Παρασκευή, 23 Σεπτεμβρίου 2016 – Σελ. 1 Η Τρέχουσα Εμπειρία της Ηλεκτρονικής Μάθησης στην Ελλάδα. Στοιχεία Βιωσιμότητας και Ανταποδοτικότητας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

ΠΕΛΑΤΟΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ Νίκος Τσάμης Γ. Διευθυντής Μηχανικός Η/Υ & Πληροφορικής, ΜΒΑ Επενδύσεις σε Νέες Τεχνολογίες.
Δρ. ΣΤΕΛΙΟΣ ΛΑΜΠΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΙΔΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ 14 Δεκεμβρίου 2010, Αθήνα 2η Σύνοδος Διευθυντών.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
Το Υπουργείο Εργασίας, στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ (Εθνικό Στρατηγικό Πλαίσιο Αναφοράς ), προκήρυξε πρόγραμμα με στόχο την ένταξη των νέων στην αγορά.
Η προστιθέμενη αξία των Ιδρυμάτων μέσω της παροχής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης Κυριακή Μπαλτά.
Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
“Capacity Building in Sustainable Public Procurement” Πρόγραμμα LIFE+ “Capacity Building in Sustainable Public Procurement” Πολύνα Γκιόκα Οικολογική Εταιρεία.
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
Παραδοτέο Ομάδας Εργασίας Ιδ3 Ebusiness Forum Κώστας Τρούλος Καβάλα, 26/11/2008.
Παραδοτέο Ομάδας Εργασίας “Fiber to the Home – Fiber to the Building” e-Business Forum Δημόσια Διαβούλευση Συντονιστές: Αλέξανδρος Καλόξυλος Πανεπιστήμιο.
Information Systems Governance Αγγελής Δημήτριος (ΜΤΕ/0936) IS Governance Ορισμός: Πληροφοριακή Διακυβέρνηση ονομάζουμε εκείνες τις διαδικασίες βάση των.
Επιχειρηματικά Μοντέλα Ανάπτυξης και Προώθησης Δικτύων Οπτικών Ινών
1 Η εκπαίδευση ως στρατηγικός παράγοντας ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουρισμού Γεώργιος Δρακόπουλος Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ Ημερίδα ΟΤΕΚ,
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑΣ
Δίκτυο προώθησης της δια βίου κατάρτισης και εξ αποστάσεως πιστοποίησης δεξιοτήτων στις Μ.Μ.Ε. Α.Σ. ΤΕΧΝΟΜΑΘΕΙΑ.
Ενίσχυση του Ανθρώπινου Δυναμικού των ΜΜΕ σε Θέματα Εξωστρέφειας.
ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Εύη Μακρή - Μ π ότσαρη Πρόεδρος του τμήματος.
ManLab1 Συστεμική θεώρηση του σχεδιασμού της εργασίας Οργανωσιακάστοιχεία Περιβαλλοντικάστοιχεία Στοιχείασυμπεριφοράς ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΑ Παραγωγική και ικανοποιητική.
Ο ρόλος της ΚτΠ ΑΕ στην ανάπτυξη της ευρυζωνικότητας Εισηγητής Δρ. Ηλίας Κοντάκος Στέλεχος της ΚτΠ ΑΕ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ.
Σ. ΤΣΙΓΑΝΗ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΥΔ ΕΠ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Ενημέρωση Γενικών Γραμματέων Περιφερειών για το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα.
Ν. Δημητριάδης/ STRATIS ΕΠΕ 1 13 Μαϊου Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 1 10 Μαϊου Αμφιλοχία «Αξιοποίηση της.
Η δυναμική της ελληνικής γλώσσας εκτός Ελλάδας σε περίοδο κρίσης Στόγιος Νικόλαος.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ
Ευρυζωνικότητα στην τοπική αυτοδιοίκηση Τρέχουσες εξελίξεις – μελλοντικές προκλήσεις.
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
Υπουργείο Οικονομίας & Οικονομικών Αποτελεσματική Διαχείριση στην 4η Προγραμματική Περίοδο 2007 – 2013.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
National Technical University of Athens School of Electrical & Computer Engineering Μητρο π ολιτικά Ο π τικά Δίκτυα και Εθνικό Δίκτυο Δημόσιας Διοίκησης.
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
CCNA3: Switching Basics and Intermediate Routing v3.0 Ενημέρωση για το Μάθημα Δίκτυα-Ακαδημία CISCO.
TA ΓΣΠ στην Υπηρεσία του Πολίτη (Νομαρχιακή και Τοπική Αυτοδιοίκηση) Παρασκευή 10 Ιουνίου 2005 Περιφερειακές Δράσεις ΓΣΠ στην Κοινωνία.
E-Business Forum - Ομάδα Εργασίας Ιδ3 Fiber to the Home - Fiber to the Building «Ευρυζωνικότητα: Προώθηση, Επίδειξη, Στρατηγική, Βέλτιστες Πρακτικές» Δευτέρα,
ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΧΑΣΜΑΤΟΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΘΩΜΑΣ ΣΦΗΚΟΠΟΥΛΟΣ.
Βαθμός ομοθεσίας της ψηφιακής βιβλιοθήκης ως προς τους χρήστες της Μάριαν Νικολακοπούλου.
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Όνομα:Χίνη Δήμητρα Εξάμηνο σπουδών:Δ Αριθμός μητρώου:3305.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ E-LEARNING ΠΕΤΣΑΛΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ.
Επιχειρησιακό ΠρόγραμμαΕπιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Α΄ ΦΑΣΗ: Στρατηγικός Σχεδιασμός.
ΤΟ ΠΕΔΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ. ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ 1996 : Ευρωπαϊκό έτος εκπαίδευσης και «Δια Βίου Κατάρτισης» 2000 : Λισσαβόνα Η Ε.Ε.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
Προτάσεις για την εξειδίκευση της διάστασης της αναπηρίας κατά την εφαρμογή του Ε.Π. - Περιφερειακή Στρατηγική για την Αναπηρία Εισηγητής: Λογαράς Δημήτρης,
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
Επένδυση στη δημιουργία Ανθρώπινου Κεφαλαίου: Εκπαίδευση και Κατάρτιση Γιώργος Μ. Αγιομυργιανάκης Καθηγητής Οικονομικής Ανάλυσης και Πολιτικής Ελληνικό.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Συνοπτική Παρουσίαση Ε.Π. «ΚτΠ» Παναγιώτης Γεωργιάδης Αθήνα 9 Νοεμβρίου 2004.
ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ 11/14/ Κοινωνία στην Οικονομία της Γνώσης.
% Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων Ερ α ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ Η/Υ Βάση: Επιχειρήσεις με Η/Υ ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ Η/Υ Βάση: Επιχειρήσεις με.
ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΣ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ – ΑΝΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ (ΣΤΟΛΗ) ΜΑΘΗΤΩΝ.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ: Παράγων Ποιότητας στον Τουρισμό Εσπερίδα στα πλαίσια του 5ου MONEY SHOW 8 Δεκεμβρίου 2002Νίκος Σκουλάς.
Αγορά Εργασίας - Καινοτομία στην Οικονομία της Γνώσης
Cloud Computing Το cloud computing παρέχει υπηρεσίες υπολογισμού, λογισμικού, πρόσβασης σε δεδομένα και αποθήκευσης που δεν απαιτούν ο τελικός χρήστης.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία.
Η βιομηχανία στον 21ο αιώνα
Ημέρα Καριέρας Λάρισα, 25 Απριλίου 2012
Αρχές Βιώσιμης Ανάπτυξης Οι δέκα αρχές του ΟΗΕ για την Ε.Κ.Ε.
Ευρυζωνικότητα και δημόσια διοίκηση
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
Κατερίνα Αλεξομανωλάκη,
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ Μεταπτυχιακης Διπλωματικης Εργασιας « Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ – ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ».
Ευρωπαϊκός Πυλώνας Κοινωνικών Δικαιωμάτων:
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ Π.κ.Ε ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΛΥΣΕΙΣ
Η επιχείρηση………………………………… που εδρεύει στην περιφέρεια ……………………
Ψηφιακά Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παρασκευή, 23 Σεπτεμβρίου 2016 – Σελ. 1 Η Τρέχουσα Εμπειρία της Ηλεκτρονικής Μάθησης στην Ελλάδα. Στοιχεία Βιωσιμότητας και Ανταποδοτικότητας

Παρασκευή, 23 Σεπτεμβρίου 2016 – Σελ. 2 Η Ηλεκτρονική Μάθηση στην Ελλάδα

Παρασκευή, 23 Σεπτεμβρίου 2016 – Σελ. 3 Η Ηλεκτρονική μάθηση στην Ελλάδα μέχρι σήμερα  Ανάπτυξη της Δραστηριότητας της ηλεκτρονικής μάθησης κυρίως τα τελευταία 5 χρόνια  Αρχικά οι «Παίχτες» που δραστηριοποιήθηκαν στην αγορά:  Λίγες – μη εξειδικευμένες – εταιρείες πληροφορικής  Πανεπιστήμια  Η ανάπτυξη της αγοράς μέσω:  Έργων δημοσίου (συγχρηματοδοτούμενων μέσω του ΚΠΣ)  Ελάχιστοι πελάτες στον ιδιωτικό τομέα  Ενδεικτικά μεγάλα έργα του δημοσίου που προκηρύχθηκαν:  Έργο «Σύζευξις»  Έργο της ΜΟΔ  Έργο της ΕΣΔΥ  Έργο του ΕΚΔΔΑ  Έργο του ΣΕΥΥΟ  Έργο του Υπουργείου Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας  Έργο του Υπουργείου Πολιτισμού  Έργο του Υπουργείου Παιδείας (ΚΠΓ)

Παρασκευή, 23 Σεπτεμβρίου 2016 – Σελ. 4 ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΗ ΥΙΟΘΕΤΗΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ E-LEARNING  Μη εξειδικευμένες στο e-learning οι εταιρείες πληροφορικής  Έλλειψη κεντρικών υποδομών (εξοπλισμού, γρήγορου internet )  Έλλειψη κουλτούρας για την ωφελιμότητα της ηλεκτρονικής μάθησης  Έλλειψη σχεδιασμού έργων e-learning (και ένταξης στο ΚΠΣ)  Ο ανενεργός ιδιωτικός τομέας (όχι μοχλός ζήτησης και δημιουργίας προσφοράς)  Έλλειψη γνώσεων μεγάλων ομάδων του πληθυσμού στη γνώση και χρήση Η/Υ και των εφαρμογών τους

Παρασκευή, 23 Σεπτεμβρίου 2016 – Σελ. 5 ΤΟ E-LEARNING ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ  Εξειδικευμένες στο e-learning οι εταιρείες πληροφορικής. Σημαντικές επενδύσεις στην απόκτηση τεχνογνωσίας  Σημαντική ύπαρξη κεντρικών υποδομών  Αλλαγή στην κουλτούρα για την ωφελιμότητα της ηλεκτρονικής μάθησης. Συνεχίζει να αποτελεί μία καινοτόμο πρακτική στα πλαίσια της εκπαίδευσης  Σχεδιασμός έργων e-learning και ένταξης τους στην ευρύτερη φιλοσοφία του life long learning  Δειλά βήματα του ιδιωτικού τομέα στην αναζήτηση του συγκριτικού πλεονεκτήματος μέσω του ανθρώπινου δυναμικού του, το οποίο αναπτύσσει δεξιότητες και αποκτά τεχνογνωσία μέσω εκπαιδευτικών πρακτικών όπως και η ηλεκτρονική μάθηση  Σημαντική βελτίωση στην απόκτηση γνώσεων στη γνώση και χρήση Η/Υ και των εφαρμογών τους

Παρασκευή, 23 Σεπτεμβρίου 2016 – Σελ. 6 ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΥΙΟΘΕΤΗΣΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ E-LEARNING (1/2)  Ένα ποσοστό της εκπαίδευσης μπορεί να γίνει οπουδήποτε. Αυτό συνεπάγεται τη μείωση του κόστους μετακινήσεων, διαμονής, χρήσης εγκαταστάσεων κλπ. και γενικότερα τη μείωση του κόστους εκπαίδευσης  Ταχύτερη και άμεση διανομή της γνώσης μειώνοντας έτσι το κόστος που μια επιχείρηση επωμίζεται από την καθυστερημένη διανομή της εκπαίδευσης καθώς και το έμμεσο κόστος από την απουσία των εργαζομένων από τη θέση εργασίας τους κατά το χρονικό διάστημα που διαρκεί η εκπαίδευση  Μείωση των απαιτήσεων για οργανωμένους χώρους εκπαίδευσης  Μέρος της εκπαίδευσης μπορεί να γίνει οποιαδήποτε στιγμή το επιθυμεί ο κάθε εκπαιδευόμενος  Η εκπαίδευση εξατομικεύεται και προσαρμόζεται στις απαιτήσεις του κάθε εκπαιδευομένου, και αφορά συγκεκριμένες εκπαιδευτικές ανάγκες  Το εκπαιδευτικό περιεχόμενο βελτιώνεται, εμπλουτίζεται και ανανεώνεται συχνά και εύκολα. Έτσι, η διανομή και η χρήση του είναι άμεση αλλά και χαμηλού κόστους.  Επιτυγχάνεται πραγματική εφαρμογή της συνεχούς εκπαίδευσης και συνεπώς βελτίωση των ικανοτήτων των στελεχών  Αυξάνεται η ευκολία και η ταχύτητα υιοθέτησης νέων υπηρεσιών, πρακτικών, κανονισμών, γνώσεων, εφαρμογών.

Παρασκευή, 23 Σεπτεμβρίου 2016 – Σελ. 7 ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΥΙΟΘΕΤΗΣΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ E-LEARNING (2/2)  Ο οργανισμός παρακολουθεί και αξιολογεί αυτοματοποιημένα τις αποκτούμενες γνώσεις και δεξιότητες των μαθητών και να παράγει σχετικές αναφορές  Παρέχει την δυνατότητα για εκπαίδευση στελεχών μη συνδεδεμένων στο Δίκτυο (λ.χ. συχνά μετακινούμενων χρηστών) δίνοντας τη δυνατότητα παρακολούθησης των e-learning μαθημάτων offline  Ο οργανισμός μπορεί να παρέχει εκπαιδευτικά προγράμματα με συνοχή και τυποποίηση σε εθνικό επίπεδο  Παρέχει ομαδικά ή απόλυτα εξατομικευμένα εκπαιδευτικά προγράμματα με δυνατότητα παροχής κάθε είδους πιστοποιήσεων συμπλήρωσης κύκλων εκπαίδευσης ή πιστοποίησης γνώσεων και δεξιοτήτων

Παρασκευή, 23 Σεπτεμβρίου 2016 – Σελ. 8 Στοιχεία Βιωσιμότητας και Ανταποδοτικότητας

Παρασκευή, 23 Σεπτεμβρίου 2016 – Σελ. 9 Για την εταιρεία / οργανισμό που παρέχει πρακτικές ηλεκτρονικής μάθησης  Η εταιρεία / Ο οργανισμός έχει αμφίβολη ή σε μάκρος χρόνου ανταποδοτικότητα εξαιτίας:  Της μεγάλης αρχικής επένδυσης για την απόκτηση αφενός των υποδομών (εξοπλισμός, φιλοξενία, πληροφοριακά συστήματα) και αφετέρου της εξειδικευμένης τεχνογνωσίας για το ανθρώπινο δυναμικό του  Της έλλειψης – ακόμα – σημαντικής ζήτησης για ηλεκτρονική μάθηση από τον ιδιωτικό τομέα  Της εξάρτησης από τα δημόσια έργα  Η εταιρεία μας δραστηριοποιείται στο χώρο του e-learning έντονα την τελευταία πενταετία και δεν έχει μετρήσιμα αποτελέσματα για το ROI (Return on Investment)  Το πρόσημο της αρχικής επένδυσης είναι ακόμα αρνητικό  Βιώσιμη επένδυση – με τα ισχύοντα δεδομένα - σε βάθος τουλάχιστον 7 ετίας

Παρασκευή, 23 Σεπτεμβρίου 2016 – Σελ. 10 Για το φορέα που του παρέχονται πρακτικές ηλεκτρονικής μάθησης  Ο οργανισμός που του παρέχεται η ηλεκτρονική εκπαίδευση έχει άμεσα οφέλη τα οποία είναι και μετρήσιμα για:  Την εκπαίδευση και τα αποτελέσματα της  Την μικρή επένδυση που γίνεται από τον οργανισμό για την υλοποίηση της  Το βαθμό εφαρμογής των νεοαποκτηθέντων γνώσεων στην παραγωγική λειτουργία  Ο οργανισμός μπορεί να διαχειριστεί σε μάκρος χρόνου το ανθρώπινο δυναμικό του και να προσαρμόζει τις αποκτηθείσες δεξιότητες προς όφελος του Συμπέρασμα:  Συνεχή (Δια βίου) και προσαρμοσμένη εκπαίδευση με χαμηλό κόστος και με σημαντική αύξηση της παραγωγικότητας

Παρασκευή, 23 Σεπτεμβρίου 2016 – Σελ. 11 ΑΠΟΨΗ Α.Ε. Αντιπ/χου Παν. Βλαχάκου Πειραιάς, tel: fax: Ερωτήσεις & Απαντήσεις