Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Introducing a New Product Ονοματεπώνυμα: Μαρία Καλογείτονα Ηλίας Χασακής Σχολείο: 2ο Λύκειο Βούλας Τάξη: Β' Λυκείου Κατευθυνση Καθηγητής: Μιχάλης Κασκαντάμης.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Introducing a New Product Ονοματεπώνυμα: Μαρία Καλογείτονα Ηλίας Χασακής Σχολείο: 2ο Λύκειο Βούλας Τάξη: Β' Λυκείου Κατευθυνση Καθηγητής: Μιχάλης Κασκαντάμης."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Introducing a New Product Ονοματεπώνυμα: Μαρία Καλογείτονα Ηλίας Χασακής Σχολείο: 2ο Λύκειο Βούλας Τάξη: Β' Λυκείου Κατευθυνση Καθηγητής: Μιχάλης Κασκαντάμης

2 ● Κατα την διδασκαλία παρατηρούνται κρίσιμα συμβάντα που οφείλονται είτε ● - στον Τρόπο διδασκαλίας, είτε ● - στην Υλη

3 Κρίσιμο Συμβάν ● Ο καθηγητής γράφει στον πίνακα τις εξισώσεις 2 κύκλων και του ζητάει να βρούν την κοινή τους εφαπτομένη. ● Οι μαθητές βρίσκουν την σχετική θέση των δύο κύκλων. ● Δεν ξέρουν πως να συνεχίσουν και ο καθηγητής τους λέει να προσπαθήσουν να βρουν το κοινό σημείο. ● Λύνουν το σύστημα των δυο εξισώσεων. ● Ο καθηγητής προσπαθεί να τους εξηγήσει

4 ● Όσο αφορά τον καθηγητή: ● Η ύλη “τρέχει” ● Οσο αφορά τους μαθητές: ● δεν φαίνονται να πολυενδιαφέρονται ● κάποιες γνώσεις τους ξεπερνούν

5 Η φύση της ύλης ● Η ύλη έρχεται από το Υπουργείο χωρίς να παίρνονται υπόψη οι εκάστοτε ● - ανάγκες των μαθητών και ● - τα ενδιαφέροντά τους

6 Πιο ειδικά τα προβλήματα που δημιουργεί η ύλη ● Οι μαθητές δεν επιλέγουν οι ίδιοι την ύλη τους με αποτέλεσμα την έλλειψη ενδιαφέροντος. Αφού τα εργαλεία που παίρνουν από το σχολείο δεν αντανακλούν στις ανάγκες τους ή/και στα ενδιαφέροντά τους ● Νήλ: Το θέμα είναι να φτιάξουμε ένα σχολείο που θα ταιριάζει στους μαθητές παρά να κάνουμε τους μαθητές να ταιριάξουν στο σχολείο

7 ● Δημιουργούνται στους μαθητές ενοχές αφού όταν δεν καταλαβαίνουν πρέπει να λογοδωτούν σε γονείς καθηγητές και κοινωνία ● Επειδή τελικά οι μαθητές δεν βρίσκουν πως τα εργαλεία πο παίρνουν μπορούν ικανοποιήσουν τις ενστιχτώδεις ανάγκες τους είτε λόγω ενοχών δεν είναι ευτιχισμένοι. Καθώς επίσης νοιώθουν ότι δεν είναι έξυπνοι και πέφτει η αυτοπεποίθησή τους.

8 ● Ακόμα και αν το πρόσχημα ότι η ύλη επιλέγεται από το Υπουργείο είναι η πολιτισμική και ατομική πρόοδος δεν επιτυγχάνεται ● Φρόυντ: Η πολιτισμική πρόοδος συνδέεται με την ένταση του ενοχικού αισθήματος και κατα συνέπεια με την απώλεια της ευτυχίας

9 Τι θα κάναμε εμείς; ● Προχωράμε στην ύλη και προσπερνάμε το σημείο αυτό ● + Θα μπορέσουμε να τελειώσουμε την ύλη και οι μαθητές δεν θα έχουν βασικά κενά ● - Οι μαθητές δεν μπορούν να το αφομοιώσουν και δεν μπορούν να καταλάβουν τι πρέπει να λύσουν ● Μένουμε στο συγκεκριμένο πρόβλημα ● + Οι μαθητές θα το καταλάβουν ● - Μπορεί να πάρει περισσότερο και από ένα μήνα, με αποτέλεσμα να μην τελειώσουν οι μαθητές την ύλη της χρονιάς και να έχουν άλλα κενά την επόμενη χρονιά


Κατέβασμα ppt "Introducing a New Product Ονοματεπώνυμα: Μαρία Καλογείτονα Ηλίας Χασακής Σχολείο: 2ο Λύκειο Βούλας Τάξη: Β' Λυκείου Κατευθυνση Καθηγητής: Μιχάλης Κασκαντάμης."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google