Λαδόπουλος Γεώργιος – Θεολόγος του 2ου Γυμνασίου Ευκαρπίας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ως προς την αποτελεσματικότητα της βιβλιοθεραπείας Μαρίνα Λουάρη Μαρίτα Παπαρούση.
Advertisements

28. «Περίλυπος εστίν η ψυχή μου έως θανάτου»
ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
 Ερώτημα – Προβληματισμός: Περιέργεια- Πρόκληση-Εξερεύνηση  Χρόνος για ποιοτική εργασία μαθητών  Συζήτηση τρόπων εργασίας -σκέψης μαθητών Παρέμβαση.
Έρευνα για το Βιβλίο Δημοτικό Σχολείο Αλάμπρας Σχολική χρονιά
ΑΓΑΠΗ.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΕΠΟΠΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ.
ΑΣΘΕΝΕΙΑ & ΥΓΕΙΑ – θεολογική θεώρηση: Ορθόδοξη ανθρωπολογία
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1 : ΓΙΑΤΙ ΜΕΛΕΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ
Π.Π.Γ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Θ Ρ Η Σ Κ Ε Υ Τ Ι Κ Α Α Γ Υ Μ Ν Α Σ Ι Ο Υ. Οι ιστορίες των Πατριαρχών έχουν βασικά θρησκευτικό χαρακτήρα. Μιλούν δηλαδή για τη µοναδική σχέση των πρωταγωνιστών.
10. Ο Ιησούς βαπτίζεται στον Ιορδάνη:
Ισαβέλλα Παπαδοπούλου ΄Β3
Ομάδα: Η Αγία Πεντάδα Τμήμα: Α’1 Υπεύθυνος καθηγητής: Γ. Καπετανάκης Σχολείο: Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης.
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
5. Η Βασιλεία του Θεού: Όραμα αλλιώτικης ζωής ή ουτοπία;
Εργασίες 3 και 4 από την σελίδα 62 του βιβλίου
ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΕ ΘΕΣΕΙΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ
Ο ΧΡΟΝΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΤΕΡΙΚΗ ΣΚΕΨΗ Ο χρόνος στην Πατερική σκέψη έχει έναν παιδαγωγικό χαρακτήρα, αφού χρησιμοποιείται για την προετοιμασία του ανθρώπου στην.
Τι άλλαξε στα νέα αναλυτικά προγράμματα;. Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Ένα συνεκτικό.
ΜΑΘΗΜΑ 21 ΙΩΑΝΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ Β’2.  Μκ2,1 Ύστερα από μερικές μέρες μπήκε πάλι ο Ιησούς στην Καπερναούμ και διαδόθηκε ότι βρίσκεται σε κάποιο σπίτι  2Αμέσως.
18. Κάποιος ευσεβής πλούσιος και ο Ζακχαίος: Δύο πλούσιοι, δύο διαφορετικές επιλογές ζωής.
26. ‘ Ευλογημένος ο ερχόμενος’
Α.Β. Μουμτζάκης, η δράση και το έργο του κατά την πρώτη δεκαετία της μεταρρύθμισης Δίον, 4-6 Νοεμβρίου : 35 χρόνια από τη γλωσσοεκπαιδευτική.
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Μάθημα: Θρησκευτικά Υπ. Καθηγητής: Γ. Καπετανάκης Μαθήτρια: Κατερίνα Ζιάκα Τμήμα: Β1 Σχολικό έτος:
ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΒΙΒΛΙΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2006 ΕΚΘΕΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ 1 ΟΥ ΓΕΛ ΕΠΑΝΟΜΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΛΣΑ ΒΑΡΔΑΚΑ.
ΑΣΚΗΣΗ 1, ΣΕΛΙΔΑ 97 Ισαβέλλα Παπαδοπούλου ΄Β3. Ασκηση 1 1. Ποια να ήταν τα συναισθήματα του Ιάειρου τη στιγμή που συναντά τον Χριστό; Πώς τον αντιμετωπίζει.
Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Μάριος Κουκουνάρας - Λιάγκης Λέκτορας Διδακτικής των Θρησκευτικών Μάθημα 6 Το εκπαιδευτικό έργο και οι γενικές όψεις και συνθήκες της εκπαίδευσης.
 ΠΩΣ βλέπετε τους ανθρώπους που έχουν διαφορετικό χρώμα δέρματος ή ανήκουν σε διαφορετική εθνικότητα από εσάς; Τους θεωρείτε ίσους με εσάς; Δυστυχώς,
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Χρήστος Γεωργανάς Β’1Π.Γ.Ε.Σ.Σ
4 Μαίου 2012 Ομάδα 7 Βολιανίτη Γεωργία-Βαλεντίνα Καμπόλη Μαρίνα Κοντογιώργη Ιωάννα Τρίκολα Μαρίνα.
1 ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΙΑΚΕ «ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ: ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Παιδαγωγική: Ειδική Διδακτική των Αρχαιογνωστικών Μαθημάτων
«Ελπίδα Ζωής» Αγγελική Μπαβέλλα- Επιστημονικά Υπεύθυνη-ψυχολόγος
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
βασιλικη μητροπουλου, αναπλ. καθηγητρια
Κων/νος Καβάφης Διαθεματική εργασία Λογοτεχνίας Σταυρούλα Μαγουλά
Γεωργιοσ Στριλιγκασ, Σχολικοσ Συμβουλοσ Θεολογων
Ο μύθος στην Αγία Γραφή Εργασία προτζεκτ των μαθητών της Α’ Λυκείου, Κύρα Πασχάλη, Μανώλης Πασχάλης, Μιχάλης Τσανάκας.
Ενθαρρύνοντας την ανταπόκριση στη Βιβλική Αλήθεια
Εφαρμογές Πληροφορικής
Θρησκευτικά Νίκη Κωνσταντινίδη
5. Η Βασιλεία του Θεού: Όραμα αλλιώτικης ζωής ή ουτοπία;
Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΩΣ ΔΙΔΑΔΚΑΛΟΣ
Επιμέλεια: Αντιγόνη- Μαρία Καρανίκα
Δανάη Φιλιπποπούλου Β’3
Υπεύθυνος καθηγητής: Γεώργιος Καπετανάκης
ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΣΜΥΡΝΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
Θρησκευτικά Γιώργος Λεπίδας.
Δόξα στον Θεό! Ωσαννά! ΠΓΕΣΣ ΝΙΚΟΛΑΣ ΜΠΟΘΟΣ-ΒΟΥΤΕΡΑΚΟΣ Β΄2
18. Κάποιος ευσεβής και ο Ζακχαίος: Δύο πλούσιοι, δύο διαφορετικές επιλογές ζωής.
25. Η ανάσταση του Λαζάρου- «’Εγώ εἰμι ἡ ἀνάστασις καὶ ἡ ζωή»
Θρησκευτικά: Κεφάλαιο 22 Η θεραπεία του εκ γενετής τυφλού
ΚΕΦ 8 ΣΕΛ 43 ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΦ 11 ΣΕΛ 53 ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ 4
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 19, ΣΕΛΙΔΑ 82, ΕΡΓΑΣΙΑ,
Ο Ιησούς και οι μαθητές του
ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ
ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΓΑΛΑΝΟΣ Β1 Υπ. Καθηγητής: Γ. Καπετανάκης.
Δ.Ε.21: ΦΑΝΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΕΞΙΘΡΗΣΚΙΑ
Δειγµατική διδακτική προσέγγιση του λογισµικού "Όψεις της Θρησκείας"
Α Γ Υ Μ Ν Σ Ι Ο Θ Ρ Η Σ Κ Ε Υ Τ Ι Α.
Γεώργιος Στριλιγκάς, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ01
5. Η Βασιλεία του Θεού: Όραμα αλλιώτικης ζωής ή ουτοπία;
Θεματική Ενότητα: Αξίες Τάξη: A’ Λυκείου
Παρουσίαση: Ιωάννα Υφαντίδου Τάξη: Δ΄2 Σχολική Χρονιά:
Πρότυπο Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Τάξη: Β΄2 Γυμνασίου
Θεατρικές δραστηριότητες και τεχνικές
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Λαδόπουλος Γεώργιος – Θεολόγος του 2ου Γυμνασίου Ευκαρπίας Δ.Ε. 23: Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΚΟΡΗΣ ΤΟΥ ΙΑΕΙΡΟΥ: Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΧΑΡΙΖΕΙ ΞΑΝΑ ΤΟ ΔΩΡΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ (Μια προΣΕγγιση με βΑση τα ΝΕα διδακτιΚΑ μονΤΕλα) Λαδόπουλος Γεώργιος – Θεολόγος του 2ου Γυμνασίου Ευκαρπίας

ΣΤΟΧΟΙ Οι μαθητές καλούνται να: ♣ κατανοήσουν ότι ο κόσμος της Βασιλείας του Θεού είναι ο κόσμος της ζωής. ♣ συνειδητοποιήσουν ότι η Βίβλος είναι και ιστορία με διαχρονική επιρροή και σύνδεση με σύγχρονα κοινωνικά ζητήματα. ♣ προσεγγίσουν τους ανθρώπινους χαρακτήρες που αντιμετωπίζουν ένα πρόβλημα (θάνατος) με την εφαρμογή του εκπαιδευτικού δράματος. ♣ κατανοήσουν ότι η εμπιστοσύνη του ανθρώπου στον Θεό του δίνει τη δύναμη (πνευματική , συναισθηματική και ψυχολογική), ώστε να αντιμετωπίσει κάθε δυσκολία της ζωής, ακόμη και τον θάνατο.

ΜΕΣΑ – ΕΡΓΑΛΕΙΑ - ΜΕΘΟΔΟΙ ♣ Βιωματικότητα ♣ Εκπαιδευτικό δράμα ♣ Τεχνική Artful Thinking ♣ Τεχνολογία (φωτογραφία, μουσική, video) ♣ Συνεργατική διδασκαλία ♣ Ανοιχτή διδασκαλία

ΑνΑγνωση ευαγγελικΟΥ κειΜΕνου (Μρκ 5, 21 - 24 κ 35 - 43) Ο δάσκαλος σε ρόλο αφηγητή (ΔσΡ) επισημαίνει ότι η ανάσταση του γιου της χήρας στην Ναΐν και η ανάσταση του Λαζάρου φανερώνουν πράξεις θείας δύναμης, εμπειρίας και πίστης. ΑνΑγνωση ευαγγελικΟΥ κειΜΕνου (Μρκ 5, 21 - 24 κ 35 - 43)

Α΄ ΟΜΑΔΑ: Ο ΑΡΧΙΣΥΝΑΓΩΓΟΣ ΙΑΕΙΡΟΣ: ΤεχνιKH χΤΙζω τον ΡΟλο (σΤΑση ΣΩματοσ, ρΟΥχα, αντικΕΙμενα, σκηΝΗ αΠΟ την καθημεριΝΗ ζΩΗ) Βλέπε ερμηνευτικά δ.ε. 2 (σελ. 16) και δ.ε. 23 (σελ. 97)

Β΄ ΟΜΑΔΑ: Ο ΑΡΧΙΣΥΝΑΓΩΓΟΣ ΙΑΕΙΡΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΔΙΛΗΜΜΑ: ΤεχνιKH alter ego: να καταΦΥγω στον ΙησΟΥ ή Οχι; (ΕναλλακτιΚΑ: TEXNIKH τησ ανακριτιΚΗσ καΡΕκλασ) Ο δάσκαλος σε ρόλο αφηγητή επισημαίνει : Ο Ιάειρος ανήκε πιθανόν στην παράταξη των Φαρισαίων (δ.ε 2, σελ.16) Η θρησκευτική ηγεσία των Ιεροσολύμων κατηγορούσε τον Ιησού ότι έκανε θαύματα με τη δύναμη του σατανά (Μρκ 3, 22)

Γ΄ ΟΜΑΔΑ: Ο ΑΡΧΙΣΥΝΑΓΩΓΟΣ ΙΑΕΙΡΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΤΡΑΓΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ: ΤεχνιKH ΡΟλοσ στον τΟΙχο Σχεδιάζεται ένα περίγραμμα μιας ανθρώπινης μορφής (Ιάειρος). Οι συμμετέχοντες καλούνται να γράψουν σκέψεις και συναισθήματα του Ιαείρου εντός του περιγράμματος και εκτός του περιγράμματος σκέψεις και συναισθήματα προσώπων του δράματος (μητέρα, γείτονες, θρησκευτικοί ηγέτες, παιδικοί φίλοι)

Δ΄ ΟΜΑΔΑ: Η ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ: Τεχνικη κυκλικΟΥ δΡΑματοσ - Ο ΔσΡ Χριστου περΝΑει αΠΟ Ολεσ τισ οΜΑδεσ (ΙΑειροσ, παρΟντεσ γΕΙτονεσ, φανατικΟΙ θρησκευτικΟΙ ηΓΕτεσ). Σtoχοσ :να εκμαιευσουμε τισ αντιδρΑσεισ αΠΕναντι στον Χρισto. Ο ΔσΡ επισημαίνει τα λόγια του Ιησού: ♣ «Μη φοβάσαι, μόνον πίστευε» (Μκ 5,36) ♣ «Το παιδί δεν πέθανε, αλλά κοιμάται» (Μκ 5, 39) ♣ «Κορίτσι, σήκω επάνω!» (Μκ 5, 41)

Η ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ Η «ΕΚΚΟΣΜΙΚΕΥΜΕΝΗ» ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ (π.χ θανατολοΓΙα) Ε΄ ΟΜΑΔΑ: Ο ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ: ΤεχνιKH συνΕΙδησηΣ του διαδρΟμου

ΥΠΑΡΧΕΙ ΖΩΗ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ; ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΙΝ;

ΤΕΧΝΙΚΗ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ/ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ: ΤΕΧΝΙΚΗ ΟΝΕΙΡΟΥ Εκφράζοντας το σήμερα: Όταν έχασα ένα αγαπημένο μου πρόσωπο... ΤΕΧΝΙΚΗ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ/ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ: ΤΕΧΝΙΚΗ ΟΝΕΙΡΟΥ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ!!!