Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΑΜΠΛΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΓΚΟΥΝΗ ΑΝΝΑ ΣΤ’ΕΞΑΜΗΝΟ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΑΜΠΛΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΓΚΟΥΝΗ ΑΝΝΑ ΣΤ’ΕΞΑΜΗΝΟ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΑΜΠΛΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΓΚΟΥΝΗ ΑΝΝΑ ΣΤ’ΕΞΑΜΗΝΟ
ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ-SIMODONT DENTAL TRAINER ΑΜΠΛΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΓΚΟΥΝΗ ΑΝΝΑ ΣΤ’ΕΞΑΜΗΝΟ

2 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗ
Τα λογισμικά αυτά αναπτύχθηκαν για να βελτιώσουν την μετάβαση των φοιτητών από το προκλινικό-εργαστηριακό στάδιο, στο στάδιο της κλινικής και εξασφαλίζουν την ασφάλεια των μετέπειτα ασθενών. Δεν απαιτούν μια νέα προσέγγιση στη βασική διδακτική μεθοδολογία, αλλά παρέχουν στους φοιτητές μια πιο ρεαλιστική εμπειρία από τις διαφορές οδοντιατρικές εργασίες. 

3 Image Guided Implantology (IGI)
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ DentSim® Image Guided Implantology (IGI) Virtual Reality Dental Training System (VRDTS) Iowa Dental Surgical Simulator (IDSS) Simodont dental trainer

4 SIMODONT DENTAL TRAINER
Το simodont dental trainer συνδυάζει την εμπειρία της εταιρείας moog γύρω από την απτική τεχνολογία μαζί με την εμπειρία του ACTA(Academic Center for Dentistry Amsterdam) στα εκπαιδευτικά οδοντιατρικά λογισμικά προσομοίωσης. Απτική είναι η επιστήμη που δημιουργεί μια ρεαλιστική αίσθηση αφής σε ένα ψηφιακό περιβάλλον. Για αρκετές δεκαετίες η moog εφάρμοζε την απτική για να δημιουργήσει λογισμικά προσομοίωσης για πτήσεις και για την αυτοκινητοβιομηχανία.

5 SIMODONT DENTAL TRAINER

6 ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ SIMODONT Επιλογή προφίλ ψηφιακών ασθενών
Επιλογή προφίλ ψηφιακών ασθενών Οργάνωση της διάγνωσης και της θεραπείας Παρασκευή της κοιλότητας Επεμβατικές διαδικασίες Προετοιμασία στεφάνης και γέφυρας

7 ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Γρηγορότερη απόκτηση ικανοτήτων
Ευρεία αποδοχή από τους φοιτητές Αυτό-αξιολόγηση Ψυχοκινητικές δεξιότητες Σωστή χρήση οδοντιατρικών εργαλείων Ενίσχυση των ήδη κεκτημένων γνώσεων Δυνατότητα επανάληψης της ίδιας εργασίας

8 ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Κόστος Εξειδικευμένο προσωπικό
Απουσία προσωπικής επαφής με τον ασθενή Δεν υπάρχει ανάπτυξη δεξιοτήτων επικοινωνίας Δεν υπάρχει η δυνατότητα αντιμετώπισης επειγουσών καταστάσεων Πιθανή αργή προσαρμογή από τους φοιτητές στο σύστημα.

9 ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15520234

10 ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ!!


Κατέβασμα ppt "ΑΜΠΛΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΓΚΟΥΝΗ ΑΝΝΑ ΣΤ’ΕΞΑΜΗΝΟ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google