Δημιουργήστε το μέλλον της σταδιοδρομίας σας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εθνικό Κέντρο Europass Παρουσίαση Εγγράφου Κινητικότητας Europass
Advertisements

Οι υπηρεσίες της ΔΑΣΤΑ ΑΠΘ και των επιμέρους δομών Καθ. Κυριαζής Πιτιλάκης, Επιστ. Υπεύθυνος ΔΑΣΤΑ ΑΠΘ.
Η Πράξη συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Ενσωμάτωσης Τρίτων Χωρών Δήμητρα Καμπέλη Ηράκλειο, Σεπτέμβριος 2012.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΔΙΚΤΥΩΣΗ: euro|guidance Ημερίδα “Ευρωπαϊκή κινητικότητα για λόγους εκπαίδευσης & απασχόλησης: Euroguidance-Eures” 15 Οκτωβρίου 2004 ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ.
Βάλια Παυλίδου Ψυχολόγος, Σύμβουλος Σταδιοδρομίας
Πρακτική Άσκηση και Μαθητεία σε χώρες της Ε.Ε.
Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π: Δράσεις και Πολιτικές - Εθνικό Κέντρο Europass
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΔΙΑΡΚΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
«Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΒΑΛΑΣ» Κεντρική Δομή: Κ. Ποιητού 18 –Καβάλα Τηλ.&Φαξ: & Παράρτημα.
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΚΥΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 9.2 Μέθοδοι και εργαλεία για την επικύρωση των δεξιοτήτων.
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΚΥΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 9.1 Εθνικές και Ευρωπαϊκές πολιτικές για την επικύρωση των εμπειριών τοποθέτησης.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.1 Διεξαγωγή ανάλυσης αναγκών.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
B a c kn e x t h o m e ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ Υπουργείο Απασχόλησης και Κοινωνικής προστασίας Κ.Π. «Equal”ΤεχνομάθειαΕυρωπαϊκή.
Γραφείο Διασύνδεσης Πα.Μακ. 1 Το Γραφείο Διασύνδεσης λειτουργεί από το 1994, προσανατολισμένο στην άμεση, έγκυρη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση.
Τομέας Πληροφορικής ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκη
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΙΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.2 Εθνικά, διακρατικά και τοπικά δίκτυα.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 7.2 Τα βασικά στοιχεία των περιεχομένων της κατάρτισης.
Τίτλος Σχεδίου: Partnership for experimenting with ECVET in a practical context (2009 – 2011) Δράση: Εταιρικές Σχέσεις – LDV Ε. Λαμπριτζή
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.3 Εσωτερικά επαγγελματικά προφίλ και δεξιότητες.
Λειτουργία ιστοσελίδας και Βάσης Δεδομένων Αποφοίτων του Ι.Ε.Κ. Περιστερίου Ματθέ Παναγιώτα-Ισμήνη Καθηγήτρια Πληροφορικής ΠΕ19 M.Sc. Προηγμένα Συστήματα.
Γιάννης Μόκιας1 Δημιουργία ιστοσελίδων με το FrontPage 2003 Χρήσιμος οδηγός βήμα προς βήμα.
ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 6.2 Προπαρασκευαστικές δραστηριότητες μετά την αναχώρηση.
Βιογραφικό – Εύρεση Εργασίας Κ. Αλεξανδρής Επικ. Καθηγητής ΑΠΘ.
Η πρόκληση για την Επαγγελματική Κατάρτιση
Γραφείο Διασύνδεσης Πανεπιστημίου Μακεδονίας
Σωματείο « Επιχειρηματικότητα» Νέων. ΣΕΝ/ JA Greece ΚΕΣΥΠ Ηλιούπολης.
ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗMΑ
Γίνε δραστήριος φοιτητής! Απόκτησε εμπειρίες- δεξιότητες! Ξεκίνησε την καριέρα σου σήμερα! Τρίτη 17/3/2015, ΚΕ.Δ.Ε.Α. Κική Ματσούκα Σύμβουλος Σταδιοδρομίας,
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
Εγγραφή στην πλατφόρμα του eclass. Πιστοποίηση μέσω UPnet Η είσοδός σας στην πλατφόρμα του eclass προϋποθέτει την ύπαρξη λογαριασμού της μορφής
ΤΜΗΜΑ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ. Γενικά Το τμήμα άρχισε να λειτουργεί το Σεπτέμβριο του 1989 Εκπαιδευτική και επιστημονική συνεργασία με ιδρύματα.
Κ ΕΝΤΡΟ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ ΑΓΙΟΥ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΥ 37 Ν ΈΟ Φ ΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ : ΣΕΦΕΡΗ 7 ΑΓΡΙΝΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΝΗΛΙΚΩΝ.
ΤΣΑΚΝΗΣ ΑΡΓΥΡΗΣ Οικονομικός Διευθυντής
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ « Δεσμοί Αλληλεγγύης » Εργαστήρι Διαβούλευσης Α.Σ. «ΚΟΙΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΩΝ ΣΥΜΠΡΑΞΕΩΝ ΚΑΙ ΟΑΕΔ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΩΝ Τοπ.Ε.Κ.Ο.
Σύνταξη Βιογραφικού Σημειώματος Session 3.2. Δημιουργία προσωπικού φακέλου n 1. Βιογραφικό Σημείωμα - Απαραίτητο για το «κυνήγι» της εργασίας n 2. Τεκμηρίωση.
Λιμναίου Ναυσικά Σύμβουλος Σταδιοδρομίας Γραφείου Διασύνδεσης O ρόλος του γραφείου διασύνδεσης : Πώς μπορεί να με βοηθήσει ;
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο. Δήλωση αποστολής Δηλώστε ξεκάθαρα την μακροπρόθεσμη αποστολή της εταιρείας σας. –Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε.
Διαχείρηση Έργων Πληροφορικής
Εργαςτηριο Συμβουλευτικης Workshop A
ΣΗΜΕΙΑ - ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+
Ημέρα Καριέρας Λάρισα, 25 Απριλίου 2012
Κέντρο Ευρωπαϊκής Πληροφόρησης
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο.
Ευρωπαϊκό και Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων
Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ.
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΜΟΝΟΓΡΑΦΙΕΣ
Εταιρικό εγχειρίδιο Επωνυμία εταιρείας.
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
ΕΡΓΑΣΊΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΈΝΗ ΜΑΘΉΜΑΤΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΉ ΕΝΗΜΈΡΩΣΗ
Κατερίνα Αλεξομανωλάκη,
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Δ.Ι.Ε.Κ. Αμαρουσίου «Προσχολική εκπαίδευση και αγωγή: Προσεγγίζοντας το Ιταλικό εκπαιδευτικό σύστημα» Eσπερίδα για τη διάχυση των αποτελεσμάτων του προγράμματος.
Leonardo da Vinci Certificate
RESAVE Πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Μάθησης
Α΄ ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΛΕΜΕΣΟΥ Κάτοχος Χάρτη Κινητικότητας
Ευρωπαϊκό και Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων
Σχέδιο επαγγελματικού έργου
Φάκελος υλικού (υποψήφιου) εκπαιδευτικού & επαγγελματική ανάπτυξη
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δημιουργήστε το μέλλον της σταδιοδρομίας σας

Στρατηγική Σύμπραξη για εκπαίδευση σε βιολογικά λιπάσματα βασισμένη στις ικανότητες

Φάκελος προσόντων IO2 Ετοιμάστηκε από τον Δρ Ζωή Γεωργίου

Πίνακας Περιεχομένων ………........................... ………………………….. Κατάλογος Σελίδα ………........................... ………………………….. Λίστα με το περιεχόμενο του φακέλου

Φάκελος προσόντων του ……......................... Όνομα του ιδιοκτήτη

Στοιχεία επικοινωνίας διεύθυνση mail ……………………………. τηλέφωνο………………………………….. διεύθυνση email………………………….

Γενικές πληροφορίες σχετικά με τον κάτοχο του φακέλου Ονοματεπώνυμο: ……………………… Τομέας εξειδίκευσης: …………………………………………………………. ..….… (Επιλέχθηκε από το πρόγραμμα Bio-Fit) …...

Ακολουθήστε τις οδηγίες που παρέχονται στην παραπάνω φόρμα Επαγγελματικό βιογραφικό http://europass.cedefop.europa.eu/sites/default/files/cvtemplate_6.doc Ακολουθήστε τις οδηγίες που παρέχονται στην παραπάνω φόρμα

Επαγγελματικό βιογραφικό EUROPASS Παρέχετε πληροφορίες σχετικά με την εκπαίδευσή σας, και εργασιακή εμπειρία

DIGCOMP δίκτυο αυτοαξιολόγησης Ψηφιακή ικανότητα Χρησιμοποιήστε το   DIGCOMP δίκτυο αυτοαξιολόγησης http://ftp.jrc.es/EURdoc/JRC83167.pdf

Ψηφιακή ικανότητα 1 ………………………………………………… … Περιγράψτε τις ψηφιακές σας γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες 2 .………………………………………………… … Αναφέρετε τα Πιστοποιητικά που κατέχετε

Γλωσσική ικανότητα Χρησιμοποιήστε το δίκτυο αυτοαξιολόγησης http://europass.cedefop.europa.eu/sites/defau lt/files/cefr-en.pdf

Γλωσσική ικανότητα 1 ……………………………………………… Περιγράψτε τις ψηφιακές σας γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες 2 …………………………………………… Αναφέρετε τα Πιστοποιητικά που κατέχετε

Περιμετρικές δεξιότητες Δεξιότητες επικοινωνίας Δεξιότητες στην ομαδική εργασία Δεξιότητες χειρισμού πελατών Ικανότητες επίλυσης προβλημάτων Δεξιότητες μάθησης Δεξιότητες σχεδιασμού και οργάνωσης Βρείτε περισσότερα στο http://skillspanorama.cedefop.europa.eu/en

Περιμετρικές δεξιότητες 1 ……………………………………………… Περιγράψτε τις περιμετρικές δεξιότητές σας 2 …………………………………………… Παρέχετε πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο απόκτησής τους: σεμινάρια, εκμάθηση από ομοτίμους, εργασιακή εκμάθηση κλπ

Δήλωση επαγγελματικών στόχων περιγράψτε τις ιδέες σας για τα καθήκοντα και την υλοποίηση της αποστολής και την επίτευξη των στόχων σας…………………………………………… ………………………………………………… ………………………………………………… ………………………………………………… ………………………………………… (μέγιστο μία σελίδα ή 500 λέξεις).

Ατομικό προφίλ Δεξιότητες σε………………………………. Περιγράψτε τις ειδικές ικανότητές σας Ικανότητα σε…………………………… Αναφέρατε τις ικανότητες που αποκτήθηκαν στο παρελθόν

Επιλέξτε την ειδικότητά σας Common Occupations for Bio-FIT partners’ countries EQF Level ISCO 2008 VET Επαγγελματίες στο τομέα της Γεωργίας, της Δασοκομίας και της Αλιείας - Αγρονομίας 6, 7 2132 VET Επαγγελματίες στο τομέα της Βιολογίας, Βοτανικής, Ζωολογίας και συναφών επαγγελμάτων 6 2131 VET Επαγγελματίες στο τομέα της Χημείας 2113 Τεχνολόγοι Γεωπόνοι  5 3142 VET Ειδικοί στην προστασία του περιβάλλοντος 2133 Γεωργικοί Σύμβουλοι 5, 6 Γεωργικοί επιθεωρητές 2357 Επαγγελματίες εκπαιδευτικοί 7 2320 Διευθυντές παραγωγής γεωργίας και δασοκομίας 1311 Οικονομολόγοι, γεωργία 2631 Σύμβουλος καριέρας 2423

Ατομικό προφίλ Δεξιότητες σε………………………………. Περιγράψτε τις ειδικές ικανότητές σας στα Βιολογικά λιπάσματα Ικανότητα σε βιολογικά λιπάσματα…………………………………… Αναφέρατε τις ικανότητες που έχετε αποκτήσει στο παρόν πρόγραμμα εκπαίδευσης

Πιστοποιητικό του προφίλ ικανότητας (CPC): Τίτλος του πιστοποιητικού …………………… Ημερομηνία πιστοποιητικού ……………………….. Πάροχος οργάνωσης …………………. Παρουσιάστε τα CPC που σας απονεμήθηκαν μετά την ολοκλήρωση μιας περιόδου κατάρτισης στο παρελθόν

Πιστοποιητικό του προφίλ ικανότητας (CPC): Τίτλος του πιστοποιητικού…………………… Ημερομηνία πιστοποιητικού ………………….. Πάροχος οργάνωσης……………………. Παρουσιάστε τα CPC που σας απονεμήθηκαν με βάση τα μεμονωμένα προφίλ που έχετε αποκτήσει μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος κατάρτισης Bio-Fit

Εμπειρία στα Βιολογικά λιπάσματα ................................... ……………………….. ………………………… Παρέχετε όλα τα έγγραφα και τα αποδεικτικά στοιχεία της εμπειρίας στα βιολογικά λιπάσματα

Εμπειρία στα Βιολογικά λιπάσματα ................................... ……………………….. ………………………… Δώστε μια χρονολογική λίστα με κάθε επί πληρωμή, εθελοντική, πεδίο εργασίας, κλπ.

Άλλα πιστοποιητικά Αναφέρετε τα Πιστοποιητικά που έχετε από συνέδρια σεμινάρια μαθήματα

Άλλα πιστοποιητικά …………………............ …………………………. Αναφέρετε: Τιμητικές διακρίσεις ή βραβεία που λάβατε