ΕΡΓΑΣΊΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΈΝΗ ΜΑΘΉΜΑΤΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΉ ΕΝΗΜΈΡΩΣΗ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

Εκπαίδευση Leonardo da Vinci. Παράμετροι που λαμβάνονται υπ’ όψη (1) • Η Παραγωγή ασφαλών τροφίμων είναι το αποτέλεσμα ομαδικών προσπαθειών αλλά και κοινωνικής.
BOLOGNA CONFERENCE Νέες Πρωτοβουλίες της ΕΕ στον τομέα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ρούλα ΚΥΡΙΛΛΟΥ-ΙΟΑΝΝΙΔΟΥ Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο 16 Οκτωβρίου 2013.
Ενημέρωση και αγωγή υγείας για τη νέα γρίπη στα σχολεία Α. Ξεκαλάκη Παιδίατρος Δ/νση Κοινωνικής και Αναπτυξιακής Παιδιατρικής Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού.
Διαχείριση κινδύνων εργασιακού άγχους στο KEK INA IDEC Α.Ε. Πειραιάς, Ελλάδα gr.
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΙΑΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.3 Χαρακτηριστικά των δικτύων για τα προγράμματα κινητικότητας: IVT, PLM, VETPRO.
Υπηρεσία Έρευνας και Διεθνών Σχέσεων • Πρόγραμμα Δια βίου μάθησης • ERASMUS MUNDUS • TEMPUS Ευρωπαϊκά Προγράμματα για την Εκπαίδευση, τον Πολιτισμό και.
Περιβαλλοντική Πιστοποίηση Λιμένων
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2008 E - learning.
«Διαχείριση ποιότητας και Ελληνικά σχολεία»
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
ΕΧ ΑΝΤΕ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ Ε.Υ.Σ.Σ.Α.Α.Π. Βόλος
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Εύη Μακρή - Μ π ότσαρη Πρόεδρος του τμήματος.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ικανότητες Εκπαιδευτικών 6 Οκτωβρίου 2014 Caroline Kearney Ανώτερη Υπεύθυνη Έργου και Εκπαιδευτική Αναλύτρια.
ΤΡΟΠΟΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 8.1 Επαγγελματικοί ρόλοι και προφίλ για την παρακολούθηση και την εποπτεία.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Διαχείριση εργασιακού άγχους στην EDUCACONSULT M&J Consulting Παρντουμπίτσε, Δημοκρατία της Τσεχίας
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Σχεδιασμός και Οργάνωση Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων
Ένα ολοκληρωμένο μοντέλο Παιδαγωγικής Διαχείρισης Ποιότητας
ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 6.2 Προπαρασκευαστικές δραστηριότητες μετά την αναχώρηση.
ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 6.1 Προπαρασκευαστικές δραστηριότητες πριν από την τοποθέτηση.
Επιμελητήριο Ηρακλείου Δήμος Καστελλίου Δήμος Καστελλίου Δυνατότητες ανάπτυξης της τοπικής οικονομίας και δυνατότητες για νέα επαγγέλματα Επιμελητήριο.
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΣΤΟΧΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Σχολή Μηχ. Μεταλλείων-Μεταλλουργών
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΤΕΡΕΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης Επιχειρηματικότητα και Απασχόληση 1 Δεκεμβρίου 2014 Βλάσης.
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ: ΣΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
Μέρος 1 Εισαγωγή στα Πληροφοριακά Συστήματα. 22/9/20162 Περιεχόμενα  Βασικές έννοιες Πληροφοριακών Συστημάτων  Απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων.
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη : από το θρανίο και το έδρανο στην κοινωνική-οικονομική αρένα Δημήτριος Καλαϊτζίδης Δρ Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης-Σχολικής.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Συντονίστρια Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων Επαγγελματική Κατάρτιση Ανώτατη Εκπαίδευση Σχολική Εκπαίδευση Εκπαίδευση Ενηλίκων ERASMUS.
Key Action 2: Co-operation for Innovation and Good Practices Συνεργασία για Καινοτομία και Καλές Πρακτικές 4. KA2 - Strategic Partnerships/ Στρατηγικές.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Πέτρος Κολοβός ΕΕΔΙΠ Κλινικής Νοσηλευτικής ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΙ ΡΟΛΟΙ & ΠΡΟΤΥΠΑ Η Περίπτωση της Νοσηλευτικής.
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
Παράγοντες που επηρεάζουν ένα σύστημα Υγείας
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Πρόγραμμα Erasmus+ ΚΑ1 Σημεία Βελτίωσης Ελευθερία Ν. Γωνίδα Αναπλ
«Εκπαιδευτική Αξιολόγηση»
ΣΗΜΕΙΑ - ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
«ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ»
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Φορεις και μορφες αξιολογησης: 2Ο Μαθημα
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
Multi-purpose center for adult education in clean environment
STRATEGIC PARTNERSHIPS IN THE FIELD OF EDUCATION, TRAINING AND YOUTH
ΑΚΑΔΗΜΑΪΚH ΜΑΘΉΜΑ ΕΠΙΤΕΥΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΒΙΟΕΞΥΓΙΑΝΣΗ
ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ.
Υπό την φοιτήτρια: ΒΑΛΙΕΒΑ ΖΑΡΗΝΑ (Α.Μ. 8464)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΡΓΑΣΊΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΈΝΗ ΜΑΘΉΜΑΤΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΉ ΕΝΗΜΈΡΩΣΗ ERASMUS+ PROGRAMME   KEY ACTION 2: COOPERATION FOR INNOVATION AND THE EXCHANGE OF GOOD PRACTICES STRATEGIC PARTNERSHIPS IN THE FIELD OF EDUCATION, TRAINING AND YOUTH Multi-purpose center for adult education in clean environment ECO-Center ΕΡΓΑΣΊΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΈΝΗ ΜΑΘΉΜΑΤΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΉ ΕΝΗΜΈΡΩΣΗ ECO-Center 2014-1-BG01-KA204-001645

ΟΜΑΔΕΣ-ΣΤΟΧΟΥΣ Ομάδες-στόχους ISCO Καθηγητές επαγγελματικής εκπαίδευσης στον τομέα της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης ενηλίκων: Χημεία Οικολογία Μηχανική Περιβάλλοντος Πολιτική μηχανική ISCO 2320 Καθηγητές Επαγγελματικής εκπαίδευσης Καθηγητές Επαγγελματικής εκπαίδευσης διδάσκουν ή αναθέτουν την επαγγελματική ή επαγγελματικά μαθήματα σε ενήλικες και περαιτέρω εκπαιδευτικά ιδρύματα και σε ανώτερους μαθητές σε σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και κολέγια. Προετοιμάζουν τους μαθητές για την απασχόληση σε συγκεκριμένες επαγγελματικές ασχολίες ή περιοχές για τις οποίες δεν απαιτείται συνήθως ανώτατη ή ανώτερη εκπαίδευση. Επαγγελματίες σύμβουλοι προσωπικού και επαγγελματικού προσανατολισμού; Διευθυντές εκπαίδευσης Διαχείριση Οικονομολογία ISCO 1345 Διευθυντές Εκπαίδευσης / Διευθυντές Υπεύθυνοι αγωγής σχεδιάζουν, κατευθύνουν, συντονίζουν και αξιολογούν το εκπαιδευτικό και διοικητικό πτυχές των υπηρεσιών εκπαίδευσης, πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, κολέγια και σχολές και τμήματα σε πανεπιστήμια και άλλα εκπαιδευτικά ιδρύματα ISCO 2421 Αναλυτές διοίκησης και οργάνωσης Οι αναλυτές διοίκησης βοηθούν τους οργανισμούς να αποκτήσουν μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και επιλύουν προβλήματα οργάνωσης. Μελετούν τις οργανωτικές δομές , μεθόδους , συστήματα και διαδικασίες . ISCO 2424 Επαγγελματίες για κατάρτιση και ανάπτυξη του προσωπικού Οι επαγγελματίες για κατάρτιση και ανάπτυξη του προσωπικού σχεδιάζουν, αναπτύξουν, εφαρμόζουν και αξιόλογου τα προγράμματα κατάρτισης και ανάπτυξης για να εξασφαλίζουν τη διαχείριση και το προσωπικό να αποκτήσει τις δεξιότητες και την ανάπτυξη των ικανοτήτων που απαιτούνται από τις οργανώσεις για την αντιμετώπιση οργανωτικών στόχων. ISCO 2351 Ειδικοί σε θέματα μεθόδους εκπαίδευσης Οι ειδικοί σε θέματα μεθόδους εκπαίδευσης διεξάγουν έρευνες και ανάπτυξη ή παρέχουν συμβουλές σχετικά με τις μεθόδους διδασκαλίας, μαθήματα και βοηθήματα. Επανεξετάζουν και να εξετάζουν τις εργασίες των εκπαιδευτικών, τη λειτουργία των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και των επιτευχθέντων αποτελεσμάτων και προτείνουν αλλαγές και βελτιώσεις. ECO-Center 2014-1-BG01-KA204-001645

Χημεία; Οικολογία; Μηχανική Περιβάλλοντος; ΟΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Καθηγητές επαγγελματικής εκπαίδευσης στον τομέα της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης ; Ενηλικωνκαθηγητες για ενήλικους στα Κέντρα επαγγελματικής εκπαίδευσης Χημεία; Οικολογία; Μηχανική Περιβάλλοντος; Πολιτική μηχανική Επίπεδα του ΕΠΕΠ 6 / 7 Οι μέθοδοι διδασκαλίας και μάθησης Online (www.uni-ecoaula.eu); Offline (CD); Κείμενο Εκτίμηση εκπαιδευόμενος Online τεστ; τεστ που Βασίζεται στο χαρτί AK ΑΚ9: Προκλήσεις και βασικές προσεγγίσεις στον τομέα της περιβαλλοντικής ηθικής ΑΚ10: Περιβαλλοντική ηθική και βιωσιμότητα Στάθμιση της αξιολόγησης - Πιστωτικές μονάδες του ECVET ΑΚ9 – 3 ECVET πιστώσεων που έχουν εισπραχθεί και αποδεικνύεται με πιστοποιητικό ΑΚ10 – 2 ECVET πιστώσεων που έχουν εισπραχθεί και αποδεικνύεται με πιστοποιητικό ECO-Center 2014-1-BG01-KA204-001645

ΟΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Επαγγελματίες σύμβουλοι προσωπικού και επαγγελματικού προσανατολισμού; Διευθυντές εκπαίδευσης Διαχείριση Οικονομολογία   Επίπεδα του ΕΠΕΠ 5 / 6 Οι μέθοδοι διδασκαλίας και μάθησης Online (www.uni-ecoaula.eu); Offline (CD); Κείμενο Εκτίμηση εκπαιδευόμενος Online τεστ; τεστ που Βασίζεται στο χαρτί AK ΑΚ9: Προκλήσεις και βασικές προσεγγίσεις στον τομέα της περιβαλλοντικής ηθικής ΑΚ10: Περιβαλλοντική ηθική και βιωσιμότητα Στάθμιση της αξιολόγησης - Πιστωτικές μονάδες του ECVET ΑΚ9 – 3 ECVET πιστώσεων που έχουν εισπραχθεί και αποδεικνύεται με πιστοποιητικό ΑΚ10 – 2 ECVET πιστώσεων που έχουν εισπραχθεί και αποδεικνύεται με πιστοποιητικό ECO-Center 2014-1-BG01-KA204-001645

Η ΑΡΘΡΩΤΗ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ: ΣΥΝΤΟΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΑK 'ΓΝΩΣΗ ΜΕΡΟΣ AK   Περίληψη ΑΚ9: Προκλήσεις και βασικές προσεγγίσεις στον τομέα της περιβαλλοντικής ηθικής ΑΚ 9 παρέχει πληροφορίες σχετικά με την ελαχιστοποίηση των αποβλήτων ως ένα από τα πιο σημαντικά παγκόσμια προβλήματα της σύγχρονης εποχής μας, και σχετικά με τη θέση της μεταξύ των θεμάτων προτεραιότητας της διαχείρισης των αποβλήτων, που πρέπει να αντιμετωπιστούν επειγόντως. Το παρόν Αποτέλεσμα της Κατάρτισης (ΑΚ) παρουσιάζει βασικά στοιχεία για τη βιομηχανία που σχετίζεται με την ανακύκλωση και την επαναχρησιμοποίηση των αποβλήτων ως πηγή προστιθέμενης οικονομικής αξίας των υλικών, τα οικονομικά, περιβαλλοντικά, κοινωνικά και οικολογικά πλεονεκτήματά της και τη λειτουργία της ως μηχανισμού για την αύξηση του εργατικού δυναμικού. Συζητήθηκαν θέματα που σχετίζονται με την ανακύκλωση αποβλήτων και τα εργαλεία για την προώθηση αυτής της διαδικασίας, υπό το φως της στρατηγικής ευεξίας PRO EUROPE. Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στην επίδραση της ανακύκλωσης στην πρόληψη και την προστασία του περιβάλλοντος και της οικονομίας. Εξετάζεται το δυναμικό της ανακύκλωσης για την εξοικονόμηση ενέργειας και τη μείωση του κινδύνου μόλυνσης των φυσικών πόρων. Το προτεινόμενο εκπαιδευτικό υλικό παρέχει πληροφορίες και για την προσέγγιση των επιχειρήσεων προς τα απόβλητα η οποία περιλαμβάνει τη μείωση, την επαναχρησιμοποίηση και την ανακύκλωση. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην ενεργό θέση της επιχειρηματικής κοινότητας σχετικά με τις δραστηριότητες που παράγουν απόβλητα και για την εκτίμηση του επιχειρηματικού κινδύνου στην ανακύκλωση και την επαναχρησιμοποίηση τους. ECO-Center 2014-1-BG01-KA204-001645

Η ΑΡΘΡΩΤΗ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ: ΣΥΝΤΟΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΑK 'ΓΝΩΣΗ ΜΕΡΟΣ AK   Περίληψη ΑΚ10: Περιβαλλοντική ηθική και βιωσιμότητα AK 10 παρουσιάζει πληροφορίες σχετικά με τις κύριες εφαρμογές αυτής της προσέγγισης για την αξιολόγηση κάθε πηγή κινδύνου για το περιβάλλον ή από το περιβάλλον. Συζητήθηκαν οι στρατηγικές και οι μεθόδοι για τη δημιουργία και εφαρμογή ενός ολοκληρωμένου προγράμματος διαχείρισης των στερεών οικιακών αποβλήτων. Αξιολογείται η επίδραση στις επιχειρήσεις που παράγουν βιομηχανικά απόβλητα κατά παράβαση του Νόμου περί διαχείρισης των αποβλήτων με έμφαση στη διαχείριση / ανακύκλωση αποβλήτων ως κίνδυνος για τη διαχείριση των επιχειρήσεων γενικά. Ιδιαίτερη προσοχή δίνεται στα οφέλη της ανακύκλωσης (περιβαλλοντικά, κοινωνικά και οικονομικά) και στη συμβολή τους για τη μετατροπή των αποβλήτων σε πόρους. Το εκπαιδευτικό υλικό εστιάζεται και στα βασικά βήματα στην ανάπτυξη ενός προγράμματος περιβαλλοντικής εκπαίδευσης που υποστηρίζει τις πολιτικές για την εφαρμογή των βέλτιστων πρακτικών για τη διαχείριση των στερεών οικιακών αποβλήτων (Solid waste management - SWM) σε τοπικό επίπεδο. Παρέχονται δεδομένα για το πώς επιλέγονται οι κατάλληλες τεχνολογίες για τη συλλογή και διάθεση των στερεών οικιακών αποβλήτων. Τέλος, παρουσιάζονται μερικά παραδείγματα των δραστηριοτήτων που πραγματοποιούνται από επιχειρήσεις με βασικό αντικείμενο της δραστηριότητας την ανακύκλωση αποβλήτων. ECO-Center 2014-1-BG01-KA204-001645