ΣχεδιασμΟΣ περιβαλλΟντων μΑθησηΣ στο ΔιαδΙκτυο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.
υπηρεσία τηλεκπαίδευσης επανάσταση στη διδασκαλία
Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
Γνωστικά εργαλεία είναι: οι εκπαιδευτικές εφαρμογές των Τ. Π. Ε
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
Εφαρμογές των νέων Τεχνολογιών στη διδασκαλία και μάθηση
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
Ενότητα 2.2 Σύγχρονες προσεγγίσεις στη Διδακτική μεθοδολογία
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Κοινότητες Πρακτικής και Μάθησης
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
Jigsaw: Τί είναι;.
Ο επικοινωνιακός ρόλος του εκπαιδευτικού σε συμβατικά, υπολογιστικά και δικτυακά περιβάλλοντα μάθησης Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.ED.
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Σενάριο.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Απομακρυσμένη Εκπαίδευση
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Επεξεργαστής κειμένου και γραμματισμός. Πιθανές θετικές επιδράσεις   Η διαδικασία της παραγωγής λόγου πλησιάζει στον τρόπο σκέψης του ανθρώπου που δεν.
Telematics Επιμέλεια:Παγώνης Γεώργιος Writer: Patrick Dillon.
Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων. Αφετηρία: α)από τη μικρή ομάδα στη μεγάλη και από τη μεγάλη στην ολομέλεια) β) διαμόρφωση μόνο μιας ομάδας στην οποία.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Διδακτική Πληροφορικής
Εκπαιδευτική Τεχνολογία & Διδακτική της Πληροφορικής Ενότητα 6:E-learning Κλειώ Σγουροπούλου Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε. Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα.
Μ.Κορδάκη 1, Χ. Σιέμπος 2 1 Εκλ. Επίκουρη καθηγήτρια εκπαιδευτικής τεχνολογίας Τμήμα πολιτισμικής τεχνολογίας πανεπιστημίου Αιγαίου 2 μηχανικός η/υ και.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Παραδοτέο έργο : Προσαρμογή υλικού για τη διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε άτομα με αναπηρίες Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της.
Κώστας Θεριανός, Δρ. Επιστημών της Αγωγής Το σχέδιο δράσης (project) και η σύνδεση του με την Επαγγελματική Συμβουλευτική.
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Τμ. Μηχ/κών Ηλ/κών Υπολογ. & Πληροφορικής
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Τι είναι το E-learning Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.ED..
Σχεδιασμός περιβαλλόντων μάθησης στο Διαδίκτυο
Σχεδίαση της αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Περιεχόμενο-Ανθρώπινη υποδομή και Διδακτικές προσεγγίσεις στο e-learning Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.Ed.
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας της Φλώρου Παγώνας
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Διδακτικές ενότητες Αξιολόγηση μαθήματος
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣχεδιασμΟΣ περιβαλλΟντων μΑθησηΣ στο ΔιαδΙκτυο Μαρία Κορδάκη PhD. MEd. Επ. Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Τμήμα Πολιτισμικ΄ς Τεχνολογίας και Επικοινωνίας, Παν/μιο Αιγαίου Maria Kordaki: all rights reserved

Maria Kordaki: all rights reserved Η αρχιτεκτονική Σχεδίαση Στόχων (έννοιες, ηλικία, επίπεδο) Χρονοπρογράμματος Μαθησιακού υλικού (πολυμεσικό, δομημένο, υπερσυνδεδεμένο, πολυεπίπεδο, πολυαναπαραστασιακό, παραδείγματα) Μαθησιακών Δραστηριοτήτων (συνεργασίας και εποικοδομιστικής μάθησης) Χώρου πειραματισμού Χώρων επικοινωνίας Στρατηγικής επικοινωνίας Αξιολόγησης (ανοικτού και κλειστού τύπου) Βοήθειας, παρακολούθησης Maria Kordaki: all rights reserved

Μαθησιακές προσεγγίσεις σε Δικτυακά περιβάλλοντα μάθησης e-lecture ερωτήσεις απευθυνόμενες σε ειδικούς καθοδήγηση υποστήριξη Maria Kordaki: all rights reserved

Maria Kordaki: all rights reserved e-lectures παρουσιάζονται πολύ σημαντικές έννοιες ή τεχνικές παρουσίαση με συνδυασμό πολυμέσων ή υπερμέσων η με τη μορφή μαγνητοσκοπημένης διάλεξης χρήση υπερσυνδέσμων Maria Kordaki: all rights reserved

Maria Kordaki: all rights reserved Το μαθησιακό υλικό Χρήση οπτικοακουστικών μέσων όπως video-clips, animation, ήχος, προγράμματα Πολυεπίπεδο, πολυαναπαραστασιακό, δομημένο, υπερσυνδεδεμένο, παραδείγματα από τα βασικά σημεία στις λεπτομέρειες ο μαθητής καλείται να απαντήσει σε ερωτήσεις ή να πραγματοποιήσει δραστηριότητες Maria Kordaki: all rights reserved

Ερωτήσεις απευθυνόμενες σε ειδικούς λίστα ειδικών λογαριασμοί για τους μαθητές καθορισμός της διαδικασίας και της συχνότητας επικοινωνίας Maria Kordaki: all rights reserved

Maria Kordaki: all rights reserved Καθοδήγηση Προσδιορισμός των αναμενόμενων δεξιοτήτων, παρακολούθηση, ανάθεση δραστηριοτήτων, διόρθωση εργασιών Maria Kordaki: all rights reserved

Υποστήριξη της μάθησης επικοινωνία ένα προς ένα πολλών προς πολλούς Maria Kordaki: all rights reserved

Η προσπέλαση στους δικτυακούς πόρους Εξασφάλιση χρήσης των πόρων του Διαδικτύου Maria Kordaki: all rights reserved

Μη τυπική αλληλεπίδραση μεταξύ συμμαθητών ‘virtual cafe’ ή ‘public square’ Student Lounge, ή mutual help Maria Kordaki: all rights reserved

Δομημένες ομαδικές δραστηριότητες σεμινάρια οι συζητήσεις μικρών ομάδων συνεργατικές ομάδες ή δυάδες μικρές ομάδες δουλειάς μαθησιακοί κύκλοι παίξιμο ρόλων, και ομάδες υποστήριξης αντίθετων απόψεων (debates). Maria Kordaki: all rights reserved

Maria Kordaki: all rights reserved Σεμινάρια Ο εκπαιδευτικός στέλνει θέμα και υλικό χωρίζει τους μαθητές σε ομάδες δουλειάς καθορίζει το είδος της επικοινωνίας συνοψίζει Maria Kordaki: all rights reserved

Η συζήτηση σε μικρές ομάδες Ο εκπαιδευτικός στέλνει θέμα και υλικό χωρίζει τους μαθητές σε ομάδες δουλειάς σχεδιάζει το χώρο εργασίας κάθε ομάδας τα συμπεράσματα κοινοποιούνται σε όλους Maria Kordaki: all rights reserved

Maria Kordaki: all rights reserved Ζευγάρια μάθησης Εξοικείωση δραστηριότητες μικρής ή μεγάλης διάρκειας απλές ή σύνθετες γράψιμο αναφοράς διορθώσεις με τη βοήθεια του καθηγητή παρουσίαση σε ολόκληρη την εικονική τάξη Maria Kordaki: all rights reserved

Ομάδες, δραστηριότητες και κύκλοι μάθησης ξεκάθαρα διατυπωμένες δραστηριότητες οι οποίες να περιλαμβάνουν τη χρήση αρχών για λήψη αποφάσεων συμφωνίες για απονομή ρόλων προθεσμίες χωρισμός εργασιών σε φάσεις & καθορισμός ημερομηνιών παράδοσης εργασιών για κάθε φάση 3-4 άτομα Maria Kordaki: all rights reserved

Ομάδες, δραστηριότητες και κύκλοι μάθησης Η προσεκτικά σχεδιασμένη ομαδική δουλειά δίνει την ευκαιρία στους μαθητές να μάθουν από τη γνώση των άλλων και να φωτίσουν διαφορετικά θέματα ή διαφορετικές όψεις του ίδιου θέματος Maria Kordaki: all rights reserved

Πλεονεκτήματα της ομαδικής δουλειάς σε δικτυακά περιβάλλοντα μάθησης Ευκολία επικοινωνίας για τον καθορισμό των δραστηριοτήτων, και την ανταλλαγή απόψεων για την παρουσίαση Απαιτείται ιδιωτικός χώρος επικοινωνίας για κάθε ομάδα ενώ η παρουσίαση σε όλη την τάξη γίνεται με χρήση conferencing Maria Kordaki: all rights reserved

Παρουσίαση της ομαδικής δουλειάς και διδασκαλία από τους μαθητές ουσιαστική μάθηση - διδασκαλία έρευνα, γράψιμο αναφοράς, παρουσίαση στην τάξη μέσω conferencing μορφή εβδομαδιαίου σεμιναρίου την πρώτη ημέρα, 2-3 ερωτήσεις κλειδιά ενθάρρυνση της επικοινωνίας της εμβάθυνσης, και συνόψιση και διεξαγωγή συμπερασμάτων Maria Kordaki: all rights reserved

Maria Kordaki: all rights reserved Παίξιμο ρόλων υποθετικά σενάρια - ψευδώνυμα ο καθηγητής της τάξης κατανέμει τους ρόλους και βάζει τις προθεσμίες συζητήσεις και παράδοση σχετικών εργασιών Maria Kordaki: all rights reserved

Maria Kordaki: all rights reserved Debates ένα θέμα ή μια ερώτηση να προωθεί την κριτική σκέψη, τις αναλυτικές συνθετικές και αφαιρετικές ικανότητες δυάδες ή ομάδες ένας αριθμός από Debates μπορεί να οργανωθεί Maria Kordaki: all rights reserved

Maria Kordaki: all rights reserved Debates Οργάνωση της συχνότητας συμμετοχής - αξιολόγηση 5-15 μαθητές κρατούνται πρακτικά προσπελάσιμα απ όλους μελέτη μαθησιακού υλικού απ όλους πριν τη διεξαγωγή Maria Kordaki: all rights reserved

Maria Kordaki: all rights reserved Μικρές ομάδες μάθησης Να φέρουν σε πέρας μια δραστηριότητα να παραδοθεί γραπτή αναφορά διορθώσεις-ποιος έκανε τι-αξιολόγηση παρουσίαση μέσω συνδιάσκεψης συζήτηση με όλη την τάξη Maria Kordaki: all rights reserved

Τάξεις συνδεδεμένες σε δίκτυο Από κοινού δραστηριότητες δημοτικό - ανταλλαγή πολιτισμικών πληροφοριών γυμνάσιο - διεξαγωγή διερευνητικών projects Παν/μιο - projects Maria Kordaki: all rights reserved

Maria Kordaki: all rights reserved Καφές στο Διαδίκτυο Χτίσιμο των εικονικών κοινοτήτων μαθητές & καθηγητές ανταλλαγή απόψεων για κοινωνικά θέματα και ενδιαφέροντα, για τη δουλειά Maria Kordaki: all rights reserved

Maria Kordaki: all rights reserved Αλληλοβοήθεια σε προβλήματα που οι εκπαιδευόμενοι έχουν και αφορούν θέματα τεχνικής υφής Maria Kordaki: all rights reserved

Κατανόηση του Δικτυακού περιβάλλοντος μάθησης Τα χαρακτηριστικά του μέσου διαμορφώνουν τον τρόπο με τον οποίο οι δραστηριότητες, οι προθεσμίες και η συνεργατική δουλειά μπορούν να υλοποιηθούν Maria Kordaki: all rights reserved

Κατανόηση του Δικτυακού περιβάλλοντος μάθησης Οι δυνατότητες επικοινωνίας : Πολλών με πολλούς Σε οποιοδήποτε τόπο Σε οποιοδήποτε χρόνο Μέσω γραπτού λόγου ή πολυμέσων Μέσω της διαμεσολάβησης υπολογιστή (CMC) Maria Kordaki: all rights reserved

Κατανόηση του Δικτυακού περιβάλλοντος μάθησης Οι δυνατότητες συνδιάσκεψης μέσω υπολογιστή και η γενικότερα η οργάνωση του Δικτυακού χώρου αποτελεί το σημείο κλειδί στον εκπαιδευτικό σχεδιασμό των Δικτυακών περιβαλλόντων μάθησης. Maria Kordaki: all rights reserved

Κατανόηση του Δικτυακού περιβάλλοντος μάθησης Η διαμόρφωση των δυνατοτήτων των διασκεψεων μέσω υπολογιστή σε περιβάλλοντα εκπαιδευτικής αλληλεπίδρασης απαιτεί πολλή δουλειά από τον καθηγητή προκειμένου να οργανώσει μαθησιακές ευκαιρίες που αφορούν στο αντικείμενο μάθησης Maria Kordaki: all rights reserved

Μετατρέποντας την ασύγχρονη συνδιάσκεψη σε τάξη οι μαθητές να αισθάνονται και να θεωρούν ότι βρίσκονται σε τάξη όταν επικοινωνούν μεταξύ τους ή συνεργάζονται σε ομάδες ασύγχρονα μέσα από την οργάνωση ομαδικών δραστηριοτήτων, την υποστήριξη και τις συνδιασκέψεις για ξεχωριστές ομάδες που φέρνουν σε πέρας ξεχωριστές δραστηριότητες Maria Kordaki: all rights reserved

Μετατρέποντας την ασύγχρονη συνδιάσκεψη σε τάξη Ασύγχρονες συνδιασκέψεις 24 ώρες, 7 ημέρες δομή και οργάνωση της συμμετοχής οργάνωση και διαχείριση της επικοινωνίας Maria Kordaki: all rights reserved

Σχεδιασμός της επικοινωνίας Συνδιάσκεψη - τάξη κάθε δραστηριότητα να έχει το δικό της χώρο πραγματοποίησης-συνδιάσκεψης οργάνωση και έλεγχος της συμμετοχής πρόσβαση περιβάλλον διεπαφής φιλικό στο χρήστη Maria Kordaki: all rights reserved

Σχεδιασμός της επικοινωνίας Συνδιάσκεψη ανά θέμα, ανά δραστηριότητα, ανά ομάδα πλάνο δραστηριοτήτων, αλληλουχία, χρονική διάρκεια Maria Kordaki: all rights reserved

Maria Kordaki: all rights reserved Χρήση και άλλων μέσων Φυσική τάξη, χτίσιμο ομάδας, βασικές δεξιότητες επισκέψεις σε πραγματικούς χώρους συνδιάσκεψη μέσω τηλεφώνου, βίντεο ή τηλεόρασης κάθε προσθήκη μέσου έχει πλεονεκτήματα & μειονεκτήματα Maria Kordaki: all rights reserved

Maria Kordaki: all rights reserved Ξεκινώντας... Σε ποιους απευθύνεται με ποια προσέγγιση χειρισμός της αβεβαιότητας των μαθητών στην αλληλεπίδραση με το μέσο Maria Kordaki: all rights reserved

Ο ρόλος του καθηγητή στην δικτυακή επικοινωνιακή διαμεσολαβημένη μάθηση μέσω υπολογιστή Ο σχεδιασμός της επικοινωνίας Η παρακολούθηση της επικοινωνίας Η αξιολόγηση της μάθησης μέσω της διαμεσολαβημένης δικτυακής επικοινωνίας

Ο καθηγητής θα πρέπει να.. μην κάνει διαλέξεις είναι σαφής στις προσδοκίες του από τους συμμετέχοντες είναι εύκαμπτος και υπομονετικός είναι υπεύθυνος μην υπερφορτώνει τους μαθητές παρακολουθεί και να παρακινεί τους μαθητές για συμμετοχή

Ο καθηγητής θα πρέπει να.. δημιουργεί μικρές ομάδες και να τους αναθέτει μαθησιακές δραστηριότητες διευκολύνει τις διαδικασίες γράφει σχόλια για τη διδασκαλία κάθε εβδομάδα οργανώνει την αλληλεπίδραση θέτει κανόνες και πρότυπα

Ο καθηγητής θα πρέπει να.. επαληθεύει την λειτουργικότητα των κανόνων συμμετοχής και να ελέγχει την τήρησή τους προτείνει σαφείς διαδικασίες για αξιολόγηση και βαθμολόγηση αναθέτει σε ομάδες να παίξουν το ρόλο του καθηγητή

Ο καθηγητής θα πρέπει να.. κάνει έγκαιρη διάγνωση δυσλειτουργιών στην επικοινωνία και να αντιδρά άμεσα πχ να κλείνει συνδιασκέψεις που δεν είναι παραγωγικές ή έχουν πάρει λάθος δρόμο είναι ευέλικτος στην υλοποίηση του αρχικού αναλυτικού προγράμματος και να παίρνει άμεσες αποφάσεις τροποποίησης όπου αυτό απαιτείται

Ο σχεδιασμός της επικοινωνίας Ο σχεδιασμός των μαθησιακών δραστηριοτήτων H ένταξη στη δικτυακή τάξη O σχηματισμός των ομάδων Η οργάνωση των συνδιασκέψεων Οι κανόνες συμμετοχής

Η παρακολούθηση της επικοινωνίας Θέσπιση κανόνων επικοινωνίας Ενθάρρυνση της συμμετοχής στην επικοινωνία Επίβλεψη της επικοινωνίας Προώθηση της μετα-επικοινωνίας

Quizzes

Οδηγίες για τη συγγραφή Kουίζ Εστιαστείτε στον προσδιορισμό των εννοιών των οποίων την κατανόηση θέλετε να αξιολογήσετε και προσδιορίστε τον αριθμό των ερωτήσεων και το χρόνο που επιθυμείτε. Χρησιμοποιείστε διαφορετικούς τύπους Κουίζ Διαμορφώστε μηνύματα αξιολόγησης (επιβράβευσης-αντιμετώπισης λάθους) για κάθε απάντηση Δοκιμάστε πρώτο εσείς το κουίζ που έχετε κατασκευάσει. Χρονομετρηθείτε και λάβετε υπόψη ότι ο χρόνος που θα χρειαστούν οι μαθητές σας για να συμπληρώσουν το κουίζ είναι περίπου τριπλάσιος από το χρόνο που χρειάζεστε εσείς.

Τύποι Quiz Πολλαπλής επιλογής: Προσδιορίστε την ορθή απάντηση και ως λάθος βάλτε όλες τις πιθανές παρανοήσεις των μαθητών ή τις λεπτές διαφοροποιήσεις της προς μάθηση έννοας ως προς άλλες έννοιες

Ερώτηση 1: Ερώτηση? Σωστή απάντηση Λάθος απάντηση

Τύποι Quiz Ερωτήσεις επιλογής: Εδώ κάποια απάντηση είναι λάθος αλλά από τις υπόλοιπες άλλες είναι περισσότερο και άλλες λιγότερο πλήρεις

Ερώτηση 1: Ερώτηση? απάντηση 1 (απάντηση 10 βαθμών) απάντηση 2 (απάντηση 20 βαθμών) απάντηση 3 (απάντηση 5 βαθμών) απάντηση 4 (απάντηση 50 βαθμών) απάντηση 5 (απάντηση 0 βαθμών)

Τύποι Quiz Ερωτήσεις σωστού-λάθους, για παράδειγμα: Ερώτηση 1: Ο Βόλγας είναι το μεγαλύτερο ποτάμι της Ευρώπης Σωστό Λάθος

Τύποι Quiz Ερωτήσεις κατηγοριοποίησης: Με αυτές τις ερωτήσεις μπορούμε να ελέγξουμε γνώσεις που εντάσσονται σε κατηγορίες. Ακόμη μπορούμε να κατηγοριοποιήσουμε τις απαντήσεις των μαθητών και να βγάλουμε συμπέρασμα για το επίπεδό τους. Οι ερωτήσεις αυτές έχουν τη μορφή:

Ερώτηση 1: Ερώτηση? απάντηση 1 (κατηγορία A) απάντηση 2 (κατηγορία Δ) απάντηση 3 (κατηγορία Β) απάντηση 4 (κατηγορία Ε) απάντηση 5 (κατηγορία Γ)

Maria Kordaki: all rights reserved Ευχαριστώ για την προσοχή σας! Μαρία Κορδάκη PhD. MEdu. Επ. Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας, Παν/μιο Αιγαίου Maria Kordaki: all rights reserved