Κατάρτιση και υποβολή μιας πρότασης Erasmus+. Εξοικείωση με τον οδηγό του προγράμματος Τι θέλουμε να κάνουμε; (στόχος του έργου) Τι δράσεις θα εντάξουμε.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
Advertisements

Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝ ΕΛ/ΛΑΚ Ιουνίου Κέντρα Προώθησης Ελεύθερου Λογισμικού (ΚΠΕΛ) Λίνα Γουσίου.
1 Ειδική Υπηρεσία για την Κοινωνική Ένταξη και την Κοινωνική Οικονομία Μαρία Ανδρέου Στέλεχος της Μονάδας Γ’ της ΕΥ για την Κοινωνική Ένταξη και την Κοινωνική.
ΕΙΔΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ 14 Δεκεμβρίου 2010, Αθήνα 2η Σύνοδος Διευθυντών.
Ερευνητικό Δυναμικό Περιφέρειες της Γνώσης Ειδικό Πρόγραμμα “Ικανότητες” Γεωργία Τζένου – Μαρία Κουτροκόη Χανιά, 21 Σεπτεμβρίου 2007 Εθνικό Σημείο Επαφής.
1 Ειδική Υπηρεσία για την Κοινωνική Ένταξη και την Κοινωνική Οικονομία Μάγδα Μπάρλα Προϊσταμένη της Μονάδας Γ’ της ΕΥ για την Κοινωνική Ένταξη και την.
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ.
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Equal, Αθήνα 18/3/ Εσωτερική αξιολόγηση του έργου Equal της Α.Σ. «Τεχνομάθεια» Μάνος Βασίλης: καθηγητής, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης,
Χαλκιδική 8/9 Ιουλίου 2006 Κ. Κοκκινοπλίτης Συντονιστής Οργανωτικής Γραμματείας Σχεδιασμού & Κατάρτισης Αναπτυξιακού Προγραμματισμού ΠΡΟΤΥΠΑ.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.2 Ορισμός των στόχων στην πράξη.
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΠΕΔΙΑ ΑΙΤΗΣΗΣ.
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
ΕΧ ΑΝΤΕ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ Ε.Υ.Σ.Σ.Α.Α.Π. Βόλος
Leonardo Transfer of Innovation- Μεταφορά καινοτομίας (Οκτώβριος 2012 – Σεπτέμβριος 2014) Κώστας Οικονόμου Βασιλική Ζιάκα.
Έρευνα Έρευνα :“Συστηματική, ελεγχόμενη, εμπειρική και κριτική διερεύνηση υποθετικών προτάσεων σχετικά με τις εικαζόμενες σχέσεις ανάμεσα σε φυσικά(;)
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Χρησιμότητα & Τρόποι Αξιοποίησης από τους Διαπραγματευτές των μερών
ΚΙΛΚΙΣ - ΝΟΜΕΒΡΙΟΣ 2004 «Διατοπική- Διακρατική συνεργασία στο πλαίσιο της LEADER+» 4η Σύνοδος Ελληνικού Δικτύου LEADER+ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΑΣΙΛΙΕΙΟΣ Γενικός.
ΑΘΗΝΑ 8 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2005 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΠΣ η ΕΠΙΤΡΟΠΗ.
ΤΡΟΠΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
Τίτλος Σχεδίου: Partnership for experimenting with ECVET in a practical context (2009 – 2011) Δράση: Εταιρικές Σχέσεις – LDV Ε. Λαμπριτζή
Σενάριο.
Education and Culture Name Education and Culture Χαρακτηριστικά μιας καλής Πρότασης Ρούλα Κυρίλλου-Ιωαννίδου ΙΔΕΠ Διά Βίου Μάθησης.
«Υπηρεσία Υποστήριξης Βιβλιοθηκονόμου και Διαχείρισης, Διάχυσης και Ανάπτυξης Λογισμικών Βιβλιοθηκών» Φωτεινή Ευθυμίου, Δημήτρης Κουής.
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας - Διαδικασία της Αυτοαξιολόγησης (ΑΕΕ) 2 ο Βήμα: Επιλογή και διαμόρφωση Σχεδίου Δράσης Σχολικοί Σύμβουλοι.
Χρήση και αξιοποίηση ΤΠΕ στην διδακτική διαδικασία
Γίνε δραστήριος φοιτητής! Απόκτησε εμπειρίες- δεξιότητες! Ξεκίνησε την καριέρα σου σήμερα! Τρίτη 17/3/2015, ΚΕ.Δ.Ε.Α. Κική Ματσούκα Σύμβουλος Σταδιοδρομίας,
Τεχνικά Υπεύθυνη του Έργου
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
Leonardo da Vinci- Πολυμερή σχέδια για την Μεταφορά Καινοτομίας Ημερίδα Πληροφόρησης & Ενημέρωσης για την Υποβολή προτάσεων 2009 Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών.
Τεχνική ημερίδα διαχείρισης ΚΑ1/ Tομέας Ανώτατης Εκπαίδευσης Όμιλοι Κινητικότητας: Προκλήσεις & Ευκαιρίες Aθήνα, 22 Οκτωβρίου 2015 Μαυρογιώργου.
ΚΑ2-Στρατηγικές Συμπράξεις Τομέας Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Τεχνική Ημερίδα Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης Αθήνα, 15/10/2014 Μαρία Αδαμοπούλου, Στέλεχος.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Συντονίστρια Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων Επαγγελματική Κατάρτιση Ανώτατη Εκπαίδευση Σχολική Εκπαίδευση Εκπαίδευση Ενηλίκων ERASMUS.
Key Action 2: Co-operation for Innovation and Good Practices Συνεργασία για Καινοτομία και Καλές Πρακτικές 4. KA2 - Strategic Partnerships/ Στρατηγικές.
Διεθνής Κινητικότητα: Νέα Δράση και Οδηγίες Διαχείρισης Γιαννούλη Βάσω Συντονίστρια Τομέα Ανώτατης Εκπαίδευσης Erasmus+, EM/IKΥ Erasmus+/Τομέας Ανώτατης.
ΚΑ2-Στρατηγικές Συμπράξεις (KA219) Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης Σύμβαση Επιχορήγησης Καϊμακούδη Ελένη Στέλεχος Ι.Κ.Υ./ Εθνική Μονάδα Συντονισμού Πρόγραμμα.
«Έλεγχος φυσικού αντικειμένου Στρατηγικών Εταιρικών Σχέσεων: διαδικασία, στάδια, ευρήματα/αστοχίες, αιτίες και τρόπος αποφυγής αυτών» ΠΕΡΙΚΛΗΣ Π. ΒΑΛΣΑΜΟΣ.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Διεθνής Κινητικότητα: Μια πρώτη αποτίμηση Αθήνα, Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών, 22 Οκτωβρίου 2015 Αθανάσιος Καυκαλίδης Υπεύθυνος για τη Διεθνή Κινητικότητα & τις.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Βασιλεία Ι. Σινάνογλου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
ΣΗΜΕΙΑ - ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+
Αυτονομία Σχολικών Μονάδων στο Κυπριακό Εκπαιδευτικό Σύστημα
Τετάρτη, 12 Δεκεμβρίου 2012, Αθήνα, ΑΜΑLIA ATHENS HOTEL
ΕΘΝΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ (QUALITY SYSTEM)
Κινητικότητα Προσωπικού (ΚΑ1)
KA2: Strategic Partnerships Στρατηγικές Εταιρικές Σχέσεις
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Πρόταση υιοθέτησης προγραμματικής συμφωνίας για την υλοποίηση έργων
Δ.Ι.Ε.Κ. Αμαρουσίου «Προσχολική εκπαίδευση και αγωγή: Προσεγγίζοντας το Ιταλικό εκπαιδευτικό σύστημα» Eσπερίδα για τη διάχυση των αποτελεσμάτων του προγράμματος.
Διαχείριση Σχεδίων Κινητικότητας 2009
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Β1. Β1 Β2 Close-to-market projects Τεχνική ωριμότητα Τεχνική διεργασία και «τελευταία λέξη της τεχνολογίας» Κλίμακα και αποτέλεσμα – Τέτοια ώστε.
Σεμινάριο συγγραφής πρότασης LIFE Ξάνθη, 27 Μαρτίου 2017
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Διάταξη τίτλου Σχεδιασμός Πεδίου Εφαρμογής του Έργου.
ΤΑΠΤοΚ «ΑΡΚΑΔΙΑ 2020» «Σχεδιασμός του προγράμματος ΤΑΠΤοΚ σε περιοχή παρέμβασης της Π.Ε. Αρκαδίας»
Η Αξιολόγηση & οι Απαιτήσεις του Σχεδίου Αξιολόγησης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κατάρτιση και υποβολή μιας πρότασης Erasmus+

Εξοικείωση με τον οδηγό του προγράμματος Τι θέλουμε να κάνουμε; (στόχος του έργου) Τι δράσεις θα εντάξουμε στο έργο μας προκειμένου να εξυπηρετηθεί ο στόχος μας; Εντάσσονται οι δράσεις που σχεδιάζουμε στην λογική και τις προτεραιότητες του προγράμματος; (έμφαση στην κινητικότητα και τις ανταλλαγές των εκπαιδευόμενων) Είναι η διακρατικότητα απαραίτητη (και όχι προσχηματική) για το έργο μας;

Χτίζουμε το εταιρικό σχήμα Πώς ενισχύουν οι εταίροι μας την πρότασή μας; (η επιλογή των εταίρων ενδεχομένως οδηγήσει σε τροποποίηση της πρότασής μας) Συμπληρωματικότητα των επιλεγμένων εταίρων (καλύτερη κατανομή ρόλων στο έργο) Ισορροπία του σχήματος (δεν επιλέγουμε πολλούς εταίρους από την ίδια χώρα) Διαχειρισιμότητα (5-8 εταίροι, οπωσδήποτε όχι πάνω από 10)

Εξοικείωση με τη φόρμα υποβολής Η οργάνωση της φόρμας υποβολής και η εξοικείωσή μας με αυτήν θα μας βοηθήσουν να ξεκαθαρίσουμε ακόμα καλύτερα τις διάφορες πλευρές της πρότασής μας

Ενότητες της φόρμας υποβολής

Οι περισσότεροι φορείς έχουν ένα λίγο-πολύ τυποποιημένο προφίλ για τέτοιες φόρμες, αλλά καλό είναι να προσαρμόζουμε τα σχετικά κείμενα στις απαιτήσεις της πρότασης που υποβάλλουμε.

Περιγραφή Τεκμηρίωση (προηγούμενα έργα/σχετική εμπειρία/ αξιοποίηση και μετασχηματισμός αποκτημένης γνώσης και εμπειριών) Κατανομή ρόλων ανάμεσα στους εταίρους. Συνοπτική τεκμηρίωση της καταλληλότητάς τους. Αναφορά στο πλάνο διαχείρισης του έργου, με έμφαση στην επικοινωνία και στις συναντήσεις μεταξύ των εταίρων.

Η συγκεκριμένη φόρμα υποβολής δεν είναι οργανωμένη ανά πακέτα εργασίας, αλλά ανά παραδοτέα (αντικείμενα και δράσεις) Υπάρχει ενότητα για την αναλυτικότερη περιγραφή του πλάνου διαχείρισης του έργου (ενότητα F.1), αλλά το project management δεν συνιστά ξεχωριστό πακέτο εργασίας στο πλαίσιο ενός έργου Erasmus+ (χρηματοδοτείται από το κατ’ αποκοπήν ποσό για διαχειριστικά κόστη/έτος) Όσο σαφέστερη είναι η κατάρτιση του πλάνου διαχείρισης του έργου μας πριν αρχίσουμε την συγγραφή της πρότασης, τόσο πιο εύκολο θα είναι να περιγράψουμε πλευρές του ανάλογα με τα ερωτήματα/προτεραιότητες που θέτει η φόρμα υποβολής, χωρίς περιττές επαναλήψεις

Στην ενότητα της υλοποίησης καλούμαστε να αναλύσουμε το προτεινόμενο έργο σε φυσικά αντικείμενα και δραστηριότητες.

Ο προϋπολογισμός καταρτίζεται και υπολογίζεται με βάση τα παραδοτέα από την αυτοματοποιημένη φόρμα Φροντίζουμε να συνδέσουμε σε κάθε παραδοτέο τους εμπλεκόμενους εταίρους, ώστε να μπορέσουμε να εντάξουμε και τα αντίστοιχα κονδύλια στο κόστος του κάθε παραδοτέου

Δεύτερη κατηγορία παραδοτέων: πολλαπλασιαστικές δράσεις Συνέδρια, εργαστήρια ή άλλες παρουσιάσεις/συναντήσεις συνδεδεμένες με κάποιο/α από τα πνευματικά προϊόντα του έργου Δεν πρέπει να συγχέονται με απλές δράσεις δημοσιότητας και διάχυσης

Τρίτη κατηγορία: εκπαιδευτικές δράσεις Δεν περιλαμβάνει τις εκπαιδεύσεις σε εθνικό επίπεδο: το Erasmus+ είναι ένα πρόγραμμα ανταλλαγών που προωθεί την κινητικότητα Απαιτείται και εδώ σύντομη δικαιολόγηση για την προστιθέμενη αξία των εκπαιδεύσεων σε υπερεθνικό επίπεδο

Αντίκτυπος, διάχυση και βιωσιμότητα του έργου Σαφή και τεκμηριωμένα σχέδια, με περιγραφή αρμοδιοτήτων ανά εταίρο Έμφαση στην ανοιχτή πρόσβαση. Αξιοποίηση των σχετικών εργαλείων (π.χ. eTwinnings) Κάθε έργο είναι μια επένδυση. Το πλάνο βιωσιμότητας πρέπει να δείχνει πώς υπολογίζουμε να κεφαλαιοποιήσουμε και να επεκτείνουμε τα αποτελέσματα του έργου μετά το πέρας της χρηματοδότησης