. Αμαρουσίου «Προσχολική εκπαίδευση και αγωγή: Προσεγγίζοντας το Ιταλικό εκπαιδευτικό σύστημα» Eσπερίδα για τη διάχυση των αποτελεσμάτων του προγράμματος.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ Μεταπτυχιακης Διπλωματικης Εργασιας « Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ – ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ».
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ
Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης
Ευρωπαϊκό και Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων
Best practices - Benchmarking
Η Ευρωπαϊκή στρατηγική για την εκπαίδευση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ Ενημερωτικός Φάκελος 3

ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΩΝ •Εκπαίδευση και Κατάρτιση 2010Εκπαίδευση και Κατάρτιση 2010 •Ρόλος της ΕπιτροπήςΡόλος της Επιτροπής •Ισοσκελισμός αποτελεσματικότητας και ισότητας στην ευρωπαϊκή εκπαίδευση και κατάρτισηΙσοσκελισμός αποτελεσματικότητας και ισότητας στην ευρωπαϊκή εκπαίδευση και κατάρτιση •ComeniusComenius •eTwinningeTwinning •Προς έναν Ευρωπαϊκό Χώρο Ανώτατης ΕκπαίδευσηςΠρος έναν Ευρωπαϊκό Χώρο Ανώτατης Εκπαίδευσης •Erasmus & Ploteus: Βελτίωση της Κινητικότητας των Εκπαιδευομένων στην Ε.Ε.Erasmus & Ploteus: Βελτίωση της Κινητικότητας των Εκπαιδευομένων στην Ε.Ε. •Καλύτερες ευκαιρίες για τους νέουςΚαλύτερες ευκαιρίες για τους νέους •Δια Βίου ΕκπαίδευσηΔια Βίου Εκπαίδευση •Αναγνώριση Επαγγελματικών ΠροσόντωνΑναγνώριση Επαγγελματικών Προσόντων •Μη επίσημη και Ανεπίσημη ΜάθησηΜη επίσημη και Ανεπίσημη Μάθηση •Επαγγελματική Εκπαίδευση και ΕπιμόρφωσηΕπαγγελματική Εκπαίδευση και Επιμόρφωση •Ενεργός ΓήρανσηΕνεργός Γήρανση •Προώθηση επιχειρηματικότητας στην Ε.Ε.Προώθηση επιχειρηματικότητας στην Ε.Ε. •Εκμάθηση γλωσσώνΕκμάθηση γλωσσών •Ευρωπαϊκός Χώρος ΈρευναςΕυρωπαϊκός Χώρος Έρευνας •Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο ΤεχνολογίαςΕυρωπαϊκό Ινστιτούτο Τεχνολογίας •Νέες τεχνολογίεςΝέες τεχνολογίες •Συνεργασία με τρίτες χώρεςΣυνεργασία με τρίτες χώρες •Ευρωπαϊκοί Οργανισμοί και Κέντρα στον τομέα της εκπαίδευσης και της κατάρτισηςΕυρωπαϊκοί Οργανισμοί και Κέντρα στον τομέα της εκπαίδευσης και της κατάρτισης

Εκπαίδευση και Κατάρτιση ετές Πρόγραμμα Εργασίας Βελτίωση της ποιότητας και της αποτελεσματικότητας των συστημάτων εκπαίδευσης και κατάρτισης στην Ε.Ε. Πιο εύκολη πρόσβαση στα συστήματα εκπαίδευσης και κατάρτισης για όλους Άνοιγμα των συστημάτων εκπαίδευσης και κατάρτισης προς τον έξω κόσμο Πρόγραμμα δράσης στον τομέα της Δια Βίου Εκπαίδευσης Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο Τεχνολογίας Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων για τη Δια Βίου Εκπαίδευση Διακήρυξη της Κοπεγχάγης Σχέδιο Δράσης eLearning

Ρόλος της Επιτροπής Επικουρικότητα Άρθρο 149: Ρόλος της Επιτροπής είναι να συμβάλλει στην ανάπτυξη παιδείας υψηλού επιπέδου, ενθαρρύνοντας τη συνεργασία μεταξύ των κρατών μελών και, αν αυτό απαιτείται, υποστηρίζοντας και συμπληρώνοντας τη δράση τους Άρθρο 150: Ρόλος της Επιτροπής είναι να εφαρμόζει πολιτική επαγγελματικής εκπαίδευσης η οποία στηρίζει και συμπληρώνει τις δράσεις των κρατών μελών Δράσεις Επιτροπής Προγράμματα Δράσης Νομοθεσία Ε.Ε. Α.Μ.Σ. (Ανοικτή Μέθοδος Συντονισμού) Κοινός εντοπισμός και ορισμός στόχων Από κοινού καθορισμένα μέτρα αξιολόγησης Συγκριτικά εργαλεία συνεργασίας

Ισοσκελισμός αποτελεσματικότητας και ισότητας στην ευρωπαϊκή εκπαίδευση και κατάρτιση Ισότητα: αναφέρεται στον βαθμό στον οποίο τα άτομα μπορούν να συμμετέχουν στην εκπαίδευση και την κατάρτιση, ως προς τις ευκαιρίες, την πρόσβαση, τη μεταχείριση και τα αποτελέσματα Αποτελεσματικότητα: αναφέρεται στη σχέση μεταξύ επένδυσης και αποτελέσματος σε μια διαδικασία Μεγιστοποίηση του κοινωνικού μερίσματος Μεγαλύτερη επένδυση στην προσχολική εκπαίδευση Ανάγκη συνετής αξιοποίησης εκπαιδευτικών «οδών» Η «δωρεάν» ανώτατη παιδεία δεν εγγυάται ισότιμη πρόσβαση και συμμετοχή Ανάγκη ανάπτυξης ενός πολιτισμού αξιολόγησης

Comenius Comenius Συμπράξεις Σχολικών Ιδρυμάτων : Προώθηση της ευρωπαϊκής διάστασης στη σχολική εκπαίδευση υποστηρίζοντας κοινές δράσεις συνεργασίας μεταξύ των σχολείων της Ευρώπης Πολυμερή έργα Comenius: -Εκπαίδευση δασκάλων - Ανάπτυξη σχολικών προγραμμάτων - Στρατηγικές, μέθοδοι και υλικά διδασκαλίας Comenius Κινητικότητα Ατόμων: -Υποτροφίες Βοηθών Comenius -Εσωτερική εκπαίδευση για το προσωπικό σχολικής εκπαίδευσης Δίκτυα Comenius: Ενθάρρυνση της δημιουργίας δικτύων μεταξύ των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και οργανισμών που συμμετέχουν στα πολυμερή έργα για ζητήματα κοινού ενδιαφέροντος

eTwinning Η Τ.Π.Ε στην υπηρεσία της εκπαίδευσης Βασικός πυλώνας του προγράμματος eLearning Δικτυακή πύλη eTwinning Πολύγλωσσο εργαλείο Twinspace Σημείο συνάντησης Εργαλείο αναζήτησης Twinfinder Χάρτης eTwinning Κιτ έργου Γκαλερί eTwinning

Προς έναν Ευρωπαϊκό Χώρο Ανώτατης Εκπαίδευσης Η Διαδικασία της Μπολόνια • Διακήρυξη της Μπολόνια: - Διακυβερνητική πρωτοβουλία που αποσκοπεί στη δημιουργία ενός Ευρωπαϊκού Χώρου Ανώτατης Εκπαίδευσης (Ε.Χ.Α.Ε.) ως το 2010 και στην προώθηση της Ευρωπαϊκής Ανώτατης Εκπαίδευσης σε όλον τον κόσμο - 45 υπογράφοντες - Εκτός του επίσημου πλαισίου λήψεως αποφάσεων της Ε.Ε. •Ανακοίνωση 2005/152 «Κινητοποίηση του πνευματικού δυναμικού της Ευρώπης» • Ανακοινωθέν του Bergen • Υπουργική Συνάντηση στο Λονδίνο, Μάιος 2007

Erasmus & Ploteus: Βελτίωση της Κινητικότητας των Εκπαιδευομένων στην Ε.Ε. Erasmus Ξεκίνησε τον Ιούνιο ιδρύματα σε 31 χώρες 3 εκατομμύρια φοιτητές ως το 2012 Ευρωπαϊκό Σύστημα Μεταφοράς Ακαδημαϊκών Μονάδων Φοιτητικό Δίκτυο Erasmus Ploteus Πύλη για τις δυνατότητες εκπαίδευσης στην Ευρώπη Πληροφορίες για τη Δια Βίου Εκπαίδευση Σύνδεσμοι για ιστοσελίδες και βάσεις δεδομένων Περιγραφές διαφορετικών εκπαιδευτικών συστημάτων Τμήμα για υποτροφίες

Καλύτερες ευκαιρίες για τους νέους Νεολαία εν Δράσει Νεολαία για την Ευρώπη Ευρωπαϊκή Εθελοντική Υπηρεσία των Νέων Η Νεολαία στον Κόσμο Ευρωπαϊκή συνεργασία στον τομέα της Νεολαίας Συστήματα Υποστήριξης Νεολαίας Νεολαία για την Ευρώπη (1988) Ευρωπαϊκή Εθελοντική Υπηρεσία των Νέων (1996) Πρόγραμμα YOUTH ( ) 2001 Λευκή Βίβλος «Μια νέα Πνοή για την Ευρωπαϊκή Νεολαία»

Δια Βίου Εκπαίδευση Προσέγγιση Εταιρικής Σχέσης Δημιουργία μιας κουλτούρας μάθησης για ενθάρρυνση δυναμικού μάθησης Ταίριασμα των αναγκών του εκπαιδευόμενου με αυτές της αγοράς εργασίας Διοχέτευση κατάλληλου χρόνου και χρηματοδότησης στην εκπαίδευση Ανακοίνωση 2001/678: Η Πραγμάτωση μιας Ευρωπαϊκής Περιοχής Δια Βίου Μάθησης Πρόγραμμα Δια Βίου Μάθησης ComeniusErasmus Leonardo da Vinci GrundtvigJean Monnet

Αναγνώριση Επαγγελματικών Προσόντων Νέος τρόπος μετάφρασης και αντίληψης προσόντων σε όλη την Ευρώπη Εργαλείο για την επίτευξη των στόχων της Λισσαβόνας 8 επίπεδα αναφοράς 2002: Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Βαρκελώνης 2004: Κοινή Ενδιάμεση Έκθεση για την εφαρμογή του Προγράμματος Εργασίας Εκπαίδευσης και Επιμόρφωσης : Πρόταση της Επιτροπής 2006/479 σχετικά με τη «Θέσπιση του Ευρωπαϊκού Πλαισίου Επαγγελματικών Προσόντων για τη Δια Βίου Μάθηση» (έγκριση τέλη 2007)

Μη επίσημη και Ανεπίσημη Μάθηση Λευκή Βίβλος 1995 Διδασκαλία και Μάθηση: Προς την Κοινωνία της Γνώσης Επίσημη Μάθηση Συνήθως σε σχολεία, πανεπιστήμια ή εκπαιδευτικά ιδρύματα, οδηγεί σε απόκτηση διπλώματος ή πτυχίου Μη επίσημη Μάθηση Περιλαμβάνει τη δωρεάν εκπαίδευση ενηλίκών. Σε κύκλους σπουδών, ομάδες εργασίας ή συζήτησης, προχωρώντας με τους δικούς τους ρυθμούς, χωρίς εξετάσεις στο τέλος Ανεπίσημη Μάθηση Βρίσκεται παντού, π.χ. στην οικογένεια, στην εργασία, σε Μ.Κ.Ο., σε θεατρικές ομάδες και μπορεί να αναφέρεται σε ατομικές δραστηριότητες στο σπίτι, όπως η ανάγνωση ενός βιβλίου Επικύρωση μη επίσημης και ανεπίσημης μάθησης 2002 Διακήρυξη Κοπεγχάγης

Επαγγελματική Εκπαίδευση και Επιμόρφωση Κοινές αρχές για την επικύρωση της ανεπίσημης και μη επίσημης εκπαίδευσης Ενιαίο πλαίσιο Ε.Ε. για την αναγνώριση των επαγγελματικών προσόντων Σύστημα μεταφοράς ακαδημαϊκών μονάδων Ε.Ε.Ε. • 1975 Ίδρυση του CEDEFOP • 2002 Διακήρυξη Κοπεγχάγης • 2006 Ανακοινωθέν Ελσίνκι • 2004 Ανακοινωθέν Μααστριχτ Ευρωπαϊκό Σύστημα Μεταφοράς Ακαδημαϊκών Μονάδων (ECTS) Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων για Δια Βίου Εκπαίδευση (EQF) Ευρωπαϊκό Σύστημα Ακαδημαϊκών Μονάδων για Επαγγελματική Εκπαίδευση και Επιμόρφωση (ECVET)

Ενεργός Γήρανση 1999 COM (1999) 221 τελικό 2004 Έκθεση Kok 2006 COM (2006) 614 τελικό Πρόγραμμα Grundtvig Έργα Πολυμερούς Συνεργασίας Δίκτυα Grundtvig Εσωτερικές Υποτροφίες Εκπαίδευσης Συμπράξεις Εκπαίδευσης

Προώθηση επιχειρηματικότητας στην Ε.Ε Προώθηση της Επιχειρηματικής Νοοτροπίας μέσω της Εκπαίδευσης και της Μάθησης COM (2006) 33 τελικό Διδασκαλία επιχειρηματικότητας σε όλη την Ε.Ε.: Παραδείγματα βέλτιστων πρακτικών Πολιτική επιχειρήσεων Δημιουργία κατάλληλου κλίματος για επιχειρηματίες • Βελτίωση ποιότητας της νομοθεσίας • Κατάργηση του στίγματος της χρεοκοπίας • Αύξηση διαθεσιμότητας κεφαλαίων κινδύνου

Εκμάθηση γλωσσών 50% των ευρωπαίων μπορούν να διεξάγουν μια συζήτηση σε μία ξένη γλώσσα (Έρευνα Ευρωβαρόμετρου 2005) 2003 Σχέδιο Δράσης για την Εκμάθηση Γλωσσών και τη Γλωσσική Πολυμορφία: 3 προτεραιότητες κλειδιά COM (2003) 449 τελικό • Διεύρυνση των πλεονεκτημάτων της εκμάθησης γλωσσών σε όλους τους πολίτες για όλη τους τη ζωή • Βελτίωση της ποιότητας της διδασκαλίας γλωσσών • Δημιουργία ενός περιβάλλοντος πιο φιλικού προς τις γλώσσες στην Ε.Ε Στρατηγική Πλαίσιο για την Πολυγλωσσία Δράση Lingua: Προώθηση της διδασκαλίας και εκμάθησης γλωσσών

Ευρωπαϊκός Χώρος Έρευνας Ανακοίνωση 2000 Προς έναν Ευρωπαϊκό Χώρο Έρευνας «Χρυσός στόχος 3%» Στόχος: αύξηση των ευρωπαϊκών επενδύσεων στην Ε&Α στο 3% του Α.Ε.Π. Σκοπός: δημιουργία ενός περιβάλλοντος πιο ενθαρρυντικού για την έρευνα στην Ε.Ε. και βελτίωση της συνοχής των ερευνητικών δράσεων και πολιτικών στην Ε.Ε. Χαρτογράφηση αριστείας Μεγαλύτερη κινητικότητα ερευνητών Ηλεκτρονικά δίκτυα Υποστήριξη Μ.Μ.Ε. Benchmarking FP7

Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο Τεχνολογίας «Δημιουργία ενός Πρωτοπόρου Σχεδίου Γνώσης: Το Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο Τεχνολογίας» Φεβρουάριος 2006 Τρίγωνο Γνώσης Εκπαίδευση ΈρευναΚαινοτομία Συνδυασμός των τριών πλευρών του «Τριγώνου Γνώσης» Ευρωπαϊκή ανταγωνιστικότητα Εισαγωγή πτυχής επιχειρηματικού προσανατολισμού στην επιστημονική προσπάθεια (Κοινότητες Γνώσης & Καινοτομίας) Οικονομίες κλίμακας Υφιστάμενοι πόροι

Νέες Τεχνολογίες eLearning Προωθώντας τον ψηφιακό γραμματισμό Ευρωπαϊκά ψηφιακά πανεπιστήμια eTwinning Εγκάρσιες δράσεις Minerva Καλύτερη κατανόηση των συνεπειών της Ανοικτής και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (Α.Α.Ε.) και της Τεχνολογίας Πληροφοριών και Επικοινωνίας (Τ.Π.Ε.) για την εκπαίδευση Εξασφάλιση λήψης υπόψη των παιδαγωγικών παραγόντων κατά την ανάπτυξη προϊόντων και υπηρεσιών Τ.Π.Ε. Διευκόλυνση πρόσβασης σε Α.Α.Ε. και Τ.Π.Ε. διάδοση βέλτιστων πρακτικών

Συνεργασία με τρίτες χώρες Η.Π.Α. Καναδάς Αυστραλία Νέα Ζηλανδία Ιαπωνία FSU Δυτικά Βαλκάνια Μογγολία Μεσογειακοί Εταίροι της Ε.Ε. Πρόγραμμα ALFA Πρόγραμμα Alßan Α.Κ.Ε.

Ευρωπαϊκοί Οργανισμοί και Κέντρα στον τομέα της εκπαίδευσης και κατάρτισης Πυρήνας ευρωπαϊκής εμπειρογνωμοσύνης στον τομέα της αξιολόγησης και παρακολούθησης της εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών συστημάτων βάσει δεικτών. Συστήθηκε για να προωθήσει την ανάπτυξη της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης (Ε.Ε.Κ.) στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Διαχειρίζεται τμήματα των προγραμμάτων Socrates, Leonardo και Erasmus Mundus Ευρωπαϊκός Οργανισμός για την ανάπτυξη της Ειδικής Αγωγής Ευρωπαϊκή πλατφόρμα για συνεργασία στον τομέα της ειδικής αγωγής.