ΡΟΖΜΑΡΙ ΤΣΙΝΑ ΣΤ’2 17/9/2015.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Στο σχολείο Κάθε μέρα στο σχολείο, η δασκάλα ζητάει από τα παιδιά να διαβάσουν από το βιβλίο και να γράψουν στο τετράδιο. Τα παιδιά διαβάζουν από το βιβλίο.
Advertisements

Σύμβουλος Ελληνικών: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου
 Σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε μέσα σε έναν Μικρόκοσμο  με την βοήθεια μιας Μικρογλώσσας.
Παρουσίαση του βιβλίου Το ασημένιο μενταγιόν
Με πόση ασφάλεια χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο;
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ…ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ
Γνωρίζω τα απίθανα μολύβια!
2ο φύλλο εργασίας 1η δραστηριότητα
Της Ζωρζ Σαρή εκδόσεις : ΠΑΤΑΚΗ
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
Παρουςιαςη βιβλιου Ουρανία Μαρία Παπαδάκη.
«Πως συμπεριφέρομαι στην κυρία μου»
ΟΠΩΣ ΝΙΩΘΩ ΜΗ ΝΙΩΣΕΙΣ Ομάδα εργασίας: Ζησιμόπουλος Άγγελος
Τα πολιτεύματα στην Αρχαία Ελλάδα!!!
Πρώτο Πρότυπο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
Είμαστε μια τάξη πολύ πολύ εντάξει…
Ενότητα 4 Σκουπίδια στη θάλασσα Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Η ΥΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑ
Βιβλιοπαρουσίαση Άντρεα Σπύρου Ε’1.
Ενότητα 20 Ζώα υπό εξαφάνιση Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Παρουσίαση του βιβλίου …………..
ΚΥΡΤΣΙΔΟΥ ΣΕΒΑΣΤΗ  Τίτλος: τα κοριτσάκια με τα ναυτικά  Συγγραφέας: Ελένη Δικαίου  Εκδοτικός οίκος: Πατάκη  Έτος έκδοσης: 1991.
Μια αδελφή σκέτος μπελάς
Πολιτιστικό Πρόγραμμα “Εμπιστεύομαι – Δεν εμπιστεύομαι” Μαθαίνω να ζω με τους άλλους 6 ο Δημοτικό Σχολείο Μοσχάτου Τάξεις Δ1 & Δ2 Σχολικό έτος
Διδασκαλια και Μαθηση με Χρηση ΤΠΕ
Διδακτική Πληροφορικής
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Γιώργος Σούλτης.
Σεπτέμβριος 2015 Στ΄1. Λουίζα Μέι Άλκοτ  Τέσσερεις αδερφές η Μέγκ, η Τζό, η Μπέθ και η μικρή Άμμυ. Η κάθε μια με τις φιλοδοξίες της ζει την εφηβεία.
 Το βιβλίο αυτό μιλάει για ένα παιδί τον ντεντέκτιβ Κλούζ που ανακαλύπτει ενα φάντασμα που στοιχειώνει τον επιστάτη του σχολείου.  Τι γίνεται στο.
Κωνσταντίνος μπούτας Σεπτέμβριος 2015 Ε,2. Μονσεράτ Τεμπέλια Το λιοντάρι και το ποντίκι.
17/9/15 ΣΤ2. Το όνομα του συγγραφέα είναι Γουέντι Σμιθ.
Introducing a New Product Ονοματεπώνυμα: Μαρία Καλογείτονα Ηλίας Χασακής Σχολείο: 2ο Λύκειο Βούλας Τάξη: Β' Λυκείου Κατευθυνση Καθηγητής: Μιχάλης Κασκαντάμης.
Ψηφιακή τάξη Σπύρος Στρατηγός Άρης Σερμέτης Πέτρος Στεμπάρι.
 Ήταν κάποτε, μία παρέα παιδιών που συναντήθηκε σε μια όμορφη παραλία. Ενώ τα παιδιά συζητούσαν, άκουσαν βήματα. Κρύφτηκαν πίσω από τα αρμυρίκια, γιατί.
25 Σεπτεμβρίου 2015 ΣΤ΄1 Γιωργοσ Λυγουρησ.
Κωσταντiνοσ ΠλΙΩτασ Σεπτέμβριος 2015 Στ’2.
The cool girls Παναγιώτα Ζαχαρία Χριστίνα Σοβαρά
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Δήμητρα Μυλωνάκη Τάξη: Δ1
Δημιουργία ηλεκτρονικού βιβλίου
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2015 ΣΤ΄1 ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ.
Δημήτρης Φωτεινός 17/9/15 ΣΤ2.
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΩΤΣΑΚΗΣ 25 Σεπτεμβρίου 2015 ΣΤ1.
ΣΤΑΥΡΟΣ Τεμπελησ 17/9/2015 ΣΤ΄2.
Στέφανος Σκαρπέλλος (Φιλόλογος) Σωτηρία Διαμαντοπούλου (Φιλόλογος)
ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΥΛΑΚΟΥ E’2 16/19/15.
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΓΕΩΡΓΟΣΤΑΘΗΣ
Δέσποινα Μαγαλιού Σεπτέμβρης 2015 Ε1’.
Σεπτέμβρης 2015 Ε1’ Ελευθερία Μπάξα.
Πάμε για ψώνια; (4) Βιβλίο σελ.46-47
Ευσταθία Μπολιεράκη ε
ΤΑΣΟΣ ΣΙΑΦΑΚΑΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗΣ 2015 Ε2.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΒΡΑΝΤΑΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗΣ 2015 Ε1’.
ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΓΙΩΤΑ 24/9/2015 Ε’1.
Δάσκαλος τμήματος: Μαγόπουλος Θάνος 5ο Δημοτικό Ιλίου ΣΤ1 ΓΛΩΣΣΑ
Ένα ξεχωριστό Χριστουγεννιάτικο
Αγγελική-Νίκη Φλώρου Σεπτέμβρης 2015.
Η έμπνευση των ονομάτων τους
TO ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΜΙΑΣ ΞΕΝΕΡΩΤΗΣ 9
Περιπέτεια στη Σκουπιδανία
Αστέριος Μαστρογιάννης
Κοιτάμε για ένα λεπτό πολύ προσεκτικά την εικόνα και προσπαθούμε να θυμόμαστε όσα περισσότερα μπορούμε!
3ο Δημοτικό Σχολείο Αρτέμιδας Νταριάνα Ζαβούνη Ε’1
Πόσο συχνά τον/την βλέπω Όνομα και ηλικία Πού μένει;
«Πως συμπεριφέρομαι στην κυρία μου»
SILK 40 ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου ΤΑΞΗ Α’.
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Δήμητρα Μυλωνάκη Τάξη: Δ1
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΩΝΙΔΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ
21ο Δημοτικό Σχολείο Χαλκίδας ΣΤ τάξη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΡΟΖΜΑΡΙ ΤΣΙΝΑ ΣΤ’2 17/9/2015

ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΟΙΞΕ Το όνομα της συγγραφέας είναι Ναννινα Σακκά.

Λίγα λογία για το βιβλίο Ήταν δυο αδέρφια δίδυμα, ο Μιχάλης και η Μάνια και δεν ήθελαν να ξεκίνησε το σχολειό μπήκαν στην τάξη είδαν την κυρία να ποτίζει των βασιλικό ,την επόμενη μέρα η κυρία τους έβαλε ένα επαναληπτικό η κυρία ήταν πολύ αυστηρή. Ο Μάριος ο μάλιστα έβγαλε τη γλωσσά του και έπεσε η τσίχλα

Ζωγραφίζω ότι με εντυπωσίασε Θα σας πιάσω ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΤΕ

Λίγα λόγια για το χαρακτήρα του ήρωα Ήταν δυο δίδυμα παιδιά που ενοχλούσαν την κυρία και προσπαθούσαν να γίνουν καλοί μαθητές.

Πρόσθετω έναν δικό μου ήρωα Ο δικός μου ήρωας είναι ένα παιδί που τον βοηθάει να είναι καλός μαθητής και να μην κάνει φασαρίες στην τάξη (να γίνει κάλος μαθητής).

Γράφω τι γίνεται στο τέλος Στο τέλος η κυρία έλεγε κάποιες λέξεις που τα παιδιά δεν της καταλάβαιναν και αναρωτιόντουσαν αν της λέει και ο Μάριος (ο μάλιστα) χασμουριόταν στην τάξη και η κυρία νόμιζε πως κοιμόταν.

Γράφω ένα διαφορετικό τέλος Στο δικό μου τέλος θα ήθελα τα παιδιά να προσέχουν στο μάθημα, να μην τσακώνονται και η κυρία να μην χάνει τα λόγια της επειδή η τάξη κάνει φασαρία, με λίγα λόγια να είναι μια ήσυχη τάξη.

Γράφω τη γνώμη μου για το βιβλίο Το βιβλίο μου άρεσε γιατί σε κάθε σελίδα είχε και μια εικόνα που καταλάβαινες τι λέει το βιβλίο.

Γράφω λίγα λόγια για τον συγγραφέα Η ΝΑΝΝΙΝΑ ΣΑΚΚΑ-ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΥ έχει τελειώσει την Αρσάκειο Παιδαγωγική Ακαδημία και την Αγγλική Φιλολογία στο Λονδίνο. Από το 1965 μέχρι σήμερα είναι δασκάλα στο Αρσάκειο και Διευθύντρια στο Δ΄ Τοσίτσα Δημοτικό Σχολείο. Παραδίδει σεμινάρια σε δασκάλους με θέμα «Τα πρότυπα κείμενα..¨»