ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Κ. Καπετανάκης Δημήτρης Μπεκιάρης ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ 3

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Συγχώρα με, Αγάπη μου, που Ζούσα Πριν σε Γνωρίσω
Advertisements

Κάποτε ήταν μια κοπέλα τυφλή. Μισούσε τον εαυτό της που ήταν τυφλή
Ερευνητική Εργασία Πως εργαζόμαστε κατά τις ομαδικές εργασίες;
Και ο θεός δημιούργησε τον άντρα …. - Αδάμ πέρνα αυτήν την κοιλάδα… Ο Θεός του είπε: Ο Αδάμ ρώτησε: - τι είναι η κοιλάδα, Κύριε?
ΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ
Έκπληκτος, αρχίζει να παρακολουθεί τις κότες του, και ανακαλύπτει ποιά είναι υπεύθυνη γι αυτό το κατόρθωμα.
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Έχεις δύο επιλογές! από το
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΙΜΩΡΕΙ ΤΗΝ 5 ΧΡΟΝΗ ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΕΧΑΣΕ ! ΗΤΑΝ ΦΤΩΧΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΚΑΘΟΛΟΥ.
Θρησκευτικά Γ΄ Γυμνασίου.
Το παραμύθι της Κοκκινοσκουφίτσας (από την πλευρά του Λύκου)
Ενότητα 8 Υποενότητες 1,2 Γλωσσοδέτες
Ειρήνη-Δήμητρα Δημητρακοπούλου
24. Ο Νόμος στο κέντρο της ζωής των Ιουδαίων
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Μάθημα: Θρησκευτικά Υπ. Καθηγητής: Γ. Καπετανάκης Μαθήτρια: Κατερίνα Ζιάκα Τμήμα: Β1 Σχολικό έτος:
Π.Π.Γ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Η θεραπεία του παράλυτου
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Μάθημα : Θρησκευτικά Υπ. καθηγητής : Γ. Καπετανάκης Μαθήτρια : Κατερίνα Ζιάκα Τμήμα : Β 1 Σχολικό.
Η θεραπεία του εκ γενετής τυφλού
19. Η χριστιανική κοινότητα μέσα σ’ έναν πλουραλιστικό κόσμο
Ισαβέλλα Παπαδοπούλου ΄Β3
Ομάδα: Η Αγία Πεντάδα Τμήμα: Α’1 Υπεύθυνος καθηγητής: Γ. Καπετανάκης Σχολείο: Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης.
Εργασίες 3 και 4 από την σελίδα 62 του βιβλίου
Τα παιδικά χρόνια του Ιησού
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΓΕΩΡΓΟΥΛΙΑΣ Β ΥΠ. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: κ. ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ
Ιωάννης ο Βαπτιστής: ο τελευταίος προφήτης και πρόδομος του Χριστού
Επιβλεπων καθηγητησ:γεωργιοσ καπετανακησ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Μια βόλτα στο θέατρο Σπύρος Ρουμελιώτης Α’3.
Ασκηση 4,σελίδα 94 Ισαβέλλα Παπαδοπούλου Β΄3. 4. Ξαναδιαβάστε τη σκηνή της β' συνάντησης του τυφλού με τους Φαρισαίους (στ ): α. Ποιες αντιρρήσεις.
ΜΑΘΗΤΗΣ : ΔΙΚΑΙΟΣ ΚΕΡΚΟΥΛΑΣ ΜΑΘΗΜΑ : ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΗΜ / ΝΙΑ : 5/3/15 ΥΠ. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ : Γ. ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ.
12. Ένα κήρυγμα του Χριστού στη Ναζαρέτ με ξεχωριστή σημασία
ΜΑΘΗΤΗΣ : ΔΙΚΑΙΟΣ ΚΕΡΚΟΥΛΑΣ ΜΑΘΗΜΑ : ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΗΜ / ΝΑΙ : 5/3/15 ΥΠ. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ : Γ. ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ.
ΜΑΘΗΤΗΣ: ΔΙΚΑΙΟΣ ΚΕΡΚΟΥΛΑΣ ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΗΜ/ΝΑΙ: 16/2/15
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ UNICEF ΜΕ ΘΕΜΑ: “Να σας γνωρίσω τους φίλους μου, τα παιδιά του κόσμου” ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ: “ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ”
Έτος: Τμήμα: Β’2 Μαρασλίδου Δανάη Μαρία
6ο Δημοτικό σχολείο Αρτέμιδος Ομάδα CBoys
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΣΜΥΡΝΗΣ
Επιμέλεια: Αντιγόνη- Μαρία Καρανίκα Τμήμα: Β’2 Σχολικό Έτος:
ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ
Νινέτ Ζωρζ Σαρή Νινέτ.
Θρησκευτικά Έτος: Τμήμα: Β’2 Μαρασλίδου Δανάη Μαρία
Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΩΣ ΔΙΔΑΔΚΑΛΟΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Γ΄2
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης A΄1
Επιμελεια: Κατσουλακου Στυλιανη
Επιμέλεια: Αντιγόνη- Μαρία Καρανίκα
ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΣΜΥΡΝΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
Όνομα μαθητή: Ελισσάβετ Δουλοπούλου
Ο Ιησούς Βαπτίζεται Πρoτυπο Γυμνaσιο Ευαγγελικhσ Σχολησ Σμυρνησ
Θρησκευτικά: Κεφάλαιο 22 Η θεραπεία του εκ γενετής τυφλού
Ο χριστοσ – ο μοναδικοσ διδασκαλοσ
Θρησκευτικά-Κεφάλαιο 17: Ο Ιησούς υπερασπίστηκε και εξύψωσε τις γυναίκες και τα παιδιά στην καινούρια ανθρωπότητα Επιμέλεια: Μαρίνα Μίρκου Τμήμα: Β2.
ΚΕΦ 8 ΣΕΛ 43 ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΦ 11 ΣΕΛ 53 ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ 4
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΠΓΕΣΣ ΝΙΚΟΛΑΣ ΜΠΟΘΟΣ-ΒΟΥΤΕΡΑΚΟΣ Γ2
Υπευθυνος καθηγητησ: γεωργιοσ καπετανακησ υπευθυνη μαθητρια: ελισσαβετ δουλοπουλου τμημα: β1 σχολικο ετοσ: ημερομηνια: 25/2/16.
Η συνΑντηση του ΧριστιανισμοΥ με τον ΕλληνισμΟ
Ο Ιησούς και οι μαθητές του
ΤΟ ΛΕΜΑΡΓΟ ΑΣΤΕΡΙ.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ
ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΓΑΛΑΝΟΣ Β1 Υπ. Καθηγητής: Γ. Καπετανάκης.
Μια εργασία από τον μαθητή: Δημήτρη Εμμανουήλ
Θρησκευτικά Έτος: Τμήμα: Β’2 Μαρασλίδου Δανάη Μαρία
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΕΝΟΤΗΤΑ 22 ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Κ. Καπετανάκης
Πρότυπο Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Τάξη: Β΄2 Γυμνασίου
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄1
Η σχολική βία (antibulling) με 15 εικόνες και 10 ερωτήσεις .
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΕΝΟΤΗΤΑ 14 ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Κ. Καπετανάκης
Και ο θεός δημιούργησε τον άντρα…
Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ Επ. Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Κ. Καπετανάκης Δημήτρης Μπεκιάρης ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ 3 ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΕΝΟΤΗΤΑ 22 ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Κ. Καπετανάκης Δημήτρης Μπεκιάρης ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ 3

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ: Η θεραπεία του εκ γενετής τυφλού 18 0ι Ιουδαίοι όμως δεν πίστεψαν πως αυτός ήταν τυφλός και απέκτησε το φως του, ώσπου κάλεσαν τους γονείς του  19 και τους ρώτησαν: "Αυτός είναι ο γιος σας που λέτε ότι γεννήθηκε τυφλός; Πώς λοιπόν τώρα βλέπει;"  20 0ι γονείς του τότε αποκρίθηκαν: "Ξέρουμε πως αυτός είναι ο γιος μας και πως γεννήθηκε τυφλός  21 πώς όμως τώρα βλέπει, δεν ξέρουμε, ή ποιος του άνοιξε τα μάτια, εμείς δεν ξέρουμε ρωτήστε τον ίδιο, ενήλικος είναι, αυτός μπορεί να μιλήσει για τον εαυτό του".  22 Αυτά είπαν οι γονείς του από φόβο προς τους Ιουδαίους. Γιατί οι Ιουδαίοι άρχοντες είχαν κιόλας συμφωνήσει να διώχνεται από τη συναγωγή όποιος παραδεχτεί πως ο Ιησούς είναι ο Μεσσίας...

Σχολιασμός στάσης γονέων Οι γονείς του τυφλού κρατούν επιφυλακτική στάση στην ερώτηση των Φαρισαίων. Παραδέχονται ότι αυτός είναι ο γιος τους που γεννήθηκε τυφλός, όμως υποστηρίζουν ότι δε γνωρίζουν πώς βρήκε το φως του και προτείνουν να ρωτήσουν τον ίδιο που είναι ενήλικος. Οι γονείς του τυφλού φοβήθηκαν να παραδεχτούν το θαύμα του Ιησού με το οποίο βρήκε ο γιος τους το φως του, γιατί οι Φαρισαίοι τιμωρούσαν όποιον δεχόταν τον Ιησού ως Σωτήρα διώχνοντάς τον από τη Συναγωγή. Η τιμωρία αυτή ήταν πολύ βαριά, αφού οι διωγμένοι αντιμετωπιζόταν ως απόβλητοι της κοινωνίας, δεν τους μιλούσε κανείς και έπρεπε ακόμη και να μην πλησιάζουν τους υπόλοιπους. Ο φόβος των γονέων λοιπόν ήταν μεγαλύτερος από την ευγνωμοσύνη τους προς το σωτήρα του γιου τους. Ήταν άνθρωποι συμφεροντολόγοι, που έβαζαν το προσωπικό τους συμφέρον πάνω από την ηθική και την ακεραιότητα.

ΤΕΛΟΣ!!!