Εισηγητές: Στρατάκης Μανώλης Καθ. Βιολογίας Πανεπιστημίου Κρήτης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Προβληματισμοί επί της λειτουργίας του θεσμού
Advertisements

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Γιάννα Αντωνίου Δρ Γλωσσολόγος - Ερευνήτρια ΙΕΛ Τεχνολογίες λογισμικών πολυμέσων για εκπαίδευση και πολιτισμό Δράσεις και Προοπτικές ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ.
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/2005.
Ελληνικές Βιβλιοθήκες Συνολική Παρουσίαση Θέσεων Ομάδα Εργασίας Δημοσίων Βιβλιοθηκών Ιανουάριος 2011.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
Υπηρεσία Έρευνας και Διεθνών Σχέσεων • Πρόγραμμα Δια βίου μάθησης • ERASMUS MUNDUS • TEMPUS Ευρωπαϊκά Προγράμματα για την Εκπαίδευση, τον Πολιτισμό και.
Οφέλη και Προοπτικές Χρηματοδότησης μέσω Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Ροζάννα Σεμερτζιάν Υπεύθυνη Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Γραφείο Στήριξης Ερευνητικών & Αναπτυξιακών.
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Ι ΝΣΤΙΤΟΥΤΟ Π ΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ Τ ΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ / Ε. Κ. «Αθηνά» Τσιμισκή 58, Ξάνθη, τηλ: , fax: ,
«ΗΜΕΡΙΔΑ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΑΣΤΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΟΜΩΝ ΤΗΣ ΛΑΜΙΑ 2/11/2011
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης Ιωάννινα, Ιούνιος 2004 Μ. Κουτροκόη Πρόσβαση στη γνώση.
CULT-RURAL Promotion of a Cultural Area Common to European Rural Communities.
ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
Ο Ρόλος των ΣΔΕ στην Εκπαίδευση Ενηλίκων
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο.
IST CULTIVATE-EU Τί είναι: Συνοδευτικό μέτρο του προγράμματος IST, υπαγόμενο στην Kεντρική Δράση ΙII, στον τομέα «Ψηφιακή Κληρονομιά και Πολιτιστικό.
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες στο ΕΚΕΦΕ “Δημόκριτος”
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
Σεπτέμβριος  Το ΕΚΤ είναι ο εθνικός οργανισμός για την τεκμηρίωση, την πληροφόρηση και την υποστήριξη σε θέματα επιστήμης, έρευνας και τεχνολογίας.
ΚΙΛΚΙΣ - ΝΟΜΕΒΡΙΟΣ 2004 «Διατοπική- Διακρατική συνεργασία στο πλαίσιο της LEADER+» 4η Σύνοδος Ελληνικού Δικτύου LEADER+ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΑΣΙΛΙΕΙΟΣ Γενικός.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Ε.Ψ.Ε.Π.Α. (ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΑΠΟΘΕΜΑΤΟΣ) ΤΙ ΕΙΝΑΙ; ΜΕ ΤΙ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ; ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΕ.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
βιβλιοθήκες σε ανάπτυξη βιβλιοθήκες και ανάπτυξη
Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών
Η Εθνική Χαρτοθήκη συναντά τους μαθητές. Η Εθνική Χαρτοθήκη ιδρύθηκε το 1997 ως Εθνικό Κέντρο Χαρτών και Χαρτογραφικής Κληρονομιάς (ΕΚΕΧΧΑΚ) - Εθνική.
Το Πρόγραμμα Leonardo da Vinci για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση Δρ. Ειρήνη Ντρούτσα Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών Εθνική Μονάδα LLP Aθήνα, Ιούνιος.
ΙΤΕ - Ινστιτούτο Πληροφορικής
ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΧΑΣΜΑΤΟΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΘΩΜΑΣ ΣΦΗΚΟΠΟΥΛΟΣ.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
ΕΞΩΡΑΪΣΤΙΚΟΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ «O ΑΡΔΗΤΤΟΣ» Έτος ιδρύσεως 1927 Συγκρότηση Επιτροπών Φωτογραφίες-επιμέλεια: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΑΤΡΟΥ.
Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης Υποδομές και Ανθρώπινο Δυναμικό.
Καινοτομίες στη Μέση Εκπαίδευση Καινοτομίες στην Μουσική Εκπαίδευση ΑΧΛ2009.
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-
CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ Μαρία Καραδήμα Μαρία Καραδήμα.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Φιλολογία και Ψηφιακές Ερευνητικές Υποδομές: Από τη Θεωρία στην Πράξη Λεωνίδας Παπαχριστόπουλος Νεφέλη Χατζηδιάκου
Κωστοπούλου Όλγα ΑΕΜ 3157 Εξάμηνο Στ’. Πρωτοβουλίες και δράσεις κατά την περίοδο Από τις αρχές της δεκαετίας του 1990,η έννοια της ποιότητας.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
Όμιλοι παραδοσιακών τραγουδιών. Εργαστήρι Τέχνης και Πολιτισμού Το "Εργαστήρι Τέχνης και Πολιτισμού" είναι ένας σύλλογος μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα με.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Συντονίστρια Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων Επαγγελματική Κατάρτιση Ανώτατη Εκπαίδευση Σχολική Εκπαίδευση Εκπαίδευση Ενηλίκων ERASMUS.
Εργασία στο μάθημα : «Εκπαιδευτική Πολιτική» Θέμα: «Τα νέα προγράμματα δράσης στην εκπαίδευση και την κατάρτιση ( )» Διδάσκουσα: κ. Σοφία Ηλιάδου-Τάχου.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα «Πολιτισμός »
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
Παρουσίαση Τμήματος Βαλκανικών, Σλαβικών και Ανατολικών Σπουδών
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΣΗΜΕΙΑ - ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής»
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΙΔΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΜΕΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΕΣΠΑ - ΠΟΡΕΙΑ.
ΜΟΥΣΙΚΟΣ.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ Π.κ.Ε ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΛΥΣΕΙΣ
ΠΑΙΔΕΙΑ – ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ - ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΩΝ ΟΡΕΩΝ Σύσταση Μουσικής Ακαδημίας- Μουσείο Μέλους και Λόγου Εισηγητές: Στρατάκης Μανώλης Καθ. Βιολογίας Πανεπιστημίου Κρήτης Γλυνιάς Ανδρέας Καθ. Σύνθεσης ΥΠ.ΠΟ. Η παρούσα εισήγηση είναι τμηματική καταγραφή των προτάσεων των μελών της ομάδας πολιτισμού: ΒαρβάραsΤερζάκη Ασπασίαs Παπαδοπεράκη Μανώλη Στρατάκη

Τo Καμπάνειο στο Ψυχρό

Αντώνιος Φ. Παπαδάκης, ευεργέτης Πανεπιστημίου Αθηνών 1810 - 1878 Καμπάνειο ίδρυμα Δημοτικό σχολείο

Η υπό ίδρυση στο Λασίθι η Μουσική Ακαδημία “ΡΕΑ” είναι : Η υπό ίδρυση στο Λασίθι η Μουσική Ακαδημία “ΡΕΑ” είναι : Προσφορά του Καμπανείου Ιδρύματος. Σχολείο-Εργαστήριο Μουσικής και Πολιτισμού. Τόπος δημιουργίας και έκφρασης: της τέχνης, του πολιτισμού και της ιστορίας μας.

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΩΝ ΟΡΕΩΝ Λασίθι: Μουσική Ακαδημία “ΡΕΑ”. Στόχος 1ος Πρότυπο Μουσικό Σχολείο-Εργαστήριο Μουσική ασχολία και διδασκαλία ( συμβιωματική ανάπτυξη αισθησιοκινητικών δεξιοτήτων) Απόκτηση, Συμπλήρωση, Εμβάθυνση της γνώσης της μουσικής. Χειρισμός Μουσικών Οργάνων Ρόλος και Ιστορία. Συγγραφή, σύνθεση και μελέτη της μουσικής Χορωδίες και Ορχήστρες Στόχος 2ος Κέντρο της τέχνης και του πολιτισμού Κέντρο γνώσης και μελέτης Διοργανώσεις ομιλιών, σεμιναρίων, μουσικών και πολιτιστικών εκδηλώσεων Στέγη και καταφύγιο διανοουμένων και καλλιτεχνών

Από την ιστορία οι πνευματικές, καλλιτεχνικές και μουσικές Ακαδημίες της Κρήτης Ακαδημία των Vivi (Ζωντανών), ιδρύθηκε στο Ρέθυμνο το 1562 από τον Francesco Barozzi Ακαδημία των Stravaganti (Αλλόκοτων), ιδρύθηκε στο Χάνδακα από τον Ανδρέα Κορνάρο στα 1591. Ακαδημία των Sterili (Άγονων), ιδρύθηκε στα Χανιά γύρω στα 1637.

Στην Δημιουργία Ακαδημίας Μουσικής (Τεχνών) στην Κρήτη η οποία περιλαμβάνει: Ίδρυση και λειτουργία Ανώτερων Καλλιτεχνικών Σχολών (Μουσικών εκφάνσεων,Μουσικού Θεάτρου, Κινηματογράφου, Χορού, Σκηνοθεσίας), εγκεκριμένες από το Υπουργείο Πολιτισμού, Ίδρυση και λειτουργία καλλιτεχνικών τμημάτων Ινστιτούτου Επαγγελματικής Κατάρτισης, εγκεκριμένου από το Υπουργείο Παιδείας. Ενσωμάτωση και ανάπτυξη υπαρχόντων εκπαιδευτικών και καλλιτεχνικών θεσμών (Ωδείου, Συμφωνικής Ορχήστρας, Μουσικού Θεάτρου κ.λπ.)

Εισηγητική Πρόταση για: Δημιουργία νέων διαβαθμισμένων εκπαιδευτικών θεσμών Κάλυψη της ανάγκης ενός αποκεντρωμένου και ευέλικτου συστήματος τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (ανώτερης τριετούς φοίτησης) Κινητοποίηση πόρων Διαρκή επαφή με τις ανάγκες και τους προβληματισμούς της σύγχρονης κοινωνίας Συμβολή στη διάδοση της γνώσης, σε συνδυασμό με την ικανοποίηση των αναγκών της αγοράς εργασίας. Απαίτηση των νέων για εξειδικευμένες καλλιτεχνικές σπουδές αναγνωρισμένες από το κράτος σε πανευρωπαϊκό επίπεδο.

Σύγχρονη Καλλιτεχνική Ακαδημία ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΩΝ ΟΡΕΩΝ. Η Κρήτη - εύφορο έδαφος για την υλοποίηση της νέας εκπαιδευτικής - πολιτιστικής πρότασης. Σύγχρονη Καλλιτεχνική Ακαδημία Σχολές μουσικής, θεάτρου, χορού, εικαστικών και πλαστικών τεχνών, φωτογραφίας και κινηματογράφου Ανώτερη, τριετούς διάρκειας, μεταλυκειακή εκπαίδευση *Εφαρμογές σύγχρονης πληροφορικής τεχνολογίας Σχολές Ανώτερης Εκπαίδευσης Ταχύρυθμα προγράμματα σπουδών Αξιοποίηση των δυνατοτήτων που προσφέρονται από τα κοινοτικά επιδοτούμενα προγράμματα κατάρτισης. Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης Υψηλό επίπεδο εκπαίδευσης με χαμηλό κόστος για τους σπουδαστές

Εξασφαλίζει Προοπτικές στη συστηματική προαγωγή της τέχνης του συμβιωματικού πολιτισμού και της δημιουργίας της αλληλοδιδακτικής της τέχνης. Εφαρμογή των καταστατικών αρχών και διακηρύξεων του πανεπιστημίου των ορέων. Προώθηση της εις βάθος γνώσης του τοπικού, του εθνικού και ευρωπαϊκού, καλλιτεχνικού και μουσικού πολιτισμού και της ιστορίας του. Προώθηση της πολιτιστικής δημιουργίας. Αξιοποίηση της πολιτιστικής πολυμορφίας και ανάπτυξη νέων μορφών πολιτιστικής έκφρασης. Διεύρυνση της συμμετοχής και αξιοποίηση της εθνικής πολιτιστικής κληρονομιάς, διάδοση της τεχνογνωσίας και προώθηση των πρακτικών δεξιοτήτων, όσον αφορά τη διατήρηση και τη διαφύλαξη αυτής της πολιτιστικής κληρονομιάς. Άμεση συνεκτίμηση του ρόλου του πολιτισμού στην κοινωνική πρόοδο και οικονομική ανάπτυξη. Αναγνώριση του πολιτισμού ως οικονομικού παράγοντα και παράγοντα κοινωνικής ένταξης.

Η καινοτόμος ενέργεια: Δημιουργία Ακαδημίας Τεχνών εμπεριέχει το ότι: Η καινοτόμος ενέργεια: Δημιουργία Ακαδημίας Τεχνών εμπεριέχει το ότι: Η πρότασή ανταποκρίνεται και στους γενικούς στόχους του προγράμματος-πλαισίου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Συνδυάζει πολλούς πολιτιστικούς τομείς, οι οποίοι στηρίζονται σε: Συγκεκριμένες και καινοτόμες δράσεις (ίδρυση και λειτουργία συναφών καλλιτεχνικών θεσμών). Ενέργειες ενταγμένες σε διακρατικές, διαρθρωμένες πολυετείς συμφωνίες πολιτιστικής συνεργασίας (π.χ. πλωτή αίθουσα συναυλιών). Ειδικές πολιτιστικές εκδηλώσεις ευρωπαϊκής ή διεθνούς εμβέλειας (π.χ. εκδηλώσεις στα λιμάνια της Μεσογείου).

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΩΝ ΟΡΕΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΩΝ ΟΡΕΩΝ. Δράσεις για την υλοποίηση των συγκεκριμένων και καινοτόμων ενεργειών «Δημιουργία Πυραμίδας Τομέων Καλλιτεχνικής Εκπαίδευσης και Καλλιτεχνικών Συνόλων, Ορχήστρας, Μουσικού Θεάτρου, Όπερας κλπ.» Αποβλέπει στη διευκόλυνση της πρόσβασης στην καλλιτεχνική εκπαίδευση με την εξασφάλιση μεγαλύτερης συμμετοχής των πολιτών της Κρήτης στον πολιτισμό. Στηρίζεται στην αξιοποίηση της κοινωνικής, περιφερειακής, και πολιτιστικής πολυμορφίας της ευρύτερης περιοχής. Ενθαρρύνει την εμφάνιση και την ανάπτυξη νέων μορφών πολιτιστικής έκφρασης, παράλληλα με τους παραδοσιακούς πολιτιστικούς τομείς Στηρίζει τα σχέδια συνεργασίας που αποβλέπουν στη διατήρηση, συμμετοχή, αξιοποίηση και διαφύλαξη, σε ελληνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο, της κοινής πολιτιστικής κληρονομιάς ευρωπαϊκής εμβέλειας

Δράσεις για την υλοποίηση των συγκεκριμένων και καινοτόμων ενεργειών….. «Δημιουργία Πυραμίδας Τομέων Καλλιτεχνικής Εκπαίδευσης και Καλλιτεχνικών Συνόλων, Ορχήστρας, Μουσικού Θεάτρου, Όπερας κλπ.» Παροτρύνει τις πρωτοβουλίες σε ό,τι αφορά στη συνεργασία μεταξύ των πολιτιστικών (επαγγελματικών) και κοινωνικοπολιτιστικών φορέων που εργάζονται στον τομέα της κοινωνικής ένταξης σε επίπεδο ορεινών όγκων και περιοχών και ειδικότερα της ένταξης των νέων. Προωθεί το διαπολιτιστικό διάλογο και την αμοιβαία ανταλλαγή μεταξύ ελληνικού και ευρωπαϊκού πολιτισμού και άλλων πολιτισμών, ενθαρρύνοντας μεταξύ άλλων τη συνεργασία σε θέματα κοινού ενδιαφέροντος μεταξύ πολιτιστικών ιδρυμάτων και άλλων φορέων στα κράτη μέλη και τις τρίτες χώρες, προβάλλοντας την ανάδειξη της Κρήτης σε μητροπολιτικό κέντρο τέχνης της ανατολικής Μεσογείου και ειδικότερα τις αποκλεισμένες μορφωτικά περιοχές. Ενθαρρύνει την απευθείας μετάδοση πολιτιστικών γεγονότων, χάρη στις νέες τεχνολογίες της κοινωνίας των πληροφοριών.

Ο γενικότερος πνευματικός ρόλος … Ο γενικότερος πνευματικός ρόλος …..της Ακαδημίας (Μουσικών) Τεχνών ως τομέα του Πανεπιστημίου των Ορέων. Ειδικές προβλέψεις και σχέδια που: Αφορούν στη λαϊκή μουσική, στα μουσεία μέλους και λόγου (μορφές ελληνικής μουσικής προφορικής παράδοσης) και στα σχέδια διάδοσης έργων συγγραφέων και συνθετών (ιστορικές πολιτιστικές παρακαταθήκες που επιβιώνουν ή αναβιώνουν στις μέρες μας). Ευνοούν την εμφάνιση νέων μορφών πολιτισμού (πολιτισμός και φύση, πολιτισμός και αλληλεγγύη, πολιτισμός και επιστήμη). Προβάλλονται σε νέους σπουδαστές – φοιτητές πολίτες του κόσμου, Ευνοούν την κοινωνική ενσωμάτωση. Ενθαρρύνουν την ανάπτυξη καλλιτεχνικών μορφών πολύτεχνης ηλεκτρονικής έκφρασης.

Ο γενικότερος πνευματικός ρόλος της Ακαδημίας (Μουσικών) Τεχνών, μεταξύ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ,Α.Τ.Ε.Ι.,ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΩΝ,ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΩΝ ΑΚΑΔΗΜΙΩΝ κ.λ.π. προώθηση της πολυμερούς και όσο το δυνατόν ευρύτερης ευρωπαϊκής συνεργασίας μεταξύ πολιτιστικών φορέων και εκπαιδευτικών καλλιτεχνικών οργανισμών και άλλων συμμετεχόντων φορέων των διαφόρων κρατών μελών και των χωρών της ανατολικής Μεσογείου. συμμετοχή σε δίκτυα πολιτιστικών παραγόντων καθώς και ερευνητικών οργανώσεων και ιδρυμάτων που δρουν στον πολιτιστικό τομέα. Να προσφέρουν αντισταθμιστικά πολιτιστικά οφέλη ενθέτοντας στην Κρητική κοινωνία υψηλού επιπέδου καλλιτεχνικά μορφώματα

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΩΝ ΟΡΕΩΝ , συνεργασίες και συνεργάτες για την συγκρότηση-ίδρυση των επιμέρους τμημάτων της ακαδημίας, που αφορούν σε σύσταση ύλης και περιεχόμενο προγραμμάτων γνωστικών αντικειμένων σε ανώτατο επίπεδο περιεχομένου σπουδών, Οι επιστημονικοί εταίροι της υπό σύσταση ακαδημίας είναι: Το ΙΕΜΑ, (ινστιτούτο ερευνας μουσικής ακουστικής) το Κέντρο Σύγχρονης Μουσικής Έρευνας, Ο Σύλλογος προς διάδοσιν της εθνικής μουσικής, Ο σύλλογος διευθυντών χορωδιών και μουσικών συνόλων, Η πανελλήνια ένωση καθηγητών μουσικής, Η Ευρωπαϊκή πόλη της μουσικής, Συνεργάτες Κρητική Εστία Συμφωνική ορχήστρα Κρήτης Δημοτική Φιλαρμονική Ηρακλείου Δημοτικό Ωδείο Ηρακλείου Δημοτικο Ωδείο Ρεθύμνου

Σεμινάρια Ήδη προγραμματίζονται σεμινάρια αυτοχρηματοδοτούμενα στα πλαίσια του Πανεπιστημίου των Ορέων και των δράσεων της ακαδημίας της μουσικής. Τα σεμινάρια θα έχουν εργαστηριακό χαρακτήρα και θα γίνουν στη συνέχεια δράσεων που υλοποιούν οι επιστημονικοί εταίροι της ακαδημίας της μουσικής του Πανεπιστημίου των Ορέων

Ενδεικτικά Σεμινάρια Μελέτη Προδιαγραφών Ψηφιοποίησης Μουσικής & Ήχου Ανάπτυξη Ψηφιακού Aρχείου του Νεότερου και Σύγχρονου Ελληνικού Μουσικού Πολιτισμού Ενέργειες Προβολής του Ελληνικού Μουσικού Πολιτισμού Ανάπτυξη Εργαλείων Μουσικής και Μουσικής Πύλης πρόγραμμα εισαγωγής νέων μουσικοπαιδαγωγικών μεθόδων στα σχολεία Ψηφιακή Μουσική Εκπαίδευση και Επαγγελματική Κατάρτιση (Digital Music Education and Training)