Εργασία στην πληροφορική Βλαδένης Θεόδωρος Ευσταθίου Στέλιος Θεοδοσίου Σωτήρης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΜΑΘΗΜΑ : Εφαρμογές οδοντιατρικής πληροφορικής ΕΞΑΜΗΝΟ : ΣΤ’ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ : Αθανασοπούλου Χριστίνα Μπαμίδης Παναγιώτης ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ : Στεφανίδης Παναγιώτης.
Advertisements

Οδοντιατρικά παιχνίδια «Το κυνήγι του φαγητού»
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ : Πρόγραμμα ενίσχυσης πρωτοβουλιών σε θέματα Αγωγής Υγείας
Η πληροφορική στην προαγωγή της οδοντικής υγείας σε παιδιά
Οδοντιατρική πληροφορική
Προαγωγή της οδοντικής υγείας των καπνιστών με τη βοήθεια της πληροφορικής.
Οδηγίες για Έλεγχο της Στοματικής Υγείας των μαθητών και Φθορίωση
Τηλεοδοντιατρική σε σχολεία απομακρυσμένων περιοχών της Αριζόνας Επιβλέπουσα καθηγήτρια : Αθανασοπούλου Χ. Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα.
Τηλεοδοντιατρική-TDA Σιάβος Νικόλαος Τσεβεκίδης Ιωάννης Χρυσομάλλης Θεόδωρος.
Oι μικροϋπολογιστές στις σχολικές τάξεις Οι εκπαιδευτικές ταινίεςΟπτικοί δίσκοι «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ»
ΤΖΙΜΠΕΗ ΠΟΥΝΑΡ. Λίγα λόγια για τηλεοδοντιατρική…  Αποτελεί ένα νέο τρόπο επικοινωνίας,αποσκοπώντας την πληρέστερη οδοντιατρική φροντίδα στους ασθενείς.
Μάθημα: Πληροφορική Οδοντιάτρων 4 ο εξάμηνο Ομάδα: Αργυρού Αντώνης Δαμιανού Στεφανία Ιωάννου Παναγιώτα
Η Σύγχρονη Τεχνολογία Επεξεργασίας Εικόνας Στην Οδοντιατρική.
Cerec Εργασία στο μάθημα «Εφαρμογές Οδοντιατρικής Πληροφορικής» των μαθητών: Αντωνόπουλος Αντώνης Ζαφειρίου Σταύρος-Παναγιώτης Έτος: 2013 Αριστοτέλειο.
ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΝΟΣΗΛΕΥΤΗ
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΛΗΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΈΤΟΣ
Πρόγραμμα αγωγής υγείας: «Γερά δόντια…. Καλύτερη υγεία»
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΑ ΠΑΧΝΙΔΙΑ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ
Ανδρεάδης Δημήτριος Οδοντίατρος-Στοματολόγος Λέκτορας
Χρύσια Τρίγγου Ηρακλής Ευαγγέλου. Σε απομακρυσμένες περιοχές όπου οδοντιατρικές κλινικές είναι δυσεύρετες, οι οδοντικοί υγιεινολόγοι επισκέπτονται τα.
D ENTAL D ISTRESS Το π ούρογλου Μερτ Τζαν Σκανδάλης Στέφανος Κουμαραμπής Κωνσταντίνος.
Στοματική υγιεινή Τάξεις στις οποίες υλοποιήθηκε το πρόγραμμα: Α’ – Β’
ΑΜΠΛΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΓΚΟΥΝΗ ΑΝΝΑ ΣΤ’ΕΞΑΜΗΝΟ
4.2 Στοματική υγεία Στόχος της υποενότητας αυτής είναι οι μαθητές: Να ενημερωθούν για τη στοματική τους υγεία και τα προβλήματα της στοματικής τους κοιλότητας.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας « Άσπρα λαμπερά δοντάκια»
Βασιλάκη Δήμητρα Ζιούτη Άννα Κάββουρα Μαρία
Το άγχος για τον οδοντίατρο
Η τηλεοδοντιατρική στις απομακρυσμένες περιοχές
Καταγραφή θνησιμότητας το έτος 2008 δεν καταγράφηκαν νεκρά ζώα στην περιοχή μελέτης ένα από τα νεογέννητα,παρατηρήθηκε κατά τη διάρκεια 2 επισκέψεων στην.
Παναγιώτα Φωτίου Ελένη Κωνσταντίνου
ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ & ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ
ΕΑΙΤΥ Πάτρα, Νοέμβριος 2007 Διαδικασίες Υποστήριξης Υποδομών ΤΠΕ Σχολείων και Χρηστών ΠΣΔ.
 Π.Ε.ΚΑ.Π. Νικ. Καλογερόπουλος Αξιοποίηση των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση. Η εξέλιξη της τεχνολογίας.
5ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. ΑΙΓΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ σχ. έτος: Φωτεινά χαμόγελα.
ΛΙΑΣΗ ΙΩΑΝΝΑ ΛΙΟΣΑΤΟΥ ΡΕΓΓΙΝΑ 12/3/2012. DENTAL DISTRESS Το παιχνίδι αυτό βρίσκεται στον ιστότοπο : Distress.html.
Οδοντιατρική Επιστήμη Επιστήμη Yγείας Στόματος – Δοντιών
Ανθρώπινο σώμα Το στόμα και τα δόντια Μεντεσίδου Σόνια Οδοντιατρική Σχολή ΑΠΘ.
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
Ελληνική Παιδοδοντική Εταιρεία
Εργασία Πληροφορικής 2 ου Εξαμήνου Συστήματα Στήριξης Οδοντιατρικής Απόφασης (ΣΣΟΑ) Δημάδης Αργύρης Θεοδοσοπούλου Ζωή Παπαδούλης Κων/νος.
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ - FDI Οδηγώντας τον Κόσμο στη Bέλτιστη Στοματική Υγεία Μια σύντομη παρουσίαση της FDI Από τον κ. Χασάπη Ευστράτιο FDI.
Επεξεργαστής κειμένου και γραμματισμός. Πιθανές θετικές επιδράσεις   Η διαδικασία της παραγωγής λόγου πλησιάζει στον τρόπο σκέψης του ανθρώπου που δεν.
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
PLAY DENTAL ADVENTURE 1η ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
Εργασία Πληροφορικής Θέμα: Εκπαιδευτικό Οδοντιατρικό Ρομπότ Από τις φοιτήτριες: Αϊβάζη Χρυσοβαλάντου Λιάση Ιωάννα Λιοσάτου Ρεγγίνα Μάιος 2012.
Εφηβεία και σχολείο Πώς βλέπουν οι νέοι το σημερινό σχολείο και ποιο είναι το ιδανικό σχολείο γι’ αυτούς.
Εργασια στο μαθημα τησ οδοντιατρικησ πληροφορικησ
΄΄Γερά δόντια…Καλύτερη υγεία΄΄
Στέλιος Ευσταθίου Βλαδένης Θεόδωρος ΘΕΜΑ: ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΟ BLOG.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΧΑΣΜΑΤΟΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΘΩΜΑΣ ΣΦΗΚΟΠΟΥΛΟΣ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ο Φαγανούλης στη χώρα της κρίσης»
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΡΙΟΛΟΥ
«Ιατρική Εκπαίδευση και εξατομικευμένα ιατρικά συστήματα: ανάλυση άρθρων/ενημερωτικών video και καταχώρησή τους σε OER» Δημήτρης Στόκκος Παναγιώτης.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ
Οδοντιατρική Πληροφορική
Ανδρεάδης Δημήτριος Οδοντίατρος-Στοματολόγος Λέκτορας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Εργασία Οδοντιατρικής Πληροφορικής Θέμα: Οδοντιατρικό Blog Θεοδοσίου Σωτήρης Μαρία Κάββουρα.
ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ Δρ. Ανδρέας Φωτόπουλος.
ΕΝΔΟΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΨΗΦΙΑΚΗ ΚΑΜΕΡΑ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΒΟΥΤΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΛΛΗΣ.
Διεπιστημονική Προσέγγιση της Παιδικής Σεξουαλικής Κακοποίησης Αθηνά Σπανάκη – Κοχιαδάκη Ιατρός, Βιοπαθολόγος Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής Δήμου Ηρακλείου.
«Διαχρονική εξέλιξη της Φυματίωσης στο νομό Μαγνησίας»
AΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Εθισμός στην Τεχνολογία
Γ΄ γυμνασίου ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
Ενότητα 4.2 { Στοματική υγεία }.
Ίσια δόντια = όμορφο χαμόγελο και στοματική υγεία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εργασία στην πληροφορική Βλαδένης Θεόδωρος Ευσταθίου Στέλιος Θεοδοσίου Σωτήρης

 Η προσχολική ηλικία θεωρείται σήμερα καθοριστική για την ανάπτυξη του παιδιού σε κάθε επίπεδο.  Έχει αποδειχτεί από επιδημιολογικές μελέτες πως παιδιά που προσβάλλονται νωρίς από τερηδόνα, αποτελούν ασθενείς υψηλού κινδύνου για ανάπτυξη τερηδόνας.  Λ ανθασμένες καθημερινές συνήθειες του παιδιού, όπως κακές διατροφικές επιλογές, έλλειψη στοματικής υγιεινής καθώς και φόβος για την επίσκεψη στον οδοντίατρο, θα έχουν άμεσο αντίκτυπο στην στοματική υγεία του αυριανού ενήλικα.

 Για το λόγο αυτό η Ελληνική Οδοντιατρική Ομοσπονδία από το 2007 έχει ξεκινήσει ένα πρόγραμμα καταγραφής της στοματικής υγείας παιδιών προσχολικής ηλικίας και εφαρμογής προληπτικού προγράμματος για τα παιδιά αυτά.  Το πρόγραμμα αυτό υλοποιείται από το Τμήμα της Παιδοδοντιατρικής της Οδοντιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών με την υποστήριξη της Παγκόσμιας Οδοντιατρικής Ομοσπονδίας και την χορηγία της Unilever/ AIM στα πλαίσια του προγράμματος Live.Learn.Laugh. που έχει σαν στόχο την βελτίωση της στοματικής υγείας παγκοσμίως …

 Τα παιδιά θα παρακολουθούνται για 2 χρόνια προκειμένου να αξιολογηθεί η αποτελεσματικότητα του προγράμματος αυτού.  Οι επισκέψεις στα σχολεία γίνονται 2 φορές ετησίως.

Απαραίτητες προϋποθέσεις :  Πτυχιούχοι οδοντίατροι  Στοιχειώδης οδοντιατρικός και ιατρικός εξοπλισμός ( ενδοστοματική κάμερα )  Εύκολα διαμορφωμένος χώρος εξέτασης σε σχολεία όπως π. χ μια άδεια αίθουσα διδασκαλίας  Χορηγία οδοντιατρικών εταιρειών για παροχή δωρεάν δειγμάτων ( οδοντόβουρτσες, οδοντόπαστες, οδοντικά νήματα )

Τα προγράμματα αυτά περιλαμβάνουν :  Παρουσιάσεις σε σχολεία  Ειδικά σεμινάρια σε καθηγητές για την στοιχειώδη οδοντιατρική συμπεριφορά στα παιδιά  Προσέγγιση των μαθητών μέσω των Dental Games  Ειδικά προγράμματα εικονικού κόσμου στους υπολογιστές όπως (Second Life) για να ξεπεραστούν τυχόν φοβίες σχετικά με την επίσκεψη στον οδοντίατρο  T ην χρήση της ενδοστοματικής κάμερας για τη ευχερέστερη και καλύτερη παρακολούθηση της στοματικής υγείας των παιδιών.

 Με τη χρήση ενδοστοματικής ψηφιακής κάμερας, ο κάθε ασθενής έχει άμεση οπτική επαφή με το εσωτερικό της στοματικής του κοιλότητας, να ελέγχει την πορεία της θεραπείας ή και το αποτέλεσμα αυτής, πράγμα που πριν μερικά χρόνια ήταν αδύνατο.  Σε ορισμένες περιπτώσεις, όπως στην διάγνωση ορισμένων νόσων βλεννογόνου του στόματος, η χρήση της ενδοστοματικής ψηφιακής κάμερας είναι καθοριστική για τη σωστή και έγκαιρη αναγνώριση και συνεπώς για την αποτελεσματική αντιμετώπιση των νόσων.

Α ) Την ενδοστοματική κάμερα Β ) Το κουτί μνήμης φωτογραφιών της ενδοστοματικής κάμερας Γ ) Τον convertor ( για τις μετατροπές και τη συνδεσμολογία ) Δ ) Την οθόνη E) Y πολογιστής Ζ ) convertor rca και s-video σε usb

 Έχει το μέγεθος ενός μεγάλου μαρκαδόρου και στην μύτη υπάρχει μια μικρό - κάμερα, η οποία στέλνει την εικόνα στον υπολογιστή με ένα ειδικό πομπό.  Έτσι μπορεί, αφού κάνει ο οδοντίατρος στο σχολείο ένα απλό διαγνωστικό έλεγχο σε κάθε παιδί, να τα παραπέμψει, όσα αντιμετωπίζουν πρόβλημα, σε οδοντίατρο αποστέλλοντας του τη ψηφιακή μορφή της οδοντοστοιχίας του παιδιού διευκολύνοντας τόσο το παιδί όσο και τον ιατρό.  Επίσης, όπως προαναφέρθηκε, επειδή το πρόγραμμα είναι διετές, η αποθήκευση των εικόνων προσφέρει με απίστευτη ταχύτητα την επαναφορά αυτών σε μελλοντικό έλεγχο της στοματικής υγείας του παιδιού.

 Είναι εύκολη στη χρήση και στη μεταφορά κάτι απαραίτητο σε σχολικούς ελέγχους.  Προσεγγίζει τα φοβισμένα παιδιά αφού ο έλεγχος πλέον γίνεται γρηγορότερα και πολλές φορές πιο αξιόπιστος

 Παρατηρούμε λοιπόν πως η πληροφορική, και γενικά οι υπολογιστές και η τεχνολογική ανάπτυξη κάνουν ευκολότερη τη ζωή μας, αλλά  Το μαχαίρι στα χέρια ενός ιατρού σώζει ζωές, στα χέρια ενός δολοφόνου σκοτώνει ………

 enotites/goneis/iatrika/246-proagwgi-stomatikis-igias.html     kamera.html  odontiatreiou/54--cerec 