ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΠΓΕΣΣ ΝΙΚΟΛΑΣ ΜΠΟΘΟΣ-ΒΟΥΤΕΡΑΚΟΣ Γ2

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η έννοια της διαφοράς στο σχολείο Προβληματισμοί και προτάσεις.
Advertisements

Η ιστορία του Πέπε.
ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ!
«Πότε μπορώ να μιλάω στην τάξη»
Η ανάσταση του Χριστού.
«Τι είναι αυτό που σας εκπλήσσει περισσότερο στους ανθρώπους;»
Η παραβολή του σπλαχνικού πατέρα (παραβολή του «ασώτου υιού»)
Τα παραμυθεια.
1 Δορυφορικό 3 ης Ομάδας. 2 ΕΜΕΙΣ πώς βλέπουμε το Λόγο του Θεού;
‘Aπιστος Σύντροφος ?.
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
Έχεις δύο επιλογές! από το
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
Το Τουβλο.
O γέρος και τα τρία αδέλφια
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού
Οι μαθήτριες Ε΄ Δημοτικού Σταυρίνα Άννα. Μια φορά και έναν καιρό στο σχολείο των κοντοπόδαρων καθώς παίζανε μπάλα εμφανίστηκε ένας μακροπόδαρος που τον.
Π.Π.Γ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Η θεραπεία του παράλυτου
Ο ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΣΟΦΟΣ
Ισαβέλλα Παπαδοπούλου ΄Β3
11. Γιατί υπάρχει το κακό στον κόσμο;
Το πρωί, πολύ πριν φέξει, ο Ιησούς βγήκε έξω και πήγε σ΄ένα ερημικό μέρος, και εκεί προσευχόταν.
Το μικρό ελεφαντάκι Ένα παραμύθι για μικρά παιδιά
Εργασίες 3 και 4 από την σελίδα 62 του βιβλίου
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Κειμενικές εργασίες με τη βοήθεια του διαδραστικού πίνακα
Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ  Διηγηθείτε με συντομία το κείμενο α΄.  Υπογραμμίστε τις λέξεις με τις οποίες ο άγγελος χαιρετά τη Μαρία.  Ποιο μήνυμα της.
21. Η θεραπεία ενός παράλυτου στην Καπερναούμ
Η φιλοξενία του Αβραάμ Λίγα χρόνια αργότερα ο Κύριος παρουσιάστηκε και πάλι στον Αβραάμ, ενώ αυτός καθόταν στο άνοιγμα της σκηνής του .Ο Αβραάμ είδε τρεις.
ΜΑΘΗΜΑ 21 ΙΩΑΝΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ Β’2.  Μκ2,1 Ύστερα από μερικές μέρες μπήκε πάλι ο Ιησούς στην Καπερναούμ και διαδόθηκε ότι βρίσκεται σε κάποιο σπίτι  2Αμέσως.
Ο Κύριος παρουσιάστηκε στον Αβραάµ, κοντά στη ∆ρυ Μαµβρή, ενώ αυτός καθόταν στο άνοιγμα της σκηνής του κατά το µεσηµέρι. Σήκωσε τα µάτια του και είδε.
11. Ο Ιησούς και οι μαθητές του
26. Ευχέλαιο: Για την υγεία του σώματος και της ψυχής
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑΟΣ;. Ο Θεός, που έκανε τον κόσμο και όλα όσα υπάρχουν μέσα σ΄ αυτόν, αυτός που είναι ο Κύριος του ουρανού και της γης, ΔΕΝ ΚΑΤΟΙΚΕΙ ΣΕ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟΥΣ.
Η ΚΑΤΑΠΑΥΣΗ ΤΗΣ ΤΡΙΚΥΜΙΑΣ- ΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΩΣ ΣΗΜΑΔΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥ ΚΟΣΜΟΥ Π.Γ.Ε.Σ.Σ.Β2ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 20 ΟΜΑΔΑ: CaptainΑκης ΜΕΛΗ: ΚΑΡΝΑΡΟΥ.
«Η ιστορία μιας μαύρης γάτας» 2 ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού Συνεργάστηκαν οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης: Ξένια-Βερονίκη Μπέσα Κλεβίσα Κέρτσι Γεωργία.
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Χρήστος Γεωργανάς Π.Γ.Ε.Σ.Σ. Β’
ΟΛΑ ΚΑΛΑ. Ο Τσάρλυ, ο Κοκκινομάλλης κι ο Πρέστον ένιωσαν μεγάλη έκπληξη όταν ο κύριος Έντουαρτς ήρθε να τους αναζητήσει στην αίθουσα κράτησης. Ο Τσάρλυ.
Προετοιμασία της Βιβλικής
Ενθαρρύνοντας την ανταπόκριση στη Βιβλική Αλήθεια
Θρησκευτικά Νίκη Κωνσταντινίδη
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ Χρήστος Καραβάς Α1.
ΤΑ ΧΕΡΙΑ Τ’ ΑΔΕΙΑΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Το Τουβλο.
Το Τουβλο.
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ Μτ 5,3-12
Επιμέλεια: Αντιγόνη- Μαρία Καρανίκα
Δανάη Φιλιπποπούλου Β’3
ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΣΜΥΡΝΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
Ο νέος Οσιομάρτυρας του Χριστού Αγαθάγγελος
Η Ανάσταση του Λαζάρου ΠΓΕΣΣ ΝΙΚΟΛΑΣ ΜΠΟΘΟΣ-ΒΟΥΤΕΡΑΚΟΣ Β΄2
Η ανάσταση του Λαζάρου- «ἐγώ εἰμι ἡ ἀνάστασις καὶ ἡ ζωή»
Ο Ιησούς Βαπτίζεται Πρoτυπο Γυμνaσιο Ευαγγελικhσ Σχολησ Σμυρνησ
Δόξα στον Θεό! Ωσαννά! ΠΓΕΣΣ ΝΙΚΟΛΑΣ ΜΠΟΘΟΣ-ΒΟΥΤΕΡΑΚΟΣ Β΄2
Η ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ Α’: ΤΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ
ΒΙΟΓΡΑΦΙΕΣ-ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
Θρησκευτικά: Κεφάλαιο 22 Η θεραπεία του εκ γενετής τυφλού
ΚΕΦ 8 ΣΕΛ 43 ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΦ 11 ΣΕΛ 53 ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ 4
Η Κοκκινοσκουφίτσα.
Δειγµατική διδακτική προσέγγιση του λογισµικού "Όψεις της Θρησκείας"
Θρησκευτικά Έτος: Τμήμα: Β’2 Μαρασλίδου Δανάη Μαρία
Μια γυναίκα φρόντιζε τον κήπο του σπιτιού της,
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΕΝΟΤΗΤΑ 22 ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Κ. Καπετανάκης
Θρησκευτικά Α Γυμνασίου
45 μαθήματα ζωής Norvegija – Šiaurės pašvaistė Music: snowdream
ΤΑ ΑΓΙΑ ΘΕΟΦΑΝΕΙΑ Θεοφάνεια σημαίνει Φανέρωση το ῦ Θεο ῦ, ἀ πό τίς λέξεις Θεός + φαίνομαι.
Ο Θεοσ στην εντατικη Ψαλμός 22.
Εργασία θρησκευτικών. Μάθημα εργασίας 21. Η θεραπεία ενός παράλυτου στην Καπερναούμ: Ο Χριστός ελευθερώνει από την ασθένεια και από τις απάνθρωπες αντιλήψεις.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΠΓΕΣΣ ΝΙΚΟΛΑΣ ΜΠΟΘΟΣ-ΒΟΥΤΕΡΑΚΟΣ Γ2 ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ: Γ.ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ 2016-2017

ΚΕΙΜΕΝΟ «1 Ύστερα από μερικές μέρες μπήκε πάλι ο Ιησούς στην Καπερναούμ και διαδόθηκε ότι βρίσκεται σε κάποιο σπίτι. 2 Αμέσως συγκεντρώθηκαν πολλοί, ώστε δεν υπήρχε χώρος ούτε κι έξω από την πόρτα· και τους κήρυττε το μήνυμά του. 3 Έρχονται τότε μερικοί προς αυτόν, φέρνοντας έναν παράλυτο, που τον βάσταζαν τέσσερα άτομα. 4 Κι επειδή δεν μπορούσαν να τον φέρουν κοντά στον Ιησού εξαιτίας του πλήθους, έβγαλαν τη στέγη πάνω από ’κει που ήταν ο Ιησούς, έκαναν ένα άνοιγμα και κατέβασαν το κρεβάτι, πάνω στο οποίο ήταν ξαπλωμένος ο παράλυτος. 5 Όταν είδε ο Ιησούς την πίστη τους, είπε στον παράλυτο: «Παιδί μου, σου συγχωρούνται οι αμαρτίες». 6 Κάθονταν όμως εκεί μερικοί γραμματείς και συλλογίζονταν μέσα τους:

ΚΕΙΜΕΝΟ 7 «Μα πώς μιλάει αυτός έτσι, προσβάλλοντας το Θεό; Ποιος μπορεί να συγχωρεί αμαρτίες; Μόνον ένας, ο Θεός». 8 Αμέσως κατάλαβε ο Ιησούς ότι αυτά σκέφτονται και τους λέει: «Γιατί κάνετε αυτές τις σκέψεις στο μυαλό σας; 9 Τι είναι ευκολότερο να πω στον παράλυτο: “σου συγχωρούνται οι αμαρτίες” ή να του πω, “σήκω, πάρε το κρεβάτι σου και περπάτα”; 10 Για να μάθετε λοιπόν ότι ο Υιός του Ανθρώπου έχει την εξουσία να συγχωρεί πάνω στη γη αμαρτίες» –λέει στον παράλυτο: 11 «Σ’ εσένα το λέω, σήκω, πάρε το κρεβάτι σου και πήγαινε στο σπίτι σου». 12 Εκείνος σηκώθηκε αμέσως, πήρε το κρεβάτι του και μπροστά σ’ όλους βγήκε έξω, έτσι που όλοι θαύμαζαν και δόξαζαν το Θεό: «Τέτοια πράγματα», έλεγαν, «ποτέ μέχρι τώρα δεν έχουμε δει!» Μκ 2, 1-12

ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ Το κείμενο αυτό αποτελεί απόσπασμα του κατά Μάρκου Ευαγγέλιο και αναφέρεται σε ένα από τα θαύματα του Ιησού. Ο Χριστός πήγε στην Καπερναούμ και επισκέφτηκε ένα σπίτι στο οποίο βρίσκονταν πολλοί άνθρωποι, οι οποίοι άκουγαν τα κηρύγματά Του. Εκεί είδε πως τέσσερεις ανθρώπους να κουβαλούν έναν παράλυτο και επειδή κατάλαβε πως ήταν πιστοί στον παράλυτο ότι συγχωρούνται όλες του οι αμαρτίες. Κάποιοι από τους ανθρώπους που ήταν εκεί σκέφτηκαν πως γίνεται να λέει λόγια που μόνο ο Θεός μπορεί. Ο Χριστός κατάλαβε τι σκέφτονταν και για αυτό τους ρώτησε τι θεωρούσαν πως ήταν πιο εύκολο να πει, ότι συγχωρούνται οι αμαρτίες του ή να σηκωθεί, να πάρει το κρεβάτι του και να περπατήσει. Έπειτα είπε στον παράλυτο να σηκωθεί, πράγμα το οποίο και έκανε.

ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ Εκείνη την εποχή οι άνθρωποι πίστευαν πως οποιαδήποτε αναπηρία ήταν αποτέλεσμα αμαρτίας είτε των προγόνων είτε του ίδιου του ανάπηρου. Έτσι ο Ιησούς, δίνοντας του άφεση των αμαρτιών, ταυτόχρονα τον θεράπευσε. Οι άνθρωποι όταν πήγαιναν να ακούσουν τις ομιλίες του Ιησού, δεν γνώριζαν πως ήταν ο Υιός του Θεού και μέσω του θαυμάτων Του αποδείκνυε σε αυτούς την αληθινή του ταυτότητα.

ΤΕΛΟΣ